loading...
مجله گل من
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه شب بخیر 2 281 piskesvat
خصوصیات زنان متولد مهر 1 272 shahrokh
مجرم زندانی با استفاده از هلی کوپتر از زندان فرار کرد 2 284 sara
فال روز چهارشنبه 28 شهریور 1397 0 210 sara
خواستگاری ویدا جوان از همسرش با مهریه 7هزار شاخه گل 4 307 sahar
واریس چیست؟ 0 206 sara
فال چینی امروز برای تمامی ماه ها 0 209 sara
تست شخصیت شناسی جالب 0 185 sahar
خصوصیات شخصیتی و روانی زن متولد آذر ماه 0 194 sahar
اتفاق ناگوار در تمرین تیم امید استقلال 0 194 sahar
جزئیات باج گیری یک میلیون دلاری هکرها 0 191 sahar
آخرین وضیعت ترافیک جاده های کشور 0 207 sahar
حداقل سن ازدواج پسران و دختران در ایران چقدر است؟ 0 203 sahar
پیش فروش محصولات ایران خودرو با سود مشارکت چند درصد؟ 0 203 sahar
شرایط اختصاصی و عمومی استخدام نیروی انتظامی 97 0 220 sahar
اس ام اس های غمگین و ناراحت کننده 0 199 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر - سری 2 0 172 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر 0 171 sahar
آناناس موثر برای درمان عفونت و بی خوابی 2 250 sahar
آرایشگر بدون دست حرفه ای آرایش میکند! + عکس 0 207 sahar
پسر 13 ساله ای که خودش را گروگان گرفت! + تصاویر 0 186 sahar
اس ام اس زیبا برای تشکر و قدردانی 0 175 sahar
جملات کوتاه و تاثیرگذار از بزرگان 0 180 sahar
۹ جمله طلایی حتما بخوانید 0 189 sara
شما دوست خداهستید 0 194 sara
راز قهرمان شدن ادیسون 0 176 sara
فال روزانه ابجد 0 179 sara
امروز را ازدست ندهید زیرا: 0 176 sara
مشخصات کلی متولدین آذر ماه پر شانس ترین افراد 3 274 sara
قیمت واکسن آنفولانزا سال 97 0 202 sara
گل من. بازدید : 179 جمعه 30 شهریور 1397 نظرات (0)
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 امروز موج جدیدی از انرژی به زندگی‌تان راه پیدا کرده، حالا مشکل شما این است که چه راهی را انتخاب کنید. متأسفانه نگاه کردن به دوستان و همکاران هیچ کمکی بهتان نمی‌کند، چراکه برنامه‌های آنها با برنامه‌های شما کاملاً فرق دارد. با وجود این نقطه نظرات افراد دیگر می‌تواند شما را با دیدگاه های بیشتری آشنا کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده‌اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف‌های خود فکر می‌کنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هرکسی ممکن است پشیمان شود؛ همیشه کارهایی هست که باید با روش‌های متفاوت آنها را انجام داد و کارهایی هم هست که ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینکه سعی کنید کامل باشید، عاقلانه‌تر است که قبول کنید یک انسان هستید و بپذیرید که همه انسان‌ها هم نقطه ضعف‌هایی دارند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 شما امروز وقتی که در محل کارتان هستید، دوست دارید از یک راز سر در بیاورید. شما اعتقاد دارید یکی از همکارانتان چیزی را از شما مخفی کرده است و همین انگیزه‌ای برای شده که بفهمید آن چیز چه بوده است. اما درست نیست که قبل از اینکه اتفاقی بیفتد او را تحت فشار قرار بدهید. شما باید چند روزی صبر کرده تا ببینید که چه اطلاعاتی دستگیرتان می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

 ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می‌کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 امروز حتی اگر به فکر توجیه کردن رفتارتان باشید، باز هم امکان دارد افراد دیگر پریشانی شما را ببینند. شاید دلیل پریشانیتان این باشد که قصد دارید کارهای زیادی را با هم انجام دهید و کسی هم به غیر از خودتان نمی‌تواند ارتباط آنها را با هم درک کند. با وجود این شما با انجام دادن کارهای بی اهمیت و زیاد خودتان را به دردسر می‌اندازید، مگر اینکه بتوانید علایقتان را مشخص کرده و فعالیتهای غیر مربوطه را حذف نمایید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

احتمالا شما برای خودتان حد و مرز مالی تعیین کرده‌اید و اکنون کاری انجام نداده اید که باعث درک بیشتر شما از تصویر مالی شود. حتی ساده ترین تصمیم درباره اینکه چیزی بخرید که مورد نیاز شماست باعث بوجود آمدن یک سری اتفاق می‌شود و درک و فهم شما را بالا می‌برد که شما می‌فهمید که یک منبع بی پایان پول ندارید. امروز ایده آشکار ساختن فراوانی اموال خود ممکن است برای تحقق یافتن اسان تر باشد به جای اینکه واقعا آنقدر که می‌خواهید داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 امروز کارهای بی‌معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینکه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تکیه کنند. به جای تفسیر کردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه کافی عاقل هستید که نگرشها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا کنید. اما دلیل این کارتان فقط این است که شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌کنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد که برنامه های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

شما در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که بتواند حال و هوایتان را تغییر دهد. اما نمی‌توانید به راحتی نگرانی های خود رها کرده و همین نگرانی ها مانع بزرگی بین شما و دوست خاصتان ایجاد می‌کند. به جای اینکه به ترس‌هایتان اجازه ظهور بدهید، کاری خاص انجام داده و درباره احساسات‌تان صحبت کنید. صحبت کردن حتی سنگ را نیز آب می‌کند!!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

چیزهایی که موجب ایجاد یک دوستی ساده بین شما و یک نفر دیگر شده است، می‌تواند تبدیل به مجموعه پیچیده ای از احساسات شود. خوشبتانه شما حس می‌کنید از طرف یک دوست صمیمی حمایت می‌شوید. به یاد داشته باشید امروز حرف زدن کلید موفقیتتان است! شما امروز با مجموعه ای از تضادها روبرو هستید، حرفهایی که می‌زنید مهم تر از کاری است که انجام می‌دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

 شما ممکن است امروز بسیارتلاش کنید که به فردی از طبقه خودتان نزدیک شوید،‌ اما ممکن است با دیدن اینکه دیگران آنچه که برای شما مهم است را بی معنی و بدون اهمیت می‌دانند ناامید  شوید. اگر اکنون احساس پذیرفته نشدن می‌کنید سعی نکنید انرژی و وقت تان را برای التیام بخشیدن به زخم تان هدر دهید. درعوض، به سفری که در پیش دارید تمرکز کنید. در زندگی شما جایی برای افکار منفی وجود ندارد. به نتایج مثبت بیندیشید و آنها در ذهن خود تصور کنید!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 31 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 31 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما شاید ایده‌های خوبی برای انجام دادن کارهایتان در محل کار البته با روشی جدید و متفاوت داشته باشید. اگرچه مدتها در مورد این روش فکر کرده‌اید، ولی اگر حدس می‌زنید این روش کارایی ندارد و یا کسی ازتان حمایت نمی‌کند فعلاً آن را اجرا نکنید. به جای اینکه فکر کنید افراد دیگر بهتان ملحق شده و کمکتان می‌کنند، فعلاً بهتراست از خیر این موضوع بگذرید و انرژی تان را تلف نکنید!

گل من. بازدید : 162 پنجشنبه 29 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز آمادگی این را ندارید که ترس‌های خود را برای دیگران بگویید؛ چراکه آنها باور کرده‌اند شما تنها کسی هستید که ذاتا خودتان را با تمام شرایط وفق می‌دهید. به هر حال شک‌ها و تردیدها شاید از آن چیزی که انتظار داشتید بیشتر شده باشد و شما ترجیح می‌دهید استواری و ثبات قدم بیشتری داشته باشید. نگران افکار دیگران نسبت به خود نباشید و نخواهید که طبق خواسته آنها رفتار کنید. خودتان باشید؛ آنها را شگفت زده کنید و از احساسات قلبی خود حرف بزنید!!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است شما در مسیری موفق شوید؛ این مسیر می‌تواند درهم شکستن یک فوریت برای آغاز کردن کار جدیدی در خانه باشد یا اینکه نخستین قدم را برای بیان احساسات تان با یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده تان برمی‌دارید. اما شما همچنین تصمیم دارید که از مسئولیت طولانی مدتی که دارید پریشان و آشفته نشوید. با این وجود، این تغییر ناگهانی می‌تواند اضطرابی بر شما وارد کند اما باید تلاش کنید که اهداف آینده تان را با تمایلاتی که بدست آوردن رضایت زودگذر دارید متعادل و هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما احساس می‌کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده‌‌اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 امروز برایتان خیلی مهم است که در روابط شخصی خود احساس امنیت و آسایش داشته باشید. اگر کسی قصد داشته باشد با شما صمیمی شود، شما باید سریع محدودیتهایی برای خودتان ایجاد کنید تا بتوانید استقلال و خود مختاری خود را حفظ کنید. اما بی تفاوتی را با ترس از صمیمیت اشتباه نگیرید. راهی پیدا کنید تا بتوانید به عشقی که وارد زندگیتان می شود جواب مثبت بدهید؛ اگر شما این فرصت عاشقانه را از دست بدهید، بعدها افسوس خواهید خورد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

 شما به خاطر عدم تواناییتان در تعادل برقرار کردن بین مسئولیتها و علاقه‌تان به تفریحات تابستانی به ستوه آمده‌اید. حتی اگر به نظر می‌رسد که نمی‌توانید بیشتر از یک انتخاب داشته باشید، شما می‌توانید قوانینی را خلق کنید که به واسطه آنها در حین تفریح کردن هم بتوانید شایستگی خود را نشان بدهید. اما با فکر کردن به اینکه باید در راستای این اصول حرکت کنید خودتان را محدود نکنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 تعهدات کاری که دارید ممکن است خیال استفاده از تعطیلات شما را به خیالی موهوم تبدیل کند. این فقط درباره این نیست که باید برای سروکله زدن با کارهای دشوارتان به محل کارتان برگردید یا اینکه درباره زمان دشواری که در پیش رو دارید نگران باشید؛ شما نمی‌خواهید امور به روال گذشته پیش بروند. بلکه می‌خواهید حتی اگر کمی هم که شده در راه ترقی و پیشرفت گام بردارید. فقط به این منظور که تغییر کنند. اما سعی نکنید که کارها را به زور و با عجله انجام دهید. زمان زیادی برای‌تان وجود خواهند داشت و می‌توانید در طی آن کارهایتان را با صبر و حوصله و بهتر از الان انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می‌خواهید که یک دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید. اما برای‌تان سخت است که شروع کنید و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می‌کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می‌شمارد و این زمانی حاصل می‌شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن  در رابطه با هر موضوعی را  سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت‌تان، به تنهایی  و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید  مشکلات‌تان را خودتان به  تنهایی حل کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 30 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

اگرچه ممکن است شما بسیار مایل باشید که عشقی زودگذر را تجربه کنید، به خاطر این که می‌دانید لذت‌های شیرین می‌توانند برای روزهایی که احساسات تیره و تاری که می‌دانید طی روزهای آینده خواهید داشت، ذخیره شوند. اما امروز ممکن است  گیج شوید و قادر نباشید که فراتر از عادت‌های منفی همیشگی قدم بردارید. اما نگران نباشید؛ ابرها کنار خواهند رفت و آسمان صاف خواهد شد و شما احساس شادکامی‌ بیشتری خواهید کرد قبل از اینکه حتی بدانید چه اتفاقی افتاده است.

