loading...
مجله گل من
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه شب بخیر 2 280 piskesvat
خصوصیات زنان متولد مهر 1 271 shahrokh
مجرم زندانی با استفاده از هلی کوپتر از زندان فرار کرد 2 282 sara
فال روز چهارشنبه 28 شهریور 1397 0 209 sara
خواستگاری ویدا جوان از همسرش با مهریه 7هزار شاخه گل 4 303 sahar
واریس چیست؟ 0 205 sara
فال چینی امروز برای تمامی ماه ها 0 208 sara
تست شخصیت شناسی جالب 0 185 sahar
خصوصیات شخصیتی و روانی زن متولد آذر ماه 0 193 sahar
اتفاق ناگوار در تمرین تیم امید استقلال 0 194 sahar
جزئیات باج گیری یک میلیون دلاری هکرها 0 191 sahar
آخرین وضیعت ترافیک جاده های کشور 0 205 sahar
حداقل سن ازدواج پسران و دختران در ایران چقدر است؟ 0 202 sahar
پیش فروش محصولات ایران خودرو با سود مشارکت چند درصد؟ 0 202 sahar
شرایط اختصاصی و عمومی استخدام نیروی انتظامی 97 0 219 sahar
اس ام اس های غمگین و ناراحت کننده 0 199 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر - سری 2 0 172 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر 0 170 sahar
آناناس موثر برای درمان عفونت و بی خوابی 2 249 sahar
آرایشگر بدون دست حرفه ای آرایش میکند! + عکس 0 206 sahar
پسر 13 ساله ای که خودش را گروگان گرفت! + تصاویر 0 184 sahar
اس ام اس زیبا برای تشکر و قدردانی 0 175 sahar
جملات کوتاه و تاثیرگذار از بزرگان 0 178 sahar
۹ جمله طلایی حتما بخوانید 0 188 sara
شما دوست خداهستید 0 192 sara
راز قهرمان شدن ادیسون 0 175 sara
فال روزانه ابجد 0 179 sara
امروز را ازدست ندهید زیرا: 0 176 sara
مشخصات کلی متولدین آذر ماه پر شانس ترین افراد 3 272 sara
قیمت واکسن آنفولانزا سال 97 0 200 sara
گل من. بازدید : 326 یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

ناتالی وقتی به دنیا آمد در قسمت چپ صورتش از چشم تا روی بینی اش خال بزرگی شبیه ماه گرفتگی درست شده که پدر مادرش وقتی او را به اتاق آوردند خیلی از این اتفاق تعجب کردند و کارکنان بیمارستان با عکس گرفتن از ناتالی او را در فضای مجازی پخش و همین موضوع باعث شد مردم آمریکا او را دختر بتمن صدا کنند.

 
گل من. بازدید : 342 شنبه 22 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

زلزله حین مراسم عروسی و اقدام جالب عروس چینی 

عروس چینی که مراسم ازدواجش ناگهان به واسطه یک زلزله بسیار شدید به هم خورده بود در کمال تعجب مراسم را رها کرد و به سراغ شغلش یعنی خبرنگاری رفت.

ولی عروس خانم به جای آنکه وحشت کند، غریزه خبرنگاری اش به سراغش آمده و با همان لباس عروس مستقیم به سراغ کارش رفته تا از صحنه های زلزله گزارش تهیه کند .

عروس چینی

عروس چینی در حال تهیه گزارش بعد از زلزله

این گزارشگر بی باک که وقتی برای عوض کردن لباس عروس و تورش نداشت سریع میکرون را به دست گرفته و شروع به توصیف صحنه های ناحیه سیچوان کرد.

عروس چینی

ویدئو تهیه گزارش این عروس خانم بسیار در شبکه اجتماعی چین بسیار پرطرفدار شده و کاربران روحیه حرفه ای او را تحسین کردند.بر طبق گزارشات بیش از 11 هزرا نفر در این زلزله زخمی و 180 نفر کشته و مفقود شده اند.

گل من. بازدید : 345 شنبه 22 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

به گزارش «آینه جم»؛در چین هیچ محدودیتی در عروسی ها وجود ندارد یعنی مهمان ها می توانندبا حیوانات خانگب در مراسم حاضر شوند یا لباس های کارتنی بپوشند یکطراح چینی تور عروسی را طراحی کرده است که بسیار زیبا و شگفت انگیزاست در ادامه تورعروس پرنده را مشاهده کنید.

