loading...
مجله گل من
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه شب بخیر 2 280 piskesvat
خصوصیات زنان متولد مهر 1 272 shahrokh
مجرم زندانی با استفاده از هلی کوپتر از زندان فرار کرد 2 283 sara
فال روز چهارشنبه 28 شهریور 1397 0 209 sara
خواستگاری ویدا جوان از همسرش با مهریه 7هزار شاخه گل 4 303 sahar
واریس چیست؟ 0 206 sara
فال چینی امروز برای تمامی ماه ها 0 209 sara
تست شخصیت شناسی جالب 0 185 sahar
خصوصیات شخصیتی و روانی زن متولد آذر ماه 0 194 sahar
اتفاق ناگوار در تمرین تیم امید استقلال 0 194 sahar
جزئیات باج گیری یک میلیون دلاری هکرها 0 191 sahar
آخرین وضیعت ترافیک جاده های کشور 0 205 sahar
حداقل سن ازدواج پسران و دختران در ایران چقدر است؟ 0 203 sahar
پیش فروش محصولات ایران خودرو با سود مشارکت چند درصد؟ 0 202 sahar
شرایط اختصاصی و عمومی استخدام نیروی انتظامی 97 0 219 sahar
اس ام اس های غمگین و ناراحت کننده 0 199 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر - سری 2 0 172 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر 0 170 sahar
آناناس موثر برای درمان عفونت و بی خوابی 2 249 sahar
آرایشگر بدون دست حرفه ای آرایش میکند! + عکس 0 207 sahar
پسر 13 ساله ای که خودش را گروگان گرفت! + تصاویر 0 185 sahar
اس ام اس زیبا برای تشکر و قدردانی 0 175 sahar
جملات کوتاه و تاثیرگذار از بزرگان 0 179 sahar
۹ جمله طلایی حتما بخوانید 0 189 sara
شما دوست خداهستید 0 193 sara
راز قهرمان شدن ادیسون 0 175 sara
فال روزانه ابجد 0 179 sara
امروز را ازدست ندهید زیرا: 0 176 sara
مشخصات کلی متولدین آذر ماه پر شانس ترین افراد 3 273 sara
قیمت واکسن آنفولانزا سال 97 0 201 sara
گل من. بازدید : 141 سه شنبه 20 شهریور 1397 نظرات (0)

فال روز چهار شنبه 21 شهریور

 

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت کردن فوق العاده‌ای دارید، چرا که هم اکنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یک سئوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نکنید حرف شما سخن نهایی نیست، پس فقط به عنوان یک فرضیه آن را بیان کنید. به افراد دیگر زمان بدهید، آنها نیاز دارند خودشان به آگاهی برسند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز حس می‌کنید که در لبه یک پرتگاه ایستاده اید، جایی که به اندازه جهانی ناشناخته و بزرگ وسعت دارد. شما آماده‌اید که درون پرتگاه بپرید، پرواز کرده و یا با چتر نجات پایین بروید؛ اما امروز صدایی از درونتان فریاد می‌زند: نه!!! همین الان به صدایی که از درون خودتان برمی‌آید توجه کنید. این صدا بهتان می‌گوید که دوباره لیست برنامه‌هایتان را چک کنید؛ قبل از اینکه آینده خود را تباه کنید به پشت سر خود و زمان گذشته نگاهی بیندازید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

 ماه برج اسد هم اکنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی‌ها قرار دارد و لحظه‌های پرهیجانی که پشت سر گذاشته‌اید را به یادتان می‌آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا که زندگی شما جدی‌تر می‌شود و نمی‌توانید از انجام دادن مسئولیت‌های حرفه‌ای خود امتناع کنید. بنابراین باید کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی‌توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید،‌باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا  روزهایی را  که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار،‌ با تمرینات و مراقبه‌های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

شما زمانی که حقایق واضح و ارتباطات صریح و شفاف باشند احساس خوبی دارید. بهر حال امروز، نپتون آشفته  به دنیای شما وارد می‌شود و شفافیت و روشنی دنیای شما را از بین می‌برد. گفتن اینکه واقعیت کجا تمام و توهمات کجا شروع می‌شوند، مشکل است. پس آهسته پیش بروید و مواظب این باشید که در این راه کسی را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما متمرکز شده، اگر چه ممکن است امروز بستگی به این داشته باشد که در کجای تقویم وجود داشته باشد،‌ اما مهم این است که شما در یک دوران پر هیجان از زندگی خود هستید و هیجان شما بالا رفته و هر اتفاق قشنگی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. ممکن است به خواب رفتن و فقط یک مشاهده گر بودن جالب باشد اما جالب‌تر این است که شما یک شرکت کننده فعال باشید و خود اتفاقات اطراف‌تان را بسازید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

شما معمولاً عادت دارید نسبت به سایر مردم با شور و هیجان بیشتری روابط شخصی خود را تجربه کنید. اما گاهی اوقات دوری کردن از این روابط عاقلانه‌تر از نزدیک شدن به آنها است. متاسافانه شما حتی اگر نتوانید به راحتی در مورد احساسات جریحه‌دار شده خود صحبت کنید، ولی باز هم نمی‌توانید آنها را پنهان کنید. ولی اگر بتوانید یک بار خیلی محتاطانه ناراحتی‌های خود را فاش کنید، خوشبختانه آینده روشنی برایتان انتظار می‌رود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

 هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید. امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه‌ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شوید، نسبت به انتخابی که کرده‌اید نامطمئن‌تر می‌شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می‌توانید آن را تغییر بدهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

برای شما خیلی سخت است که عشقتان را به فردی که با شما احساس راحتی می‌کند ابراز کنید. شاید دیگران توانایی درک میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی‌های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی‌های شما نیست. فراموش نکنید که میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 21 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 21 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه‌ای که دارید باعث می‌شود که فرصت خیلی پیش پا افتاده‌ای که زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته‌تان را ضایع کنید.