گل من. بازدید : 152 چهارشنبه 28 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز خوش بینی و مثبت اندیشی ضعیف شما می‌تواند اشکها و یا ترسهایتان را مخفی کند. شما کار خیلی زیادی نمی‌توانید برای کنترل کردن احساساتتان انجام دهید، بنابراین اولین اقدام شما برای چیزهایی که فکر می‌کنید مورد قبول دیگران واقع نمی‌شوند این است که آنها را به جای ابراز کردن مخفی کنید. ولی حقیقت چیز دیگری است!! اگر سفره دلتان را باز کنید حال خیلی بهتری پیدا خواهید کرد. حتی اگر راه حل سریعی پیشنهاد نشد، همه می‌توانند جایگاه شما را بشناسند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 انفجار خیلی شدید احساسی می‌تواند شما را از خواب غفلت بیدار کرده و چیزهایی که ازشان اجتناب می‌کردید را به یادتان بیاورد. اما نیازی نیست که همه چیز را برای خود تثبیت کنید. میزان آگاهی شما فعلاً برای شروع کار مناسب است. به جای اینکه یکدفعه اختیار خود را از دست بدهید بهتر است که اطلاعات خود را فعلاً آشکار نکنید، سپس فکر کنید ببنید زمانی که این اطلاعات را نداشتید چه کاری انجام می‌داید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما درک می‌کنید که باید آنچه را که قبلا آغاز کرده بودید تمام کنید، اما ممکن است وسوسه شوید که با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد کنید. قضاوت شما آنقدرها هم که فکر می‌کنید آشکار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را کند کنید. عقب انداختن واکنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اینکه عملی بودن کارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینکه وارد کار شوید بررسی کنید. کمتر عجله داشتن باعث می‌شود کمتر احساس نگرانی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما اکنون درمرتبه و مقامی‌هستید که هر شخصی در آرزوی این مقام به سر می‌برد، اما شما از این مرحله راضی نمی‌باشید و به نوعی کارهایی که انجام می‌دهید شما را راضی نمی‌کند به همین دلیل به دنبال راه حل‌های جدیدی هستید. بیش از حد به خود مغرور نشوید زیرا ممکن است در اثر غرور زیاد همین جایگاهی را که در حال حاضر دارید را نیز از دست بدهید. به روزهایی فکر کنید که در آرزوی چنین جایگاهی بودید و چه مشقاتی را متحمل شدید تا  اکنون بدین حا رسیدید با این افکار غرور را از خود دور کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

بازگشت ماه به نشان تان می‌تواند شما را تشویق کند که کاری را به شیوه خودتان انجام دهید یا حداقل درباره آن به طور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی می‌کنید به این معنی نیست که بیش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با کسانی معاشرت کنید بیشترین لذت را با مصاحبت آنها می‌برید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز امکان دارد ایده‌های فرد دیگری با ایده‌ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبی نیست که برای رسیدن به برتری نارضایتی تان را تبدیل به جنگی تمام عیار کنید. حتی اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتی که در جستجویش بودید را ایجاد نمی‌کند؛ این کار فقط موانع بیشتری را جلوی راه شما ایجاد می‌کند. اما شما با بازنگری کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه‌هایتان و دوباره تلاش کردن وقتی که همه آمادگی دارند، فرصت عالی برای نشان دادن هوشمندی و زیرکی خود دارید.
 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

شما امروز باید به یک مساله عاطفی رسیدگی کنید، اما احتمالا شما سعی می‌کنید از هر تاکتیکی که در کتاب در مورد کناره گیری کردن گفته شده استفاده کنید. اگرچه روبرو شدن با شرایط کار ناخوشایندی است، اما شما قادر هستید که در روش خود منطق و عقل را برگزینید. اما لازم است قدری احتیاط کنید، برای اینکه ممکن است به خاطر چیزی که اصلا هم اتفاق نمی‌افتد عصبانی شوید. کمی خویشتن داری داشتن در میان راه بهتان کمتان می‌کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراکه نمی‌توانید در برابر تغییراتی که به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌کنند دلیل اینکه باید انسان کامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فکر تفریح کردن هستید! ماه تاریک برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان کمک می‌کند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

اگر شما امروز می‌خواهید به کارهایی که باید انجام دهید تا موفقیت آینده شما تضمین شود فکر کنید، پس الان وقتش است که که در زمان حال زندگی کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس حواستان نباید پرت شود. به صحبت‌های دیگران زیاد گوش ندهید، برای اینکه آنها از شما انتظارات غیر منطقی دارند. عمل کردن بر طبق استانداردهای خودتان مهم‌تر از تأمین کردن رضایت دیگران می‌باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

روشنایی‌های ماورایی بازگشته اند و خیلی خوب است که که نسبت به خود و برنامه‌هایتان مثبت اندیش باشید. انگار که یک زنجیره قوی شما را حمایت می‌کند و مانع دنبال کردن رویاهایتان و یا حتی فکر کردن به آروزهایتان می‌شود. شاید دوباره به این زودی چنین فرصتی نصیبتان نشود. پس تا آنجایی که می‌توانید از این موقعیت لذت ببرید، اما در نهایت نظرتان را در مورد جایی که می‌خواستید بروید عوض نکنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 29 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

گل من. بازدید : 155 سه شنبه 27 شهریور 1397 نظرات (0)

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

 یک فرد آشنا یا یک همکار شاید امروز ازتان چیزی بخواهد که شما از انجام دادنش امتناع کنید. خوشبختانه شما قدرت استقامت و پایداری فوق العاده‌ای دارید و از خصلت لجبازی خود در این مشکل اخیر می‌توانید سود ببرید! پافشاری کردن بر روی عقیده خود خوب است، اما باید بدانید که چه وقت‌هایی باید با دیگران وارد مذاکره و گفتگو بشوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

حالا که شما می‌توانید اصلاً به هیچ چیزی فکر نکنید، مسائل خصوصی زندگی شما اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. البته از پا در آمدن با هر مشغولیت ذهنی کار درستی نیست، بنابراین باید بفهمید که چگونه می توانید انرژی هایی که برای این موضوع صرف کرده‌اید را آزاد کنید. پنهان کردن رازها با پنهان کردن واقعیت از زمین تا آسمان متفاوت است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

ممکن است امروز احساس کنید که آن شخص همیشگی نیستید و دوست ندارید همان وظایف تکراری روزانه را – چه در خانه و چه در محل کار – انجام دهید. همان طور که تا الان بوده؛ شاید مشتاق باشید که به طور کلی رویکرد جدیدی در زندگی داشته باشید و اگر کسی چیزی بداند که شما ندانید، مشتاق هستید که شاگرد ممتاز آن کلاس باشید. یادتان باشد آموزش و تحصیل ضروری ترین جزء نیست اما می‌تواند یکی ا ز مهم ترین بخش‌های کار باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

اکنون که خورشید وارد ماه جوزا شده و برای چهار هفته در این ماه می‌ماند، نورافشانی آن شما را از وظایف عادی و روزمره زندگی آگاه می‌سازد. حتی اگر الان شما فردی تک رو هستید، اکنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیراً یک رابطه دوستی جدید را شروع کرده‌اید یا انگیزه پیدا کرده‌اید که اینک رابطه جدیدی را شروع کنید فقط این اطمینان را کسب کنید که هیچ کدام از نیازهای شما بی‌اهمیت پنداشته نمی‌شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته‌اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می‌توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی‌های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

امروز کسی به شما نمی‌گوید که چه کاری باید انجام دهید و اگر کسی هم این کار را بکند احتمالاً شما به حرف‌هایش گوش نخواهید کرد! برنامه‌های شما بیش از اندازه سخت و غیر قابل انعطاف هستند تا جایی که چشمتان را به روی فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار دارند می‌بندند. فراموش نکنید انعطاف پذیر بودن به معنای ضعیف بودن نیست. بلکه معنی آن این است که بتوانید هر وقت که لازم شد فکر خود را تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز با خورشید کاملاً هماهنگ بوده و در اوایل روز خورشید تأثیرات عمیقی روی شما می‌گذارد. معمولاً شما وقتی می‌بینید روزهای تابستان تمام شده‌اند ناراحت می‌شوید، اما شما هم می‌توانید به اندازه دیگران شگفتگی‌های فصل جدید را احساس کنید. به خودتان اجازه ندهید افکار منفی به سراغتان بیایند. درعوض به امکاناتی که در کنار تلاش‌های بعدیتان برایتان فراهم می‌شود فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 28 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

سماجت کردن برای انجام دادن چند کار مختلف با همدیگر و به یکباره می تواند واقعا امروز توانایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. امروز واقعا میل دارید که پریشانی و گیجی حواس خود را در خانه یا محل کار تحت کنترل داشته باشید. انا سعی کنید در بازگیری آن زیاد اغراق نکنید. ممکن است برای تان راحت نباشد اما بهتر است که تماس خود را با دیگران در طول روز حفظ کنید.

گل من. بازدید : 165 دوشنبه 26 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح کردن فعالیتهای روز قبل تلاش کنید. خوشبختانه از صبح که روز شروع می‌شود تا موقعی که ماه وارد نشان شما می‌شود شما بیشتر و بیشتر احساس می‌کنید که در این زمینه موفق بوده‌اید. شما می‌خواهید که نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینکه زمانی که آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سرکوب کنید. زمانی که می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی کنید به زمانی برای استراحت کردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این کار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

ماه برج حوت برای خرچنگ برج شما مثل یک فرورفتگی و شیب در آبهای زندگی می‌ماند که بالا و پایین می‌رود. خوشبختانه شما از تغییرات جزر و مد این آبها آگاه هستید و این آگاهی سبب می‌شود خودتان را در این امواج احساسی جدید غوطه ور سازید. اما از افراد دیگر انتظار نداشته باشید برای یافتن مرواریدهای پنهان در این غواصی شما را همراهی کنند!! شما فقط باید با تکیه به خودتان در جستجوی گنجینه‌های واقعی باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

 شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

هم اکنون عضو یک گروه شدن، برای کار یا بازی، شاید کار خیلی آسانی نباشد، برای اینکه شما احساس می‌کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می‌کنید افراد دیگر زیاد از ایده‌های شما استقبال نمی‌کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می‌داده‌اید نتوانسته اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیت‌های خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری  رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما در این تردید به سر می‌برید که بهترین و عالی ترین ایده‌های خود را تا زمانیکه مطمئن شوید آنها حتما محقق می‌شوند، پنهان کرده و به تاخیر بیندازید. شما نمی‌خواهید که با دیگری مذاکره داشته باشید،‌ به خاطر اینکه دیگران ممکن است ندانند که شما چکار دارید می‌کنید. بلکه می‌خواهید درک و حس عادی خود را قبل از اینکه برنامه‌های خود را عملی کنید بدست آورده تا مجبور نباشید بعدا دوباره به عقب بازگردید و اشتباهات خود را بازبینی کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

  امروز شما نیاز به وقت خالی دارید و واقعاً به استراحت و زنگ تفریح احتیاج دارید. مهم نیست که چقدر سرتان شلوغ است، شما باید بدون اینکه اجازه بدهید کسی بفهمد چه کار می‌کنید کمی از کار کناره گیری کرده و وقت خود را در خانه و برای کارهای شخصی تان بگذرانید. به یاد داشته باشید، زمانی که شما برای خودتان می‌گذارید مهم نیست، بلکه کیفیت کارهایی که در یک محدوده زمانی کوتاه انجام می‌دهید اهمیت دارد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 ممکن است امروز یکی از اطرافیان شما با مهربانی احساساتش را نسبت به شما را بازگو کند، که این کار باعث می‌شود شما ناراحت بشوید. حتی اگر شما این شخص را دوست داشته باشید، نمی‌دانید که چه واکنشی باید نشان دهید و به خاطر همین برای به وجود آوردن فاصله دیواری ساختگی بین خودتان و او می‌کشید. در حقیقت شما از آن فرد دوری نمی‌کنید بلکه از احساسات خود که سعی در نادیده گرفتنشان دارید دوری می‌کنید. وقتی که شما با خودتان راحت کنار بیایید آن موقع می‌توانید با دیگران هم ارتباط خوبی برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما همیشه با رضایت خاطر مسائل پیچیده‌ای که احساسات شما را تحت تاثیر می‌گذارند را می‌پذیرید، اما امروز بیشتر از همیشه مشتاق خطر کردن هستید. درحالیکه به فکر امنیت خود نیز هستید، اعتراف کردن به رفتارهای حاکی از نافرمانی تان می‌تواند باعث راحتی و آسایش خاطر شما شود. این سخن بدین معنی نیست که حالا دنبال امنیت و مکان‌های امن باشید، بلکه باید به منظور داشتن تجربه ای به یاد ماندنی ریسک کردن را بپذیرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 27 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 عطارد شجاعت شما را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید در مهمانی‌هایی که در آخر هفته شرکت خواهید کرد، شمع مجلس باشید. به خاطر همین است که شما می‌توانید ساده تر از همیشه روی مثبت زندگی را ببینید حتی اگر در یک موقعیت سخت و پیچیده باشید. در تمام طور امروز به استعداد های خود اطمینان کرده و به خودتان هم خوش بگذرانید.