تورعروس پرنده

تابه حال شاید انواع و اقسام مختلف لباس‌های عروس را دیده باشید،ولی آیا تابه حال تور لباس عروس پرنده را دیده بودید؟ بله درست خواندید،تور لباس عروس پرنده! ایده جالب عروس و داماد برای طراحی لباس عروس،توانست حواشی زیادی را به خود جذب و باعث محبوبیت این زوج در فضا‌های مجازی شود. تور عروس پرنده

در چین، عروسی‌ها هیچ محدودیتی ندارند و منظور از هیچ محدودیت این استکه مهمانان می‌توانند با حیوانات خانگی خود در مراسم حاضر شوند یا لباسشخصیت‌های کارتونی را بر تن کنند. اما جنجالی‌تر از این موارد، تور لباس عروس پرنده می‌باشد.

تورعروس پرنده

تورعروس پرنده در چین

این لباس عروس به گونه ایی بود که یک سیستم ریلی در سقف محل مراسم،لباس عروس را از انتهای سالن به سمت عروس می‌آورد و در بالای سر خانمعروس به پرواز در می‌آورد و اگر همه چیز با برنامه پیش می‌رفت، تور عروس برروی سرش می‌نشست. طراح این تور عروس “استارک ژانگ” که یکی از طراحانمحبوب و معروف چینی است، گفت::”برای مهمانان این یک عروسی بی نظیرو خاطره ساز بود و، اما زمانی که تور بر روی سر عروس نشست احساس شگفت انگیزی به او دست داد و با استقبال مردم روبرو شد”

تورعروس پرنده

تورعروس پرنده در مراسم عروسی

رونمایی از تورعروس پرنده

پس از رونمایی از این ایده زیبا و جنجالی، تا امروز این طراح برای بیش از ۲۰ مراسمعروسی باید آماده شود چرا که برای طراحی نو جدیدش توسط مردم بیش ازحد استقبال شد.

به گفته طراح این ایده زیبا و جذاب، اولین بار این ایده را در اواخر سال ۲۰۱۷ رونماییکرده که پس از آن افرادی دیگر از ایده آن استفاده کرده و کسب درآمد نموده اند.

به گفته طراح این ایده، عروس داماد‌هایی که قصد استفاده از این ایده را دارند باید حدود ۱۰۰۰ یوان (۱۵۷ دلار آمریکا) هزینه کنند.

تورعروس پرنده

طراحی تورعروس پرنده

ریزکاری های انتخاب تور عروستور عروس بطور معمول به همراه لباس سفارش داده می‌شود و باید با لباس تناسبداشته باشد. در حال حاضر تورها با اندازه های مختلفی دوخته می‌شوند. قیمت شانبرای خرید باتوجه به اندازه تور تعیین می‌شود. تورهای بلندی که حاشیه دانتل دوزی دارندگران‌تر از بقیه هستند.البته اگر حاشیه با گیپور دوخته شده باشد قیمتش ارزان‌تر تمام می‌شود.

به تفاوت های دانتل و گیپور توجه کنید. دانتل ظرافت بیشتری دارد و پارچه مرغوب تری است.در برخی از مزون ها و آرایشگاه ها تورعروس با قیمت های ارزان تری اجاره داده می‌شوند.گذشته از اینها برای انتخاب تور به چند نکته دیگر دقت کنید:

تور عروس خیلی کوتاه

تورهای خیلی کوتاه کاربرد کمی دارند و کمتر کسی آنها را سفارش می‌دهد.اگر می‌خواهید یک عروس فانتزی باشید و مدل موهای شما شلوغ و پرکار استانتخاب تورهای خیلی کوتاه شما را از سایر عروس ها متفاوت نشان می‌دهد.در صورتیکه بالا تنه شما کوتاه است تورهایی که ارتفاع شان تا روی شانه می‌رسد،انتخاب ها مناسب تری هستند و کوتاهی بالاتنه را می‌پوشانند.اگر لباس شما نسبتاً ساده است تورهای بلند حاشیه داری را انتخاب کنید که تا پایین لباس شما امتداد دارد.اگر کمی اضافه وزن دارید و می‌خواهید لاغر‌تر به نظر برسید به سراغ تور ساده و کم چین بروید.این تورها بدن شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.وقتی می‌خواهید تورهای خیلی بلندی انتخاب کنید که دنباله شان روی زمین کشیده می‌شودبهتر است به فکر تور اضافه هم باشید. این تورها را فقط برای عکاسی در آتلیه یا مراسمعقد روی سرتان بگذارید و قبل از رسیدن به سالن اصلی مراسم، تور کوتاه تری روی سرتانقرار دهید. تورهای بلند دست و پا گیر هستند و معمولا زیر دست و پای مهمانان پاره می‌شوند.