 

برگرفته از نمناک

گل من. بازدید : 156 دوشنبه 19 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

  همان شخصی که دیروز سر راه شما ایستاده و مانع شما بود، ممکن است امروز مانند بهترین حامی‌شما عمل کند. انرژی تان را در سعی برای فهمیدن اینکه ماجرا چیست تلف نکنید. فقط حمایتی را که در گام‌های پیش رویتان لازم خواهید داشت، از کسی که به شما می‌رساند قبول کنید. این عمر شماست، سعی کنید جنبه‌های درک و شناخت خود را تقویت کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما بیشتر از اینکه به فکر شاد بودن باشید بیشتر نگران این هستید که چگونه می‌توانید با کاردانی خود و توانایی‌هایتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. لازم است شما چیزهایی که بهشان علاقه دارید را بشناسید، چرا که کارهایتان را به خوبی انجام داده‌اید. اما شما حتی اگر کاملاً توانمند و زیبا باشید و مورد علاقه دیگران هم باشید، باز هم احساس رضایت کامل نمی‌کنید. شما باید فراتر از ظاهر خود و دیگران را ببینید تا بتوانید بفهمید که واقعاً چه اتفاقی افتاده است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می‌کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید، دور افتاده‌اید و نمی‌توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته‌های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز بیشترین تاکید برای شما بر روی روابط‌تان است، چراکه ماه جدید در خانه هفتم‌تان یعنی خانه دوستان حضور دارد. ولی بهرام تند و تیز هم وارد این میدان می‌شود و شما احساس می‌کنید که یکی از دوستان نزدیکتان به طرز نامناسبی درموردتان قضاوت می‌کند و یا آشکارا ازشما انتقاد می‌کند. فراموش نکنید که اگر نسبت به این اتتقادات احساس خوبی ندارید لزومی‌ ندارد تظاهر کنید. البته شما می‌توانید در چند روز آینده که آب‌ها از آسیاب افتاد راحت‌تر به این مسئله رسیدگی کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 اگر امروز کمی نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی‌کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی که به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 امروز چیزهای خیلی زیادی پا درهوا مانده است و شما عصبانی شده‌اید. اهمیتی ندارد که چقدر برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده‌اید، برای اینکه آنها را با شرایط متغیر حاضر هماهنگ و سازگار کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه در آنها بازنگری کنید. البته کنار گذاشتن ایده‌های قدیمی و تنظیم کردن برنامه های جدید هم اکنون به مراتب راحت تر از اصلاح کردن برنامه‌های قبلی تان است. امروز عملکردهای منطقی را بهتان پیشنهاد می‌کنیم تا راحت تر بتوانید به اهدافی که در نظر دارید برسید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

شما به خود زحمت‌های بی‌موردی را می‌دهید و در فهرست کار روزانه تان چند مورد از این کارها دیده می‌شود. شما فردی نیستید که زمان با ارزش تان را به راحتی هدر دهید پس بهتر است انجام این کارهای بی موردی که ضرورتی نیز ندارند را از فهرست تان حذف کنید. به جای آنها به آینده تان فکر کنید زیرا این کارها قدرت تفکر و برنامه ریزی را از شما سلب کرده اند و مانع پیشرفت‌های آتی شما می‌شوند.
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

 شما ایده خیلی خاصی برای کارهایی که می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فکر می‌کنید که منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اکنون می‌تواند کمی تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری که شما تصور می‌کردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز نسبت به احساسات عاشقانه خود خیلی جدی هستید، ولی انتظار روابط رمانتیک را ندارید. در حقیقت رفتار و سلوک آرام شما در روابط عاشقانه تان شما را به فردی جذاب تبدیل کرده است، بدون اینکه صرفاً مسائل جنسی مدنظر باشد. فراموش نکنید که تا جایی که دلتان بخواهد می‌توانید در جهت به تکامل رسیدن بکوشید و این تکامل منافاتی با محبوبیت ندارد. هرقدر که بیشتر به وظایف و مسئولیت‌هایتان می‌پردازید، دلایل بیشتری به دست دیگران می‌دهید که دوست‌تان داشته باشند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 20 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز نه به وسیله پیشرفت کردن درکارتان بلکه به وسیله کامل کردن و یکی کردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفتتان رسیده اید. شاید شما مجبور شوید سبک زندگی تان که روز به روز خسته کننده‌تر می‌شود را تغییر رهید، اما اگر شما با تکیه بر اعتقادات مذهبی خود کار کنید شادتر خواهید بود.

گل من. بازدید : 179 دوشنبه 19 شهریور 1397 نظرات (0)

 

اسامی نام های جدید پسر ایرانی

نام یکی از عوامل موثر در برندسازی شخصی است. اگر برای انتخاب نام فرزند، نامی به ذهنتان نمی رسد، ابتدا باید با کمک دیگران نام های زیادی را جمع آوری نمایید و سپس از بین آنها بهترینشان را برگزینید. اما کدام نام بهترین است؟ برای ارزیابی نام ها می توانید از هفت نکته زیر بهره ببرید.پسر ایرانی

پسر ایرانی

انتخاب اسم بر اساس حروف الفبا

برای دیدن اسم هایی که با حروف شروع میشوند بر روی حرف آن از لیست زیر کلیک کنید.

  • الف - ب - پ - ت - ث - ج - چ - ح - خ
  • د - ذ - ر - ز - ژ - س - ش - ص - ض
  • ط - ظ - ع - غ - ف - ق - ک - گ 
  • ل - م - ن - و - ه - ی

پسر ایرانی

نام های جالب پسر ایرانی

یک:نگارش با حروف لاتین

زمانی که پدر و مادرهای ما برایمان اسم انتخاب می کردند نمی دانستند که روزی ما با این اسامی می خواهیم ایمیل ساخته و یا در شبکه های اجتماعی عضو شویم. ما هم نمی دانیم 20 سال دیگر فرزندانمان از اسمشان چه استفاده های دیگری خواهند کرد، اما لااقل می توانیم شرایط امروز را در نظر گرفته و نامی برایشان برگزینیم که با حروف لاتین فقط به یک صورت تایپ شود. به عنوان مثال Hamid از این لحاظ اسم مناسبی است.