گل من. بازدید : 197 دوشنبه 26 شهریور 1397 نظرات (0)

فال متولدین ماه فروردین

امروز که ونوس وارد نهمین خانه تان یعنی خانه ریسک پذیری می‌شود، شما هم دوست دارید آروزهای خود را تغییر دهید. با وجود اینکه دوستی ایده‌آل در نظر شما لزوماً شباهتی با عشق‌های سنتی ندارد، ولی امروز فکرکردن به این جور عشق‌ها لبخند را روی صورت شما می‌نشاند. نیاز شما برای آزاد بودن و استقلال داشتن از همیشه بیشتر شده است و حتی اگر پای عشقی رمانتیک در میان باشد دوست ندارید آزادی‌هایتان محدود شود.

فال متولدین ماه اردیبهشت

حالا که ونوس شروع به گشت وگذار در اطراف هشتمین خانه تان یعنی خانه «احساسات عمیق» کرده است، روابط دوستانه شما نیز پیچیده‌تر می‌شوند. حالا شما دوست ندارید فقط به خاطر اینکه با یک نفر احساس آرامش و امنیت می‌کنید رابطه تان را با او ادامه دهید. حتی اگر آسایش داشتن برایتان مهم است، راحت‌ترین راه را انتخاب نکنید و از ترس تنها شدن تسلیم نیازهایتان نشوید.

فال متولدین ماه خرداد

هم اکنون ماه به نشانه تان بازگشته است و شما خیلی دوست دارید که که سفره دلتان را باز کرده و درمورد احساسات‌تان صحبت کنید. خوشبختانه اطرافیان‌تان هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایتان دارند، چرا که ونوس دوست داشتنی در هفتمین خانه تان یعنی خانه «دیگران» حضور دارد. وقتی که شما یاد می‌گیرید عشقتان را بدون نگرانی و ترس آزادانه ابراز کنید، درعوض خوشبختی را پیدا خواهید کرد.

فال متولدین ماه تیر

باوجود اینکه شما درگیر حوادث چند روز پیش هستید، ولی تعاملات و همکاری‌هایتان با افراد دیگر جالب‌تر و جذاب‌تر خواهد شد. احساسات شما خاطراتی مربوط به دوران کودکی‌تان را زنده می‌کنند، اما تمیز دادن آنچه که در گذشته اتفاق افتاده و شرایطی که درحال حاضر موجود است امری مهم و حیاتی است. به خودتان این فرصت را بدهید که با شخصی که بهش اعتماد دارید از نظر احساسی ارتباط برقرار کنید.

فال متولدین ماه مرداد

وقتی که شما می‌خواهید نظر خود را با رفتاری احساسی ابراز کرده و وقتی واضح و روشن احساسات قلبی خود را بیان می‌کنید، زندگی‌تان نیز وارد مرحله جالب‌تر و جذاب‌تری می‌شود. حتی اگر پیدا کردن آنچه که در عشق می‌جویید سخت است، ولی هم اکنون شما بیشتر دوست دارید بدون ترس و واهمه خودتان را به این جریان بسارید. اگرچه احساس امنیت و آسایش کردن در کنار دیگران کار راحتی نیست، ولی خیلی بهتر از این است که خودتان تنها باشید و همه این کارها را به تنهایی انجام دهید.

فال متولدین ماه شهریور

شما لزوماً تنها کسی نیستید که در هر کاری زیاده روی می‌کنید، برای اینکه سخت گیری بیش از اندازه تان را اغلب اوقات روی خودتان اعمال می‌کنید! باوجود این حالا ممکن است مجبور شوید ماموریتی خارج از خانه و خارج از وظایف معمولی‌تان را قبول کنید، در صورتی که دوست دارید وقت‌تان را با خانواده سپری کنید. حتی اگر وسوسه می‌شوید کارهایتان را فعلاً به تعویق بیندازید، ولی باید قبل از استراحت کردن آن کارهایی که شروع کرده‌اید را پیگیری کنید.

فال متولدین ماه مهر

هم اکنون شما از اینکه سرتان شلوغ باشد لذت می‌برید، اما منطقی نیست فعال بودن و فعالیت داشتن را با خوشبختی و سعادت یکی بدانید. این روزها دانستن اینکه چه چیزی مناسب و خوب است سخت شده است و شما قبل از اینکه تشخیص بدهید نمی‌توانید کارهایی که شروع کرده‌اید را ادامه دهید، خودتان را خسته خواهید کرد. حتی اگر ضعف و ناتوانی‌تان خیلی جدی به نظر نمی‌رسد، از حذف کردن بخشی از برنامه‌هایتان نهراسید.

فال متولدین ماه آبان

شما تازگی‌ها تمرینات نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می‌باشید. امروز شما به جای کند و کاو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید شرایط جدید خود را ثابت نگه دارید و این کارتان آسایش و راحتی نزدیکان‌تان رانیز به همراه دارد. فقط حواستان را جمع و چشم‌هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.

فال متولدین ماه آذر

امروز ونوس وراد نشانه تان می‌شود که برایتان خوش شانسی، عشق و حتی پول بیاورد!! از وقتی که ماه در برج جدی باقی مانده و تا ۱۲ آبان نیز همانجا باقی ‌می‌ماند، خیلی خوب است با بیشتر کردن فعالیت‌های اجتماعی خود از نزدیکی نشانه تان با خورشید بیشترین استفاده را بکنید. خوشبختانه شما هم اکنون محبوبیت و شهرت بیشتری پیدا کرده‌اید، ولی این محبوبیت و توجه دیگران به شما می‌تواند از انجام دادن فعالیت‌های معمولی روزمره دورتان کند. اگر وسوسه شدید که بعضی وقتها از زیر کار فرار کنید، زیاد به خودتان سخت نگیرید!!

فال متولدین ماه دی

امروز تمرکز کردن روی کار برایتان خیلی سخت شده است، چراکه فکر شما حسابی مشغول است و همه جا می‌رود! به علاوه ونوس نیز در دوازدهمین خانه‌تان حضور دارد و شما را به رویا پردازی تشویق می‌کند. اگرچه رویا پردازی کردن در حال حاضر زیاد خوب نیست، ولی شما باید روی اهداف بلند مدت و کارهایی که انجام دادنشان برایتان سخت است تمرکز کنید.

فال متولدین ماه بهمن

حالا که ونوس در برج جدی جذاب و زیبا قرار دارد، شما احساس می‌کنید بیشتر از نیازتان حمایت و پشیبانی می‌شوید. در ضمن ماه مبارز برج جوزا نیز بهتان یادآوری می‌کند که اگر نتوانید برنامه‌های یکنواخت روزانه‌تان را بشکنید خیلی سریع خسته می‌شوید. پس اول در مورد برنامه و اهداف خود تا چند سال آینده فکر کنید و بعد برنامه ثابت و مشخصی برای رسیدن به اهدافتان تهیه کنید.

فال متولدین ماه اسفند

نیازی به گفتن نیست که ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید، چرا که کارهای خیلی زیادی را شروع خواهید کرد که امکان تمام کردن تمام آنها را ندارید. شما فقط زمانی می‌توانید از برنامه‌های خود کاسته و فعالیت‌هایتان را کمتر کنید که بفهمید افراد دیگر به کمک‌تان نیاز پیدا کرده‌اند. اما در آن موقع هم تمام کارهای لذت بخش را از برنامه‌تان حذف نکنید، وگرنه بعداً افسوس خواهید خورد

گل من. بازدید : 167 یکشنبه 25 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 اگر شما دوست دارید در نوعی از منافع شراکتی سهیم شوید امروز روزی فوق‌العاده است! امروز می‌توانید توانایی‌های بزرگ تان را به شریک خود نشان دهید. قدرتمندی ماه برج قوچ به شما این توانایی را می‌دهد که بتوانید با ایمان کامل به خود ابراز وجود کنید. اما شما هنوز هم مجبورید در مقابل وسوسه‌های درونی خود مقاومت کنید، فقط در این صورت می‌توانید عرصه بازی را از آن خود سازید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز احساس شلوغی و همهمه می‌کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می‌گذرد اطمینان‌تان به خودتان کمتر می‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده‌ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفع‌تان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

 اگرچه شما فکر کرده‌اید که رابطه دوستی شما راکد مانده‌است، امروز حرکتی روشن دیده می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد که امکانات همه یکسان است، اما وقتی شما تلاش می‌کنید تا اتفاقی بیفتد، سریع‌تر از آن چیزی که انتظار دارید می‌توانید موفق شوید. آماده باشید تا زمانی که فرصتها ظاهر می‌شوند سریع از آنها بهره بگیرید، اما بیش از حد به خودتان سخت نگیرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز دوباره می‌خواهید به مشکلات قدیمی توجه کرده و سعی می‌کنید برای تعادل برقرار کردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همکارانتان تعادلی متناسب برقرار کنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یک پروژه شده‌اید، در عمل کردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان کمتر کنید با مشکل مواجه خواهید شد. به جای اینکه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی کنید کارهایی انجام دهید که با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

 شما احتمالا امروز برای رهایی از تنگنایی که جلوی روی شماست، آسان ترین راه یعنی تنبلی را انتخاب می‌کنید. اگرچه این راه قابل تحسینی نیست، اما دوری کردن از درگیری و مجادله و به تاخیر انداختن تصمیمات مهم می‌تواند بهترین و زیرکانه ترین راه شما برای موقعیت فعلی تان باشد. صبر و تحمل شما می‌تواند برایتان شور و عشق را همراه بیاورد، اجازه دهید این اختلافات  خود به خود حل شده و از بین بروند. یکی دو روز به خود مهلت داده و بعد تلاش تان را شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 تهیه کردن یک برنامه‌ریزی روزانه برای اینکه بدانید برای هفته‌های آینده چه کارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه‌ای است. اگرچه شما دلتان می‌خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت کردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی کنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به کار کردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

شما خیلی اصرار دارید که مشکل خانوادگی‌تان که اخیراً به وجود آمده را خودتان حل کنید، ولی شاید نتوانید که جلوی دعوا و اغتشاش را بگیرید. امروز به اندازه کافی مشکل و آشفتگی هست و بهتر است که مسائل جدی‌تر را به روزهای بعدی موکول کنید. برای اینکه خیلی سخت خواهد بود که یکی دو روزه همه آنها را حل کنید؛ فقط نباید وجودشان را انکار کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز مسئولیت‌های مالی تان می‌توانند در مسیر یک رابطه خوب قرار بگیرند. شاید شما مجبور باشید که کسی باشید که مقتدرانه مسئولیتی را پایان می‌دهید. سخت است که فعالیت‌هایتان را محدود کنید؛ شاید نگران وضعیت مالی خود باشید با این حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه ای نیست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خیال بگذرانید در غیر این صورت فردا بارانی از کسری پول بر سرتان می‌ریزد.
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

امروز روابط شما قدری پیچیده تر شده‌اند، چرا که نیازهای شما با نیازهای اطرافیان‌تان همخوانی ندارد. اگر شما سعی کنید حتی مواقعی که آنها تمایل ندارند بحث را ادامه بدهید، دوستی صادقانه تان باعث می‌شود درهایی که تابحال بسته بودند به رویتان گشوده شوند. پس تسلیم نشوید؛ شاید موفقیت و پیروزی‌ای که در جستجویش بودید همین نزدیکی‌ها باشد!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 26 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

دانستن اینکه شما از دوستی‌هایتان چه انتظاراتی دارید چیز خوبی است، مگر اینکه خواسته‌های شما با چیزهایی که طرف مقابلتان از شما می‌خواهد تعارض داشته باشد. البته پیدا کردن یک راه حل کاربردی برای این مشکلتان چندان آسان نیست، چراکه شما انقدر مسئولیت دارید که نمی‌توانید دنبال خواسته قلبی خود بروید. باهمه این احوال بر احساسات خود تکیه نکنید؛ شما اگر همین حالا با حقیت روبرو بشوید انتخاب‌های بهتری خواهید داشت.