اگر تور را اجاره می‌کنید این نکته بیشتر اهمیت دارد. باید تور سالمی را به فروشنده تحویل دهید.اگر بخشی از لباس شما با پارچه دانتل دوخته شده توری را انتخاب کنید که حاشیه هایی از جنسدانتل دارد. این حاشیه های دالبری شکل با لباس شما هماهنگی بیشتری دارند.رنگ تور هم باید با لباس عروس هماهنگ باشد. اگر لباس شما سفید یخچالی است تورهای نباتی را انتخاب نکنید.تابناک

گل من. بازدید : 310 شنبه 22 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

کشته شدن خرس در هند به دلیل سلفی راننده تاکسی با او

شاید در فیلم های دراماتیک مشاهده نموده باشید که یک مرد با ظاهری متفاوت که یک کت و شلوار با یک کلاه مخصوص کشاورزان ، با استفاده از اسلحه ایی که در دستش دارد به جلو می آید و ناگهان به سمت حیوان شلیک می کند و پس از کشته شدن آن حیوان ، تلاش می کند که با او عکس سلفی بیندازد .کشته شدن خرس
کشته شدن خرس
این موضوع تنها در فیلم های دراماتیک نمی باشد و در واقعیت نیز اتفاق می افتد . مرد 27 ساله ایی از هند به اسم "پرابهو بهاتار " که راننده تاکسی است منجر به چنین حادثه ای شد.
او برای رساندن مهمانانی به محل عروسی در کنار جاده ناگهان می ایستد تا با حیوانی که در آنجا دیده است یک سلفی بیندازد ، به جلو می رود تا بتواند از نمایی نزدیک تر با این خرس سلفی بگیرد که ناگهان متوجه حمله خرس شده وشروع به فریاد زدن می کند.
مردم محلی برای نجات دادن او در محل حاضر شده و جان این مرد را نجات دادند اما در جریان درگیری ها خرس کشته شد.
 
کشته شدن خرس
نجات جان راننده تاکسی توسط مردم محلی
 
کمک های مردم محلی مفید واقع شد و راننده تاکسی با آسیب های جزئی توانست جان سالم به در ببرد ، متاسفانه ابتدا مردم محلی برای نجات دادن مرد در محل حادثه حاضر شدند اما بعد استفاده از اسلحه باعث کشته شدن خرس شد.
 
 
گل من. بازدید : 348 شنبه 22 اردیبهشت 1397 نظرات (0)
تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1397
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین فروردین ماه

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما به راه‌ها و روش‌های مختلفی می‌اندیشید که از کار کردن فرار کنید!! چرا که هنوز تب تعطیلات و روزهای بهاری شما را ول نکرده و ترجیح می‌دهید یا خارج از خانه تفریح کنید و یا با دوستانتان وقت گذرانی کنید!! اما فرار کردن از زیر بار مسئولیت‌ها در حالیکه احتمال انجام دادن کارهای غیر عقلانی دیگر را نیز در شما نشان می‌دهد، نتایج منفی نیز به همراه دارد. اما ذهن شما هنوز هم تمام وقت کار می‌کند و شما قادر هستید که روش‌هایتان را به راه و روشهای مناسب تر تبدیل کنید. از تلاش کردن نترسید؛ چون شما به احتمال زیاد به چیزهایی که می‌خواهید می‌رسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین خرداد ماه

 گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید -- و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید- اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین تیر ماه

ممکن است احساس کنید که بدرستی به هدف خود رسیده اید اما اهداف شما همچنان درهم پریشان و آشفته هستند. این به معنی این نیست تمرکز شما کم است به خاطر اینکه شما این توانایی را دارید که ذهن تان را متمرکز کنید حتی در اواسط راه! مشکل ناشی از یک تعهد ناقص نیست بلکه از یک انتظار ضعیف است. نقطه شروع و مسیرتان را دوباره بررسی کنید. زمانیکه شما بدانید که کجا هستید و به کجا می‌روید مسیر تان روشن تر و واضح تر خواهد شد.
 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین مرداد ماه

