loading...
مجله گل من
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه شب بخیر 2 280 piskesvat
خصوصیات زنان متولد مهر 1 271 shahrokh
مجرم زندانی با استفاده از هلی کوپتر از زندان فرار کرد 2 282 sara
فال روز چهارشنبه 28 شهریور 1397 0 209 sara
خواستگاری ویدا جوان از همسرش با مهریه 7هزار شاخه گل 4 302 sahar
واریس چیست؟ 0 205 sara
فال چینی امروز برای تمامی ماه ها 0 208 sara
تست شخصیت شناسی جالب 0 185 sahar
خصوصیات شخصیتی و روانی زن متولد آذر ماه 0 193 sahar
اتفاق ناگوار در تمرین تیم امید استقلال 0 194 sahar
جزئیات باج گیری یک میلیون دلاری هکرها 0 191 sahar
آخرین وضیعت ترافیک جاده های کشور 0 205 sahar
حداقل سن ازدواج پسران و دختران در ایران چقدر است؟ 0 202 sahar
پیش فروش محصولات ایران خودرو با سود مشارکت چند درصد؟ 0 201 sahar
شرایط اختصاصی و عمومی استخدام نیروی انتظامی 97 0 219 sahar
اس ام اس های غمگین و ناراحت کننده 0 199 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر - سری 2 0 172 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر 0 170 sahar
آناناس موثر برای درمان عفونت و بی خوابی 2 249 sahar
آرایشگر بدون دست حرفه ای آرایش میکند! + عکس 0 206 sahar
پسر 13 ساله ای که خودش را گروگان گرفت! + تصاویر 0 184 sahar
اس ام اس زیبا برای تشکر و قدردانی 0 175 sahar
جملات کوتاه و تاثیرگذار از بزرگان 0 178 sahar
۹ جمله طلایی حتما بخوانید 0 188 sara
شما دوست خداهستید 0 192 sara
راز قهرمان شدن ادیسون 0 175 sara
فال روزانه ابجد 0 179 sara
امروز را ازدست ندهید زیرا: 0 175 sara
مشخصات کلی متولدین آذر ماه پر شانس ترین افراد 3 272 sara
قیمت واکسن آنفولانزا سال 97 0 200 sara
گل من. بازدید : 149 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

در دوران نامزدی با صیغه محرمیت شرایط شناخت بهتر برای دختر و پسر فراهم می‌شود به شرطی که محدودیت‌های روابط را دانسته و رعایت کنند.

بایدها و نبایدهای دوران نامزدی

بایدها و نبایدهای دوران نامزدی ,دوران نامزدی فرصت بسیار مناسبی در اختیار دختر و پسر قرار می‌دهد تا یکدیگر را به خوبی بشناسند و با چشمانی باز و شناخت کافی تصمیم به ازدواج بگیرند. در بعضی از خانواده‌ها به دلیل عقاید مذهبی یا شرایط فرهنگی در صورتی که دوره نامزدی با صیغه محرمیت انجام گیرد می‌تواند فرصت‌های بیشتری را در اختیار پسر و دختر قرار دهد.

موارد مرتبط و  بایدها و نبایدهای دوران نامزدی با صیغه محرمیت

۱- دختر و پسر در دوران نامزدی این فرصت را خواهند داشت که بتوانند با یکدیگر ملاقات کرده، به گردش بروند و در این برنامه‌ها کاملاً دیگر را بشناسند. وجود عشق در ازدواج مهم است ولی عشق نباید طوری باشد که در ارزیابی طرف مقابل خدشه وارد کند.

۲- چون معاشرت‌های آنها از مشروعیت برخوردار است، در اجرای این برنامه از آرامش روانی بیشتری برخوردار خواهند بود و دغدغه و اضطراب گناه و عدم رعایت حدود شرعی را نخواهند داشت. حتی اگر خود دختر و پسر از نظر اعتقادی مقید به این حدود نباشند از نظر دیگران مورد شماتت و اعتراض قرار نخواهند گرفت.

۳- چون روابط آنان شرایط طبیعی دارد بهتر می‌توانند همدیگر را بشناسند.امکان نقش بازی کردن در وضعیت غیرعادی بیشتر است. در صورت جاری شدن صیغه شرایط عادی است و افراد در شرایط عادی ماهیت خود را بهتر بروز می‌دهند.

۴- با این برنامه که از نظر شرع و عرف پذیرفته است معاشرت با اقوام و خویشان طرفین بیشتر انجام می‌گیرد و چون خویشاوندان نزدیک در زندگی نقش دارند، شناخت آنان برای تصمیم‌گیری مناسب ضرورت دارد.

۵- موضوعی که لازم است در این معاشرت‌ها مورد توجه خاص قرار گیرد آن است که حدود تعیین شده رعایت گردد و خانواده‌های طرفین در انجام روابط نظارت قابل توجهی داشته باشند.

۶-پسر و دختر در این روابط باید سعی کنند یکدیگر را بشناسند و با اخلاق و روحیات یکدیگر آشنا گردند.

هدف از این شناخت آن است که ببینند همسر مورد نظر خود را پیدا کرده‌اند یا خیر.

بایدها و نبایدهای دوران نامزدی

محدودیت ها و بایدها و نبایدهای دوران نامزدی

۷- یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه شود آن است که پسر و دختر بررسی کنند که تا چه اندازه به یکدیگر علاقه دارند و تحمیلی در کار نباشد. میزان محبت و علاقه در موفقیت ازدواج از اهمیت خاصی برخوردار است.

۸- اساس و تداوم ازدواج بر پایه محبت به یکدیگر استوار است. دختر و پسر که در مرحله ی نامزدی به سر می‌برند باید از علاقه و محبت یکدیگر مطمئن شوند. عشق نیز دو نوع است؛ عشق شهوانی و عشق متعالی.

عشق شهوانی بر پایه جاذبه‌های جنسی و کشش‌های شهوانی استوار است و در عشق متعالی علاقه انسان و ارزش‌های عالی تعلق می‌گیرد. در ازدواج موافق هر دو نوع عشق باهم وجود دارد. پسر و دختر نامزد شده نباید تنها تحت تاثیر عشق شهوانی قرار گیرند.

۹- در دوران نامزدی باید پسر و دختر به جایی برسند که احساس کنند علاقه و محبتی دوجانبه است. این که تحت تاثیر دیگران عقدی با علاقه یک طرفه یا کمرنگ انجام شود به امید این که بعداعلاقه به وجود می‌آید به جز فریب چیزی نیست که پسر و دختر باید به این موضوع توجه کنند.

۱۰- از جمله برنامه‌هایی که در دوره نامزدی می‌تواند نقش مثبت و ارزنده داشته باشد ملاقات‌های متعدد صمیمانه، مسافرت‌های کوتاه، هدیه دادن، شرکت مشترک در مجالس و محافل معنوی است. این برنامه‌ها علاوه بر آنکه موجب تفاهم و صمیمیت بیشتر می‌شود به شناخت هرچه بیشتر طرفین کمک می‌کند.

۱۱- وجود عشق در ازدواج مهم است ولی عشق نباید طوری باشد که در ارزیابی طرف مقابل خدشه وارد کند. فرد عاشق اگر تحت تاثیر عشق و صاعقه‌های جنسی عیوب و نکات منفی طرف مقابل خود را نبیند به علت عدم شناخت واقعی موفقیت در ازدواج احتمالی است و چه بسا ازدواجشان به شکست منجر شود.

گل من. بازدید : 319 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

 

عکس های اینستاگرام ریحانه پارسا این روزها باعث حواشی فراوانی شده است . بعد از حواشی روزهای اخیر ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر که یکی از آن ها اعلام حمایت مهدی سلطانی و سعید سهیلی از او بود ، تمام عکس‌های مدلینگش را پاک کرد و تصاویر مربوط به سریال پدر را دوباره منتشر کرد.

اینستاگرام ریحانه پارسا

شایان ذکر است در روزهای اخیر زمزمه های حذف این بازیگر از فصل دوم سریال پدر به خاطر عکس ها مدلینگش مطرح بوده است.

اینستاگرام ریحانه پارسا

عکس های اینستاگرام ریحانه پارسا

 حمایت مهدی سلطانی از عکس های مدلینک ریحانه پارسا

مهدی سلطانی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

سلام دوستان. متاسفانه شرایط سینما به‌گونه‌ای است که هر اتفاق به ظاهر پیش‌پا‌افتاده و جزئی، برجسته می‌شه و اهمیت کاذبی پیدا می‌کنه. کاری به درستی و یا غلطی بعضی چیزها ندارم اما گاهی وقتها همه ما‌ها، تاکید می‌کنم هممون ممکنه به مقتضای، تجربه، تعهدات، یاشرایط روحی و یا دلایل متعدد دیگه کارهایی رو بکنیم که شاید از نگاه بعضی‌ها چون در زمان و مکان مناسبی اتفاق نیفتاده، ایجاد سوء‌تفاهم کنه، اما معنیش این نیست که قضاوت عجولانه‌ای بکنیم و همه چیز و همه کس رو زیر سؤال ببریم.

اینو من مطمئنم هم اکثر شما مخاطبین بادرایت متوجه هستید هم همکاران و مسئولین فهیم و دانا. در ضمن نگران هیچی نباشید، درست می‌شه. مواظب خودتون باشید❤️#قضاوت_نکنیم #توهین_نکنیم #مهدی_سلطانی #ریحانه_پارسا #سریال_پدر#حاشیه

اینستاگرام ریحانه پارسا

حمایت مهدی سلطانی از عکس های مدلینک ریحانه پارسا

بیشتر بخوانید : تشکر ریحانه پارسا از حمایت مهدی سلطانی

ریحانه پارسا با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

پدر بودین، پدر هستین،پدر خواهی ماند… سایتون بالا سرمون باشه پدر برای پدر

اینستاگرام ریحانه پارسا

تشکر ریحانه پارسا از حمایت مهدی سلطانی

سعید سهیلی پدر واقعی حامد سریال پدر هم با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

دخترم لیلا … دخترم ریحانه … سلام ، موفقیتت را در سریال پدر تبریک میگویم ، به بهانه این تبریک بگذار بگویم که … هیچکس حق قضاوت تو را ندارد ، هیچکس جز خودت ، قضاوت کار ساده ای نیست ، کار سختی ست که اینروزها برای بسیاری سهل شده است ، اما چه سهل و چه سخت ، چه خوب و چه بد ، چه درست و چه نادرست ، لااقل من این کار را بلد نیستم ، نه بلدم و نه می پسندم ، اما میتوانم پدرانه بگویم که … بیا و این روزهای شیرین زندگیت را تلخ نکن ، بیا و پشت سرت را فراموش کن ، بیا و به روبرو خیره شو ، به روبرو … به آینده … به افق های دور …

به روزهای بهتر ، از محبت ها غره و از بی مهری ها مأیوس مشو ، بدان که در میانه این هیاهوی بیشمار … بسیاری تو را دوست دارند ، اما مهر “دو” نفر از جنس دیگری ست ، متفاوت از همه ، هیچکس به اندازه آقای عنقا و آقای توفیقی تو را دوست ندارد ، بلاشک تعریف آنان زلال است و دلسوزیشان صادقانه ، “اما یک نفر دیگر هم هست” ، هواخواهی که بیشتر از آن دو … و بهتر از همه “هوایت” را دارد ، پس زلفت را به لطفش گره بزن و به روبرو خیره شو ، به آینده ، به افق های دور ، به روزهای بهتر ، دخترم ریحانه … دخترم لیلا … خدانگهدارت ، همه جا … همه وقت … همیشه…

اینستاگرام ریحانه پارسا

حمایت سعید سهیلی از عکس های مدلینک ریحانه پارسا

گل من. بازدید : 165 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

 

پس از انتشار عکس های مدلینگ جنجالی ریحانه پارسا احتمال حذف او از فصل دوم سریال پدر بخاطر عکس‌های مدلینگ قوت گرفت. در ادامه ببینید که شایعه حذف ریحانه پارسا از سریال پدر از کجا آب می خورد. آیا این ماجرا حقیقت دارد؟

حذف ریحانه پارسا از سریال پدر

عکس‌های مدلینگ این بازیگر در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است. صفحه رسمی سریال پدر با انتشار تصویر لیلا نوشت: ما عاشق نقش‌ها میشویم نه نقش پردازان.

همچنین ریحانه پارسا تمام تصاویر سریال پدر را از اینستاگرامش پاک کرد.

این بازیگر امروز صبح در اینستاگرامش نوشت:

ریحانه پارسا من دستِ شمارو میبوسم من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه ی سریال پدر هست(این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست. صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت(ظاهری)به لیلای دیده شده نداره!

حذف ریحانه پارسا از سریال پدر

عکس هایی که باعث حذف ریحانه پارسا از سریال پدر شد

خوب است بخوانید : تغییرات جدید در فصل دوم سریال پدر

در پی استقبالی که از سریال «پدر» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا از سوی مخاطبان شکل گرفت، فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد.

حامد عنقا (تهیه‌کننده سریال پدر) اعلام کرد: خوشبختانه سریال «پدر» با پخش از شبکه دو سیما در بازه زمانی ۲۵ تیر تا ۷ شهریور خیلی زود به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل شد و استقبال بسیاری از آن شکل گرفت که این موضوع باعث خرسندی تیم سازنده و به طبع آن مدیران رسانه ملی شد.

وی افزود: پیرو همین استقبال مدیران شبکه دو سیما به ما پیشنهاد داده‌اند ادامه پدر با محوریت نقش پدر در جامعه امروز ایرانی ساخته شود و ما هم برای نگارش و آماده کردن مقدمات ساخت فصل دوم آمادگی داریم تهیه‌کننده و نویسنده «پدر» یادآور شد: فصل جدید بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تاکید خواهد داشت و قصه‌ای که نوشته شده است هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به جز این شخصیت و کاراکتر مادر با بازی لعیا زنگنه ندارد و قصه به شکل دیگری از نگاه یک پدر در جریان دیگری اتفاق می‌افتد. «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی در ابتدا قرار بود در ماه مبارک رمضان روی آنتن برود و روایتگر زندگی حامد تهرانی پسر جوانی بود که اتفاقاتی سرنوشت ساز برایش رخ می‌دهد.

حذف ریحانه پارسا از سریال پدر

سریال پدر

گل من. بازدید : 129 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

 

ریحانه پارسا در سریال پدر بازی می کند و این روزها با با این سریال حسابی شناخته شده است و حالا اورا خیلی‌ها می‌شناسند. هنوز یک هفته هم از آغاز پخش سریال پدر که نویسنده و تهیه‌کننده آن حامد عنقا و کارگردانش بهرنگ توفیقی است نگذشته اما درباره این سریال زیاد می‌شنویم. نقش اصلی این سریال ، دختری متولد سال۷۷ است و از بین ۲۵۰نفر برای ایفای نقش لیلا انتخاب شده است. با ریحانه پارسا در سریال پدر بیشتر آشنا شوید.

ریحانه پارسا در سریال پدر

او در مدرسه سوره درس خوانده و دیپلم نمایش دارد و برنامه داشته بعد از دانشگاه، بازیگری را به‌صورت جدی آغاز کند اما حالا می‌گوید سریال تازه عنقا و توفیقی سکوی پرش او شده است.

ریحانه پارسا در پاسخ به سوالی درباره سکانس جنجالی این سریال به خبرگزاری صبا گفت: به نظر من اگر کاری دیده نشود از درون آن سوژه‌ای درنمی‌آید. من هم بازی کمتری در آن سکانس داشتم اما به نظرم به خاطر خط قرمزهایی که وجود دارد نمی‌شد بیشتر از این فضا را درآورد که نشان دهد چرا حامد تصمیم می‌گیرد از پنجره طبقه اول به پایین بپرد. اگر خط قرمزها کمتر بود می‌شد به‌لحاظ تصویری این صحنه را طوری درآورد که باورپذیرتر باشد.