گل من. بازدید : 186 جمعه 23 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به  خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 اخبار حیرت انگیزی از سوی دوستی دریافت می کنید که خیلی دور از شماست. این مستقیماً بر شما تأثیری نمی گذارد، ولی بر کل اقتصاد، سیاست و کسب و کارهای دنیا اثر دارد. شما از اثرات بلندمدت آن بر جامعه هم آگاهید. در این مورد با دوستانتان حرف می زنید. باید واقع گرا باشید و منتظر اخبار دیگری بمانید. شما می دانید که در یک رابطه هر دو نفر حرف های زیادی برای گفتن دارند. برای پیشگیری از سوءتفاهم ها باید صداقت داشته باشید و آنچه در ذهنتان است بگویید. امروز شما تعادل درونی دارید و این در کل به شما اعتماد به نفس می دهد. این هارمونی درونی اثراتی عالی بر روی افراد دور و برتان دارد. همه مذاکرات و گفتگوها با دیگران کاملاً خوب پیش می رود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خاوهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می‌کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت‌تر می‌توانید به اهدافتان برسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری ثابت در مورد ایده آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی تان به ثمر بنشیند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 اگرچه شما در جمع دوستان خوبی قرار گرفته اید که می‌توانند به آسانی حواس شما را پرت کنند، ولی باز هم احساس می‌کنید برای انجام دادن کارهای ناتمام خود تحت فشار قرار گرفته اید و باید قبل از تفریح کردن آنها را تمام کنید. اگر شما دنبال راهی برای فرار می‌گردید، درست نیست که قوانین منظم روزانه تان را بشکنید. دلخوری‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، به کارتان فکر کنید و بعداً زمانی را هم به تفریح اختصاص بدهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممکن است رابطه‌تان با یکی از اعضای خانواده‌تان در خانه شکر آب بشود. بحث کردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که همه کارهای شما درست است، به دنبال پیدا کردن نقطه‌های مشترک باشید. یک مذاکره همه جانبه از یک گفتمان یک طرفه مفیدتر است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

درست وقتی همه چیز روبراه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می‌شود. شاید بخش مهمی از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته‌اید، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده‌اید. حالا دلیلش هرچه که باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می‌توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی‌تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما امروز به خصوص اگر همکارانتان را دوست داشته باشید برای رفتن به سر کار اشتیاق دارید. اما هنوز بخشی از وجود شما هنوز دوست دارد در خانه بماند. تعادل ایجاد کردن بین روابط خانوادگی و فعالیتهای حرفه‌ای‌تان از آن چیزی که به نظر می‌رسد راحت تر است. بدون اینکه بیشتر درگیر یکی از این آنها بشوید به هر دو بخش زندگی تان توجه کافی داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

اگرچه جمعه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است.  شاید شما از برنامه‌هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می‌کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً  کارتان را به درستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 24 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

گل من. بازدید : 158 پنجشنبه 22 شهریور 1397 نظرات (0)
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 امروز عطارد پرشتاب وارد نشانه‌تان می‌شود، شور و هیجان و بذله گویی را وارد مکالمات و گفتگوهایتان می‌کند و به شیوایی و روانی زبان شما می‌افزاید. توانایی صحبت کردن در موقعیت‌ها و شرایط متفاوت هنر پیچیده‌ای است و بهتان کمک می‌کند تا از درسرها رهایی یابید. اما نباید طوری رفتار کنید که انگار همه چیز را می‌دانید. حتی اگر فکر می‌کند که واقعا همه چیز را می‌دانید باز هم این کار را نکنید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می‌کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می‌کند که روز بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز میزان عصبانیت شما بیشتر می‌شود، چراکه در فکر انجام دادن کار غیر معمول و عجیب غریبی هستید و این موضوع شما را می‌ترساند. باتوجه به همکاری اورانوس و عطارد شما از یکنواختی‌های روزمره نیز فرار می‌کنید.  فراموش نکنید که باید به افراد دیگر هم بگویید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید. اگر این کار را نکنید شانس موفقیتتان کمتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خود را کم کنید، ولی همچنان در حال ذخیره کردن انرژی‌تان هستید. اگر بتوانید تمام کارهایی که الان شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید دردسری واقعی برای خود درست کرده اید، پس روش عاقلانه تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید، چراکه اگر غیر از این کار را بکنید به هدفتان نمی‌رسید و مجبور می‌شوید تمام روز برای غلبه بر ناامیدی تان مبارزه کنید. فراموش نکنید که شما برای  چیزهایی که به دنبالشان هستید پایه ریزی می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

با وجوداینکه اتفاقات بسیاری در زندگی شما در حال وقوع است ممکن است شما بخواهید که از کنار همه اینها بگذرید. البته شما نیاز خواهید داشت که در رابطه با کارتان موضع مشخصی اتخاذ کنید اما شما به طور غریزی میدانید که بهتر است انرژی خود را هدر ندهید و آن را برای مواقع ضروری نگاه دارید. شماانرژی زیادی را لازم خواهید داشت زمانیکه ماه وارد نشان شما مریخ می‌شود که در تمام طول تعطیلات آنجا به استراحت خواهد پرداخت. هفته آینده روزهایی کاملا متفاوت خواهید داشت پس بهتر است تا آن زمان کمی استراحت کنید و نیروی خود را ذخیره سازید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما هنوز به ایده‌آل‌های خود نرسیده‌اید، ولی هنوز باید صبر کنید. خوشبختانه شما خیلی سرسخت بوده و الان لازم است که تا جایی که در توانتان است صبرکنید! تا موقعی که شما با کار سخت و کافی خودتان را در بوته آزمایش قرار می‌دهید، خوب است که دمدمی مزاج بودنتان را نشان دهید. حتی اگر نتیجه‌ای که خواهانش بودید را هنوز ندیده‌اید، در مسیری که پا گذاشته‌اید باقی بمانید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

باوجود اینکه کاملاً از شغل خود لذت می‌برید، ولی اگر شغلتان آسایش خاطری که خواهانش هستید را بهتان ندهد، کمی‌نگران خواهید شد. خوشبختانه کفه ترازو بیشتر به سمت منافع شما سنگینی می‌کند تا به سمت مشکلات مربوط به بی ثبانی و عدم امنیت. احتمالاً مسئولیت های شما تغییر خواهند کرد و وقتی که خوب مسیر جدید خود را شناختید حس بهتری پیدا خواهید کرد. در ضمن باقی ماندن در زمان گذشته مانع از برداشتن قدم‌های بعدی در آینده خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز فکر شما حول و حوش پول و سکه دور می‌زند! اما دنبال راه‌هایی هستید که بتوانید در مورد یک مساله مهم مالی تصمیم گیری کنید. افکار بزرگ داشته باشید؛ برای اینکه رویاهای شما فوق العاده بزرگ هستند. در مورد تصمیماتی که آنی و لحظه‌ای هستند احتیاط کنید، اگر در مورد اقدام بعدی خود کاملاً مطمئن نیستید، بهترین کار این است که در مورد تمام گزینه‌ها تحقیق کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

کمی احتیاط اکنون برای شما لازم است به خاطر اینکه بتوانید روی زخم روحی که بر اثر مشکلات مالی در شما ایجاد شده مرهم بگذارید. خوشبختانه هر مشکل مالی راه حلی دارد  اما شما ادعا می‌کنید که می‌خواهید مقدار مناسبی نیرو برای این موقعیت خرج کنید. می‌توانید به واسطه کمی عقل و منطق از این موقعیت سود ببرید بنابراین زمان را از دست ندهید و اول تحقیق کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش‌های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک‌هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 23 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 23 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما باید در رفتارتان بازنگری کنید و دلیلی برای اتکا کردن بر آرزوهایتان وجود ندارد. دنبال کردن رویاهایتان همیشه عاقلانه ترین کاری نیست که می‌توانید انجام دهید، اما هم اکنون این موضوع اهمیت بیشتری دارد. امروز در زمان حال حضور داشتن کار سختی است، برای اینکه شما به رفتارها و اعتقاداتی که پیش از این داشتید عادت کرده اید. در حالیکه گذشته تان را به منظور ساختن جایگاهی برای آینده ترک می‌کنید، نترس و جسور باشید.

گل من. بازدید : 142 سه شنبه 20 شهریور 1397 نظرات (0)

فال روز چهار شنبه 21 شهریور

 

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت کردن فوق العاده‌ای دارید، چرا که هم اکنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یک سئوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نکنید حرف شما سخن نهایی نیست، پس فقط به عنوان یک فرضیه آن را بیان کنید. به افراد دیگر زمان بدهید، آنها نیاز دارند خودشان به آگاهی برسند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز حس می‌کنید که در لبه یک پرتگاه ایستاده اید، جایی که به اندازه جهانی ناشناخته و بزرگ وسعت دارد. شما آماده‌اید که درون پرتگاه بپرید، پرواز کرده و یا با چتر نجات پایین بروید؛ اما امروز صدایی از درونتان فریاد می‌زند: نه!!! همین الان به صدایی که از درون خودتان برمی‌آید توجه کنید. این صدا بهتان می‌گوید که دوباره لیست برنامه‌هایتان را چک کنید؛ قبل از اینکه آینده خود را تباه کنید به پشت سر خود و زمان گذشته نگاهی بیندازید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

 ماه برج اسد هم اکنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی‌ها قرار دارد و لحظه‌های پرهیجانی که پشت سر گذاشته‌اید را به یادتان می‌آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا که زندگی شما جدی‌تر می‌شود و نمی‌توانید از انجام دادن مسئولیت‌های حرفه‌ای خود امتناع کنید. بنابراین باید کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی‌توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید،‌باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا  روزهایی را  که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار،‌ با تمرینات و مراقبه‌های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

شما زمانی که حقایق واضح و ارتباطات صریح و شفاف باشند احساس خوبی دارید. بهر حال امروز، نپتون آشفته  به دنیای شما وارد می‌شود و شفافیت و روشنی دنیای شما را از بین می‌برد. گفتن اینکه واقعیت کجا تمام و توهمات کجا شروع می‌شوند، مشکل است. پس آهسته پیش بروید و مواظب این باشید که در این راه کسی را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما متمرکز شده، اگر چه ممکن است امروز بستگی به این داشته باشد که در کجای تقویم وجود داشته باشد،‌ اما مهم این است که شما در یک دوران پر هیجان از زندگی خود هستید و هیجان شما بالا رفته و هر اتفاق قشنگی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. ممکن است به خواب رفتن و فقط یک مشاهده گر بودن جالب باشد اما جالب‌تر این است که شما یک شرکت کننده فعال باشید و خود اتفاقات اطراف‌تان را بسازید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

شما معمولاً عادت دارید نسبت به سایر مردم با شور و هیجان بیشتری روابط شخصی خود را تجربه کنید. اما گاهی اوقات دوری کردن از این روابط عاقلانه‌تر از نزدیک شدن به آنها است. متاسافانه شما حتی اگر نتوانید به راحتی در مورد احساسات جریحه‌دار شده خود صحبت کنید، ولی باز هم نمی‌توانید آنها را پنهان کنید. ولی اگر بتوانید یک بار خیلی محتاطانه ناراحتی‌های خود را فاش کنید، خوشبختانه آینده روشنی برایتان انتظار می‌رود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

 هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید. امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه‌ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شوید، نسبت به انتخابی که کرده‌اید نامطمئن‌تر می‌شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می‌توانید آن را تغییر بدهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

برای شما خیلی سخت است که عشقتان را به فردی که با شما احساس راحتی می‌کند ابراز کنید. شاید دیگران توانایی درک میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی‌های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی‌های شما نیست. فراموش نکنید که میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه‌ای که دارید باعث می‌شود که فرصت خیلی پیش پا افتاده‌ای که زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته‌تان را ضایع کنید.