دو:همخوانی با “خانم” یا “آقا”

برخی نام ها طوری هستند که فقط می توان قبل از آنها از “آقا” استفاده کرد. برخی نیز به گونه ای اند که “آقا” را باید بعد از آنها به کار برد. نام هایی هم وجود دارند که با “آقا” تناسب پیدا نمی کنند، چه قبلشان باشد و چه بعدشان. در بهترین حالت باید نام را طوری انتخاب کرد که آقا را بتوان در پس و پیش آن به کار برد. بنابراین نام مورد نظر خود را با “آقا” یا “خانم” و واژه های مشابه مورد آزمایش قرار دهید.

سه:نام دو بخش

یبعضی نام ها بر خلاف ظاهر کوتاهی که دارند، تعداد بخش های زیادی داشته و نام های طولانی محسوب می شوند. برخی نام ها نیز به لحاظ ترکیب حروف و تلفظ سختی که دارند در جامعه به اشکال ساده تری تلفظ می گردند. به عنوان مثال محمد و ابراهیم نام هایی سه بخشی هستند که متاسفانه ممد و اِبی تلفظ می شوند؛ تلفظ ناقص نام نوعی بی احترامی محسوب می شود اما حقیقتی است که در جامعه وجود دارد، پس نمی توانیم آن را نادیده بگیریم.

استفاده از نام های تک بخشی در برخی کشورهای دنیا رواج دارد؛ نام هایی چون جک، مت، جو، جان اما در کشور ما کوتاهترین نام ها دو بخشی اند. نام هایی چون حمید، شهاب، عسل، سارا و لیلا. پیشنهاد می شود صرفا از نام های دو بخشی در نام گذاری فرزندتان بهره ببرید.

چهار:تناسب با نام خانوادگی

همیشه امکان هماهنگ کردن نام و نام خانوادگی نیست اما تا حد ممکن است بهتر است به این مساله نیز توجه شود. شما می توانید با یک یا چند حرف مشترک بین نام و نام خانوادگی هماهنگی آوایی ایجاد کنید. ممکن است حروف مشترک صدادار و یا بی صدا باشند. به عنوان مثال حرف های “د” و “ر” در “داریوش ارجمند” و صدای “ایـ” نیز در “علی دایی” تکرار شده است.

همچنین می توانید نام و فامیل را در کنار هم نوشته و یا تایپ نمایید و سپس هماهنگی ظاهری آنها را بررسی کنید. برای مثال به نحوه نگارش نام “حامد بهداد” توجه فرمایید.

پنج:الگوبرداری

برخی نام ها می توانند در شکل گیری شخصیت افراد موثر باشند. به عنوان مثال کسی که نامش علی است در دوران تحصیل نسبت به داستان زندگی امام علی(ع) حساسیت بیشتری داشته و آن را بهتر حفظ می کند. ممکن است بر همین اساس سعی نماید که از امام علی(ع) در زندگی الگو برداری کند. داستان زندگی صاحب اصلی یک نام می تواند بر روی افراد تاثیر گذار باشد. شخصی که آرش نام دارد، ممکن است نسبت به دیگران عشق و علاقه ای دو چندان به ایران داشته و آمادگی بیشتری برای نثار جان در مسیر وطن پرستی داشته باشد. چرا که احتمالا با داستان زندگی آرش بزرگ شده و دوست دارد آرش دیگری از خود بسازد. البته این تاثیرات حتمی نبوده و در مورد همه صدق نمی کند.

شش:تصمیم بلند مدت

به نظر می رسد برخی نامهای پراستفاده ی ملی و مذهبی هرگز قدیمی نشوند اما اکثر نامها چنین ویژگی ای ندارند. نامی که برای کودکان متولد شده ی 20 سال پیش مناسب بوده است، ممکن است برای کودکان امروزی مناسب نباشد. در نام گذاری فرزند باید به شرایط روز جامعه نگاه کنیم تا نام مورد انتخاب برای زندگی فردای فرزندمان نیز مناسب باشد. فراموش نکنیم که فرزند ما می خواهد تا 120 سال دیگر با این نام زندگی کند.

برخی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها با اسامی قدیمی مانوس تر بوده و ممکن است اصرار بر نامی داشته باشند که مناسب شرایط روز جامعه نباشد، بهتر است با رعایت احترام آنها را متقاعد کرده و در انتخاب نام از مشورت جوان تر ها بیشتر بهره مند شویم.

ممکن است بگویید شروین نام خیلی خوبی است اما چون همسایه مان سه ماه پیش این نام را برای پسرش انتخاب کرده از این نام می گذرم تا فکر نکنند تقلید کرده ایم؛ چنین تفکری صحیح نیست، مسائل کوتاه مدت و حاشیه ای را در تصمیم مهم نام گذاری در نظر نگیرید.

هفت:قابل پذیرش بودن

برخی نام ها تکراری هستند و در مقابل برخی آنقدر استفاده نشده اند که وقتی نظر دیگران را در موردش می پرسیم در ابتدا قادر به تلفظ صحیح آن نیز نبوده و می خواهند یک بار دیگر نام را تکرار کنیم. گاهی ما در مسیر پیدا کردن نام های خیلی خاص و غیرتکراری آنقدر زیاده روی می کنیم که حاصل تلاشمان دستیابی به نام هایی است که از دید دیگران عجیب و مسخره به نظر می رسند. کاری نکنید که نام فرزند شما بیش از حد جلب توجه کند، طوری که وقتی به مدرسه رفته همکلاسی هایش نام او را مسخره کنند. در متمایز بودن نام می بایست حد اعتدال را رعایت کرد. از دیگر عیوب نام های ناشناخته آن است که گاهی نمی توان فهمید که نام دخترانه است یا پسرانه.