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما پروژه‌های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می‌توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت‌های شما در جهتی قرار گرفته دارند که نیاز به به کارهای هنرمندانه‌تر احساس می‌شود و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می‌کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته‌اید بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین مهر ماه

خیلی راحت است که روی زندگی دیگران متمرکز شوید اما این کار باعث می‌شود مسئولیت‌های مهمی‌که دارید را نتوانید انجام دهید. ممکن است فقط نیازهای بی اهمیت خود را مد نظر قرار دهید. با وجود اینکه این نوع از اندیشه‌های اجتماعی می‌تواند مورد تحسین قرار گیرد، امروز تنها فقط در راه پیشرفت و ترقی شخصی خود قرار گیرید. خوشبختانه، خودخواه بودن می‌تواند تنها برای دیگران که در پایین مسیر قرار دارند مفید باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین آبان ماه

ممکن است احساس کنید که این روزها ازحد و حدود خود تجاوز کرده‌اید و الان باید معذرت خواهی کنید وعقب نشینی کنید. اما حتی اگر بگویید متاسف هستید باز هم لازم است که روی رفتار و کردار خود تجدید نظر کنید و این سستی را تلافی کنید. شما احتمالا آنطور که فکر می‌کنید خارج ازحدود خود رفتار نکرده‌اید و به هیچ وجه نیازی نیست که درباره آن چیزی بگویید. امابرای آسیب پذیری خود چاره‌ای بیندیشید وسعی کنید آن را اصلاح کرده و خود را تقویت کنید تا برای کسی که دوستش دارید تعلقات عاطفی ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین آذر ماه

به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت‌ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین دی ماه

زمانی که بحرانها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می‌دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر که شما کمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیک‌تر می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین بهمن ماه

بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند کمی باعث آشفته شدن شما شود. از طرف دیگر، به شما یادآوری می‌کند که باید کیفیت کارتان را بالا ببرید، و در ارتباطات و خودباوری تان پیشرفت ایجاد کنید. خوشبختانه، داشتن اطلاعات خوب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید شفاف فکر کرده و تصمیمات خردمندانه بگیرید. از سوی دیگر،‌ جایگاه ماه به شما بر احساسات درونی‌تان تاکید می‌کند، که می‌تواند شما را مجبور کند که انتخاب‌های اخیر خود را حدس بزنید. توجه کافی به قلب و عقل تان می‌تواند بهترین‌ها را برایتان در دنیا به ارمغان بیاورد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 اردیبهشت 1397

- فال روزانه در روز 22 اردیبهشت 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز به سختی می‌توانید بفهمید که چه چیز واقعی  و درست است و تصورات شما آنقدر روشن و واضح به نظر می‌رسند که انگار از یک فیلتر رد شده و تبدیل به سایه و روشن – واقعی و غیر واقعی- می‌شوند. شما می‌توانید آنقدر درگیر رویاهایتان شوید که ناگهان تصمیم بگیرید عمدا خود را فریب دهید. فرو رفتن در دنیای ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهی نیست. اما به یاد داشته باشید؛ زمانی که در هفته آینده از خواب بیدار می‌شوید نیاز خواهید داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید.

گل من. بازدید : 381 دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 نظرات (0)

آموزش دانلود فیلم از یوتیوب و یا آپارات

 روش اول – دانلود ویدئو توسط نرم افزار  IDM :
برای انجام این کار ابتدا نرم افزار IDM را از لینک بالا دانلود کرده و نصب و اجرا نمائید …

  •  پس از نصب نرم افزار IDM در هنگام مراجعه به سایت های اشتراک ویدئو در صفحه ای که فیلم مورد نظر وجود دارد بطور خودکار آیکن دانلود ویدئو بر روی آن ظاهر خواهد شد و براحتی تنها با ۱ کلیک می توانید فیلم مورد نظرتان را دانلود نمائید …
youtube

 دانلود IDM

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

 

 

 روش دوم – اضافه کردن کلمه Kiss:

 

 

فقط کافیه به اول آدرس ویدیو مورد نظر کلمه‌ی Kiss را اضافه کنید. 