دخترها پسر جوان را دوره کرده‌اند و پسرجوان خود را از پنجره به بیرون پرتاب می‌کند!

دخترها پسرجوان را دوره کرده‌اند و پسرجوان خود را از پنجره به بیرون پرتاب می‌کند. باورتان نمی‌شود که نشود، اما این صحنه را در سریال تلویزیونی پدر دیدیم که حالا دوباره این موضوع تلویزیون و دست‌اندرکاران سریال را وارد حاشیه‌های اینستاگرامی کرده است. به گزارش شهروند، حامد عنقا، تهیه‌کننده این سریال البته همزمان معتقد است که استثنا جذابیت درام را بیشتر می‌کند، ضمن این‌که ماجرا خیلی هم غیرواقعی نیست.

این حرف درحالی است که کاربران در صفحات مجازی، واکنش‌های جالبی به سریال داشتند، نه‌تنها به سریال انتقاد کرده‌اند که حتی پای مهدی سلطانی را به میان کشیده‌اند و از او بابت بازی در این سریال گلایه کرده‌اند.

ریحانه پارسا در سریال پدر

بازی ریحانه پارسا در سریال پدر

با وجود این، تهیه‌کننده سریال در گفت‌وگو با «شهروند» چند نکته را درباره سریال پدر توضیح داد: «از آنجایی که هنوز مشاور هنری هیأت موسس دانشگاه آزاد هستم، خیلی هم این موضوع غیرواقعی نیست اما به‌عنوان یک درام‌نویس تلویزیونی می‌پرسم آیا قصه آدم‌های واقعی که اتفاق افتاده، قابل تصویرکردن و جذاب است آن‌هم به صورتی که مردم آن را دنبال کنند.» او معتقد است که جذابیت درام‌های مهم پرطرفدار دنیا مثل کازابلانکا به خاطر استثنابودنشان است:

«هیچ‌کسی در هنگام ماهیگیری در دریا ماهی به بزرگی کاراکتر اصلی مرد دریای همینگوی صید نمی‌کند، بنابراین همین ماجراها قصه را جذاب می‌کند.» اما منتقدان این سریال در وهله اول به دوره‌کردن یک پسر توسط چند دختر انتقاد کرده‌اند و از طرف دیگر گفته‌اند که چرا خود را از پنجره به بیرون پرتاب کرد و می‌توانست فرار کند، درحالی ‌که عنقا در این‌باره هم حرف‌های جالبی دارد:

«چه بلایی سرمان آمده که فکر می‌کنیم وقتی یک پسر مورد هجمه چند دختر قرار می‌گیرد، به خاطر دوری از این موقعیت چنین فکری به ذهنش نمی‌رسد و ممکن نیست که از پنجره بیرون برود. چرا برایمان باورپذیر نیست که از پنجره طبقه اول بیرون برود و اتفاقی برای او نیفتد؟» کاربران مجازی البته در دو روز گذشته حسابی پای کار آمده‌اند و خیلی نکته‌های جالبی گفته‌اند اما تهیه‌کننده سریال پدر اینها را حاشیه نمی‌داند و می‌گوید: «نمی‌دانم آمار کامنت‌ها را از کجا می‌گیرید اما از هر ١٠٠تایی که من پای مطالبی که درباره سریال پدر است دیده‌ام، فقط ١٠تای آن درباره این مسأله است.» جالب اینکه، تنهایی لیلا، سریال قبلی این تهیه‌کننده هم دقیقا همین موضوع را نشان داده بود و انگار حالا سریال پدر کپی همان قبلی است؛ اگرچه به اعتقاد تهیه‌کننده، این سریال باورپذیر‌تر از تنهایی لیلا بوده است.

کامنت‌های کاربران درباره سریال پدر

پدر حیدری: آخه کدوم پسری دو، سه‌تا دختر دورش‌کردن خودشو از پنجره پرت می‌کنه بیرون. جانبازی: یه سریال سفارشی! کپی ناشیانه از فیلم دلشکسته. مهدی: باورم نمی‌شه هنوز یه عده پیدا می‌شن این مزخرفات را پیگیری کنن. ام ١٩٩۵: چرا اسم سریال رو گذاشتین پدر، مگه یوسف پیامبر سیزن ٢ نیست! مهدیه: تنهایی لیلا در ورژن جدید. ایده جدید نیست واقعا. مازیار: طرف خودش رو انداخته و کشته! جونش براش مهم نبوده، نکته‌ش اینه که وقتی خودش مهم نیست، دیگران بی‌اهمیت‌ترند، رواج تفکرات داعشی. مینا: حیف مهدی سلطانی و لعیا زنگنه. چقدر این دو بازیگر جدید دوست‌نداشتنی هستند. دلارام: افتضاح و تخیلی. حیف چشمامون که بشینیم این سریال رو ببینیم! واقعا ملت رو چی فرض کردن.

گل من. بازدید : 141 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

 

به تازگی سریال پدر پخش آن از شبکه ۲ سیما به پایان رسیده و همزمان با خبر ساخت سری دوم آن، دچار یک حاشیه جدید شده است. گویا انتشار عکس های مدلینگ ریحانه پارسا باعث ایجاد حاشیه های مبنی بر حذف او از سری دوم این سریال شده.

مدلینگ ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا بعد از پایان سریال در صفحه اینستاگرامش هر عکسی که مرتبط با سریال پدر بود را حذف و مجموعه‌ای عکس منتشر کرد که در آن اسپانسری مشخص دارد و عکس‌ها در جهت تبلیغات اسپانسر است.

بارزترین وجه عکس‌های جدید ریحانه پارسا ظاهر متفاوت او با تصویری است که در سریال پدر از وی به نمایش گذاشته شده بود، مخاطبان به این تغییر واکنش نشان دادند. طبق معمول ۲ طیف موافق و مخالف شکل گرفت و با توجه به زمزمه ساخت ادامه سریال پدر این پرسش مطرح گشت که آیا با این ظاهر جدید در سری بعدی پدر (پدر۲) او باز می‌تواند به ایفای نقش بپردازد یا ممنوع التصویر خواهد شد؟

مدلینگ ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

جنجال های مدلینگ ریحانه پارسا

واکنش گروه سازنده سریال به این اتفاق انتشار عکسی از پارسا در صفحه اینستاگرام سریال پدر بود با این کپشن: « ما عاشق نقش‌ها می‌شویم نه نقش‌پردازان » و به شکلی تلویحی خبر از کنار گذاشته شدن این بازیگر دادند.

در مقابل ریحانه پارسا هم با انتشار عکسی از تهیه کننده و کارگردان سریال در اینستاگرامش نوشت: من دستِ شمارو می‌بوسم، من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم، من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه ی سریال پدر هست( این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت(ظاهری)به لیلای دیده شده نداره!»

این قضیه یادآور داستان قدیمی ممنوع التصویری در تلویزیون است، با توجه به این ممنوع التصویری‌های گاه و بیگاه که می توان گفت دامن اکثر هنرمندان راگرفته، در نگاهی اجمالی به گذشته می‌توان بیاد آورد چه کسانی در صداوسیما بوده اند و بعد ممنوع التصویر شده‌اند: حسین پاکدل، فاطمه معتمدآریا، مهران مدیری، باران کوثری، پریناز ایزدیار، محمدرضا شهیدی‌فرد، محمود شهریاری، سید جواد یحیوی و … البته غیر از چند استثنا مثل عادل فردوسی پور و رامبد جوان.

عکس های مدلینگ ریحانه پارسا

غالب این هنرمندان از خود تلویزیون شروع کرده‌اند و بعد در خود همان رسانه ممنوع التصویر شده‌اند و این روند از گذشته تا بحال ادامه داشته است، یک دور باطل به این شکل که شخصی را در تلویزیون معرفی می کنند و چهره می شود وقتی که به معروفیت و محبوبیت رسید و حداقل استفاده‌ای که می شود از آن کرد جذب مخاطب بیشتر است، او ممنوع التصویر می شود، نمونه های بسیار زیادی را می توان اسم برد: پریناز ایزدیار که با سریال “زمانه” مطرح شد و یا حتی سحر قریشی که با سریال “دلنوازان” شناخته شد و تمامی مجریان صدا و سیما که از همین رسانه معرفی شده‌اند.

هیچ قانون و آئین نامه مدونی هم برای مشخص کردن چهارچوب و سیستم وجود ندارد که بفهمیم تا چه حد این ممنوع التصویری‌ها بحق یا ناحق بوده است، تنها چیزی که هست اینست که یک دوره‌ای هستند و یک دوره‌ای نیستند، بدون هیچ توضیحی! البته در این اواخر گویا این مشکل فقط برای هنرمندان و مجریان و … نیست حتی به سطح وزیر هم رسیده است! اما فرق این‌بار با نمونه‌ های گذشته در این است که دیگر آن انحصار مطلق تلویزیون در ادامه راه هنرمند شکسته شده است، اگرچه تلویزیون هنوز یکی از مهمترین رسانه های داخل است اما بازیگر تازه‌کاری چون ریحانه پارسا برای ادامه کار، خودش را محدود به تلویزیون نمی‌داند و اگر تلویزیون هم نباشد از راه‌های مختلفی به کار خودش ادامه می‌دهد، حال اگر بازیگری نباشد به مدلینگ روی می‌آورد و به شکلی دیگر ادامه می‌دهد.

عکس های مدلینگ ریحانه پارسا در اینستاگرام

نکته قابل توجه این است که ریحانه پارسا کار غیر قانونی انجام نداده است و فقط میان نوع پوششی که در سریال داشته است با پوشش زندگی شخصی‌اش تفکیک قائل شده است و این قضیه حق اوست. ارتباط هنرمند با مخاطب بخش مهمی از هنر است که نمی‌توان آنرا انکار کرد، تشویق و تمجید مخاطب برای هر هنرمندی انرژی بخش است و در عصر امروز به مدد فضای مجازی قوانین گذشته کاملا تغییر کرده است به همین دلیل هنرمند دیگر خود را محدود به آن سریال یا کارگردان و تهیه کننده نمی‌بیند.

تلویزیون ناچار است یا در رابطه با استفاده از هنرمندان بازنگری کند و شرایط کار آنها در محصولات خود با زندگی خارج از فضای تلویزون تفکیک قائل شود. یا اینکه یه به همان شکل سابق هر سرمایه‌گذاری مادی و معنوی که برای نیروهای خودش انجام می‌دهد را به طرفه العینی کنار بگذارند، در هر صورت انگار لازم است که این موج دگرگون شدن فضا در تلویزیون هم جدی گرفته شده و با تغییرات جهان امروز خود را به روز کند.

جالب است بدانید : حمایت تمام عیار «پرستو صالحی» از عکس‌های مدلینگ «ریحانه پارسا»

پرستو صالحی با انتشار این استوری حمایت خود از ریحانه پارسا ر اعلام کرد.

مدلینگ ریحانه پارسا

حمایت پرستو صالحی از ریحانه پارسا

گل من. بازدید : 135 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 آرزوهای شما امروز با مانعی مواجه شده است که این مانع معمولاً در طول روز باعث می‌شود که شما از رویاهایتان غافل بمانید. اکنون شما باید زندگی واقعی و تخیلات را از هم تشخیص بدهید، که این موضوع تصمیم‌گیری را برای شما مشکل می‌سازد. چون که امروز همه چیز از آن چیزی که واقعاً هست بهتر به نظر می‌رسد، شما با مشکل مواجه خواهید شد. قبل از اینکه بخواهید حرکتی مهم را شروع کنید، برای فهمیدن و بررسی واقعیت لحظه‌ای درنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما می‌توانید امروز بدترین دشمن خود باشید به خاطر اینکه خیلی سخت است که عقیده محکمی را درباره کار که در تمام طول آخرهفته طول کشیده است کنار بگذارید. معمولا، آن باعث می‌شود تا پی در پی تلاش کنید و برای مشکلات پیچیده و دشوار راه حل بیابید. اما حالا، زیرکانه‌تر این است که نیازتان را کنترل نکنید تا به آخرین حقیقت پی ببرید و اگر چه این ممکن است نظریه بسیار ساده‌ای باشد، اما شادی قسمتی از ذهن است که به وسیله افکار خلق می‌شود، پس می‌توانید بوسیله کنترل بر دنیای ذهن‌تان راه حل وقعی را پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

پروژه‌هایی را که در فصل زمستان شروع کرده بودید الان باید در حال تکمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش کن؛ سال شما در حال نزدیک شدن است، پس همان طور که فصل جدید از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته  بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید  خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می‌کشند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

هدف شما این است که نظریاتتان برپایه دیدگاه‌های قابل قبول باشد، اما همین که شروع به صحبت می‌کنید چیزهایی را که نمی‌خواستید کسی بداند را هم فاش می‌کنید. پس امروز همین طوری بدون برنامه قبلی صحبت کنید؛ اول برای خود برنامه‌ریزی کنید و بعد شروع کنید. این کار بهتان کمک می‌کند که در مسیر خود باقی بمانید و بیشتر از آنچه باید بگویید حرف نزنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی توانید به راحتی وقتتان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز ظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می شود را از فکرتان بیرون کنید.
 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 کمی هیجان می‌تواند لبخند را روی لبهای شما بنشاند، برای اینکه شما برای رویارویی با چیزهای جدید آمادگی دارید. شما تاحدی محتاط نیز هستید، برای اینکه نمی‌خواهید چیزهایی را که تازگیها به دست آورده‌اید را به خطر بیندازید. به یاد داشته باشید زمانی که ژوپیتر ستاره بخت شما در نشانه برج عمل گرای شما قرار می‌گیرد، شما با تمرین کردن خویشتن‌داری می‌توانید بهترین کارآیی را داشته باشید. اگر شما بخواهید به آرامی کار کنید، این کار می‌تواند حتی برایتان خطرساز هم باشد، بنابراین در شروع کار مرتکب هیچ اشتباهی نشوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی‌توانید به راحتی وقت‌تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی‌کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می‌شود را از فکرتان بیرون کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

 امروز بهتان توصیه می‌شود که دید مثبتی داشته باشید، برای اینکه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می‌افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می‌شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه‌هایی که کاملاً با دیدگاه‌های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال‌تر خواهید شد. به جای اینکه عقاید خود را بر دیگران تحمیل کنید، فقط کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان برایتان مفید است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 15 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

حالا که احساسات غیرمعقول زیادی دور و بر شما وجود دارند، شما احساس غریبی می‌کنید و فکر می‌کنید این مشکلات پیچیده اصلاً قابل حل نیستند. برای اینکه شما هم اکنون قادر نیستید که روی اهداف خود تمرکز کرده و کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه کارهایتان را با روش‌های معمولی انجام داده و خودتان را خسته کنید، سعی کنید راه‌های جدید را هم امتحان کنید.