به نظر شما چه معیارهای دیگری در انتخاب نام فرزند وجود دارد؟

در این لیست جدیدترین و زیباترین اسم های ایرانی برای پسران انتخاب شده که امیدواریم مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

اسم پسر ایرانی با حرف الف :
آبادان :خرم و باصفا
آبتین :نام پدر فریدون پادشاه پیشدادی
آبدوس :نام یکی از درباریان اردوان سوم اشکانی
آبستا :اوستا
آتروپات :نام والی آتروپاتن(آذرآبادگان)
آترین :نام پسر اوپدرم در زمان داریوش بزرگ
آتش :فروغ و روشنایی
آخشیج :نماد، عنصر
آدُر :آذر، آتش
آدُرباد :نام موبد موبدان دوران شاپور
آذر بُرزین :نام موبدی بوده
آذر بُرزین :نام موبدی بوده
آذرآیین :نام پسر آذرساسان
آذرافروز :نام پسر مهرنوش پسر اسفندیار
آذرباد :نام موبد موبدان روزگار شاپور دوم
آذربُد :نام پسر هومت که نوشتن نامه دینکرد را به انجام رساند
آذربود :موبدی در زمان یزدگرد
آذرپَژوه :پسر آذرآیین پسر گستهم نویسنده کتاب گلستان دانش
آذرپناه :نام یکی از ساتراپ آذرآبادگان
آذرخش :صاعقه، برق
آذرفر :در اوستا به دارنده فرآذر
آذرکیوان :از موبدان بزرگ شیراز در روزگار حافظ
آذرمهر :نام موبدی است در زمان کواد
آذرنوش :در اوستا به دوست دار فرهنگ
آذین :زیور، نام فرمانده لشکر بابک خرمدین
آراستی :نام عموی اشوزرتشت و پدر میدیوماه
آرتمیس :نام فرمانده نیروی دریایی خشایارشاه
آرتین :نام هفتمین پادشاه ماد
آرش :پهلوان و یکی از بهترین تیراندازان ایرانی
آرمان :آرزو، خواسته
آرمین :آرامش، آسودگی
آریا :اصیل و آزاد ، فرمانده ارتش ایران در روزگار کورش
آریامن :نام فرمانده ناوگان خشایار شاه
آریامنش :نام پسر داریوش
آریامهر :دارنده مهر ایران
آرتاباز:از نامهای برگزیده
آریوبَرزَن :دلاور و پهلوان. سردار داریوش سوم
آزاد :نام بهدینی که در فروردین یشت ستوده شده
آزاد منش :راد، جوانمرد، دارنده خوی آزادگی
آزادمهر :از نام های برگزیده
آژمان :بی زمان
آسا :نام پدر بهمن که در چکامه از او یاد شده
آستیاک :نام چهارمین و آخرین پادشاه ماد
آونگ :آویخته، نگهدارنده
آویز :آویختن، نگهداری
آیریک :نام نیای یازدهم اشوزرتشت
اَبدَه :بی آغاز
اَبیش :بی رنج
اپرنگ :نام پسر سام
اَپروَند :دارنده بلندی و شکوه یا فرهمند
اَپروَیژ :پیروزمند و شکست ناپذیر . نام خسرو دوم پادشاه ساسانی
اَپیوه :نام پسر کیقباد نخستین پادشاه کیانی
اَترس :دلیر، بی ترس
اَرتان :راستگو. نام پسر ویشتاسب
ارج :ارزنده. نام یکی از نیاکان اشوزرتشت
ارجاسب :اوستایی آن یعنی دارای اسبان پرارزش
ارجمند :با ارزش
ارد :نام سیزدهمین پادشاه اشکانی
اردشیر :نام پادشاه هخامنشی و ساسانی
اردلان :از واژه ارد ایرانی است
اردوان :در اوستا ، پشتیبان راستی و درستی است
ارژنگ :نام سالار مازندران
ارشا :راست و درست
ارشاسب :دارنده اسبهای نر
اَرشام :پسر عموی داریوش بزرگ
اَرشان :نام نیای داریوش بزرگ
ارشک :نام نخستین پادشاه اشکانی
اَرشَن :نام برادر کاووس
اروتَدنر :نام پسر میانی اشوزرتشت. فرمان گذار
اروَند :شریف- نجیب. نام پدر لهراسب
اُزیرن :گاه پسین
اسپاد :دارنده سپاه نیرومند
اسپنتمان :نام خانوادگی و یکی از نیاکان اشوزرتشت
اسپهبُد :نام پدر بزرگ خسرو انوشیروان
اسفندیار :نام پسر کی گشتاسب کیانی و برادر پشوتن
اشا :راستی ، درستی ، راه خوشبختی
اشاداد :داده پاکی و پارسایی
اشتاد :راستی
اشکان :نام سومین نیای پاکر
اُشهن :گاه سپیده دم، آغاز روشنایی
اَشوداد :نام برادر هوشنگ پیشدادی
اشوفْرَوَهَر :پاکروان
اشومنش :پاک منش
افروغ :روشنایی و فروغ. از مفسران اوستا در زمان ساسانیان
افشین :نام سردار ایرانی
اقاقیا :درختی با گل های سپید
اَگومان :بی گمان
البرز :کوه بلند. نام پهلوانی است
الوند :توانا و تیزپا
امید :نام پدر آذرپات، از نویسندگان نامه دینکرد
امیدوار :نام پسر خواستان دیلمی از سرداران مازیار
اندریمان :کسی که اندیشه اش در پی شهرت و ستایش است
اَنوش :بی مرگ. جاویدان
انوشیروان :پاکروان، پادشاه ساسانی
اَهنَوَد :رهبری و فرمانداری . نخستین بخش از سروده گات ها
اهورا :هستی بخش، خداوند
اوتانا :نام یکی از یاران داریوش
اَوَخشیا :بخشاینده
اَوَرداد :از سرداران کورش بزرگ
اَوَرکام :نام پسر داریوش هخامنشی
اورمزدیار :خدایار، یاور اهورا
اُورنگ :تخت پادشاهی . نام فرستاده پادشاه کشمیر به یمن
اُوژن :زننده و شکست دهنده دشمن
اوس :در اوستا به چم دارنده چشمه ها
اوستا :دانش، کتاب دینی
اوستانَه :نام سردار سغد در زمان هخامنشی
اوشَه :بامداد و سپیده در اوشهین گاه
اوشیدر :پروراننده قانون مقدس
ایدون :اینچنین، اینگونه
ایران پناه :از نام های برگزیده
ایرانپور :از نام های برگزیده
ایرانشاه :نام یکی از بزرگان ایران
ایرانمهر :روشنایی ایران
ایرج :یاری دهنده آریایی ها
ایزد :ستایش و ستودن
ایزدیار :یاور ستودنی
ایسَدواستَر :خواستار کشتزار و آبادکننده. بزرگترین پسر اشوزرتشت