 

برگرفته از نمناک

گل من. بازدید : 157 دوشنبه 19 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

  همان شخصی که دیروز سر راه شما ایستاده و مانع شما بود، ممکن است امروز مانند بهترین حامی‌شما عمل کند. انرژی تان را در سعی برای فهمیدن اینکه ماجرا چیست تلف نکنید. فقط حمایتی را که در گام‌های پیش رویتان لازم خواهید داشت، از کسی که به شما می‌رساند قبول کنید. این عمر شماست، سعی کنید جنبه‌های درک و شناخت خود را تقویت کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما بیشتر از اینکه به فکر شاد بودن باشید بیشتر نگران این هستید که چگونه می‌توانید با کاردانی خود و توانایی‌هایتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. لازم است شما چیزهایی که بهشان علاقه دارید را بشناسید، چرا که کارهایتان را به خوبی انجام داده‌اید. اما شما حتی اگر کاملاً توانمند و زیبا باشید و مورد علاقه دیگران هم باشید، باز هم احساس رضایت کامل نمی‌کنید. شما باید فراتر از ظاهر خود و دیگران را ببینید تا بتوانید بفهمید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می‌کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید، دور افتاده‌اید و نمی‌توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته‌های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز بیشترین تاکید برای شما بر روی روابط‌تان است، چراکه ماه جدید در خانه هفتم‌تان یعنی خانه دوستان حضور دارد. ولی بهرام تند و تیز هم وارد این میدان می‌شود و شما احساس می‌کنید که یکی از دوستان نزدیکتان به طرز نامناسبی درموردتان قضاوت می‌کند و یا آشکارا ازشما انتقاد می‌کند. فراموش نکنید که اگر نسبت به این اتتقادات احساس خوبی ندارید لزومی‌ ندارد تظاهر کنید. البته شما می‌توانید در چند روز آینده که آب‌ها از آسیاب افتاد راحت‌تر به این مسئله رسیدگی کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 اگر امروز کمی نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی‌کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی که به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 امروز چیزهای خیلی زیادی پا درهوا مانده است و شما عصبانی شده‌اید. اهمیتی ندارد که چقدر برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده‌اید، برای اینکه آنها را با شرایط متغیر حاضر هماهنگ و سازگار کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه در آنها بازنگری کنید. البته کنار گذاشتن ایده‌های قدیمی و تنظیم کردن برنامه های جدید هم اکنون به مراتب راحت تر از اصلاح کردن برنامه‌های قبلی تان است. امروز عملکردهای منطقی را بهتان پیشنهاد می‌کنیم تا راحت تر بتوانید به اهدافی که در نظر دارید برسید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

شما به خود زحمت‌های بی‌موردی را می‌دهید و در فهرست کار روزانه تان چند مورد از این کارها دیده می‌شود. شما فردی نیستید که زمان با ارزش تان را به راحتی هدر دهید پس بهتر است انجام این کارهای بی موردی که ضرورتی نیز ندارند را از فهرست تان حذف کنید. به جای آنها به آینده تان فکر کنید زیرا این کارها قدرت تفکر و برنامه ریزی را از شما سلب کرده اند و مانع پیشرفت‌های آتی شما می‌شوند.
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

 شما ایده خیلی خاصی برای کارهایی که می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فکر می‌کنید که منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اکنون می‌تواند کمی تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری که شما تصور می‌کردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز نسبت به احساسات عاشقانه خود خیلی جدی هستید، ولی انتظار روابط رمانتیک را ندارید. در حقیقت رفتار و سلوک آرام شما در روابط عاشقانه تان شما را به فردی جذاب تبدیل کرده است، بدون اینکه صرفاً مسائل جنسی مدنظر باشد. فراموش نکنید که تا جایی که دلتان بخواهد می‌توانید در جهت به تکامل رسیدن بکوشید و این تکامل منافاتی با محبوبیت ندارد. هرقدر که بیشتر به وظایف و مسئولیت‌هایتان می‌پردازید، دلایل بیشتری به دست دیگران می‌دهید که دوست‌تان داشته باشند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفتتان رسیده اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده‌تر می‌شود را تغییر رهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.

گل من. بازدید : 155 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شما از مردد بودن و بی تصمیمی خود شرمنده هستید، اما این به خاطر این است که شما معمولا ایده هایتان را تعدیل می کنید و آنها را تا نیمه انجام می دهید. امرز باید آماده باشید که راه تان را عوض کنید زیرا زمان زیادی ندارید تا ذهن تان را سر و سامان دهید. به یاد داشته باشید، در درگیری باید صریح باشید تا به حق خود برسید. پس تصمیم بگیرید و حرکت کنید!.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید که در مراحل بعدی چه کاری باید انجام دهید، چراکه وقتی می‌خواهید در یک مسیر قرار بگیرید به سمت دیگری کشیده می‌شوید. البته منظور ما از مسیر هیچ ارتباطی به محدوده جغرافیایی ندارد، بلکه معنای مجازی آن در نظر است. تصور کنید اگر روش خود را تغییر داده و از برنامه ریزی‌ها و اهداف قبلی خود صرف نظر کنید زندگی تان چه شکلی می‌شود؟!!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است احساس کنید امروز کمی‌آشفته و پریشان شده اید. نهایتا، برایتان سخت است که بخواهید روی کار خود تمرکز داشته باشید، بخاطر اینکه انرژی زیادی در اطراف شما آزاد شده و دور و بر شما جست و خیز می‌کند. اگر چه ممکن است تماس‌هایی اکنون در زندگی شما وجود داشته باشد،‌ اما این واقعا واکنش‌های احساسی شما است که می‌تواند انرژی شما را تخلیه کند. اندیشه و تفکر می‌تواند مفید و موثر باشد،‌ اما بهتر این است که از نمایش‌های غیر ضروری دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

الان زمان آن است که اوضاع را برسی کنید که ببینید تا کنون چه کارهایی کرده‌اید و برای ورود به مرحله بعدی آماده بشوید بی آنکه نیاز باشد خود را مانند سری قبل درگیر کنید. ثبات بخشیدن به کارها و روش‌هایتان موجب می‌شود که بتوانید سطوح بالاتری از خلاقیت و نوآوری را ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، نیازی به گذاشتن انرژی بیشتر در کار نیست؛ بلکه باید بوسیله هوش خود لیاقت خود را در هر کار جزیی هم که به شما پیشنهاد می‌شود نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید همچنانکه ماه وارد ششین خانه "نظم و ترتیب" شما می‌شود. شما از سایر همکارن تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند  و به تعهداتی که قبلا داده اند عمل کنند. اما احتمالا استانداردهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها شما اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان به عنوان یک انسان وقت گذاشته‌اید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 امروز برای شما روزی پر از اتفاقات عجیب است. در حالی که اورانوس طی سالهای اخیر مدام دور و بر نشانه شما می‌چرخیده، شما سهم زیادی از این اتفاقات هیجان‌انگیز داشته‌اید و آنها را وارد زندگی شخصی خود کرده‌اید. حالا که این تغییرات شما را به اوج رسانده‌اند، هر مانع دیگری را که جلوی شما را می‌گیرد و شما را از زندگی کردن با استفاده از بهترین استعدادهایتان باز می‌دارد، از بین ببرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

در حالی که به دیگران کمک می‌کنید از فرصت‌هایی که در زندگی دارند استفاده کنند، باز کردن درهای شانس و خوشبختی به روی دیگران تبدیل به سرگرمی و تفریح‌تان شده است!! اما حالا دیدن تمام پتانسیل‌ها سخت تر شده است؛ چرا که هر چیزی نسبت به قبل مایوس کننده تر شده است‌. اما شما زمان‌تان را تلف نکنید، احساس بدبختی نکنید و به خودتان شک نداشته باشید. درعوض هدفی منطقی برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آن کار کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما  در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمت‌هایی که دارید شکرگزار باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز اوقات کاملا خوبی در پیش رو دارید حتی زمانیکه در حال کار کردن هستید. ممکن است رییس تان شما را با دقت  زیر نظر بگیرد و همین باعث می‌شود تمرکز شما بالاتر برود و با وجود اینکه کارهای بسیاری دارید که باید انجام دهید این حالت برای تان خوب است چرا که شما همیشه دوست داشتید به نوعی استعدادها و شایستگی خود را ثابت کنید. از این نترسید که شما باید این بحران را اداره کرده و طبق انتظارات دیگران عمل کنید. این کار باعث می‌شود اعتماد به نفس شما به دیگران نیز منتقل شود.
 

برگرفته از نمناک

گل من. بازدید : 134 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاست‌های کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درک‌تان می‌کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌ عاقلانه بگیرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

در حالی که ماه برج دی در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه خیالات و رویاها، آرزوهای شما را تحقق می‌بخشد، رویاهایتان نیز شما را در مسیری کاملاً منطقی و کاربردی قرار می‌دهند. ماندن و قرار گرفتن در همان شرایط گذشته که به خوبی می‌شناختید می‌تواند تضمین کننده خوشحالی شما در زمان حال و موفقیتتان در زمان آینده باشد. اکنون به غریزه خود اطمینان کنید، برای اینکه شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز خیلی به احساسات خود اطمینان ندارید و همه تلاشتان را می‌کنید تا دیگران متوجه این موضوع نشوند. شما ابتدا شرایط خود را به روشنی برای آنها شرح می‌دهید و بعد کاملاً از آن دفاع می‌کنید و در عین حال به آنها نشان می‌دهید که کاملاً نسبت به دلایل و نقطه نظرات خود تعصب دارید. در ضمن مممکن است کمی‌هم عصبانی شوید چون که امروز کمی‌دمدمی‌مزاج شده‌اید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما حتی اگر دوست نداشته باشید از افراد دیگری که بهتان وابسته اند حمایت کنید، ولی امروز مجبورید نقش سرپرست و محافظ آنها را بازی کنید. شما این تونایی را دارید که بفهمید چه کار را چه وقت باید انجام داد و همین موضوع به زودی اطرافیانتان را طرفدارتان خواهد کرد. مادامی‌که با درستی و صداقت کار می‌کنید از ادامه دادن هراس نداشته باشید. همچنین اگر به حس ششم خود اطمینان کنید اشتباه نخواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

ماه کامل امروز در یازدهمین خانه از "اهداف بلند مدت" شما رویاهای شما را تحریک می‌کند وبه  روح و روان شما نیرویی دوباره می‌بخشند. اما همچنین آن شما را از ریسک کردن باز می‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما یادآوری می‌کند که قمار و ریسک  کردن یک راه میانبر است و سخت کوشی تنها راه رسیدن به آن چیزهایی است که می‌خواهید. در ضمن اتصال خورشید – اورانوس ادامه می‌یابد تا شما را با خوش بینی غیر منتظره‌ای وسوسه کند.  به جای اینکه سعی کنید اول راه جدیدی را انتخاب کنید و بعد آن را امتحان کنید اکنون یک راه آزموده شده را انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 شما احساس می‌کنید در زمینه کاری محدود شده‌اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را قبول داشته باشید. اگر نیاز دارید مطلبی را که تابحال پیش خود نگه داشته‌اید برای دیگران تعریف کنید، بدون اینکه اهمیت بدهید دیگران چه فکری می‌کنند این کار را بکنید. با وجود اینکه آنها هم طرز فکر خودشان را دارند، عملکردهای اخیر شما بهتر از هرچیز دیگری بیان‌کننده شخصیت شما است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 امروز یک روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانکه حتی انجام دادن کارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فکر ساده‌تر کرده کارهای خود هستید، ولی باید بدانید با کمتر کردن فعالیت‌هایتان وضعتان فرقی نمی‌کند! به جای اینکه به خاطر کارهایی که نمی‌توانید تمام‌شان کنید عصبانی شوید، نفسی تازه کرده، آرامش داشته باشید و سعی کنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

اعتماد کردن به درک مستقیم خود یا بینش تان امروز بسیار مهم به نظر می‌رسد، به خاطر اینکه ممکن است حقایق بسیار پیچیده به نظر برسند و فهمیدن اینکه کدام یک درست و کدام غلط کمی‌سخت باشد. اگر طبق روال هر روز پیش بروید و بخواهید آن گونه مسایل را تجزیه و تحلیل کنید احتمالا در دریایی از جزییات گیج کننده غرق خواهید شد. و ممکن است حتی به بهترین راه حل موجود نیز نرسید. اطلاعات را بررسی کنید و بعد آن را درکناری قرار دهید. آخرین تلاش شما احتمالا درنهایت بهترین جواب مشکل شما خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

ممکن است دیگران امروز روی اعصاب شما باشند فقط به خاطر اینکه آنها آشفتگی نظرات و عقاید شما را درک نمی‌کنند. اما شما می‌خواهید که آنها را ببخشید؛ به خاطر اینکه می‌توانید ببینید که هر چه در توان دارید برای درک آنها انجام می‌دهید. اما شما همچنین می‌خواهید که آنها را بیدارکنید. با وجود اینکه شاید این مشکل دیگری باشد اما در حقیقت مربوط به شما هم می‌شود. شاید این زمان از آن مواقعی باشد که شما باید به خاطر احساسات تان مسئولیت‌هایی را قبول کنید و فقط پیش بروید.
 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

گل من. بازدید : 156 جمعه 16 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

در حالیکه شما مدافع انقلاب و اعتراض کردن هستید، برای به ثمر نشستن ایده‌های بزرگتان بیش از اندازه تلاش می‌کنید. شما می‌توانید امکانات شگفت‌انگیزی که در همه جا وجود دارد را ببینید. صحبتهای روحیه دهنده شما به افراد دیگر هم انگیزه داده است که در این جستجو با شما همراه شوند. اجازه ندهید این لحظه بدون اینکه اولین قدمتان را بردارید سپری شود، این قدم هر چقدر هم که کوچک باشد، در آینده نتایج فوق العاده‌ای خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

 اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 سعی کنید در اوایل روز کارهای ناتمام خود را انجام دهید تا بتوانید بقیه روز وقت آزاد برای تفریح کردن داشته باشید و دیگر نگران کارهای انجام نشده خود نباشید. حتی اگر تصمیم گرفته‌اید که بعدازظهر را به طور کامل در خانه بمانید، برای خودتان فضایی ایجاد کنید تا بتوانید برای روزهای آینده خود رویاپردازی کنید. لزومی‌ ندارد آرزوهای خود را کتمان کنید؛ شما می‌توانید در ذهن خود به هر جا که می‌خواهید سفر کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

  امروز برای شما روزی هیجان انگیز است، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. اگرچه زمان نگاه کردن به گذشته تمام شده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده اید را داشته باشید. پس روشی خلق کنید که  به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین گذشته و زمان حال به خودتان کمک کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 امروز اصلاً اهمیتی ندارد که شما چقدر کار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح کردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی کردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این کار را بکنید، ولی امروز اول باید وظایف کاری خود را تمام کنید. اگر امروز سخت کار کنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت که با خیال راحت تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می‌شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می‌شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی‌هایی که تصادفی به وجود می‌آیند راحتتر برخورد می‌کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می‌خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می‌تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز به اندازه‌ای که خودتان فکر می‌کنید پول نیاز ندارید، برای اینکه دیگران هم در شرایط برابر هستند و اگر بخواهید برای فعالیت‌های اجتماعی ارزش مادی قرار دهید روابط تان بهم می‌خورد. شاید هم می‌خواهید سخاوت و بخشندگی خود را به دیگران نشان دهید. اما باید بدانید که آنها به راحتی تحت تاثیر این نمایش جوانمردی و بزرگواری قرار نمی‌گیرند، مگر اینکه شما این کار را از صمیم قلب انجام داده باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 از وقتی که علایم رژیم گرفتن و سلامتی را در خودتان دیده‌اید، اگر به تغییر دادن رژیم غذایی روزانه برای روزهایی که پیش رو دارید فکرکنید، دیگر جایی برای تعجب باقی نمی‌ماند. حتی اگر برنامه ریزی کردن جزء اصول کاری تان نباشد، اما تهیه کردن یک لیست راه‌تان را هموار می‌کند. پس یک مداد و کاغذ بردارید (یا در کامپیوتر) تغییرات کوچکی که فکر می‌کنید می‌تواند تاثیرات مثبت و مهمی‌در زندگی‌تان بگذارد را یادداشت کنید. سپس آنها را دسته بندی کرده و بهشان اولویت بدهید و با این برنامه جدید شروع کرده و خودتان را برای یک زندگی شادتر و سالم تر آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

 شما تصمیم گرفته‌اید که از شهر خارج شده و یا حداقل کار ماجراجویانه‌ای انجام دهید. شما زمانی صرف کرده‌اید و برای مسافرت‌های دنباله دار به مکان‌های دور افتاده برنامه ریزی کرده‌اید. اگر تمایل داشته باشید که برای دیدن مکان‌های مذهبی به خارج از شهر بروید، ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. شما می‌توانید مطالعه را دربرنامه روزانه خود قرار داده و با این کار با روح و روان خود به سفر بروید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز از فرصت‌های زیادی که برایتان بوجود می‌آید هیجان زده خواهید شد، به هر حال،‌اکنون، درست این است که موقعیت شخصی خود را مشخص کنید و لزوما نباید شگفت آور باشد. اما به سرعت تسلیم نشوید، به خاطر اینکه اختلاط جادویی و حالت منفی می‌تواند همه چیز را قبل از اینکه فرصتی برای آشکار ساختن باشد خراب کند. به یاد داشته باشید که شرایط اخیر خیلی بهتر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کردید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز حوصله ی منطق و مسائل جدی را ندارید، به خصوص  اگر کسی بخواهد  خارج از شوخی با شما صحبت کند. شاید بخواهید بی خیال وظایف بشوید حتی اگر بدانید که ناچار می‌شوید بهای سنگینی برای این رفتار نسنجیده‌ی خود بپردازید. اما اگر قبل از اینکه به دنبال خوش گذرانی باشید کمی‌فکر کنید حتما می‌فهمید که بعد از تمام کردن کارهایتان حتی می‌توانید بیشتر به این منظور برسید.

گل من. بازدید : 142 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما امروز شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را بکنید. فعلا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؛‌ اما نگران نباشید، شما همیشه می‌توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید.
 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز مثل اردک شده‌اید!! شما مثل اردک مادر که جوجه‌هایش را دور خود جمع می‌کند، دوستان و همکارانتان را دور خود جمع می‌کنید!! متاسفانه همه افرادی که بهتان می‌پیوندند کارهایی که شما می‌خواهید را انجام نخواهند داد، چراکه آنها هم کارها و برنامه‌های خودشان را دارند. به جای اینکه مثل پرنده‌ها دور هم جمع شوید، یک نفس عمیق بکشید و یکی یکی با دوستانتان صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز راحت‌تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید نهراسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند. تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند. از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز در شغلتان خیلی جدی فعالیت می‌کنید و با آرامش کامل نقش قدرتمند خود را درک می‌کنید. اما حال و حوصله اینکه کارها را با همان روشهای قبلی انجام بدهید، ندارید. شما می‌دانید که می‌توانید از تغییر و تحول دادن قسر در بروید، بنابراین دلیلی برای عقب‌نشینی کردن وجود ندارد. ممکن است اطرافیانتان از این کارهای اخیرتان خیلی تعجب کنند، و یا حتی شوکه بشوند!! اگر شما حرفهای مهمی‌برای گفتن دارید، پس چرا سکوت کرده اید!؟

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

تصورات و رویاهای شما مانند یک قطار افسار گسیخته هستند پس بیشتر به دنیای درونی خود توجه کنید. شما قادر نیستید که از فکر کردن اجتناب کنید حتی اگر دوست نداشته باشید که آنها شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به سادگی در یک موقعیت تحلیلی و جدا از امور قرار گرفته و فقط پیشرفت آنها را تماشا کنید. به جای اینکه سعی کنید و سراسیمه شوید  و رویاهایتان را کنترل کنید تا آشکار شوند فقط اجازه دهید که آنها آزادانه ظاهر شوند و راه خود را طی کنند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید که چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور کامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید که برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشکار کردن آن مقاومت کنید برای آنکه هیچ عجله ای برای افشا کردن وجود ندارد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

وضعیت مالی شما در حال تبدیل شدن به یک موضوع جدی است و شما بلاخره قادر هستید که درباره این وضعیت فکری بکنید چرا که مریخ جنگ جو در دومین خانه از "پول" شما قرار دارد. اما فقط نیات خوب برای درست کردن این وضعیت کافی نیستند. به راه حل‌های ساده خود اکتفا نکنید چرا که ممکن است آنها مبتنی بر رویا و تصورات ایده آل گرایانه شما باشد. در عوض برنامه استوار و پایداری طرح ریزی کنید و بعد به خودتان فرصت کافی بدهید تا به نتیجه مطلوبی که در جست و جوی آن بودید برسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

 اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

 شما فکر می‌کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت‌های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم‌هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می‌کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می‌کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا که زندگی شما را هدایت کرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی کنید. شما با قرار صحیح خود در یک طرح توانایی عجیبی در تشریح کردن آن دارید. آن چیزهایی که اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درک و بصیرت خود مواردی را انتخاب کنید که برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

گل من. بازدید : 135 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 آرزوهای شما امروز با مانعی مواجه شده است که این مانع معمولاً در طول روز باعث می‌شود که شما از رویاهایتان غافل بمانید. اکنون شما باید زندگی واقعی و تخیلات را از هم تشخیص بدهید، که این موضوع تصمیم‌گیری را برای شما مشکل می‌سازد. چون که امروز همه چیز از آن چیزی که واقعاً هست بهتر به نظر می‌رسد، شما با مشکل مواجه خواهید شد. قبل از اینکه بخواهید حرکتی مهم را شروع کنید، برای فهمیدن و بررسی واقعیت لحظه‌ای درنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما می‌توانید امروز بدترین دشمن خود باشید به خاطر اینکه خیلی سخت است که عقیده محکمی را درباره کار که در تمام طول آخرهفته طول کشیده است کنار بگذارید. معمولا، آن باعث می‌شود تا پی در پی تلاش کنید و برای مشکلات پیچیده و دشوار راه حل بیابید. اما حالا، زیرکانه‌تر این است که نیازتان را کنترل نکنید تا به آخرین حقیقت پی ببرید و اگر چه این ممکن است نظریه بسیار ساده‌ای باشد، اما شادی قسمتی از ذهن است که به وسیله افکار خلق می‌شود، پس می‌توانید بوسیله کنترل بر دنیای ذهن‌تان راه حل وقعی را پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

پروژه‌هایی را که در فصل زمستان شروع کرده بودید الان باید در حال تکمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش کن؛ سال شما در حال نزدیک شدن است، پس همان طور که فصل جدید از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته  بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید  خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می‌کشند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

هدف شما این است که نظریاتتان برپایه دیدگاه‌های قابل قبول باشد، اما همین که شروع به صحبت می‌کنید چیزهایی را که نمی‌خواستید کسی بداند را هم فاش می‌کنید. پس امروز همین طوری بدون برنامه قبلی صحبت کنید؛ اول برای خود برنامه‌ریزی کنید و بعد شروع کنید. این کار بهتان کمک می‌کند که در مسیر خود باقی بمانید و بیشتر از آنچه باید بگویید حرف نزنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی توانید به راحتی وقتتان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز ظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می شود را از فکرتان بیرون کنید.
 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 کمی هیجان می‌تواند لبخند را روی لبهای شما بنشاند، برای اینکه شما برای رویارویی با چیزهای جدید آمادگی دارید. شما تاحدی محتاط نیز هستید، برای اینکه نمی‌خواهید چیزهایی را که تازگیها به دست آورده‌اید را به خطر بیندازید. به یاد داشته باشید زمانی که ژوپیتر ستاره بخت شما در نشانه برج عمل گرای شما قرار می‌گیرد، شما با تمرین کردن خویشتن‌داری می‌توانید بهترین کارآیی را داشته باشید. اگر شما بخواهید به آرامی کار کنید، این کار می‌تواند حتی برایتان خطرساز هم باشد، بنابراین در شروع کار مرتکب هیچ اشتباهی نشوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی‌توانید به راحتی وقت‌تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی‌کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می‌شود را از فکرتان بیرون کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

 امروز بهتان توصیه می‌شود که دید مثبتی داشته باشید، برای اینکه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می‌افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می‌شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه‌هایی که کاملاً با دیدگاه‌های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال‌تر خواهید شد. به جای اینکه عقاید خود را بر دیگران تحمیل کنید، فقط کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان برایتان مفید است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

حالا که احساسات غیرمعقول زیادی دور و بر شما وجود دارند، شما احساس غریبی می‌کنید و فکر می‌کنید این مشکلات پیچیده اصلاً قابل حل نیستند. برای اینکه شما هم اکنون قادر نیستید که روی اهداف خود تمرکز کرده و کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه کارهایتان را با روش‌های معمولی انجام داده و خودتان را خسته کنید، سعی کنید راه‌های جدید را هم امتحان کنید.