 

برگرفته از نمناک

گل من. بازدید : 127 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

برای مشاهده متن کامل خبر روی لینک ها کلیک کنید

قیمت خودروهای داخلی در بازار پس از اعلام طرح فروش ایران خودرو و سایپا (+جدول از پراید تا پژو 2008) خودسوزی مقابل شهرداری تهران (+عکس و فیلم) عطار نیشابوری، نان و موشک! دو توییت بحث‌برانگیز ترامپ: از "رییس جمهور بشار اسد" تا "پدر برجام" 6 کشته در سقوط بالابر از 17 طبقه در غرب تهران هشتگ من_و_سانسورچی / از حجم گوش تا گاومیش‌های تالاب شادگان! نماینده مجلس: اعمال افزایش 25 درصدی قیمت خودرو از امروز مثال‌هایی از آنچه در ماه‌های اخیر بر مردم رفته است! بازار سکه معکوس شد تعطیلی ماهی‌فروشی کویتی که چشم پلاستیکی روی ماهی‌ها می‌زد (+عکس) آیت الله جنتی: گرفتاری این است که نابسامانی‌ها را به پای رهبری می گذارند/ انگار که رهبری فعال مایشا در همه امور اقتصادی و اجتماعی و سیاسی است و مجلس و دولت بیکاره هستند افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار هم زمان با اجرای طرح فروش سایپا ! (+جدول کامل) حذف نصف وزارتخانه ها، راهکار آرژانتین برای توقف سقوط ارزش پول ملی نماینده تهران: مگر ما قیم جهان هستیم که می‌خواهیم بینی همه را به خاک بمالیم؟/خود را حق‌ مطلق ندانیم/در شأن کشور ما نیست که نتوانیم موضوع حصر را حل کنیم فروش ارز مسافرتی و دانشجویی در همه بانک ها آزاد شد خواننده زیرزمینی به اعدام محکوم شد حذف شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو/ افزایش قیمت خودرو نداریم واعظی: از مردم می‌خواهیم در حد نیاز خرید کنند/ سخنان جنتی درباره دیدار ترامپ با روحانی بی اساس است آیت‌الله مومن: روحانی گفت برای حضور در جلسه خبرگان با موضوع معیشت مردم "وقت ندارم"/ پاسخ به ادعای کروبی درخواست "عاجزانه" مهراب قاسم‌خانی از رباینده گوشی موبایلش در اینستاگرام (+عکس) زائری: 40 سال قبل قرار بود احسان طبری و آریانپور بیایند و در دانشکده الهیات مارکسیسم را تدریس کنند و اکنون در چهلمین سالگرد انقلاب من از روضه‌خوانی و منبر امام حسین منع می‌شوم!/ گفته بودم حجاب اجباری در دین نیامده تجربیات هنرمندان از سانسور/ امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم‌خانی، میترا حجار و ... (+فیلم) روستایی که ورود اتومبیل ها به آن ممنوع است (+عکس) دیدنی های امروز اسراییل: 200 حمله با 800 موشک به اهداف ایرانی در سوریه در 2 سال گذشته آغاز حیات شبانه تهران در منطقه 22 عراقچی: فشارهای آمریکا از این بیشتر نمی‌شود/ به اروپایی‌ها گفته‌ایم تا 14 آبان همه چیز باید مشخص شود صفحه اول روزنامه های امروز (عکس) دستور جهانگیری درباره بریدن گوش نوجوان زباله گرد پاسخ سایپا در مورد مشکل سایت : هجوم ۶ میلیون نفر به سایت / درخواست ثبت‎نام ۷۰۰ هزار نفر در یک ثانیه
گل من. بازدید : 144 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)
گل من. بازدید : 136 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

امروزه فال و پیشگویی های متعددی در همه کشورها رواج پیدا کرده که بسیاری از افراد به نوعی بخاطر کشف اتفاقاتی که قرار است در آینده برایشان رقم بخورد به انجام انواع فال و طالع بینی روی می آورند که یکی از این طالع بینی های جالب،طالع بینی با حروف ابجد کبیر می باشد،حروف اَبجَد شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی از این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود در این مطلب نیز از این حروف برای پیشگویی ازدواج جوانان در آینده و میزان درصد به هم رسیدن زوجین استفاده شده است.طالع بینی

طالع بینی

ازدواج

هر گاه بخواهید حساب کنید که آیا آقای (... ) زاده (...) با خانوم (...) زاده (...) می توانند ازدواج کنند یا نه؟
آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟
و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه ؟
ابتدا نام و نام مادر هر دو را به ابجد کبیر در آورده و بعد جدا جدا حساب کرده و با هم جمع کنید.. سپس عدد حاصل را بر 5 تقسیم کنید و با توجه به باقی مانده نتیجه را مشاهده کنید.....
 
اگر باقیانده اعداد 1 یا 3 یا 5 شود:
این دو به هم می رسند و ستاره آنها جفت می باشد وتا آخر با هم زندگی می کنند.
 
اگر باقیمانده اعداد 2 یا 4 شود:
این دو نفر به هم نمی رسند وستاره آنها جفت نمی باشد و تا آخر با هم زندگی نمی کنند.
 
اگر باقیمانده عدد 0 شود:
نه جفت بودن نه سوا بودن رو میده و کسانیکه عددشون 0 دربیاد به هم میرسن اما همیشه در جنگ و بحث و جدل بسر میبرن


حروف ابجد کبیر
الف:1ــــــــــــ ک:20 ــــــــــــــ ر:200
ب:2 ـــــــــــــــ ل:30 ـــــــــــــ ش:300
ج:3 ـــــــــــــــ م:40ـــــــــــــــ ت:400
د:4ـــــــــــــــ ن:50 ـــــــــــــــ ث:500
ه:5 ــــــــــــــ س:60 ـــــــــــــ خ:600
و:6 ـــــــــــــــ ع:70 ــــــــــــــ ذ:700
ز:7 ـــــــــــــــ ف:80 ـــــــــــــ ض:800
ح:8 ــــــــــــــ ص:90 ــــــــــــ ظ:900
ط:9 ــــــــــــــ ق:100 ـــــــــــ غ:1000
ی:10ـــــــــــــ
 
برای مثال:
آقای [محمد] :[(م = 40) + (ح = 8) + (م = 40) + (د = 4)] = 92
زاده [مریم] :[(م = 40) + (ر = 200) + (ی = 10) + (م = 40)] = 290
با خانوم [فاطمه] :[(ف = 80) + (ا = 1) + (ط = 9) + (م = 40) + (ه = 5)] = 135
زاده [بتول] :[(ب = 2) + (ت = 400) + (و = 6) + (ل = 30)] = 438
 

مجموع 4 اسم بالا برابر است با :955
باقیمانده تقسیم 955 بر 5 برابر میشود با 5 که نشان میدهد. که باید دوباره بر 5 تقسیم کرد که حاصل صفر میشود:

حروف ابجد

این حساب ابجد کبیر بود که برایتان نوشتیم ولی در پایان می نویسیم هر کاری دست خداست و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. و یقینا بدانید هر کاری برای خدا انجام گیرد ضرر و زیانی در آن نمی باشد.

گل من. بازدید : 147 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)
خیلی از عروس خانم ها بعد از ازدواج دچار مشکل اضافه وزن می شوند؛ اما با دانستن چند نکته می توان از این نوع چاقی پیشگیری کرد.
 

چرا چاقی؟

حتما شما هم دور و برتان به عروس خانم هایی برخورده اید که چند ماه بعد از ازدواج اضافه وزن قابل توجهی داشته اند. شاید اصلا خود شما هم یکی از این عروس خانم ها باشید. این چاقی از قدیم وجود داشته و با عباراتی مثل «آب زیر پوستش رفته» یا «زندگی بهش ساخته» توصیف می شده است. اما آیا چاقی خانمها بعد از ازدواج مبنای علمی دارد، آیا دلایل فیزیولوژیک باعث این چاقی میشود و آیا میتوان از این چاقی ناخواسته جلوگیری کرد؟ دکتر رضا راستمنش، متخصص تغذیه و رژیم درمانی تمام دلایلی که موجب چاقی خانم ها می شود را بررسی کرده و روشهای جلوگیری از چاقی بعد از ازدواج را می دهد.

امان از پاگشا

علت چاقی بعد از ازدواج را میتوان در عوامل مختلفی و متفاوتی جستجو کرد؛ از عوامل فرهنگی و اجتماعی بگیرید تا دلایل فیزیولوژیک.
یکی از مهمترین عوامل چاقی بعد از ازدواج رسوماتی است که برای عروس و داماد وجود دارد. بعد از ازدواج مراسم مختلفی در ایران برای عروس و داماد برگزار می شود. اول از همه ماه عسل است که بلافاصله بعد از عروسی شروع می شود.

خوشگذرانی!

سفر و کار نکردن و استراحت ناشی از آن بدن را در موقعیت اضافه وزن قرار می دهد. مشکل دیگر دید و بازدیدها و به اصطلاح پاگشاهایی است که برای عروس و داماد برگزار می شود. خانواده عروس، داماد و دوستان و آشنایان طبق یک سنت دیرینه عروس و داماد را به مهمانی دعوت می کنند.
این مهمانی ها که گاه تا چند ماه طول می کشد، باعث می شود عروس و داماد، مخصوصا عروس ها فعالیتهای روزانه خود را تعطیل کنند.
مثلا اگر آشپزی یا کار خانه داشتند، از آن معاف باشند. خانواده ها هم برای اینکه به اصطلاح سنگ تمام بگذارند، انواع غذاها را درست می کنند و از عروس و داماد می خواهند بیشتر غذا بخورند تا جایی که اگر عروس و داماد از خوردن چیزی که به آنها تعارف شده امتناع کنند یا تعارف کسی را رد کنند، کارشان به دلایل فرهنگی پسندیده نیست و باعث دلخوری خانواده ها می شود همین مهمانی های طولانی و پشت سر هم دلیلی بر شروع یک اضافه وزن می شود با درنظر گرفتن اینکه این مهمانی ها می تواند مدتها طول بکشد.

قرصهای چاق کننده

مسائل فیزیولوژیک هم در بروز این چاقی بی تاثیر نیست. بخشی از این مسائل به تغییرات طبیعی که بعد از ازدواج در بدن خانم ها رخ میدهد، بازمیگردد. استفاده از قرصهای جلوگیری از بارداری هم اگر چه طبیعی نیست اما در زمره مسائل فیزیولوژیک بعد از ازدواج قرار می گیرد. این قرصها دارای ترکیبات استروئیدی(کورتونی) هستند. این ترکیبات استروئیدی از سه راه می توانند باعث افزایش وزن در عروس خانمها شوند.
اولین دلیل این است که این قرصها آب را در بدن نگه می دارند حتی ممکن است 2 تا 3 کیلو آب فقط به دلیل استفاده از این گونه قرص ها در بدن محبوس بماند و باعث اضافه وزن شود. دلیل دوم به افزایش اشتها در اثر مصرف این قرصها بازمی گردد. معمولا در بسیاری از خانمها این افزایش اشتها رخ می هد. دلیل سوم مربوط به تجمع چربی است. ترکیبات استروئیدی باعث تولید چربی در بدن شده و چربی باعث چاقی می شود.


همه چیز در کنار هم

شاید عوامل گفته شده به تنهایی نتوانند باعث اضافه وزن فرد شوند اما اگر فرض کنید فرد در مرحله ای است که قرص ضدبارداری مصرف می کند و به همین دلیل افزایش احتمال نگهداری آب در بدن و افزایش چربی در بدن وجود دارد و فرد ناخودآگاه در معرض چاقی قرار گرفته است. از طرف دیگر آرامش بعد از ازدواج سبب پرخوری او شده و همین بدنی که مستعد اضافه وزن است، خواه ناخواه در مسیر آن قرار گرفته است.

غذاهای اجباری

حالا این را هم اضافه کنید که فرد مجبور است در این شرایط از این مهمانی به آن مهمانی برود و هر شب شام مفصل بخورد. امکان دارد در شرایط مختلف زندگی بدن غذایی بیشتر از اندازه دریافت کند اما چون سوخت و ساز و متابولیسم خوبی دارد، می تواند کالری اضافه را بسوزاند اما وقتی بدن در مسیر ساخت چربی و اضافه وزن قرار گرفته و در کنار آن بستر فرهنگی و شرایط اجتماعی این را فراهم کرده که فرد مهمانی برود و در معرض خوردن انواع غذاها قرار بگیرد، بدن می تواند هرچه دریافت می کند را به چربی تبدیل کند. تمام این عوامل در کنار هم می توانند سبب اضافه وزن خانم ها بعد از ازدواج شوند. در واقع اگر هر کدام از این عوامل فقط به اندازه درصدی در افزایش تولید چربی نقش داشته باشد، وقتی با هم جمع می شود میتواند به 5 تا 10 کیلو اضافه وزن تنها در یک سال بعد از ازدواج منتهی شود.

گل من. بازدید : 169 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

علت چاقی بعد از ازدواج + مهم ترین علت بزرگ شدن شکم در زنان

علت چاقی علل افزایش وزن  دلایل چاقی بعد از ازدواج دلایل افزایش وزن ناگهانی عوامل چاقی شکم علت چاقی ناگهانی شکم مهمترین دلایل چاقی عوامل چاق کننده صورت از دلایل چاقی و اضافه وزن.اضافه وزن و چاقی مقوله ای نگران کننده در اکثر افراد است.خصوصا بعد از ازدواج که افراد متاهل در دو سال ابتدای ازدواج دو برابر بیشتر از افراد مجرد در معرض خطر چاقی قرار دارند. با ما همراه باشید با علت چاقی بعد از ازدواج.

 

علت چاقی، علت چاقی بعد از ادواج


اصلی ترین علت چاق شدن مان چیست؟
چاقی یکی از مسائلی است که امروزه گریبان گیر بسیاری از افراد شده است. دلایل بسیار زیادی عامل بروز چاقی در افراد می شود. اما چند علت وجود دارد که اصلی ترین عوامل افزایش وزن به شمار می آید.

 

علت چاقی، علت چاقی بعد از ادواج


در این مطلب به چهار مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.
اضافه وزن و چاقی عامل مهم خطرساز و تهدیدکننده بیماری های غیرواگیر از جمله بیماری های قلبی – عروقی (سکته قلبی و مغزی)، دیابت نوع ۲ و برخی سرطان ها هستند.وزن بدن زمانی افزایش می یابد که مقدار انرژی که از خوردن غذا به دست می آید از مقدار انرژی که با فعالیت روزمره سوزانده و مصرف می شود، بیشتر باشد. اگر مقدار افزایش وزن در حدی باشد که مقدار نمایه توده بدنی بین ۲۹.۹ – ۲۵ کیلوگرم بر مترمربع باشد اضافه وزن و اگر ۳۰ و بالاتر باشد چاقی محسوب می شود.

 

علل بروز چاقی کدامند؟
مصرف غذاهای پرانرژی مانند مواد قندی و چربی ها و پرخوری و بی علاقگی به میوه ها و سبزی ها و کم تحرکی از علل مهم چاقی محسوب می شوند. همچنین افرادی که با افزایش سن، کم تحرک هستند و بیشتر می خوابند و بالطبع نیاز به انرژی کمتری دارند، اما دریافت انرژی یعنی مواد غذایی را که مصرف می کنند به مقدار لازم کاهش نمی دهند نیز در معرض خطر چاقی قرار دارند. بیماری هایی که سبب کاهش فعالیت می شوند مانند بیماری های استخوانی و مفصلی مانند آرتروز، اختلال در فعالیت برخی از غدد داخلی بدن مانند کم کاری غده تیروئید و زمینه ارثی چاقی از دیگر عوامل موثر در بروز چاقی هستند.