این کار شما را به سایت KissYoutube هدایت می‌کند که ویدیو ها را با فرمت flv به شما می‌دهد تا دانلود کنید؛ البته سایت KissYoutube فیلتر است. 

یعنی:
youtube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY
می‌شود:
Kissyoutube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY 

فقط کافیه به اول آدرس ویدیو مورد نظر کلمه‌ی Kiss را اضافه کنید.

این کار شما را به سایت KissYoutube هدایت می‌کند که ویدیو ها را با فرمت flv به شما می‌دهد تا دانلود کنید؛ البته سایت KissYoutube فیلتر است.

یعنی:
youtube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY
می‌شود:
Kissyoutube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY 

images-1.jpg (300×168)

 روش سوم – سایت Tube Leecher:
فقط  باید URL (آدرس) ویدیو را در سایت وارد کنید و فایل flv را تحویل بگیرید. TubeLeecher ::: متاسفانه این سایت هم فیلتر است.

tubeleecher.jpg (500×217)

 روش چهارم – افزونه Youtube Loader:
این یک اسکریپت Greasemonkey است که به فایرفاکس اضافه شده و دانلود کردن ویدیو های یوتیوب را مثل آب خوردن ساده می‌کند. آن هم با فرمت های مختلف!
کاری که باید بکvنید این است که مرورگر فایرفاکس را نصب کنید سپس افزونه Greasemonkey و بعد هم این اسکریپت را اضافه کنید.

 روش پنجم – استفاده از نرم افزار Video get می باشد. این نرم افزار رایگان نیست ولی برای استفاده ی محدود حتما به کارتان خواهد آمد. نرم افزار فوق را می توانید از اینجا دانلود کنید.

VGBoxWhite.png (150×288)

پس از نصب آن فقط کافی است لینک فیلم مورد نظرتان را به نرم افزار داده، فرمت مورد نظرتان را انتخاب نمایید (این نرم افزار قابلیت دانلود با فرمت هایی چون AVI, 3gp, MPG, WMV, FLV,… را دارا می باشد) و دکمه ی دانلود را بزنید.

 روش ششم : – استفاده از سایت mediaconverter (پیشنهاد می شود)

mediaconverter-how-get-videos-from-youtube-300x184.jpg (300×184)

۱. ابتدا به سایت www.mediaconverter.org مراجعه کنید. در کادر خالی موجود در صفحه ، آدرس فیلم مورد نظر خود را وارد کنید. (مثلا : http://youtube.com/watch?v=8rNwzSImyJM ) و سپس دکمه Next را فشار دهید.

mediaconverter-how-get-videos-from-youtube2-300x184.jpg (300×184)

۲. از منوی کشویی نمایش داده شده ، نوع فایلی را که مایل هستید ویدئو به آن صورت باشد ، انتخاب کنید و سپس دکمه Next را فشار دهید.

۳٫ در این صفحه می توانید تغییراتی در میزان کیفیت نمایش ویدئو اعمال کنید.پیشنهاد من این است که هیچ تغییری در آن ایجاد نکنید و دکمه Next را فشار دهید.

۴٫ حالا بسته به حجم ویدئوی مورد نظر شما زمان لازم است تا فایل برای دانلود آماده شود.

۵٫ پس از پایان یافتن مرحله قبل ، لینکی در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید توسط آن فیلم را از سایت یوتیوب دانلود کنید.

 روش هفتم – نرم افزار YouTube Downloader

youtube-downloader-300x191.jpg (300×191)

– دانلود فایلهای ویدیویی موجود بر روی سایت YouTube تنها با یک کلیک

– رایگان و بدون محدودیت در استفاده

– تبدیلگر حرفه ای فایلهای ویدیویی دانلود شده به فرمت های مختلف

– امکان جدا سازی صوت فایل و ذخیره آن با فرمت صوتی

– محیط ساده کاربری و مناسب برای تمام کاربران

 دانلود | Download – حجم ۳٫۳۹ مگابایت

 پسورد فایل زیپ : www.taktemp.com

تعداد صفحات : 9

درباره ما
مجله سرگرمی گل من(تازهای دنیا ، فال روزانه و ...)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 254
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 7,304
  • بازدید کلی : 197,143
  • کدهای اختصاصی