اسم پسر ایرانی با حرف ب :
بابک :نام پسر ساسان در زمان اشکانیان
باتیس :نام دژبان غزه در هنگام داریوش سوم
بادرام :کشاورز
باربُد :نام نوازنده و رامشگر نامی زمان خسرو پرویز
بامداد :نام پدر مزدک
بامشاد :نام نوازنده. نامی در روزگار ساسانیان
بامگاه :هنگام بامداد
بایگان :نگهدارنده
بخت آفرین :نام پدر هیربد شهریار
بَختیار :از فرزندان رستم در روزگار خسرو پرویز
بَخشا :از نام های روزگار هخامنشیان
بَدخشان :لعل
بدره :بهره. نام یکی از سرداران خشایار شاه
بَرازمان :بلند اندیشه
بَردیا :نام پسر کوچک کورش
بُرزو :بلندبالا. نام پسر سهراب
بُرزویه :نام رییس پزشکان شاهی در روزگار خسرو
بَرسام :نام یکی از سرداران یزدگرد ساسانی
بَرَسم :شاخه های گیاهی
بَرِشنوم :پاک و تمیز
بَرمک :نام وزیر شیروی ساسانی
بُزرگمهر :نام مهین دستور انوشیروان دادگر
بَگاداد :نام یکی از سرداران ایرانی روزگار هخامنشی
بَگاش :نام یکی از سرداران هخامنشی
بلاش :نام نوزدهمین پادشاه ساسانی
بُندار :دارنده اصل و بنیاد
بُنشاد :شاد بنیاد
بَهاوند :در اوستا به چم وهوونت دارنده نیکی
بِهراد :نیکی بخش
بهرام :فتح و پیروزی است. نام پهلوانی در شاهنامه
بَهرامشاه :نام یکی از دانشمندان و عارفان زرتشتی
بِهروز :روزگار نیک و خوش
بِهزاد :نام یکی از پهلوانان ایران پسر پیل زور
بِهمرد :از نام های برگزیده
بهمن :نیک منش. نام پسر اسفندیار
بهنام :نیک نام
بوبار :دارنده زمین. نام کشاورزی در زمان خشایار
بوجه :رهایی یافته. نام یکی از بزرگان هخامنشی
بوخشا :رستگار
بیژن :نام پسر گیو

اسم پسر ایرانی با حرف پ :
پارسا :پرهیزکار
پاساک :نام برادر زاده داریوش بزرگ
پاکدین :دین درست، دین پاک
پاکروان :پاک باطن، نیک نفس
پاکزاد :پاک نژاد، نجیب
پاکمهر :از نام های برگزیده
پالیز :کشتزار
پَتَه مانی :دادگستر
پدرام :نام نبیره سام. درود، شادباش
پرچم :درفش
پَرنگ :نام پسر سام
پرهام :از نام های برگزیده
پرویز :شکست ناپذیر و پیروزمند. کنیه خسرو دوم ساسانی
پَریبُرز :بلند بالا، نام پسر کیکاووس
پژدو :نام نیای اشوزرتشت، بهرام پژدو از چکامه سرایان نامی زرتشتی
پژمان :از نام های برگزیده
پَشَنگ :نام برادر زاده فریدون پیشدادی
پشوتَن :پیشکش کننده تن یا فداکار
پوروشسب :دارنده اسبان زیاد پدر اشوزرتشت
پوریا :نام یکی از پهلوانان ایران
پولاد :نام پسر آزادمرد پسر رستم
پویا :جوینده
پویان :پوییدن
پیروز :پادشاه ساسانی
پیروزگر :پیروز، کامیاب
پیشداد :نخستین قانون گذار، بنیانگذار عدل و دادگری
پیلتَن :پهلوانی بوده از فرزندان رستم زال
پیمان :مهر، عهد

اسم پسر ایرانی با حرف ت :
تاژ :برادر هوشنگ پیشدادی
تخشا :کوشنده
تَسو :واحد زمان
تکاپو :جستجو
تَنسِر :نام موبد موبدان روزگار اردشیر بابکان
تَهماسب :از بزرگان ملک داراپادشاه ایران
تَهمتَن :بزرگ پیکر
تهمورس :دلیر و پهلوان. نام دومین پادشاه پیشدادی
توانا :نیرومند، زورمند
تور :نام پسر شاه فریدون
تورج :دلیر و پهلوان
توس :نام پسر نوذر یکی از پهلوانان نامی ایران
تیرداد :بخشنده تیر. نام دومین پادشاه اشکانیان
تیس :نام درختی است
تیگران :نام یکی از سرداران خشایار شاه