علت چاقی,علل افزایش وزن,دلایل چاقی بعد از ازدواج,دلایل افزایش وزن ناگهانی,عوامل چاقی شکم,علت چاقی ناگهانی شکم,مهمترین دلایل چاقی,عوامل چاق کننده صورت,از دلایل چاقی و اضافه وزن

 

وزن اضافی چه اشکالی دارد و چاقی چه عوارضی دارد؟
هر چه وزن بیشتر باشد قلب مجبور است سخت تر کار کند. چاقی سبب بروز بسیاری از بیماری ها می شود. بیماری های قلبی و عروقی (مانند سکته قلبی، سکته مغزی و فشار خون بالا)، عوارض ریوی، دیابت، بیماری کبد و مجاری صفراوی مانند سنگ کیسه صفرا و مجاری صفراوی، سیروز کبدی، نقرس، آرتروز و درد مفاصل، برخی سرطان ها مانند سرطان رحم، فتق و ایجاد واریس از جمله این بیماری ها هستند. اما باید دانست که اگر بتوان وزن را کم کرد و به وزن مناسب رسید می توان از بروز تمام این مشکلات تا حد زیادی جلوگیری کرد.پایین آوردن وزن تا رسیدن به حد مطلوب باید تدریجی و مداوم باشد و این بسیار بهتر و سالم تر از کم کردن سریع وزن است. بهترین راه برای این کار، افزایش فعالیت بدنی، اصلاح رژیم و عادت های غذایی و کاهش مصرف انرژی است.به این ترتیب باید مصرف غذاهای پرانرژی مانند غذاهای چرب و شیرین را کاهش داد.


 

علت چاقی، علت چاقی بعد از ادواج

 

توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از چاقی
رعایت برنامه غذایی و تغذیه صحیح سبب می شود که ضمن تامین نیازمندی های اصلی مواد مغذی از زیاده روی در مصرف غذا خودداری کرده و سلامتی را تضمین کنید. بنابراید لازم است:


√ مصرف غذاهای چرب یعنی مصرف لبنیات پرچرب، روغن، کره، گوشت قرمز پرچرب، کله و پاچه، سیرابی و شیردان، جگر، مغز، قلوه، دل، سس سالاد و پوست مرغ و … را به حداقل رساند.


√ غذاها را بیشتر به صورت آب پز، بخارپز یا کباب شده تهیه کنید.


√ از مواد غذایی فیبردار مانند سبزیجات مختلف، میوه ها، نان سبوس دار، حبوبات (لوبیا، عدس، نخود، ماش، لپه، باقلا) و غلات (برنج، گندم سبوس دار و جو با پوست) بیشتر مصرف کنید.


√ بهتر است تخم مرغ به ویژه زرده آن را حداکثر هفته ای دو عدد مصرف کنید.


√ بهتر است برای پخت و پز از روغن مایع استفاده کنید.


√ مصرف غذاهای پرانرژی نشاسته دار و دارای قند زیاد مانند انواع ماکارونی، سیب زمینی، نان و برنج بویژه مصرف قند و شکر، قند خالص، نوشابه های شیرین، شیرینی ها و شکلات را به حداقل برسانید

.
√ از مصرف غذاهای آماده پرانرژی (غذاهای فوری یا میان وعده) مانند چیپس، پیراشکی، سمبوسه، سوسیس و کالباس تا حدامکان پرهیز کنید.


√ وعده های غذا خوردن را افزایش دهید اما میزان غذای مصرف شده در هر وعده را کم کنید. نوع غذا بسیار مهم تر از مقدار آن است. در ساعات منظم غذا بخورید.

 

علت چاقی,علل افزایش وزن,دلایل چاقی بعد از ازدواج,دلایل افزایش وزن ناگهانی,عوامل چاقی شکم,علت چاقی ناگهانی شکم,مهمترین دلایل چاقی,عوامل چاق کننده صورت,از دلایل چاقی و اضافه وزن

 

ورزش، سمت دیگر ترازوی تعادل وزن
√ سمت دیگر ترازوی تعادل وزن، ورزش است. قرار دادن ورزش در برنامه زندگی روزمره همچون خواب و غذا امری ضروری است. بهترین، آسان ترین و مناسب ترین ورزش پیاده روی است که با سرعت متوسط (حدی که در حین فعالیت قادر به صحبت باشید) انجام شود.


√ اگر بالای ۴۰ سال سن دارید، حتی اگر بیماری خاصی ندارید قبل از شروع ورزش یا افزایش فعالیت بدنی با پزشک مشورت کنید. علاوه بر آن باید توجه داشت افراد مسن، بیماران قلبی، افراد مبتلا به بیماری های مفصلی و مبتلایان به آسم باید قبل از اقدام به ورزش مورد معاینه پزشک قرار گیرند.


√ اگر تنها فعالیت بدنی افزایش یابد در حد محدودی باعث کاهش وزن می شود، بنابراین باید حتما با مصرف کمتر مواد غذایی همراه باشد.
√ توصیه می شود حداقل هفته ای سه مرتبه و ترجیحا هر روز و هر مرتبه به مدت نیم ساعت تمرینات ورزشی با شدت متوسط انجام دهید. می توانید این مدت را به مدت های کوتاه تر حداقل ۱۰ یا ۱۵ دقیقه ای تقسیم کنید و در روز ۲ یا ۳ مرتبه ورزش کنید.


 √ در کارهای روزمره، فعالیت خود را افزایش دهید. چاقی تنها یک مشکل زیبایی نیست و همانطور که بارها گفته شده وزن اضافی سلامت شما را با خطر مواجه می کند. بنابراین زمانی که به وزن مناسب رسیدید برای نگهداری آن باید به ورزش و خوردن غذای متعادل و مناسب ادامه دهید.

 

علت چاقی,علل افزایش وزن,دلایل چاقی بعد از ازدواج,دلایل افزایش وزن ناگهانی,عوامل چاقی شکم,علت چاقی ناگهانی شکم,مهمترین دلایل چاقی,عوامل چاق کننده صورت,از دلایل چاقی و اضافه وزن

 

کم‌خوابی

اگر تا دیر وقت بیدار بمانید، احتمال بیشتری وجود دارد که آخر شب به غذا خوردن روی بیاورید و به این ترتیب میزان کالری دریافتی‌تان افزایش می‌یابد. از طرفی تغییرات در میزان هورمون‌ها در این وضعیت باعث افزایش احساس گرسنگی و اشتها می‌شود و دیرتر احساس سیری خواهید کرد.

 

یائسگی

بیشتر زنان نزدیک به زمان یائسگی مقداری وزن اضافه می‌کنند، اما احتمالا کاهش هورمون‌‌های جنسی علت این افزایش وزن نیست بلکه با بالا رفتن سن، سوخت‌وساز در بدن کند می‌شود و کالری کمتری می‌سوزد. از طرفی تغییرات در شیوه زندگی (مانند تحرک کمتر) نیز ممکن است در این افزایش وزن دخیل باشد اما جایی که در آن چربی در بدن تجمع پیدا می‌‌کند، ممکن است به یائسگی مربوط باشد. در یائسگی، چربی بیشتر اطراف کمر جمع می‌شود، نه در ران‌ها و لگن.

 

تخمدان پلی‌کیستیک

نشانگان تخمدان پلی‌کیستیک یک مشکل هورمونی رایج در زنان در سنین باروری است. در بیشتر زنان دچار این نشانگان، کیست‌های کوچک بسیار در تخمدان‌ها رشد می‌کند. این عارضه باعث از بین رفتن تعادل هورمونی می‌شود و بر چرخه قاعدگی تاثیر می‌گذارد و ممکن است پرمویی و آکنه ایجاد کند. خانم‌های دچار این عارضه نسبت به انسولین مقاوم هستند که باعث افزایش وزن می‌شود و چربی اضافی در شکم آنها تجمع پیدا می‌کند. چاقی شکمی مبتلایان را در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی قرار می‌دهد.

 

علت چاقی,علل افزایش وزن,دلایل چاقی بعد از ازدواج,دلایل افزایش وزن ناگهانی,عوامل چاقی شکم,علت چاقی ناگهانی شکم,مهمترین دلایل چاقی,عوامل چاق کننده صورت,از دلایل چاقی و اضافه وزن

 

ترک سیگار

افرادی که سیگار را ترک می‌کنند به‌طور میانگین کمتر از 4.5 کیلوگرم وزن اضافه می‌کنند زیرا با حذف نیکوتین چند اتفاق می‌افتد:

– فرد احساس گرسنگی بیشتری می‌کند و غذای بیشتری می‌خورد که این احساس گرسنگی ممکن است پس از چند هفته برطرف شود.

– بدون اینکه میزان کالری دریافتی کم شده باشد، سوخت‌وساز کند می‌‌شود.

– غذاها برای فرد خوشمزه‌تر به‌نظر می‌رسند که ممکن است به پرخوری بینجامد.

– فرد به خوردن غذاهای حاضری پرچربی و پرقند روی می‌آورد.

 

علت چاقی,علل افزایش وزن,دلایل چاقی بعد از ازدواج,دلایل افزایش وزن ناگهانی,عوامل چاقی شکم,علت چاقی ناگهانی شکم,مهمترین دلایل چاقی,عوامل چاق کننده صورت,از دلایل چاقی و اضافه وزن

 

کم‌کاری تیرویید

اگر تیرویید (غده پروانه‌ای شکلی که جلوی گردن قرار دارد)، به اندازه کافی هورمون تیروییدی تولید نکند، احتمالا احساس خستگی، ضعف و سرما خواهید کرد و اضافه وزن پیدا می‌کنید. اگر هورمون تیرویید کافی نباشد، سوخت‌وساز در بدن کند می‌شود و احتمال بالا رفتن وزن افزایش پیدا می‌کند. حتی اگر کارکرد تیرویید در حد پایینی دامنه طبیعی باشد، ممکن است افزایش وزن به‌وجود آید. معمولا درمان کم‌کاری تیرویید باعث از بین رفتن این اضافه وزن خواهد شد.

 

علت چاقی، علت چاقی بعد از ادواج

 

حال سؤال این است:چرا بسیاری از زنان ایران دچار مشکل چاقی می شوند؟

دکتر راست منش (متخصص تغذیه) به سوالات ما در این زمینه پاسخ می دهد. طبق معمول، آدم وقتی می رود سراغ یک سؤال، کار به تاثیر مسائل باور نکردنی هم می رسد؛ از دیدگاه و نگرش اجتماعی گرفته تا مسایل مربوط به تغذیه خود مادر در دوران بارداری و حین شیردهی، تغذیه خود دختران در دوره های مختلف زندگی (به ویژه دوران شیرخواری و دوران بلوغ و کنکور) فعالیت بدنی دختر بچه ها و حتی ژنتیک نژادمان!

 

بست نشسته اند روی کتاب!

یکی از علت های اضافه وزن و چاقی دختران ایرانی، کمبود فعالیت بدنی و اهمال سنتی ما برای ساختن بازی های دخترانه ای است که در عین حال انرژی سوز هم باشند. دقت کنید! در همان زمان هایی که پسربچه ها در خیابان با فوتبال و توپ، عرق می ریزند و از دیوار راست بالا می روند؛ دختر بچه های ما عروسک بازی می کنند و حداکثر با یک فاصله 10 متری از این اتاق به آن اتاق می روند، خیلی هنر کنند؛ قایم موشک بازی می کنند. نکته بعدی که کمتر خانواده یا حتی کارشناسی به آن توجه می کند، همزمانی برپایی کنکور سراسری برای دختران و پسران است؛ آن هم درحالی که فاز دوم جهش رشد در دختران شروع شده و به خاطر افزایش هورمون های جنسی استروژن و پروژسترون، بستر فیزیولژیک برای چاقی در دخترها بیشتر است. بست نشینی دخترها برای درس خواندن در کنکور بیشتر است آن هم به دلایل مختلف آموزشی و پتانسیل یادگیری .

 

علت چاقی,علل افزایش وزن,دلایل چاقی بعد از ازدواج,دلایل افزایش وزن ناگهانی,عوامل چاقی شکم,علت چاقی ناگهانی شکم,مهمترین دلایل چاقی,عوامل چاق کننده صورت,از دلایل چاقی و اضافه وزن

 

 اضافه وزن کنکوری ها

وقتی مطالعه می کنیم- مخصوصا اگر این مطالعه یا کار فکری خوشایندمان نباشد و اجباری و صرفا به دلیل وظیفه باشد- لذت مغز از آزادی هایی که قبلا داشت محدود می شود و مجبور می شود فعالیتی را انجام دهد که خیلی به ذائقه اش خوش نمی آید. به خاطر خلأ لذتی که به وجود آمده، مغز در یک اقدام از جنس سازشی؛ با ایجاد حس گرسنگی، شرایطی پدید می آورد تا فرد سراغ غذا و به ویژه شیرینی برود تا با دشت کردن لذت شیرینی، خلأ پدیدآمده ناشی از این اجبار را جبران کند. پس این حس کاذب است و چون دخترها در زمان کنکور تمایل کمتری برای ترک بست نشینی کنکور و درس خواندن دارند، این حس خلأ لذت در دخترها بیشتر است. همین استرس بیشتر، در دخترها باعث تمایل بیشترشان برای خوردن شیرینی و غذای بیشتر نسبت به پسرها می شود.

  

گل من. بازدید : 129 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

ه نقل از اسکای اسپورت، کریستیانو رونالدو بعد از جدایی از رئال مادرید تصمیم گرفت که یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. این فوق ستاره پرتغالی در ایتالیا از اتومبیل خود رونمایی کرد و تصویری از خود را در کنار اتومبیل مرسدسش منتشر کرد. رونالدو علاقه زیادی به اتومبیل های گران قیمت دارد تا جایی که پارکینک اختصاصی خانه او 20 اتومبیل گران قیمت و لوکس دارد.

 

اتومبیل لوکس جدید رونالدو در ایتالیا

گل من. بازدید : 192 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

تولد نوزادی ترسناک با چهره شبیه موجودات فضایی

تازه ترین اخبار مربوط به تولد نوزادان عجیب الخلقه می تواند تولد ترسناک ترین نوزاد جهان را نیز به خود اختصاص دهد ، خبر مربوط به نوزادی که به دلیل اختلال شکل گیری با چهره ای ترسناک و شبیه موجودات خیالی فضایی متولد شده است.نوزاد ترسناک

نوزاد ترسناک

Dad of severely deformed baby promises "we will not abandon him" as birth causes curious villagers to flock to see 'alien'

نوزاد ترسناک

عکس نوزاد ترسناک هندی شبیه موجودات فضایی 

تولد نوزادی ترسناک در هند

نوزادی که هنوز نامی برایش انتخاب نشده است تبدیل به تیتر داغ اخبار هند شد ، تولد نوزادی عجیب الخلقه در یکی از بیمارستان های هندوستان که با چشمانی قرمز و برآمده ، بینی که هیچ شباهتی به بینی انسان ندارد و دهانی که تا کناره های صورتش کشیده شده است و بدون گوش.

"کریشما":مادر این نوزاد می گوید:بعد از انکه احساس درد زایمان در من آغاز شد به بیمارستان رفتم و حوالی ساعت 4 صبح زایمان کردم ، خیلی مشتاق بودم تا نوزادم را ببینم اما زمانی که او را آوردند شوکه شدم ، تا به آن لحظه چیزی شبیه او را ندیده بودم خیلی ترسناک بود اما به هر حال او فرزند من بود و حس عشق در من نسبت به او وجود داشت. 

پدر این نوزاد در گفتگو با خبرگزاری محلی گفته است :این فرزند را خداوند به من داده است و تا زمانی که او زنده باشد ما از او مراقبت خواهیم کرد.او بینی غیرطبیعی دارد اما به خوبی تنفس می کند برای همین پزشکان خطری را متوجه ادامه حیات او بیان نکرده اند. 