 

برگرفته از نمناک

گل من. بازدید : 121 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)
 
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز مثل قدیمی " پیام آوران را شکار نکنید" شامل حال شما می‌شود. اگر امروز فردی تعادل شما را به هم زد، تسلیم نشوید. بهتر است که اصلاً به فرد مذکور توجه نکنید. در عوض بدون فکر کردن به مقصد بی‌درنگ افکار بهم ریخته خود را تجزیه و تحلیل کنید. شما در درون خودتان به جواب هم می‌رسید و این موضوع ربطی به افراد دیگر ندارد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

مثل اینکه شما در رویا سیر می‌کنید، یعنی جایی که همه چیز همان طوری است که باید باشد، ولی وقتی چشم خود را باز می‌کنید می‌بینید که زندگی‌تان چقدر از این تصویر ایده‌آل فاصله دارد. شما معمولاً خیالات و رویاهای زیبایی را در سرتان می‌پرورانید، اما هم اکنون دوری از حیقیت چیزی نیست که بتوانید از آن اجتناب کنید. به جای اینکه در ذهن خود به جاهای دور پرواز کنید، توجه خود را به خانه و تغییرات کوچکی که می‌توانید به وجود آورید معطوف کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شاید امروز فکر بسیار درخشانی داشته باشید اما نتوانید هیچ کجا از آن استفاده کنید. متناقضاً، هر چه بیشتر طرح خود را برای دیگران تشریح کنید، آنها کمتر نسبت به مزیت آن متقاعد می‌شوند. این به این معنی نیست که آنها با موقعیت شما مخالفند بلکه آنها مطمئن نیستند که شما بتوانید استراتژی خود را به یک طرح کاملاً عملی تبدیل کنید.گرچه دائماً به این فکر می‌افتید که خواسته اتان را تحقق ببخشید اما آن را برای بعد نگه دارید. اکنون بهتر است اول با راهکارهایی آن را پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما خیلی مایل نیستید که بی طرف و منصف باشید، خصوصا اگر یک نفر در محل کارتان باعث شود احساس ناامنی و خطر کنید. شما آماده‌اید که با شور و هیجان مبارزه کنید، اما همین که انرژی تان را برای دفاع کردن از خود تقویت می‌کنید، مانعی جلوی راه‌تان سبز می‌شود. الان هیچ کار خاصی وجود ندارد که بتوانید انجامش دهید. تحولات قلبی شما می‌تواند زمینه رشد شغلی شما را که در شرف وقوع است را فراهم آورد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده‌های ناب است، و مایل هستید که بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به کسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می‌دانید که اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است که شما به برنامه‌های خود اعتماد ندارید که برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیکه آماده نیستید، فکر نکنید که مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز کار کردن شما را ناراحت می‌کند، چراکه شما فرصت خوش بودن و تفریح کردن را از دست داده اید. شما کارهای پیش پا افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و می‌توانید خودتان را با انجام دادن این کارها سرگرم و خوشحال کنید. در مورد این موضوع منطقی فکر کنید و آنچه را که می‌خواهید بر ضد اموری که بیشترین اهمیت را دارند انجام دهید از قبل ارزیابی کنید. در حال حاضر پذیرفتن واقعیت از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 امروز قدرت پیش‌بینی تان قوی شده است، چراکه شما به حوادث عجیبی که رخ می‌دهد مشکوک هستید. حتی اگر چنین نباشد، به خصوص اگر بتوانید در شغلتان خلاقیت داشته باشید، شما در هرصورت قادر هستید اوقات خوش و لذت بخشی داشته باشید. اگر در طول روز خستگی تان به نارضایتی مبدل گشت، به یاد داشته باشید که فردا می‌تواند یک روز کاملاً جدید و جذاب باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری محکم در مورد ایده‌آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی‌تان به ثمر بنشیند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

ماه امروز در نشانه تان قرار دارد و بهتان یادآوری می‌کند حساسیت های جدید شما روی نقطه نظراتتان تاثیر می‌گذارد. افراد دیگر در مورد حوادثی که قرار است اتفاق بیفتد دید خیلی مثبتی دارند، و حتی اگر شما تردید داشته باشند احتمالا با آنها همراه می‌شوید. اما شما نباید در دام افکار جذاب و فربینده بیفتید. با زیرکی کار کنید و و بیشتر از رویاهای زیبای افراد دیگر به تجزیه و تحلیل خود اعتماد کنید.
 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.

گل من. بازدید : 185 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)
 
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز همه فکر می‌کنند که شما فرد راستگویی هستید، درحالیکه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلکه فقط رازی را از آنها پنهان کرده‌اید که ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت کردن در مورد افکارتان آنهایی که برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دوستان و یا همکارانتان با تغییر دادن نگرشتان به شما کمک می‌کنند، چرا که آنها به سمت جدی تر شدن گرایش پیدا کرده اند. با کمک آنها شما بدون اینکه احساس تنهایی کنید در مورد کارتان جدی تر می‌شوید. اگر کمک دیگری لازم دارید ازشان بخواهید تا از شما به خاطر بیشتر موثر بودن حمایت کنند، چرا که آنها امده اند تا به شما یاری برسانند!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما قصد دارید کار تازه ای را آغاز نمایید. در ابتدا لازم است برنامه ریزی و طرح کلی از کارتان را تجسم کنید و بعد اقدام نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. افق فکری خود را متمرکز کنید زیرا موفقیت‌های خیلی بزرگی در انتظار شما خواهد بود. پس ساکن و بی حرکت نمانید. نیرویی شما را در طی راه همراهی می‌کند پس همین امروز اقدام نمایید.
 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز فکر شاد و روشنی دارید و بنابراین در پیدا کردن دوستهای جدید و تقویت کردن دوستی‌های کهنه اصلا نباید تعلل کنید! البته همه چیز بازی و تفریح نیست! اگر بخواهید به تمام وظایفتان برسید خیلی هم سرتان شلوغ خواهد بود. وقتی به کارهایتان می‌رسید خیلی خودتان را نگییرد! شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما همه وقتتان گرفته می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

درحالیکه شخصیت شما در طور روز تغییر می‌کند، همزادتان نیز از راه می‌رسد! ملاقات جدید ماه با نشانه تان کاری می‌کند که تمام تغییرات احساسی و عاطفی‌تان فاش شده و شما برای پنهان کردن  آنها باید انرژی فوق‌العاده زیادی را صرف کنید. اگرچه شاید خودتان با این نوسانات رفتاری راحت کنار بیایید، اما افراد دیگر سعی دارند بفهمند که چرا شما یک لحظه پر از شور و هیجان هستید و یک لحظه بعد خونسرد و بی‌تفاوت می‌شوید و برای فهمیدن دلیل این کار سخت تلاش می‌کنند. بهشان بگویید که فردا این حس و حالتان کاهش یافته و آنها نیز باید به دلواپسی‌هایشان اهمیتی ندهند.
 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 با وجود اینکه روز تولدتان آمده و رفته، ظاهراً امروز روزی است که شما می‌توانید آرزویی بکنید و این آرزو برآورده بشود. اما هر چقدر هم که یک رویا لذت بخش و شیرین باشد، حالا بهتر است که روی جنبه‌های عملی رویاهای خود تمرکز کنید. به خاطر اینکه آنها می‌توانند راهنمایی برایتان باشند تا بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می‌توانید بکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 شما فکر می‌کنید که می‌دانید قلب‌تان شما را به کجا هدایت می‌کند! واقعیت شما را وارد مسیر پر پیچ و تابی می‌کند که کاملا بدون حفاظ و نگهبان می‌مانید. هر وقت که فهمیدید چه اتفاقی افتاده است، وانمود نکنید که در قبال احساسات‌تان مسئولیت دارید. درحالیکه همه چیز در حرکت و تغییر است، مادامی که از شادی از جای خود نپرید، سیر و سفر کردن با رویاهایتان نشاط بخش و هیجان انگیر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.
 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

ممکن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیکان تان چیزی از شما بخواهد که شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممکن است به خاطر وابستگی شخصیتی که شمادارید یک درگیری شدید ایجاد کند که هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا یک موقعیت حل نشدنی را تعمیر کنید، قواعد بازی را عوض کنید. تنها هدف واقعی که شما نیاز دارید این است که به سخنانی که دیگران می‌گویند خوب گوش کنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما ایده‌های خوبی برای خرج کردن پول تان دارید اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. یا اینکه ممکن است دارای یک تضاد درونی باشید؛ چرا که عقل تان یک چیز می‌گوید و احساس تان چیز دیگری! اما مسئله این نیست که باید فقط  یک چیز را آنهم با قید و شرط انتخاب کنید. مسئله این است که باید هر دو جنبه را در نظر بگیرید یعنی هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذارید. در آخر به شما اطمینان می‌دهیم که نیازی ندارید همین امروز تصمیم بگیرید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

 اگر شما از درگیر شدن با مسائل مالی خسته شده‌اید، اکنون برای بررسی کردن آنچه که باید انجام بدهید تا به مسیر قبلیتان بازگردید زمان مناسبی است. ماه جدید خرداد در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌کند تا به شما نشان بدهد که چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینکه رسیدن به چیزهایی که دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی کنید و کارهایی را که شما را به آنها نزدیکتر می‌کند انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینکه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می‌کنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می‌توانید با قبول کردن این گفته که «در هر اتفاق حکمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض کنید. شما شاید اکنون نتوانید آنچه را که برایش برنامه‌ریزی کرده بودید را تمام کنید، ولی وقتی این کار را کردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت.

گل من. بازدید : 145 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.
 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است دوستان و همکارانتان از شما توقع کار بیشتری داشته باشند، اما با وجود این هم هیچ چیز نمی‌تواند تلاشهای بی وقفه شما را متوقف کند. تمایل شما به راضی نگه داشتن دیگران بیش از اندازه شدید است. اگر شما کمتر قول بدهید می‌توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه کسی بزنید و او را ناامید کنید بهتر از این است که در آخر کار با یک سری از خواسته‌های غیر معقول مواجه بشوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز حتی اگر بتوانید قدرت‌های خیلی بزرگ پیش رویتان را مجسم کنید، حس خیلی خوب و مثبتی خواهید داشت. منظور ما این است که شما نسبت به همیشه واقع بین تر شده و مشکلات را نیز می‌توانید ببینید. اکنون شاید برای فراتر رفتن از شک‌هایی که به خودتان داشتید مبارزه کنید. خوشبختانه نگرش‌های منفی در وجود شما زیاد دوام نمی‌آورند، بخصوص اگر قبل از اینکه تصورهای غلط زندگی واقعی تان را تحت تاثیر قرار دهند آنها را از زندگی خود خارج کنید.
 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

اگر شما خیلی نگران دوستتان هستید نباید طوری رفتار کنید که او این موضوع را بفهمد. عجیب اینکه گاهی اوقات شما به راحتی در مورد احساسهایتان صحبت می‌کنید و دیگران فکر می‌کنند که شما تا به حال هیچ وقت آنقدر صادق نبوده‌اید. اما امروز نباید این کار را بکنید، چون می‌تواند برایتان مشکل ساز بشود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

یک صبح با تنبلی برای تان ایده آل به نظر می‌رسد و ممکن است حتی بدنبال استراحت در تمام روز باشید. اما شرایط به شما اجازه نمی‌دهند تا ان اوقاتی را که آرزویش را دارید داشته باشید. آنقدر کاردر لیست روزانه تان وجود دارد که باعث می‌شود شما از فکر در خانه ماندن و استراحت منصرف شوید. خوشبختانه، زمانیکه از مفید و موثر بودن دست بکشید، قادر خواهید بود که حتی زمانیکه کارتان را انجام می‌دهید تفریح کنید.
 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 شما دوست ندارید که دیگران در مورد تواناییهای شغلی شما ازتان سئوال کنند، و با وجود اینکه اکنون شما از توانایی‌های بارزی برخوردارید ولی دوست دارید که تنهایی و انزوا را برگزینید. البته این انزوا به خاطر این نیست که شما کم رو هستید؛ بلکه فقط به به دلیل این است که وقتی می‌توانید کارهایتان را تمام کرده و بعد به تفریح کردن مشغول شوید، دوست ندارید زمانتان و انرژی‌ای را که می‌تواند برایتان خیلی مفید باشد را از دست بدهید. آسان‌ترین راه برای پیروز شدن بر شرایط دشوار اخیر این است که یک یا دو روز از درگیر شدن با مسائل احساسی دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 برنامه‌های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی‌کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت‌هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید، دیگر لزومی ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

رویاهای محو و تیره می توانند امروز شما را در دردسر بیندازند. پس بهتر است با عینک واقع بینی به آینده نگاه کنید. اگر به گذشته مانند رنگ های روشن و اشکال زیبا نگاه کنید ، می توانید به آنچه که دیده اید تکیه کنید؛ از تصورا ت رنگارنگ خود گیج و پریشان نشوید. که این افکار زودگذر دوام نمی آورند. روی حقایق استوار تکیه کنید، که می تواند در روزهای پیش رو برای بسیار مفید و سودمند باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