اسم پسر ایرانی با حرف ج :
جان پرور :نشاط انگیز
جانان :دلیرو زیبا
جاوید :نام پدر اردشیر یکی از بهدینان خراسان
جم :مخفف جمشید
جمشید :از پادشاهان پیشدادی
جهانگیر :نام پسر رستم زال پهلوان نامی ایران

اسم پسر ایرانی با حرف چ :
چالش :با ناز و غرور
چالیک :از بازی های کودکان
چلیپا :گردونه مهر
چوگان :ابزار بازی قدیمی
چینوَد :چگونه زیستن

اسم پسر ایرانی با حرف خ :
خدابخش :از نام های برگزیده
خداداد :از نام های برگزیده
خدایار :از نام های برگزیده
خدیو :بلند جایگاه، سرور
خردمند :نام یکی از پیروان دستور آذرکیوان
خرم :شادمان، خوش
خسرو :نیک آواز. نام پادشاه ساسانی
خشاشه :از سرداران ایرانی در دوره پادشاهی شاه گشتاسب
خشایار :شاه دلیر و مردمنش
خشنود :شاد، شادمان، خوشحال
خورسند :راضی
خوش منش :نیک نهاد
خوشنام :درستکار، نیکنام
خُونیرِث :نام یکی از هفت کشور زمین

اسم پسر ایرانی با حرف د :
داتَه :دادگری، قانون
دادار :دادگر، عادل
دادبان :نگهبان قانون
دادبه :قانون خوب
دادبه :قانون خوب.پسر دادگشنسب که نامه تنسر را به تازی برگردانده
دادپویه :از شاگردان موبد کیخسرو پور آذرکیوان
دادجو :جوینده عدل و داد
دادخواه :خواستار عدل و داد
دادرس :دادرسنده
دادفر :از نام های برگزیده
دادمهر :از نام های برگزیده
دادنام :از نام های برگزیده
دادوَر :دادگر، عادل
دارا :دارنده، نام نهمین پادشاه کیانی
داراب :نام پسر بهمن، هشتمین پادشاه کیانی
داریوش :نام سومین شاهنشاه هخامنشی
داژو :سوخته، داغ
دانا :هوشیار، آگاه
داور :نام موبدی است
دَریز :نام داماد داریوش بزرگ
دَسَم :فرمانده ده تن سرباز
دلاور :دلیر، قهرمان
دماوند :نام سرداری درزمان ساسانیان
دهناد :از نام های برگزیده
دینشاه :یاور و سرور دین
دینیار :یاری دهنده دین
دیهیم :کلاه پادشاهی

اسم پسر ایرانی با حرف د :
داتَه :دادگری، قانون
دادار :دادگر، عادل
دادبان :نگهبان قانون
دادبه :قانون خوب
دادبه :قانون خوب.پسر دادگشنسب که نامه تنسر را به تازی برگردانده
دادپویه :از شاگردان موبد کیخسرو پور آذرکیوان
دادجو :جوینده عدل و داد
دادخواه :خواستار عدل و داد
دادرس :دادرسنده
دادفر :از نام های برگزیده
دادمهر :از نام های برگزیده
دادنام :از نام های برگزیده
دادوَر :دادگر، عادل
دارا :دارنده، نام نهمین پادشاه کیانی
داراب :نام پسر بهمن، هشتمین پادشاه کیانی
داریوش :نام سومین شاهنشاه هخامنشی
داژو :سوخته، داغ
دانا :هوشیار، آگاه
داور :نام موبدی است
دَریز :نام داماد داریوش بزرگ
دَسَم :فرمانده ده تن سرباز
دلاور :دلیر، قهرمان
دماوند :نام سرداری درزمان ساسانیان
دهناد :از نام های برگزیده
دینشاه :یاور و سرور دین
دینیار :یاری دهنده دین
دیهیم :کلاه پادشاهی

اسم پسر ایرانی با حرف ز :
زادان :نام پدر شهریار از زرتشتیان کازرون
زال :نام پدر رستم
زامیاد :نگهبان زمین
زروان :نام خوانسالار انوشیروان ساسانی
زَریر :دارنده جوشن زرین
زَم :نام یکی از پسران غباد ساسانی
زنگه :از پهلوانان ایرانی در دوره کاووس شاه کیانی
زَهیر :نام یکی از سرداران شاه کیخسرو کیانی
زَواره :پهلوانی ایرانی. نام پسر زال و برادر رستم
زوپیر :یکی از همدستان داریوش بزرگ در جنگ بابل
زیار :نام پدر مردآویچ
زیگ :راه ستاره شناسی

اسم پسر ایرانی با حرف ژ :
ژاماسب :نام شوهر پورچیستا جوانترین دختر اشوزرتشت
ژوپین :نام پسر کیکاووس
ژیان :از نام های برگزیده

اسم پسر ایرانی با حرف س :
ساسان :نام پدر بزرگ اردشیر بابکان
سالار :پدر زال، پسر نریمان
سام :بهدینی از خاندان گرشاسب
سامان :نام بزرگ زاده بلخ
سَپْرَنگ :نام پسر سام
سِپنتا :مقدس، ورجاوند
سپند :ورجاوند و مقدس. اسفند
سِپِهر :آسمان
سپهرداد :داده یا آفریده آسمان
سپیدار :درخت بلند و راست
ستایش :خوب گفتن
ستُرگ :قوی هیکل، نیرومند
سرافراز :سربلند، با افتخار
سُرایش :سرودن
سُرخاب :نام پنجمین پادشاه باوندی
سُروش :گوش دادن به صدای وجدان و فرمانبردار
سزاوار :شایسته
سَلم :نام یکی از سه پسران شاه فریدون پیشدادی
سهراب :تابش سرخ. نام پسر زال
سورن :دلیر و پهلوان ، توانا
سوشیانت :برگزیده دینی
سیامک :نام پسر کیومرس در شاهنامه
سیاوخش :سیاوش، پسر کیکاووس
سیاوش :نام پسر کیکاووس
سیروس :نام کورش به پیکره دیگر
سینا :یکی از نخستین پیروان اشوزرتشت