نکته عجیب دیگری که درباره خلقت این نوزاد وجود دارد این است که او گوش هم ندارد. او به درستی تنفس می کند و پزشکان معتقدند به احتمال زیاد به زندگی خود با همین وضع ادامه خواهد داد. پدر و مادر او نیز امید بسیار دارند که فرزندشان زنده بماند.

این تولد عجیب باعث شده است تا مردم زیادی برای دیدن نوزاد به خانه خانواده "آلیگار" بیایند.

گل من. بازدید : 121 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)
 
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز مثل قدیمی " پیام آوران را شکار نکنید" شامل حال شما می‌شود. اگر امروز فردی تعادل شما را به هم زد، تسلیم نشوید. بهتر است که اصلاً به فرد مذکور توجه نکنید. در عوض بدون فکر کردن به مقصد بی‌درنگ افکار بهم ریخته خود را تجزیه و تحلیل کنید. شما در درون خودتان به جواب هم می‌رسید و این موضوع ربطی به افراد دیگر ندارد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

مثل اینکه شما در رویا سیر می‌کنید، یعنی جایی که همه چیز همان طوری است که باید باشد، ولی وقتی چشم خود را باز می‌کنید می‌بینید که زندگی‌تان چقدر از این تصویر ایده‌آل فاصله دارد. شما معمولاً خیالات و رویاهای زیبایی را در سرتان می‌پرورانید، اما هم اکنون دوری از حیقیت چیزی نیست که بتوانید از آن اجتناب کنید. به جای اینکه در ذهن خود به جاهای دور پرواز کنید، توجه خود را به خانه و تغییرات کوچکی که می‌توانید به وجود آورید معطوف کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شاید امروز فکر بسیار درخشانی داشته باشید اما نتوانید هیچ کجا از آن استفاده کنید. متناقضاً، هر چه بیشتر طرح خود را برای دیگران تشریح کنید، آنها کمتر نسبت به مزیت آن متقاعد می‌شوند. این به این معنی نیست که آنها با موقعیت شما مخالفند بلکه آنها مطمئن نیستند که شما بتوانید استراتژی خود را به یک طرح کاملاً عملی تبدیل کنید.گرچه دائماً به این فکر می‌افتید که خواسته اتان را تحقق ببخشید اما آن را برای بعد نگه دارید. اکنون بهتر است اول با راهکارهایی آن را پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما خیلی مایل نیستید که بی طرف و منصف باشید، خصوصا اگر یک نفر در محل کارتان باعث شود احساس ناامنی و خطر کنید. شما آماده‌اید که با شور و هیجان مبارزه کنید، اما همین که انرژی تان را برای دفاع کردن از خود تقویت می‌کنید، مانعی جلوی راه‌تان سبز می‌شود. الان هیچ کار خاصی وجود ندارد که بتوانید انجامش دهید. تحولات قلبی شما می‌تواند زمینه رشد شغلی شما را که در شرف وقوع است را فراهم آورد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده‌های ناب است، و مایل هستید که بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به کسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می‌دانید که اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است که شما به برنامه‌های خود اعتماد ندارید که برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیکه آماده نیستید، فکر نکنید که مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز کار کردن شما را ناراحت می‌کند، چراکه شما فرصت خوش بودن و تفریح کردن را از دست داده اید. شما کارهای پیش پا افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و می‌توانید خودتان را با انجام دادن این کارها سرگرم و خوشحال کنید. در مورد این موضوع منطقی فکر کنید و آنچه را که می‌خواهید بر ضد اموری که بیشترین اهمیت را دارند انجام دهید از قبل ارزیابی کنید. در حال حاضر پذیرفتن واقعیت از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 امروز قدرت پیش‌بینی تان قوی شده است، چراکه شما به حوادث عجیبی که رخ می‌دهد مشکوک هستید. حتی اگر چنین نباشد، به خصوص اگر بتوانید در شغلتان خلاقیت داشته باشید، شما در هرصورت قادر هستید اوقات خوش و لذت بخشی داشته باشید. اگر در طول روز خستگی تان به نارضایتی مبدل گشت، به یاد داشته باشید که فردا می‌تواند یک روز کاملاً جدید و جذاب باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری محکم در مورد ایده‌آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی‌تان به ثمر بنشیند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

ماه امروز در نشانه تان قرار دارد و بهتان یادآوری می‌کند حساسیت های جدید شما روی نقطه نظراتتان تاثیر می‌گذارد. افراد دیگر در مورد حوادثی که قرار است اتفاق بیفتد دید خیلی مثبتی دارند، و حتی اگر شما تردید داشته باشند احتمالا با آنها همراه می‌شوید. اما شما نباید در دام افکار جذاب و فربینده بیفتید. با زیرکی کار کنید و و بیشتر از رویاهای زیبای افراد دیگر به تجزیه و تحلیل خود اعتماد کنید.
 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 14 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.

گل من. بازدید : 123 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

پربازدیدترین اخبار سه شنبه 13 شهریور

ریحانه پارسا عکس‌های اینستاگرامش را دوباره عوض کرد/ بازگشت به نقش لیلا (+عکس)

فروش 90 هزار خودرو توسط ایران خودرو و سایپا طی روزهای آینده (+ جدول کامل فروش و اسامی خودرو)

امروز و فردا؛ واریز باقی سود سهام عدالت سال 95

خودسوزی مقابل شهرداری تهران (+عکس و فیلم)

قیمت خودروهای داخلی در بازار پس از اعلام طرح فروش ایران خودرو و سایپا (+جدول از پراید تا پژو 2008)

از تولیدات موشکی تا مشکلات پوشکی!

عطار نیشابوری، نان و موشک!

تصاویر قابل انتشار از جشنواره فیلم ونیز (عکس)

پیشنهاد 3 شرط برای فروش خودرو

دو توییت بحث‌برانگیز ترامپ: از "رییس جمهور بشار اسد" تا "پدر برجام"

یکی بخرید، دو تا برانید/ خودرویی که 2 تکه می‌شود (+عکس)

پروژه عربستان برای تبدیل کشور قطر به یک جزیره جدی شد

جک S1 کوچکترین کراس‌اوور جهان (+عکس)

دست به مهره ایران در شطرنج ترامپ

مثال‌هایی از آنچه در ماه‌های اخیر بر مردم رفته است!

آیت الله جنتی: گرفتاری این است که نابسامانی‌ها را به پای رهبری می گذارند/ انگار که رهبری فعال مایشا در همه امور اقتصادی و اجتماعی و سیاسی است و مجلس و دولت بیکاره هستند

ایلنا: دلار 12 هزار تومان/ عبور سکه از 4.5 میلیون

تعطیلی ماهی‌فروشی کویتی که چشم پلاستیکی روی ماهی‌ها می‌زد (+عکس)

فروش ارز مسافرتی و دانشجویی در همه بانک ها آزاد شد

هشدار نماینده زابل: مردم دار و ندارشان را از دست داده اند/ نیم میلیون نفر مهاجرت را آغاز کرده اند

پربیننده‌های یوتیوب: ۵ فرودگاه خطرناک جهان (فیلم)

نماینده تهران: مگر ما قیم جهان هستیم که می‌خواهیم بینی همه را به خاک بمالیم؟/خود را حق‌ مطلق ندانیم/در شأن کشور ما نیست که نتوانیم موضوع حصر را حل کنیم

روستایی که ورود اتومبیل ها به آن ممنوع است (+عکس)

تهدید اسرائیل به حمله به اهداف ایرانی در عراق

روایت مرعشی از جلسه غیرمعمول آیت‌الله هاشمی با رهبری در مورد برجام

آنچه ارتش میانمار از جهان پنهان کرد / هشدار به یک فاجعه انسانی (فیلم)

شعار «استخر فرح در انتظارت» فوق‌العاده بود!

خواننده زیرزمینی به اعدام محکوم شد دستور جهانگیری درباره بریدن گوش نوجوان زباله گرد

جان کری: برجام بدون آمریکا هم کار می‌کند/ فقط ترامپ از این توافق خارج شد

گل من. بازدید : 159 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

تازه ترین آلبوم محسن چاوشی با عنوان «ابراهیم» که حواشی بسیاری را برای دریافت مجوز به همراه داشت، بدون 2 قطعه ای که از سوی دقتر موسیقی وزارت ارشاد نیازمند اصلاح بود، صبح دیروز (یکشنبه 11 شهریور) منتشر شد. این خواننده اما عصر دیروز این دو قطعه را که «تو در مسافت بارانی» و «ما بزرگ و نادانیم» نام دارند را بدون مجوز در کانال تلگرامی خود به صورت رایگان منتشر کرد.

انتشار ۲ قطعه غیرمجاز آلبوم جدید چاوشی

صبا

گل من. بازدید : 149 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

زایمان زن 33 ساله بعد از مرگ داخل تابوت

اتفاقی عجیب و غیرقابل باور کارکنان مسئول خاکسپاری را شوکه کرد ، نوزاد تازه متولد شده کنار جسد زنی که هنگام فوت باردار بود برای آنها باورکردنی نبود.زایمان بعد مرگ
زایمان بعد مرگ
Staff at the funeral parlour discovered the baby in the 33-year-old mother's coffin on the eve of her funeral
زایمان بعد مرگ

زایمان زن باردار چند روز بعد از مرگش  

زن باردار 10 روز بعد از مرگ زایمان کرد!!

زنی که هنگام فوت 9 ماهه باردار بود چند روز بعد از فوتش نوزادی را که در شکم داشت زایمان کرد و به دنیا آورد ، به هیچ وجه باورکردنی نبود اما حقیقت داشت .کارکنان مسئول در مراسم خاکسپاری نوزاد تازه به دنیا آمده را داخل تابوت دیدند و توجه شدند که این زن باردار بعد از مرگش زایمان کرده است.
"نومولسو نوماسونوت " اهل روستایی در جنوب آفریقا مادر 5 فرزند در سن 33 سالگی و در ماه آخر بارداری اش براثر مشکل ناگهانی تنفسی فوت کرد و بعد از تایید مرگش توسط پزشک برای مراسم ترحیم داخل تابوت مخصوص قرار گرفت .
جسد مادر باردار به دلیل آماده نبودن شرایط بلافاصله بعد از مرگ خاکسپاری نشد و 10 روز بعد زمانی که کارکنان مراسم خاکسپاری تابوت او را برای مراسم حمل می کردند قبل از انجام مراسمی خاص که باید تابوت باز می شد متوجه ماجرا شدند ، بله نوزاد داخل رحم متولد شده بود اما چطور کسی نمی دانست .
مسئول خاکسپاری گفت :زمانی که تابوت را بازکردیم با صحنه ای باورنکردنی روبرو شدیم نوزادی کنار جسد زن بود ، نوزادی که او هم مرده بود ولی مطمئن هستیم زمانی که جسد مادر را داخل تابوت می گذاشتیم او باردار بود و هیچ نوزادی کنارش نبود .
وضعیت نوزاد و تازگی خون اطراف او نشان می داد که تازه به دنیا آمده است و مطمئنا 10 روز پیش که مادرش فوت کرد هنوز متولد نشده بود.
گل من. بازدید : 151 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

 ماجراهای دیدنی پدر و پسر چینی

همیشه تا یک چیزی را تجربه نکنی لذت و یا ارزش آن را نمی توانی درک کنی،خیلی از ما می توانیم تصور کنیم که زندگی با درآمد و دارایی بسیار ناچیز چگونه است، اما اگر شانس زندگی مرفه، آسوده، بی دغدغه و باثبات را دارید، بهترین راه برای درک سختی این است که مستقیما آن را تجربه کنید.

یک پدر چینی به نام «پو وی» می خواست به پسر 8 ساله خود «دو گه» فروتنی و مهربانی بیاموزد، بنابراین او را با یک کوله پشتی و تنها 15 دلار برای گذران یک هفته هردو نفرشان به سفر برد.

آن ها به مدت یک هفته از خانه شان در شیان سفر کردند و در نهایت به لان جو رسیدند. آن ها این مسافت 600 کیلومتری را با پای پیاده یا به صورت هیچهایک سفر کردند و اغلب در ازای مسکن کارهای یدی انجام می دادند.

پسر ارزش کار را در این سفر آموخت البته با گشاده دستی خیلی از غریبه ها که به آنها غذای رایگان می دادند یا مجانی سوارشان می کردند هم روبرو شد.سفر

سفر
سفر
 
پدر و پسر چینی
 
پدر و پسر چینی
 
پدر و پسر چینی
 
پدر و پسر چینی
گل من. بازدید : 185 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)
 
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز همه فکر می‌کنند که شما فرد راستگویی هستید، درحالیکه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلکه فقط رازی را از آنها پنهان کرده‌اید که ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت کردن در مورد افکارتان آنهایی که برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دوستان و یا همکارانتان با تغییر دادن نگرشتان به شما کمک می‌کنند، چرا که آنها به سمت جدی تر شدن گرایش پیدا کرده اند. با کمک آنها شما بدون اینکه احساس تنهایی کنید در مورد کارتان جدی تر می‌شوید. اگر کمک دیگری لازم دارید ازشان بخواهید تا از شما به خاطر بیشتر موثر بودن حمایت کنند، چرا که آنها امده اند تا به شما یاری برسانند!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما قصد دارید کار تازه ای را آغاز نمایید. در ابتدا لازم است برنامه ریزی و طرح کلی از کارتان را تجسم کنید و بعد اقدام نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. افق فکری خود را متمرکز کنید زیرا موفقیت‌های خیلی بزرگی در انتظار شما خواهد بود. پس ساکن و بی حرکت نمانید. نیرویی شما را در طی راه همراهی می‌کند پس همین امروز اقدام نمایید.
 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز فکر شاد و روشنی دارید و بنابراین در پیدا کردن دوستهای جدید و تقویت کردن دوستی‌های کهنه اصلا نباید تعلل کنید! البته همه چیز بازی و تفریح نیست! اگر بخواهید به تمام وظایفتان برسید خیلی هم سرتان شلوغ خواهد بود. وقتی به کارهایتان می‌رسید خیلی خودتان را نگییرد! شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما همه وقتتان گرفته می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

درحالیکه شخصیت شما در طور روز تغییر می‌کند، همزادتان نیز از راه می‌رسد! ملاقات جدید ماه با نشانه تان کاری می‌کند که تمام تغییرات احساسی و عاطفی‌تان فاش شده و شما برای پنهان کردن  آنها باید انرژی فوق‌العاده زیادی را صرف کنید. اگرچه شاید خودتان با این نوسانات رفتاری راحت کنار بیایید، اما افراد دیگر سعی دارند بفهمند که چرا شما یک لحظه پر از شور و هیجان هستید و یک لحظه بعد خونسرد و بی‌تفاوت می‌شوید و برای فهمیدن دلیل این کار سخت تلاش می‌کنند. بهشان بگویید که فردا این حس و حالتان کاهش یافته و آنها نیز باید به دلواپسی‌هایشان اهمیتی ندهند.
 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 با وجود اینکه روز تولدتان آمده و رفته، ظاهراً امروز روزی است که شما می‌توانید آرزویی بکنید و این آرزو برآورده بشود. اما هر چقدر هم که یک رویا لذت بخش و شیرین باشد، حالا بهتر است که روی جنبه‌های عملی رویاهای خود تمرکز کنید. به خاطر اینکه آنها می‌توانند راهنمایی برایتان باشند تا بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می‌توانید بکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 شما فکر می‌کنید که می‌دانید قلب‌تان شما را به کجا هدایت می‌کند! واقعیت شما را وارد مسیر پر پیچ و تابی می‌کند که کاملا بدون حفاظ و نگهبان می‌مانید. هر وقت که فهمیدید چه اتفاقی افتاده است، وانمود نکنید که در قبال احساسات‌تان مسئولیت دارید. درحالیکه همه چیز در حرکت و تغییر است، مادامی که از شادی از جای خود نپرید، سیر و سفر کردن با رویاهایتان نشاط بخش و هیجان انگیر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.
 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

ممکن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیکان تان چیزی از شما بخواهد که شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممکن است به خاطر وابستگی شخصیتی که شمادارید یک درگیری شدید ایجاد کند که هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا یک موقعیت حل نشدنی را تعمیر کنید، قواعد بازی را عوض کنید. تنها هدف واقعی که شما نیاز دارید این است که به سخنانی که دیگران می‌گویند خوب گوش کنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما ایده‌های خوبی برای خرج کردن پول تان دارید اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. یا اینکه ممکن است دارای یک تضاد درونی باشید؛ چرا که عقل تان یک چیز می‌گوید و احساس تان چیز دیگری! اما مسئله این نیست که باید فقط  یک چیز را آنهم با قید و شرط انتخاب کنید. مسئله این است که باید هر دو جنبه را در نظر بگیرید یعنی هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذارید. در آخر به شما اطمینان می‌دهیم که نیازی ندارید همین امروز تصمیم بگیرید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

 اگر شما از درگیر شدن با مسائل مالی خسته شده‌اید، اکنون برای بررسی کردن آنچه که باید انجام بدهید تا به مسیر قبلیتان بازگردید زمان مناسبی است. ماه جدید خرداد در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌کند تا به شما نشان بدهد که چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینکه رسیدن به چیزهایی که دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی کنید و کارهایی را که شما را به آنها نزدیکتر می‌کند انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 13 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینکه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می‌کنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می‌توانید با قبول کردن این گفته که «در هر اتفاق حکمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض کنید. شما شاید اکنون نتوانید آنچه را که برایش برنامه‌ریزی کرده بودید را تمام کنید، ولی وقتی این کار را کردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت.