تظاهر کردن دیگر فایده‌ای ندارد!! شما نمی‌توانید برای همیشه نشان دهید که فرد خوش بینی هستید. البته این موضوع نباید باعث نگرانی تان شود. عجیب اینکه حتی احساس آسودگی و فراغ بال می‌کنید؛ چرا که به هیچ وجه مجبور نیستید احساساتتان را از افراد دیگر مخفی کنید. سهیم کردن دیگران در ترس‌ها و نگرانی‌هایتان درهایی را به روی شما می‌گشاید که به سمت گفتگوهای زیادی در مورد موضوعات مهم سوق داده می‌شوید. به جای اینکه در برابر این تغییر مقاومت کنید، زندگی جدید خود را با آغوش باز بپذیرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما برای عنوان کردن آنچه که در ذهنتان دارید خیلی عجله دارید! اما تمایل خیلی شدید شما می تواند بدین معنی باشد که بعدها شما مجبور می شوید مسیر رفته را بازگردید. منظور ما این نیست که شما در تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات اشتباه عمل می کنید؛ بلکه شرایط و موقعیت دائم در حال تغییر و نوسان است و شما می توانید خیلی زودتر از موقع قدرت تصمیم گیری خود را به دست آورید. متاسفانه شما حتی اگر بدانید عکس العمل نشان ندادن و ابراز نکردن حرف دلتان ایده خیلی خوبی است، باز هم انجام دادن این کار اگر غیرممکن نباشد، برایتان خیلی سخت خواهد بود. خوشبختانه شما بعدها فرصت این را دارید که دوباره تصمیمتان را ارزیابی کرده و اگر لازم شد آن را عوض کنید.
 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز کاملاً به جایگاه خود در زندگی واقف بوده و به آن اطمینان دارید، اما ممکن است امروز چیزی یاد بگیرید که برایتان سئوال ایجاد کند که آیا در مسیر درستی قرار گرفته‌اید یا خیر؟ انعطاف پذیر بودن همیشه یک استراتژی عاقلانه است، اما امروز اصلاً مسیر خود را تغییر ندهید، مگر اینکه لازم باشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

گل من. بازدید : 219 شنبه 10 شهریور 1397 نظرات (0)
 
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز زیاد تمایل ندارید انرژی‌تان را با صحبت کردن در مورد احساساتتان هدر بدهید، چرا که امروز نسبت به همیشه منطقی‌تر شده اید. شما در مقابل قطع کردن خوشی‌های پوچ و بی ارزش خیلی منطقی عمل می‌کنید. وقتی که شما به منبع محدودیتهایتان رسیدگی می‌کنید، آن موقع گفتگوها هم برایتان اهمیت پیدا می‌کنند، اما فراموش نکنید که هیچ محدودیتی در عشق وجود ندارد. پس وقتی برایتان پیش آمد ازش دوری نکنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است شما هوس کنید که روی یک راه آهن پر پیچ و خم مخصوص کودکان بروید؛ به خاطر اینکه اعتماد به نفس شما ناگهان بلندپروازی می‌کند و بعدا درهم می‌شکند، فقط به خاطر اینکه شیب بعدی را با نیروی بیشتری بالا برود. سخت است که یک مکان محکم و استوار روی جاییکه ایستاده‌اید پیدا کنید و بتوانید بفهمید که الان که هستید. شک نکنید؛ الان زمان خوبی برای تغییر و تحول است و به جای اینکه تلاش کنید تا روی نقطه‌ای بایستید تا از آن جان سالم بدر ببرید ، بهتر است که با تغییرات بوجود آمده کنار بیایید تا زمانیکه آنها به نوبه خود ساکن بمانند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از  این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می‌ماند که شما نمی‌دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می‌آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

ماه نشان آسان گیر شما از نظر احساسی دوازدهمین خانه از "تصورات " شما را تقویت می‌کند، با این حال این وضعیت می‌تواند شما را از رسیدن به چیزهایی که می‌خواستید بازدارد. ممکن است در رابطه با صمیمیت و نزدیکی که در آرزویش بودید کاملا روشن و واضح بیندیشید، اما با یک موشکافی و بررسی دقیق ، به نظر می‌رسد دیگر این فرصت از دست رفته باشد. اگر مایلید زمانی را به این اختصاص دهید که درباره آن چیزهایی که می‌خواهید صحبت کنید. ممکن است دیگران بیشتر از شما مشتاق باشند که رهبری شان را بعهده بگیرید.
 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

نیمه مهربان تر و آرام تر شما مشتاقانه این تعطیلات آخر هفته ظاهر خواهد شد در حالیکه صدای شما ممکن است اکنون بسیار قوی و موثر باشد که زمانیکه دارید کسی را به خود نزدیک می‌کنید او را ناخواسته بترسانید. خوشبختانه می‌توانید از ایجاد این مسئله ناخوشایند بوسیله توجه و احتیاط در همه واکنش‌های تان جلوگیری کنید. امروز خویشتن داری می‌تواند به نفع شما باشد پس هر آنچه که انتخاب کرده اید تا با دیگری تقسیم کنید را دست کم نگیرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می‌کنید که می‌دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می‌کند، شما احساس پرانرژی بودن می‌کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

اگر کسی امروز به شما اصرار کند که برنامه‌های تان را تغییر دهید،‌ شما عکس العملی کاملا سرسختانه و لجوجانه نشان می‌دهید، مخصوصا اگر خودتان بدقت تمام جوانب را سنجیده باشید و بخواهید کاری را انجام دهید که بیشترین درک را به شما می‌دهد. شما می‌خواهید که ارتباط تان  با دیگران  را ادامه بدهید،‌ اما نمی‌خواهید که برنامه‌های شخصی خود را به خاطر این قربانی کنید که مورد قبول اجتماع باشید. کمی توافق داشتن بخشی از یک مذاکره سالم است، اما از نظرات شخصی خود در مذاکره دست نکشید و تسلیم آرای دیگران نشوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه‌های مشترک بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این کار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان کمک کند. عجیب اینکه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته‌اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی‌کنند. فراموش نکنید این ناراحتی‌ها اصلا ارزش فکر کردن را هم ندارند. تنها چیزی که اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

شما هنوز نتوانسته‌اید خط مشی درستی که در محل کارتان ضروری به نظر می‌رسد را به دست بیاورید. مثل اینکه رئیس شما در شغلش ناموفق بوده است و به شما نیز توجهی نمی‌کند. اما شما جدا از دیگران و در محیطی تنها کار نمی‌کنید، بنابراین اگر بدانید که دیگران چه انتظاراتی از شما دارند بهتر کار خواهید کرد. با همه این احوال ناامید نشوید، چون که شاید اطلاعات معتبر وموثق به اندازه‌ای که شما فکر می کردید در دسترس همگان نباشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

اکنون شما می‌خواهید دوستانتان درکتان کرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممکن است دوست نداشته باشید هرکاری که آنها از شما می‌خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی‌تان گرفتار شده‌اید. تا موقعی که شما کاملاً کاری را شروع کنید برآورده کردن انتظارات مردم راحت به نظر می‌رسد. اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی که واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز فوق العاده با احتیاط و بادقت شده‌اید، چرا که کیوان محافظه کار حسابی بهتان کمک می‌کند! شما امروز علاقه‌مند - و حتی مشتاقید!- که به گذشته خود پشت کرده و از زمان حال لذت ببرید، اما نمی‌توانید زیاد خود جوش باشید. عجیب اینکه اگر بخشی از روز را فقط مخصوص استراحت کردن خالی نگه دارید، توانایی‌هایتان نیز افزایش پیدا می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 11 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 نظر شما درباره عشق می‌تواند امروز با ایجاد تعادلی بین دلهره و بی اعتناعی بهتر بیان شود. این به این معنی نیست که شما نمی‌خواهید با شخص مورد نظرتان رابطه خودمانی و راحتی داشته باشید؛ بلکه به این معنی است که شما باز هم نیاز به استقلال و آزادی عمل دارید. حتی ممکن است بین اینکه کدام یک از دو راه زیر را انتخاب کنید گیج و پریشان شوید: رسیدن یا دوری کردن؟؟؟ می‌توانید این کار را برای خود آسانتر کنید؛ می‌پرسید چگونه؟  به این فکرنکنید که شخص مورد علاقه تان عکس العمل منفی شدید نشان خواهد داد. با افکار مثبت خود را آرام کنید.

گل من. بازدید : 136 جمعه 09 شهریور 1397 نظرات (0)
تاریخ انتشار : 10 شهریور 1397
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 امروز که ماه در دومین خانه شما را قرار می گیرد، پرداخت کردن صورت حسابهایتان بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید زمان می برد. وضع مالی شما تغییر کرده است، اما نتایج کارهایی که شما اکنون انجام می دهید به زودی نمایان نخواهد شد. با وجود این عجول بودن شما سازنده نخواهد بود. فقط باید صبر داشته باشید تا نتیجه کارتان را ببینید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته‌اید. فهمیدن اینکه شما عوض شده اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اکنون ظاهر شما تغییر کرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی که چیزهایی که قابل تغییر نیستند را قبول می‌کنید، می‌توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

وقتی اهداف شما با آنچه الان در محل کارتان انجام می‌دهید هماهنگی دارد این خیلی اطمینان بخش است اما اگر اینطور نباشد می‌تواند خیلی نگران کننده باشد. این وضعیت دشوار با دخالت یک دوست یا همکار که خیلی موجه نیست می‌تواند پیچیده تر شود. حتی اگر شما بخواهید که تصمیم نهایی را خودتان بگیرید باز هم به حمایت اطرافیان نیاز دارید و امروز این اتفاق نمی‌افتد. صبور باشید تا آخر هفته همه چیز خود به خود درست می‌شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می‌گیرد و شما وسوسه می‌شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی‌تان را به نمایش بگذارد. این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می‌دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می‌دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم‌ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می‌توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما سعی می‌کنید مخالفت خود را ابراز کنید، اما این مخالفت شما در جهت تصمیم گیری در خصوص محدودیت‌های خودتان است نه چیز دیگری. شما حرف‌ها و ایده‌های زیادی دارید، اما نمی‌توانید به راحتی بر افکار منفی و و ناامیدی که افکار تان را تحت تاثیر قرار داده است غلبه کنید. سخت تر کار کردن چیزی نیست که بهتان کمک کند، شما هم اکنون به کمی‌ پایداری، ثبات قدم و افکار مثبت نیاز دارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 حالا که ماه دوباره به نشانه اشک بار شما بازگشته است، شما بیش از اندازه حساس شده‌اید. اما تا موقعی که می‌توانید احساسات خود را مدیریت کنید، لزومی ندارد برنامه‌های خود را به تاخیر بیندازید. اهمیت دادن به احساسات خود بدون اینکه تسلیمشان بشوید با انکار کردن آنها کاملاً فرق می‌کند. پنهان کردن حقیقت از خود خوشبختی نمی‌آورد، این کار فقط نشان دهنده جهل و نادانی نیست.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می‌توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می‌رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام‌تر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز دیگران از شما می‌خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می‌توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می‌کند و شما را فردی دلسوز می‌داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه‌های شما می‌توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می‌دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می‌شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما امروز فردی آرام و خوش قول هستید و قادر هستید دیگران را با هوش و نبوغتان جذب کنید. ذهن شما حتی قبل از اینکه شما بتوانید واکنشان را تغیر بدهید، عکس العمل نشان می‌دهد و موضوعات جنجالی را افشا می‌کند. وقتی که یک نفر با تجاوز کردن به محدوده‌تان شما را ناراحت می‌کند، ممکن است خیلی زود فکر انتقام به ذهنتان خطور کند. سعی نکنید که عملکردهایتان را توجیه کنید. فقط به خاطر خطاهای‌تان عذرخواهی کرده و به راهتان ادامه بدهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.
 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 10 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

با وجود نیات بسیار خوبی که امروز در مورد کارهایتان دارید ممکن است با مخالفت‌های زیادی روبرو شوید. امروز اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که تمرکز شما از فعالیت‌هایی که دارید بهم می‌زنند و باعث می‌شوند بهره وری تان بالا نرود. خود را از سستی و تنبلی آزاد کنید و به خودتان قول دهید که دیگر خودتان را سرزنش نکنید. یک پیاده روی کوتاه، مدیتیشن یا یک خواب نیمروزی  شما را سر حال کرده و نیروی تازه‌ای برای رویارویی با وظایف تان به شما خواهد داد.
 

درباره ما
مجله سرگرمی گل من(تازهای دنیا ، فال روزانه و ...)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 254
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 685
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 763
  • بازدید ماه : 1,081
  • بازدید سال : 8,261
  • بازدید کلی : 198,100
  • کدهای اختصاصی