اسم پسر ایرانی با حرف ف :
فاتک :نام پدر مانی نقاش دوران ساسانی
فراز :بالا، بلندی
فرازمان :از نام های برگزیده
فرازمند :از نام های برگزیده
فرامرز :نام پسر رستم زال
فربُد :نگهبان و نگهدار فر
فربود :راست و درست
فرخ :بزرگی و شوکت. از مفسران اوستا در زمان ساسانی
فرداد :از نام های برگزیده
فردین :پیشرو در دین
فرزاد :از نام های برگزیده
فرزام :از نام های برگزیده
فرزین :از نام های برگزیده
فرشاد :شادبخت و شادمان
فرشوشتر :یکی از وزیران کی گشتاسب
فرشید :نورانی تر
فرمنش :از نام های برگزیده
فرنام :نام یکی از سرداران شاپور
فرنوش :از نام های برگزیده
فرهاد :پیشرو قانون .نام پهلوانی در شاهنامه . نام چند پادشاه اشکانی
فَرََهمند :از نام های برگزیده
فَرهود :از نام های برگزیده
فرهومند :باشکوه و بزرگ
فُرود :نام پسر سیاوش
فْرَََوَرِتیش :نام دومین پادشاه ماد
فَرَوَشی :فَرَوَهَر، نیروی اهورایی
فَرَوَهَر :نیروی اهورایی درون انسان
فریان :خاندانی از دوستان اشو زرتشت
فریبرز :نام پسر کیکاووس
فریدون :از پادشاهان پیشدادی، نجات دهنده قوم آریا
فوکا :نوعی درخت بید
فوگان :نوشیدنی از دانه جو
فولاد :از نام های برگزیده
فیروز :نام هجدهمین پادشاه ساسانی

اسم پسر ایرانی با حرف گ :
گالوس :نام پسر فارناک پادشاه کپاد و کیه و هوتیس
گرامی :ارجمند، مقدم
گرانمایه :پرارزش، پر ارج
گرایش :گرویدن، پیروی
گَرشاسب :در اوستا به چم پهلوان نامی ، همانند رستم شاهنامه
گرگین :نام پهلوان نامی ایران
گژدهم :از جنگجویان و سرداران کیانی و پدر گردآفرید
گژگین :از نام های برگزیده
گشتاسب :نام پنجمین پادشاه کیانی
گشواد :نام پهلوانی در شاهنامه
گوارا :خوش آیند، با مزه
گودرز :نام پسر گیو، از پهلوانان نامی لشکر کیکاووس
گیل :گرد و پهلوان
گیو :پهلوان ایرانی

اسم پسر ایرانی با حرف ل :
لهراسب :دارنده اسب تیزرو . پدر گشتاسب

اسم پسر ایرانی با حرف م :
مازار :یکی از سرداران مادی کورش
مازنه :مازندران در اوستا
مازیار :نام پسر غارن. از اسپهبدان تبرستان
ماکان :نام پسر کاکی یکی از فرمانروایان ایرانی
ماندگار :پایدار، ماندنی
مانوش :نام پسر کی پشین و پدربزرگ لهراسب
مانی :نام پیکر نگار نامی در دوران شاپور
ماهان :نام پسر کیخسرو پسر اردشیر پسر غباد
ماهر :زبر دست
ماهوار :از گوشه های موسیقی
ماونداد :نام یکی از مفسران اوستا در زمان ساسانیان
مزدا :دانای بزرگ، پروردگار
مزدک :نام پسر بامداد در دوران ساسانی
مشیا :نام نخستین مرد در اوستا
منوچهر :پهلوان نژاد. نام نیای سیزدهم اشوزرتشت. نام ششمین پادشاه پیشدادی
منوشفر :نام پدر منوچهر شاه پیشدادی
مه زاد :از نام های برگزیده
مِهراب :نام پادشاه کابل و پدر رودابه
مهران :یکی از هفت خاندان نامی دوران ساسانی
مهربان :نگهبان روشنایی و مهر
مهربُرزین :دارنده برترین مهر. نام پسر فرهاد در دوره بهرام پنجم
مهرپرور :از نام های برگزیده
مهرپوی :از نام های برگزیده
مهرپیکر :از نام های برگزیده
مهرجو :از نام های برگزیده
مهرداد :نام چوپانی که کوروش را پرورش داد
مهرزاد :زاده مهر
مهرگان :جشن ملی ایران
مهرمَس :مهر بزرگ یا بزرگ مهر. نام نیای ششم اردشیر بابکان
مهرنوش :نام یکی از چهار پسران اسفندیار
مهریار :از نام های برگزیده
مِهرین :از نام های برگزیده
مهیار :از نام های برگزیده
مویز :دانه خشک انگور

اسم پسر ایرانی با حرف ن :
نارون :نام درختی تنومند
ناشا :دادگر
نامجو :جوینده نام
نامدار :دارنده نام
نامور :از نام های برگزیده
ناوَرز :سرباز دریایی. از نام های دوران هخامنشی
نریمان :دلیر و پهلوان. دارای اندیشه بلند و مردانه
نَستور :نام پسر زریر، برادر شاه گشتاسب
نکیسا :نام نوازنده نامی دوران خسرو پرویز
نمایان :آشکار، هویدا
نوبخت :از نام های برگزیده دوران ساسانی
نوبهار :نام نویسنده دساتیر
نوتریکا :نام سومین برادر اشوزرتشت
نوذر :یکی از سه پسران منوچهر
نوش :شهد، عسل ، انگبین
نوش آذر :نام پسر آذرافروز
نوشی :نوشیروان
نوشیروان :انوشیروان. از نام های برگزیده
نوید :مژده شادمانی
نیسان :نی زار، محل روییدن نی
نیک پی :خجسته ، خوش قدم
نیکدل :از نام های برگزیده
نیکروز :سعادتمند، خوشبخت
نیکزاد :از نام های برگزیده
نیکنام :نیکونام، خوشنام
نیکو :خوب، زیبا، نیکو کار
نیما :نام یکی از شاعران ایرانی
نیو :پهلوان و دلیر
نیوتیش :نام کوچکترین برادر اشوزرتشت