گل من. بازدید : 146 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

پیام تولد همسر اس تولد جدید

گل من تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم تولدمان مبارک

 

متن تولد همسر اس تولد جدید

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا می خواست مرا با هدیه ای شاد کند

آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم این است که از آن دل من بوده

تولدت مبارک

 

شعر تولد همسر اس تولد جدید

از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید

غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید

روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود

اسمان در مقدمت باران گل باریده بود

تولدت مبارک

 

اشعار تولد همسر اس تولد جدید

الفبا برای سخن گفتن نیست

برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند

تولدت مبارک

 

مسیج تولد همسر اس تولد جدید

زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما

در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده

و برایت  سال های سال عمر با عزت و برکت خواستاریم

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست

احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست

گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی

کز فر و شرف آبروی جمله ی گل هاست

تولدت مبارک

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین

که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین

عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت

این قلب خسته منه بردار برو ما خودت

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من نه برای تو که تنها برای ما آبیست

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

امروز روز توست و من

تمام دلتنگی هایم را به جای تو در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

تولدت مبارک

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

این هدیه ی آسمانی چشمانت

دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک ، قلبم

تقدیم به مهربانی چشمانت

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

وجود زیبایت وارد به دنیا می شود

هدیه سالروزش این آوا می شود

عاشقی چون من بی پروا می شود

در شعر تولد غرق رویا می شود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز می شود

تولدت مبارک

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

سالروز زمینی شدنت مبارک

راستی از ونوس و مریخ چه خبر ماه من ؟

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمی دانستی زمانی خواهد رسید

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است

بهانه ی زندگیم تولدت مبارک

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

تو هیچی کم نداری

برای همه چیز من بودن

تولدت مبارک

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

زاد روزت شیرین پرعشق و نورآفرین باد

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم

اس ام اس تولد

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است

تولدت مبارک

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

از یک نگاه تو رنگم پریده است

قربان آن شوم که تو را آفریده است

عزیزم تولدت مبارک

همچنین بخوانید:  سری جدید اس ام اس های تولد زیبا و عاشقانه 95

 

اس ام اس تولد همسر اس تولد جدید

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است

سالروز تولدت مبارک

 

اس ام اس سالگرد تولد همسر

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک

 

جدیدترین اس ام اس تولد همسر

هدیه ای از آسمان برای روز تولدت رسید

و دیدم هیچ چیز گلم را جز عشق لایق نیست

تولدت مبارک

 

اس ام اس برای تولد همسر عزیزم

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو

 

اس ام اس تولد برای همسر

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت

بر اسمان قلبمان جشن می گیریم

و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم

 

اس ام اس تولد به همسر

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست

میلاد تو معراج دست های من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

تبریک تولد

 

اس ام اس تبریک تولد همسر

میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد

در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد

تولد تو مــــبارک  بروی تو

دروازه های غم به چنین روز بسته باد

 

اس ام اس تبریک تولد همسر

امروز روز توست روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

 

اس ام اس تولد همسر عاشقانه

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعا گویم

مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد

 

 روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک

 

 میگویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست تولدت مبارک 💞💞

 

زندگانییییی. مرسی ک هستی💞💞
چ خوبه ک ب دنیا اومدی
وییییییی فک کن چ کوچولو بودی
حالا قررررر قررررر
هووووو هوووو
جیییییغ دست هورا
جیلینگ جیلینگ
هپی باشه تولدتتتتت
ماچ ماچ💞💞

 

اس ام اس تبریک تولد همسر

هر روز برایت رویایی باشد در دست
نه دوردست
عشقی باشد در دل
نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روز مره گی

 

 

 

عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوابگوی محبت های
بی پایان تو باشم ، و سال های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم
تولدت مبارک عزیزم💓💓

 

 

 

 چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
تولد مبارک💞💞

 

عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم و زندگی را در کنار تو آموختم
دلم را به تو بهترین امیدم سپردم و روز تولدت را در تاریخنگار قلبم حک کردم

 

وقتی نگاه تو به دنیا افتاد

یک حس عجیب در دل ما افتاد

در گوش بهار آسمان چیزی گفت

نام تو سر زبان گلها افتاد

همسر خوبم، تولدت مبارک.

 

همسر جان! از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافتامروز ثانیه‌ها نام تو را فریاد می‌زنند و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم. تولدت مبارک.

 

 

همسر مهربانم! امروز برایت زیباترین گل‌های دنیا را خواهم آورد هر چند تو مهربانتر از همه آنهاییهمیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است؟ چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی را بزاید؟ فرشته‌ای فقط در قالب یک انسان !فقط ساده می توانم بگویمتولدت مبارک.

متن ، اس ام اس و جملات زیبا و خاص برای تبریک تولد همسر ۹۷ – ۲۰۱۸

گل من. بازدید : 191 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

کار زشت و جنجالی پدر با دخترش که مدرسه نمی رفت

 دختر چینی حاضرنیست به مدرسه برود پدرش او را به زور سوارموتور میکند و میبرد. زمان بچگی اکثر ما در این موقعیت که به سادگی از مدرسه رفتن متنفر بودیم و دلایل و توجیهات زیادی برای نرفتن می ساختیم قرار گرفته ایم ، این دقیقا همان کاری است که این دختر چینی بیچاره انجام داده است او برای به مدرسه نرفتن اوقات تلخی کرد اما زیاد خوش شانس نبود پدرش او را به زور پشت موتورخود میبندد و به مدرسه میبرد.کار زشت

کار زشت

مدرسه نرفتن دختر کوچک

کار بسیار زشت پدر چینی با دخترش به دلیل مدرسه نرفتن

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده است دختر بچه به سختی روی صندلی پشت موتور گره خورده است در حالی که به طور غیر قابل کنترل گریه میکند. ویدویی که تصاویر اصلی آن را در این بخش از سرگرمی مجله گل من مشاهده می کنید به سرعت در میان کاربران شبکه های اجتماعی در چین منتشر شد و واکنش های تندی دریافت کرد، به گفته شانگهایلد پلیس موفق شد این مرد را پیدا کند اما فقط به او هشدار داد که نباید این کار را تکرار کند.
 
واضح است که ما انسان های صبوری نیستیم و این چیزی نیست که به آن افتخار کنیم از طرفی گاهی بچه ها لجباز و سرسخت میشوند اما آیا مسئولیت ما به عنوان یک انسان بالغ این نیست که راه مناسب برای مقابله با آنها پیدا کنیم؟بستن آنها روی وسیله ی نقلیه و به اجبار به مدرسه بردنشان روش عاقلانه ای نیست.
گل من. بازدید : 178 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

کار زشت زن چینی با نوزادی که دخترش وسط خیابان به دنیا آورد

دانش آموز 15 ساله ای که در خیابان و درمقابل چشمان مادر شوکه خود ، دخترش را به دنیا آورد؛ این در حالی بود که مادرش پس از به دنیا آمدن نوزاد او را به طرفی انداخت.زایمان عجیب
زایمان عجیب
این دختر چینی که مادرش از حاملگی او هیچ نشانه و اطلاعی نداشت در خیابان فرزند خود را به دنیا آورد ؛ مادربزرگ هیجان زده به جای بوسیدن نوه ی خود ، کودک را بر روی پیاده رو پر تاب کرد و گفت:" ما نمیتوانیم این کودک را نگه داریم ، برای مادر شدن دختر من زود است." حرکت زشتی که جزئیات و تصاویر ان را در ادامه این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده خواهید کرد.
 
زایمان عجیب زن چینی در خیابان
زایمان عجیب دختر 15 ساله چینی

زایمان عجیب دختر چینی در خیابان

شاهدان این ماجرا شگفت زده ،به رفتار مادربزرگ و نوزاد برهنه در خیابان های چین نگاه میکردند ، نوزاد تازه متولد شده و مادر نوجوان سپس برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. طبق گزارشات کانکان نیوزاین مادر 15 ساله اکنون در تعطیلات تابستانی می باشدو برای ملاقات مادرش رفته بود ؛ گفته می شود این مادر نوجوان متوجه خونریزی شده اما گمان کرده که شاید درد قاعدگی او شروع شده است ولی بعد از دقایقی تولد دخترش در نزدیک بیمارستان و پس از پیاده شدن از اتوبوس او را شوکه میکند.
 
 زایمان عجیب در خبابان
اقدام زشت مادر بعد از زایمان دخترش

ماجرای زایمان عجیب دختر 15 ساله در خیابان

یکی از شاهدان ماجرا گفت :"مادر دختر، نوه اش را به بیمارستان نبرد؛ در عوض او را در کنار جاده ترک کرد. مادر بزرگ گفت :"نه ، نه، نمیتوانیم کودک را نگه داریم " این درحالی بود که بسیاری از رهگذران درحال مشاهده بودند. 
حراست بیمارستان هشدار داد که این اتفاق را به پلیس گزارش میدهد و سپس مادر و فرزندش را به بیمارستان منتقل کردند. بر اساس گزارشات صورت گرفته، جفت این مادر نوجوان هنوز خارج نشده و به همین جهت او تحت جراحی اضطراری قرار گرفت و تورم سر نوزاد نیز توسط پزشکان درمان شد. پلیس پس از ورود به صحنه به خانم لین هشدار داد که رها کردن کودک و بخصوص نوزاد جرم محسوب می شود. خانم لین گفت که پس از بهبودی دخترش ، او و نوه اش را خوشحال میکند.
گل من. بازدید : 208 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

زیبایی خصوصیت و نعمتی ذاتی است که خداوند در نهاد هر انسانی گماشته است و هرکسی به نوعی از این خلقت بی نظیر الهی برخوردار است اما گاهی افرادی هم در دنیا وجود دارند که خیلی متمایز و خاص تر از بقیه مخلوقات خدا هستند که دختر بچۀ افغانی نمونۀ بارز این حقیقت است طوری که صاحب زیباترین و خیره کننده ترین چشم ها می باشد.چشم

چشم

چشم دختر افغان

چشم دختر افغان

چشم دختر افغان

چشم دختر افغان

چشم دختر افغان

چشم دختر افغان

چشم دختر افغان

چشم دختر افغان

گل من. بازدید : 168 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

دختری که با مزاحمان خیابانی اش سلفی میگیرد!

دختر جوانی که با مزاحم خیابانی خود عکس سلفی می گرفت در فضای مجازی بین کاربران زن محبوب شده است چرا که این روش او رسوایی مردان مزاحم است.مزاحم خیابانی

مزاحم خیابانی

This Girl Took A Selfie With Every Guy Who Catcalled Her On The Street & It'll Make You Furious

دختر 20 ساله به نام "نوآ جانسما" دانشجوی مقیم آمستردام که مثل خیلی از زنان دنیا از مزاحمت های خیابانی خسته شده بود تصمیم گرفت برای رسواکردن برخی از مردان با انها عکس سلفی گرفته و در فضای مجازی منتشر کند."نوآ" که مثل هر زن دیگر از مزاحمت مردان عصبی و خشمگین می شود این راه را به عنوان عکس العمل انتخاب کرده است ، روشی که واکنش های قابل توجهی از سوی زنان دریافت کرده است.

 تمام عکسهای منتشر شده در این صفحه اینستاگرام به همراه الفاظی که مردان به او گفته بودند انتشار یافت و طولی نکشید که صفحه شخصی "نوآ" تبدیل به محل بحث و گفتگوی زنان هم درد او شد.

تصاویر منتشر شده ی دختر جوان با مزاحم های خیابانی 

مزاحم خیابانی

مزاحم خیابانی

مزاحم خیابانی

سلفی دختر جوان برای رسوا کردن مزاحم خیابانی

گل من. بازدید : 221 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

 

وزن بسیار بالا و البته خطرناک پسربچه ی اندونزیایی یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی بود ، سوژه ای نگران کننده برای خانواده ی او که نمی توانستند کاری برای نجات جان فرزندشان انجام دهند ولی بالاخره اراده ی او موجب تغییراتی امیدوارکننده در وضعیت جسمی اش شد. چاق ترین پسر دنیا

چاق ترین پسر دنیا

World's fattest boy who weighed staggering 30stone aged 10 loses 12 stone after he was unable to walk or play

چاق ترین پسر دنیا

چاق ترین پسر دنیا

عکس آریا 192 کیلویی چاق ترین پسر دنیا قبل و بعد از کاهش وزن باورنکردنی اش در دو سال

 

کاهش وزن 76کیلوگرمی چاق ترین پسر دنیا

"آریا پیرمانا" که در سن 10 سالگی بیش از 190 کیلوگرم وزن داشت ، وزنی بسیار بالاتر از حد معمول حتی برای یک انسان بالغ که وضعیت او را به شدت وخیم کرده بود ، وخامتی که در تصاویر این بخش از سرگرمی نمناک به وضوح دیده می شود.

بعد از بدتر شدن شرایط جسمی و حرکتی او و از طرفی ناتوانی خانواده اش برای تامین هزینه های جراحی لاغری بالاخره او را مجبور به آغاز راه کاهش وزن کرد راهی که باید او با فعالیت های سالم و ورزش سپری می نمود . 10 سالگی اش دوران خیلی سختی بود و به دلیل اضافه وزن خطرناکش دیگر راه رفتن هم برایش غیرممکن شده بود و دیگر هیچ لباسی متناسب سایزش در فروشگاه ها وجود نداشت ، هیچ کلاس و مدرسه ای نمی رفت چرا که قادر به راه رفتن و حرکت طبیعی نبود ؛ تنها کاری که او می توانست انجام دهد بازی با گوشی موبایل و دیگر بازی های کامپیوتری بود تا اینکه روزی او و خانواده اش تصمیم گرفتند برای حل این مشکل جدی راهی را آغاز کنند برای همین به یک متخصص تغذیه مراجعه کردند تا به طور اصولی چاقی او درمان شود .

چاق ترین پسر دنیا

وضعیت چاق ترین پسر دنیا بعد از 76 کیلو لاغر شدن

حالا 2 سال از آن روز می گذرد و "آریا" موفق به کاهش وزن 76 کیلوگرمی شده ، هرچند هنوز اضافه وزن قابل توجهی دارد اما وضعیت بسیار بهتر است و می تواند برخی از فعالیت های روزمره را انجام داده و حتی با دوستانش فوتبال بازی کند.

گل من. بازدید : 302 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

تلاش یک آرایشگر برای پاکسازی موهای دختر پناهجو از شپش

مدتی پیش عکسی چندش اور از موهای پر شپش دختر نوجوان در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود ، دختری که هیچ آرایشگری حاضر به کمک برای رفع این مشکل نبود و تنها تراشیدن موهایش را قبول می کردند اما آرایشگر جوانی تصمیم گرفت تا با تلاش جدی به او کمک کند.شپش مو
شپش مو
Hairdresser Refuses To Shave Depressed Teen’s Hair:Spends 13 Hours Fixing It
شپش مو

تصویری چندش آور از وضعیت نامناسب موهای پراز شپش دختر 16 ساله

13 ساعت تلاش برای رفع کامل شپش موی دختر نوجوان

دختر 16 ساله پناهجو با چهره ای ناراحت وارد سالن آرایشگاه شد و از "کاپری واترلوو" درخواست کرد تا موهای او را کاملا کوتاه کند در حدی که هیچ اثری از شپش های آزاردهنده موهایش باقی نماند ، اوهم مسئول کوتاهی سالن زیبایی خود را صدا زد تا بیاید.
"کایلی اولسون" آرایشگر 20 ساله به جای آنکه به درخواست مشتری خود ابزار تراشیدن مو را از قفسه بردارد تصمیم گرفت تا هرچند مشکل اما موها را کامل از شپش پاک کند.
13 ساعت تمام در طول 2 روز تلاش سخت رکوردی بود که این آرایشگر جوان برای کمک به مشتری خود به کار گرفت.
شپش مو

آرایشگر جوانی که موفق شد شپش موی دختر پناهجو را رفع کند

 
"اولسون" قبل از هرکاری از وضعیت نامناسب موهای مشتری عکس گرفت تا با عکسی که در آخر قرار بود بگیرد مقایسه کند. ساعتها کار سخت و دشوار و درنهایت از بین رفتن تمامی شپش ها که برای دختری که تصمیم داشت تمام موهایش را بتراشد باورکردنی نبود.
شپش مو

عکس موهای پاکسازی شده از شپش

گل من. بازدید : 190 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

آشنایی با اعضای خانواده ترامپ

ترامپ سه فرزند از ازدواج اولش با ایوانا ترامپ دارد (دونالد جونیور، ایوانکا، 35 ساله، و اریک، 32 ساله)، یک فرزند از ازدواجش با مارلا میپلز (تیفانی، 23 ساله) و یک فرزند هم از همسر فعلی خود ملانیا (بارون، 10 ساله). او هشت تا هم نوه دارد.خانواده ترامپ

خانواده ترامپ

امروزه به نظر می رسد که دونالد ترامپ به جنجالی ترین و مشهورترین شخصیت دنیا تبدیل شده است، او که زمانی یک ستاره تلویزیونی بود حالا رئیس جمهور آمریکاست و هر روز جنجال جدیدی در کاخ سفید به راه می اندازد. فرقی نمی کند که به ترامپ علاقه داشته باشید یا از او متنفر باشید، به هر حال او حداقل برای چهار سال رئیس جمهور آمریکاست. اما آیا راجع به خانواده قدرتمند وی اطلاعی دارید؟ با ما همراه باشید تا با مهمترین اعضای خانواده ترامپ آشنا شوید.

 
خانواده ترامپ

اعضای خانواده دونالد ترامپ

10- دونالد ترامپ جونیور

دونالد ترامپ دیگری نیز در دنیا وجود دارد که 39 ساله است و پسر رئیس جمهور آمریکاست. او از زن اول ترامپ یعنی ایوانا زلنیچکوا به دنیا آمده و بزرگترین فرزند دونالد ترامپ است. ترامپ جونیور با یک مدل آمریکایی به نام ونسا هایدون ازدواج کرده و همانند پدر خود دارای پنج فرزند است. وی همچنین قائم مقام پدرش در بنیاد ترامپ بوده و همانند برادر و خواهر کوچکتر خود یکی از مورد اعتماد ترین افراد برای دونالد ترامپ است. او همانند پدر خود در دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل کرده و دارای مدرک لیسانس اقتصاد است.

جالب است بدانید که ترامپ جونیور بعد از فارغ التحصیلی برای یک سال به اسپن در ایالت کلرادو سفر کرد و به اسکی کردن، شکار و ماهیگری پرداخت. او در مدت این یک سال هیچ ارتباطی با پدر خود نداشت و هزینه زندگی را از طریق کار در یک بار بدست می آورد، اما در سال 2001 به نیویورک بازگشت و به یکی از دستیاران اصلی پدر خود تبدیل شد. عکسهای او در حین شکار غیرقانونی در سال 2012 موجی از انتقادات را در رسانه ها برانگیخت. او شباهت زیادی به پدر خود دارد و می تواند روزی جای او را بگیرد.

خانواده ترامپ

اعضای خانواده دونالد ترامپ

9- ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ 35 ساله بزرگترین و تنها دختر دونالد از ازدواج اول اوست. او در ابتدا یک مسیحی پروتستان بود اما در ماه جولای سال 2009 دین خود را به یهودیت تغییر داد و با جارد کوشنر ازدواج کرد. ایوانکا همانند پدر و برادر خود دارای مدرک لیسانس اقتصاد از دانشگاه پنسیلوانیا است.

او همانند مادر خود در زمینه مدلینگ نیز فعالیت هایی داشته اما بیشتر وقت خود را با پدرش صرف می کند و همانند او یک تاجر و نویسنده موفق است. (البته برخی کتاب های ترامپ را شخص دیگری نوشته است!) وی در سال 2007 با همکاری داینامیک دیاموند برند تولیدی جواهرات خود را ایجاد و چند سال بعد خط تولید کیف، کفش، پوشاک و سایر اقلام زینتی خود را نیز راه اندازی کرد. ایوانکا سپس با انتشار کتاب "کارت ترامپ:بازی کردن برای بردن در زندگی و کار” وارد دنیای نویسندگی شد. آخرین کتاب او به تازگی در سال 2017 چاپ شده. ایوانکا ادعا می کند که نوشته هایش مخصوص زنانی است که به دنبال رسیدن به موفقیت در زندگی و کار هستند.

جالب است بدانید که دونالد در سال 1987 کتابی به عنوان "ترامپ:هنر قرارداد بستن” منتشر کرد که برای سیزده هفته پیاپی پرفروش ترین کتاب آمریکا بود. انتشار این کتاب تاثیر زیادی در به شهرت رسیدن ترامپ داشت.
 
خانواده ترامپ

اعضای خانواده دونالد ترامپ

 8- اریک ترامپ

اریک ترامپ سومین فرزند از ازدواج اول دونالد ترامپ و دومین پسر بزرگ اوست. با اینکه او نیز تلاش زیادی داشته تا همانند خواهر و برادر بزرگ خود زندگی کند، اما تنها فرزند بزرگ ترامپ است که به دانشگاه پنسیلوانیا نرفته است. او در حال حاضر یکی از معاونین در سازمان ترامپ بوده و یکی از مورد اعتماد ترین افراد در کابینه ترامپ است. وی همچنین بنیاد اریک ترامپ که به کودکانِ با بیماری های خاص کمک می کند را در یک بیمارستان تحقیقاتی در تنسی راه اندازی کرده است. اریک مالک بزرگترین باغ انگور در ایالت ویرجینیاست، این باغ که شراب سازی ترامپ نام دارد حدود 81 هکتار مساحت دارد. اریک در سال 2015 یک هتل لوکس بزرگ و مجلل را نیز در این باغ راه اندازی کرد.
 
خانواده ترامپ

اعضای خانواده دونالد ترامپ

 7- تیفانی ترامپ

تیفانی ترامپ تنها فرزند ترامپ از ازدواج دوم او با مارلا میپلز است. او همیشه آرزو داشت تا وارد دنیای خوانندگی شود و پول پدرش کمک زیادی به او کرد تا به این آرزو برسد. تیفانی در 18 سالگی اولین آهنگ خود به نام "همانند یک پرنده” را ضبط کرد. این موزیک به دلیل داشتن متن ضعیف و دستکاری در صدا به هیج وجه مورد استقبال قرار نگرفت. البته این آهنگ کماکان در سایت آمازون قابل خریداری است. او در حال حاضر 23 سال دارد و چندان در رسانه ها حاضر نمی شود.

تیفانی در خاطرات خود تعریف می کند که بدون اطلاع مادرش در کودکی همراه با پدرش به مغازه شکلات فروشی نزدیک برج ترامپ می رفته و شیرینی و شکلات می خریده.
 
خانواده ترامپ

اعضای خانواده دونالد ترامپ

 6- بارون ترامپ

بارون تنها فرزند دونالد از همسر سوم او، یعنی ملانیا است. او که در حال حاضر تنها یازده سال دارد جوانترین و جذاب ترین فرزند ترامپ محسوب می شود. او علاوه بر انگلیسی، به زبان اسلوونیایی نیز مسلط است. بارون چندین بار در برنامه های تلویزیونی مثل The Apprentice و اوپرا وینفری حاضر شده اما در سالهای اخیر پدر و مادرش او را از توجه رسانه ها دور نگاه داشته اند.
او تحصیلات خود را در منهتن شروع کرده و بیشتر مواقع با مادر خود در نیویورک زندگی می کند. به این دلیل که دونالد ترامپ ترجیح می داد تا فرزند کوچکش دور از هیاهوهای کاخ سفید باشد، بارون و ملانیا در نیویورک اقامت دارند. بارون در حال حاضر در یک طبقه پنت هاوس از برج پدرش زندگی می کند و گفته شده که هزینه امنیت این دو عضو خانواده ترامپ روزانه 127 هزار دلار است. جالب است بدانید که تقریبا در 60 سال گذشته هیچ پسر رئیس جمهوری در کاخ سفید زندگی نکرده زیرا رئیس جمهورهای سابق اکثرا دارای دختر بودند. آخرین بار سال 1961 بود که جان اف کندی جونیور به عنوان پسر یک رئیس جمهور در کاخ سفید زندگی می کرد.
 
خانواده ترامپ

اعضای خانواده دونالد ترامپ

 5- نوه ها
 
خانواده ترامپ

اعضای خانواده دونالد ترامپ

 به جز پنج فرزند، دونالد ترامپ دارای 9 نوه نیز هست. دونالد جونیور و همسرش ونسا پنج بچه دارند که بزرگترین آنها کای مدیسون نام دارد و در سال 2007 به دنیا آمده. فرزند دوم دونالد جونیور که در سال 2009 به دنیا آمده برای بزرگداشت پدر و پدر بزرگش، دونالد ترامپ سوم نام گرفته! دو پسر دیگر که تریسان میلوس و اسپنسر فردریک نام دارند در سالهای 2011 و 2012 به دنیا آمده اند. کوچکترین و آخرین فرزند دونالد جونیور در سال 2014 متولد شده و کلوئی سوفیا نام دارد.

ایوانکا دختر محبوب ترامپ که بسیار نیز به او نزدیک است، دارای سه فرزند است. آربلا رُز کوشنر در سال 2011، جوزف فردریک کوشنر در سال 2012 و تئودور جیمز کوشنر در سال 2016 به دنیا آمده اند. آخرین نوه ترامپ نیز در روز 21 شهریور امسال متولد شد. این نوه اولین فرزند اریک و همسرش است.

4-ایوانا زلنیچکوا (همسر اول)

 
خانواده ترامپ

همسر اول دونالد ترامپ

 ایوانا زلنیچکوا یک تاجر و مدل سابق اهل جمهوری چک- آمریکا است. ایوانا در سال 1971 با یک مشاور مسکن ازدواج می کند اما در سال 1973 از او جدا شده و به مونترال کانادا مهاجرت می کند، او در این زمان با یکی از دوستان دوران کودکی خود به نام جورج زندگی می کرد. جورج دارای یک مغازه فروش لوازم اسکی بود و ایوانا به کار مدلینگ اشتغال داشت. او در همین زمان در کلاس های شبانه دانشگاه مک گیل شرکت می کرد و به تقویت زبان انگلیسی خود می پرداخت. در اواخر دهه هفتاد میلادی ایوانا دارای یک زندگی مستقل در نیویورک بود که با پسر فرد ترامپ آشنا می شود. او و دونالد به سرعت با یکدیگر ارتباط خوبی برقرار کرده و در سال 1977 ازدواج کردند. مراسم ازدواج این دو نفر هزینه بسیاری زیادی داشت و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. بسیاری از پروژه های دونالد مثل برج معروف ترامپ با همکاری ایوانا ساخته شده. او مادر سه فرزند بزرگ ترامپ است.
اوایل دهه 1990 بود که خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه دونالد ترامپ دارای روابط عاشقانه با افراد دیگر است. به همین دلیل ایوانا درخواست طلاق خود را ارائه کرد. ماجراهای دادگاه طلاق این دو نفر به طور کامل در دادگاه پوشش داده شد. ایوانا تاکنون دو بار دیگر نیز ازدواج کرده و در حال حاضر 68 سال سن دارد.

3- مارلا میپلز (همسر دوم)
 
خانواده ترامپ

همسر دوم دونالد ترامپ

 مارلا میپلزمارلا میپلز یک بازیگر و مجری تلویزیونی اهل جورجیای آمریکاست. با اینکه او در فیلم ها و برنامه های زیادی به ایفای نقش پرداخته، اما بیشتر شهرت خود را مدیون رابطه اش با ترامپ است. در حقیقت ارتباط او با ترامپ بود که باعث طلاق ایوانا در سال 1991 شده بود. هیچ کدام از این دو نفر در مورد شروع رابطه خود حرفی نزده اند، اما گفته می شود که ارتباط آنها از سال 1989 آغاز شده است. به هر حال این دو نفر در اواخر سال 1993 ازدواج کرده و دو ماه بعد صاحب اولین فرزند مشترک خود به نام تیفانی شدند. مارلا مجری برنامه های دختر شایسته جهان و امریکا در سالهای 1996 و 1997 نیز بوده است. در سال 1999 این رابطه نیز به طلاق منجر شد. میپلز در حال حاضر 53 سال دارد.
 

2- ملانیا ترامپ (همسر سوم)

 
خانواده ترامپ

همسر فعلی دونالد ترامپ

 ملانیا ترامپ

ملانیا در حال حاضر همسر ترامپ است. او دومین بانوی اول آمریکاست که در خارج از این کشور متولد شده، پیش از این همسرِ جان آدام در سال 1825 تنها بانوی اول خارجی آمریکا بود. پیش از ازدواج با ترامپ، ملانیا با نام خانوادگی کناوس شناخته می شد. او که متولد اسلوونی است، در سال 2001 مقیم دائم آمریکا و در سال 2006 شهروند این کشور شد. او هنگامی که تنها پنج سال داشت وارد صنعت مدلینگ شد. ملانیا پیش از مهاجرت به نیویورک در سال 1996، در شهرهای پاریس و میلان مشغول به کار بود.

او و ترامپ در هفته مد نیویورک در سال 1998 یکدیگر را ملاقات کردند. در آن زمان دونالد و مارلا میپلز جدا از یکدیگر زندگی می کردند اما هنوز طلاق نگرفته بودند. آنها در سال 2004 نامزد کرده و در ژانویه 2005 با یکدیگر ازدواج کردند. تنها فرزند این زوج بارون نام دارد که در سال 2006 متولد شده.

1-فرد ترامپ جونیور

 
خانواده ترامپ

خانواده دونالد ترامپ

دونالد ترامپ دارای دو خواهر و دو برادر نیز هست. خواهر بزرگ او ماریان ترامپ قاضی دادگاه استیناف ایالات متحده آمریکاست و برادر کوچتر او که رابرت نام دارد یک تاجر املاک و عضوی از هیئت مدیره شرکت زنیمکس مدیا است. خواهر دیگر ترامپ در صنعت بانک فعالیت دارد.

اما مهمترین فردی که در شخصیت و زندگی دونالد تاثیر گذار بود، برادر بزرگ او یعنی فرد جونیور بود. فرد جونیور یک خلبان معمولی بود که با یک مهماندار هواپیما ازدواج کرد. او برخلاف پدر و برادرانش علاقه زیادی به کسب ثروت و شهرت نداشت و معمولا با خانواده خود دچار مشاجره می شد. جدال های طولانی با خانواده باعث شد تا فرد پیش از سی سالگی معتاد به الکل شود و در نهایت در سال 1981 هنگامی که تنها 42 سال داشت از دنیا برود. به همین دلیل ترامپ تا جای ممکن از نوشیدن الکل دوری می کند و به فرزندان خود نیز توصیه اکید کرده تا الکل ننوشند.
گل من. بازدید : 133 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

 برای مشاهده خبرها روی لینک های زیر کلیک کنید

 

آخرین وضعیت قیمت خودروهای داخلی در بازار/ چه خودروهایی افزایش و کدام کاهش قیمت را تجربه کردند؟ (+جدول کامل)

از دکتر ظریف تا علی مطهری و الهام چرخنده... زمین در حال بلعیدن ایران است؛ فروچاله‌ها، از شمال تا جنوب ایران (فیلم) وندی شرمن: در طول مذاکرات، ایمیل‌هایی درباره رابطه نامشروع همسرم دریافت کردم / از این‌که گفتم فریبکاری بخشی از ژن ایرانی‌هاست، پشیمانم بازیگر «پایتخت» درگذشت خواهران منصوریان: وعده 100 میلیون پول، خانه و ماشین الهام چرخنده در مقابل پوشیدن چادر / به وعده اش عمل نکرد (فیلم) کاهش 2 تا 5 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار (+اسامی و جدول کامل قیمت) شیطان 60، خودرویی که یک ماموت بزرگ است (+عکس و فیلم) اکبر عبدی و همسرش (عکس) خوشحالی مافیای تست و کنکور از استیضاح وزیر آموزش و پرورش: پای 8 هزار میلیارد تومان در میان است مراسم ختم مک کین با حضور همه به جز ترامپ (+عکس) مشایی در جلسه دوم دادگاه (عکس) انتخاب بین "لیلا" سریال پدر یا "ریحانه پارسا"؟ «تیام» را از صفحه اول روزنامه ها خط بزنید تصویر جدید حسنی مبارک (عکس) چرا اینجا رییس‌جمهورشان را دوست دارند؟ واکنش الهام چرخنده به ادعای خواهران منصوریان: روی چادر قیمت نگذاشتم/ قصد حمایت روحی و مالی برای بهتر دیده شدن آنها داشتم سوئیت اختصاصی رولزرویس فانتوم در خودرو (+عکس) اعتراض یک شهروند به علی مطهری / به جای عید غدیر بگو چرا پراید شده 45 میلیون (فیلم) انفجارهای شدیدی دمشق را لرزاند انفجار لوله گاز در تهرانپارس/ یک کشته و 5 مصدوم(+عکس) معرفی اسامی و اتهام ۱۲ متهم پرونده واردات موبایل/ اتهام: مفسد فی الارض 11 نشانه خاموش عفونت کلیوی انتقاد کیهان از عروس سریال پدر عراق: معترضان جاده منتهی به ایران را بستند فراز و فرود «جهانگیری» از دید نشریه مید‌ایست‌آی/ وقتی دلار جهانگیری سوژه نشریه خارجی می‌شود (فیلم) خبرگزاری قوه قضاییه: ادامه رفتار‌ نامتعارف مشایی در دادگاه/ قاضی: متهم از پذیرش کیفرخواست استنکاف کرده دیدنی های امروز مردم گرفتار در طوفان شن سیستان وبلوچستان (عکس) چری اکسید TX به بازار اروپا می‌رود (+عکس)
گل من. بازدید : 143 یکشنبه 11 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.
 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است دوستان و همکارانتان از شما توقع کار بیشتری داشته باشند، اما با وجود این هم هیچ چیز نمی‌تواند تلاشهای بی وقفه شما را متوقف کند. تمایل شما به راضی نگه داشتن دیگران بیش از اندازه شدید است. اگر شما کمتر قول بدهید می‌توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه کسی بزنید و او را ناامید کنید بهتر از این است که در آخر کار با یک سری از خواسته‌های غیر معقول مواجه بشوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز حتی اگر بتوانید قدرت‌های خیلی بزرگ پیش رویتان را مجسم کنید، حس خیلی خوب و مثبتی خواهید داشت. منظور ما این است که شما نسبت به همیشه واقع بین تر شده و مشکلات را نیز می‌توانید ببینید. اکنون شاید برای فراتر رفتن از شک‌هایی که به خودتان داشتید مبارزه کنید. خوشبختانه نگرش‌های منفی در وجود شما زیاد دوام نمی‌آورند، بخصوص اگر قبل از اینکه تصورهای غلط زندگی واقعی تان را تحت تاثیر قرار دهند آنها را از زندگی خود خارج کنید.
 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

اگر شما خیلی نگران دوستتان هستید نباید طوری رفتار کنید که او این موضوع را بفهمد. عجیب اینکه گاهی اوقات شما به راحتی در مورد احساسهایتان صحبت می‌کنید و دیگران فکر می‌کنند که شما تا به حال هیچ وقت آنقدر صادق نبوده‌اید. اما امروز نباید این کار را بکنید، چون می‌تواند برایتان مشکل ساز بشود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

یک صبح با تنبلی برای تان ایده آل به نظر می‌رسد و ممکن است حتی بدنبال استراحت در تمام روز باشید. اما شرایط به شما اجازه نمی‌دهند تا ان اوقاتی را که آرزویش را دارید داشته باشید. آنقدر کاردر لیست روزانه تان وجود دارد که باعث می‌شود شما از فکر در خانه ماندن و استراحت منصرف شوید. خوشبختانه، زمانیکه از مفید و موثر بودن دست بکشید، قادر خواهید بود که حتی زمانیکه کارتان را انجام می‌دهید تفریح کنید.
 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 شما دوست ندارید که دیگران در مورد تواناییهای شغلی شما ازتان سئوال کنند، و با وجود اینکه اکنون شما از توانایی‌های بارزی برخوردارید ولی دوست دارید که تنهایی و انزوا را برگزینید. البته این انزوا به خاطر این نیست که شما کم رو هستید؛ بلکه فقط به به دلیل این است که وقتی می‌توانید کارهایتان را تمام کرده و بعد به تفریح کردن مشغول شوید، دوست ندارید زمانتان و انرژی‌ای را که می‌تواند برایتان خیلی مفید باشد را از دست بدهید. آسان‌ترین راه برای پیروز شدن بر شرایط دشوار اخیر این است که یک یا دو روز از درگیر شدن با مسائل احساسی دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 برنامه‌های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی‌کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت‌هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید، دیگر لزومی ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

رویاهای محو و تیره می توانند امروز شما را در دردسر بیندازند. پس بهتر است با عینک واقع بینی به آینده نگاه کنید. اگر به گذشته مانند رنگ های روشن و اشکال زیبا نگاه کنید ، می توانید به آنچه که دیده اید تکیه کنید؛ از تصورا ت رنگارنگ خود گیج و پریشان نشوید. که این افکار زودگذر دوام نمی آورند. روی حقایق استوار تکیه کنید، که می تواند در روزهای پیش رو برای بسیار مفید و سودمند باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

تظاهر کردن دیگر فایده‌ای ندارد!! شما نمی‌توانید برای همیشه نشان دهید که فرد خوش بینی هستید. البته این موضوع نباید باعث نگرانی تان شود. عجیب اینکه حتی احساس آسودگی و فراغ بال می‌کنید؛ چرا که به هیچ وجه مجبور نیستید احساساتتان را از افراد دیگر مخفی کنید. سهیم کردن دیگران در ترس‌ها و نگرانی‌هایتان درهایی را به روی شما می‌گشاید که به سمت گفتگوهای زیادی در مورد موضوعات مهم سوق داده می‌شوید. به جای اینکه در برابر این تغییر مقاومت کنید، زندگی جدید خود را با آغوش باز بپذیرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما برای عنوان کردن آنچه که در ذهنتان دارید خیلی عجله دارید! اما تمایل خیلی شدید شما می تواند بدین معنی باشد که بعدها شما مجبور می شوید مسیر رفته را بازگردید. منظور ما این نیست که شما در تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات اشتباه عمل می کنید؛ بلکه شرایط و موقعیت دائم در حال تغییر و نوسان است و شما می توانید خیلی زودتر از موقع قدرت تصمیم گیری خود را به دست آورید. متاسفانه شما حتی اگر بدانید عکس العمل نشان ندادن و ابراز نکردن حرف دلتان ایده خیلی خوبی است، باز هم انجام دادن این کار اگر غیرممکن نباشد، برایتان خیلی سخت خواهد بود. خوشبختانه شما بعدها فرصت این را دارید که دوباره تصمیمتان را ارزیابی کرده و اگر لازم شد آن را عوض کنید.
 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز کاملاً به جایگاه خود در زندگی واقف بوده و به آن اطمینان دارید، اما ممکن است امروز چیزی یاد بگیرید که برایتان سئوال ایجاد کند که آیا در مسیر درستی قرار گرفته‌اید یا خیر؟ انعطاف پذیر بودن همیشه یک استراتژی عاقلانه است، اما امروز اصلاً مسیر خود را تغییر ندهید، مگر اینکه لازم باشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 12 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

گل من. بازدید : 172 شنبه 10 شهریور 1397 نظرات (0)

هر آنچه که باید در مورد چراغ های زنون بدانیم؟!

اگر شما تاکنون در شب هنگام رانندگی کرده باشید،شاید به این فکر افتاده باشید که چرا چراغ برخی اتومبیل ها زرد رنگ است و چرا برخی دیگر سفید یا آبی رنگ است؟!ما برای اطلاع شما ، قصد داریم تا تفاوت این دو نوع مختلف چراغ را با شما آشنا سازیم.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.حوادث

حوادث

چراغ های زرد رنگ ، امروزه به عنوان چراغ های قدیمی شناخته می شوند که به عنوان چراغ های هالوژنی شناخته شده اند که قیمت ارزانتری دارند و اما طول عمرشان کم است.در مقابل چراغ های هالوژن،چراغ های زنون هستند که امروزه بسیار شناخته شده هستند که نسبت به چراغ های هالوژنی گران قیمت تر ، پر نورتر و عمر طولانی تر دارند که تمام این موارد مزایای استفاده از این چراغ ها است.

چراغ های زنون،امروزه در تمام ماشین های لوکس،گران قیمت و جدید استفاده می شوند و این تنها به دلیل کیفیت آن است که در مقابل چراغ های هالوژن دارای برتری های بیشتر و کامل تری هستند.

چراغ های زنون چگونه کار می کنند؟

چراغ های زنون ممکن است معروف ترین و محبوب ترین چراغ های حال حاضر باشند و داخل هر چراغ زنون میزانی گاز زنون تزریق می شود که باعث شفافیت نور می شود و از آنجایی که هیچ رشته فلزی درون آن وجود ندارد پس احتمال سوختن این چراغ ها وجود ندارد و بدین طریق انتظار می رود که هر چراغ زنون عمر طولانی تری نسبت به سایر چراغ ها داشته باشند که این ویژگی در تمام چراغ های زنون وجود دارد و امر قابل انکاری نمی باشد.

ماشین هایی که مجهز به چراغ های زنون هستند،باید دائما چراغ های آنها شستشو داده شوند تا این چراغ ها بتوانند در هر موقعیت و شرایطی ویژگی خود را حفظ نمایند.

 چراق زنون

نحوه عملکرد چراق های زنون چگونه است؟

نقاط مثبت چراغ های زنون

ما در ابتدای این مطلب مزیت های اصلی این چراغ ها را بیان کردیم که شامل روشنایی،طول عمر و از جمله ایمنی است.این چراغ ها حدودا 2 الی 3 برابر قوی تر و پر نورتر از چراغ های زنون هستند و بدین تریتب می توانند در حین رانندگی عاملی مناسب و کاربردی برای روشن نگه داشتن مسیر باشند.

همچنین زمانیکه شما با سرعت 112 کیلومتر بر ساعت در حال رانندگی باشید،این چراغ ها می توانند تا فاصله حدود 32 متر در ثانیه را زیر پوشش خود قرار دهند.

این نوع چراغ های علاوه بر روشنایی زیاد ، توانایی گسترش بیشتر نور را نسبت به چراغ های هالوژن دارند و این مورد می تواند ایمنی را برای راننده و عابرین و حتی دوچرخه سواران در طول شب تعیین نماید.

نقاط منفی چراغ های زنون

ضعف اصلی چراغ های زنون،پیچیده بودن آنها است که به جز این مورد می توان به گران قیمت بودن آنها نیز اشاره کرد.اما لازم است بدانید که شرکت هایی که چراغ های زنون را برای کاربرد عموم فراهم می کنند ، در قبال هزینه بالای این چراغ ها، برای آنها گارانتی در نظر می گیرند که اگر در زمان گارانتی چراغ خریداری شما به دلایلی روشن نشود می توانید آنها را به شرکت بازگردانید.

 چراغ های زنون ماشین

تمام موارد درباره چراق های زنون

آیا چراغ های LED بهتر از چراغ های زنون هستند؟!

چراغ های LED توانستند با طوفانی سنگین در زمینه چراغ های پرنور اتومبیل ها در چند سال اخیر شناخته شوند و اما با معرفی چراغ های زنون دیگر چراغ های LED کمرنگ تر شدند و خودروهای امروزه به چراغ های زنون مجهز می باشد.

چراغ های LED به علت فناوری که دارند،میزان انرژی کمتری استفاده می کنند که این یک نقطه مثبت در مورد ان چراغ ها است.همچنین چراغ های LED می توانند در هنگام طراحی کردن اتومبیل به طراحان کمک بسیار زیادی بکند و تنها دلیلش این است که می توان چراغ های LED را در هر شکل و فرمی در اتومبیل ها تعبیه کرد و این مجددا یک نقطه مثبت برای چراغ های LED است.

اما با این وجود با ذکر نقاط مثبت و منفی چراغ های زنون،هالوژن و LED می توانیم به یک نتیجه ایی صریح در مورد چراغ ها دست یابیم و مورد پیشنهادی ما به شما چراغ های زنون هستند که با روشنایی که دارند می توانند ایمنی را برای شما و عابران فراهم سازند.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
مجله سرگرمی گل من(تازهای دنیا ، فال روزانه و ...)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 254
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 7,276
  • بازدید کلی : 197,115
  • کدهای اختصاصی