اسم پسر ایرانی با حرف و :
واته :ایزد آب در اوستا
وخش :روشنایی یا رویش. نام چهاردهمین نیای آدرباد مهر اسپند
وخش داد :آفریده روشنایی، نام یکی از سرداران هخامنشی
وخشور :پیام آور
ورجاوند :مقدس و نورانی . از نیاکان شاه بهرام
ورزم :شعله آتش، گرمی آتش
ورساز :جوان آراسته و زیبا
وَرَهرام :نماد پیروزی
وَسپار :بخشنده
وَسنه :نام کوهی در اوستا
وفادار :از نام های برگزیده
وَلخش :بلاش، پادشاه اشکانی
وهامان :نام پدر سلمان فارسی
وَهمنش :خوش منش، نیک منش
وُهومن :ریشه اصلی بهمن امروزی
ویسپرد :از بخش های اوستا
ویشتاسب :نخستین پادشاه همزمان با اشوزرتشت

اسم پسر ایرانی با حرف ه :
هارپارک :نام وزیر استیاک آخرین پادشاه ماد
هامان :یکی از درباریان خشایار شاه
هامرز :نام سپهسالار خسروپرویز ساسانی
هامون :از نام های ایرانی
هامین :تابستان در اوستا
هاون :گاه بامدادی
هاونی :ایزد نگهبان بامداد
هَخامنش :دوست منش. نام سردودمان هخامنشیان
هَردار :نام هشتمین نیای اشوزرتشت
هُرمز :نام سومین پادشاه ساسانی
هرمزدیار :یار خدا
هُزوارش :شرح و تفسیر
هُژبر :دلیر و نامجو
هَژیر :خوو پسندیده، از پهلوانان دوره کیانی پسر گودرز
همتا :مانند، شریک
همگون :همرنگ، همانند
هنگام :زمان، گاه
هوبَر :دربردارنده نیکی
هوتَخش :سازنده خو. پیشه ور
هوتن :فرماندار ساحلی در روزگار داریوش
هوداد :نیک آفرید
هودین :نام سومین نیای آدرباد مهر اسپنتمان
هور :خورشید
هورا :می صاف و مقدس
هوشنگ :پسر سیامک پسر کیومرس، دومین پادشاه پیشدادی
هوشیدر :از نام های برگزیده
هوکَرپ :واژه ای پهلوی خوش اندام
هوم :گیاه مقدس
هومان :از نام های برگزیده
هومَت :اندیشه نیک
هومن :خوب منش
هیمه :نام داماد داریوش و از سرداران بزرگ پارسی

اسم پسر ایرانی با حرف ی :
یادگار :اثر و نشان که کسی از خود باقی بگذارد
یزدان داد :موبدی در سده نهم که در کرمان می زیسته
یزدان مهر :از نام های برگزیده
یزدان یار :از نام های برگزیده
یزدانشاه :نام پسر انوشیروان دادگر
یزدگرد :نام پادشاه ساسانی
یَسنا :از بخش های اوستا

 

برگرفته از نمناک

گل من. بازدید : 149 دوشنبه 19 شهریور 1397 نظرات (0)

شخصیت مردان از روی لباس پوشیدن

شما هم اگر جزو خانم هایی هستید که می خواهید همسر یا نامزدتان را بهتر بشناسید، می توانید از نوع لباس پوشیدنش به ویژگی های اخلاقی او پی ببرید و بهترین و درست ترین عکس العمل را در مقابل او انجام دهید. به خاطر داشته باشید هرچه شناخت شما کامل تر و درست تر باشد و انتخاب بهتری داشته باشید، زندگی مشترک شیرین تری را تجربه خواهید کرد.لباس پوشیدن

لباس پوشیدن

آنهایی که تی شرت ها و پولیورهای یقه هفت می پوشند

در پولیورهای یک مرد جنس و نوع آن به اندازه ترکیب و بافتش اهمیت دارد. مردانی که از این مدل لباس ها استفاده می کنند، مردان خودخواهی هستند که در درجه اول به خودشان اهمیت می دهند و بیش از آنکه به شما عشق و محبت بدهند هدف شان این است که از شما عشق و محبت بگیرند. زودرنج هستند و بالطبع خیلی هم زود به آنها برمی خورد، توقع دارند که شما احترام شان را نگه دارید و تحمل کوچک ترین بی احترامی را ندارند.

 آنهایی که تی شرت و پیراهن های گشاد روی شلوار انداخته می پوشند

مردهایی که به این نوع پوشش علاقه دارند خیلی راحت طلب هستند و زندگی آرام و بی سروصدایی دارند و حرف مردم برایشان مهم نیست و اصلا افراد دهن بینی نیستند. از کنار مشکلات به راحتی رد می شوند و آنها را جدی نمی گیرند. بیش از هرچیزی در زندگی به دنبال آرامش هستند و برای رسیدن به آرامش از هیچ کاری دریغ نمی کنند. در پول خرج کردن هم خیلی راحت هستند و پول را برای خرج کردن می دانند نه برای جمع کردن.
 
بلوزهای یقه اسکی و پیراهن های یقه ایستاده

مردهایی که به این نوع پوشش علاقه دارند، خیلی محافظه کار هستند و در کل با مسائل منطقی برخورد می کند، اصلا احساساتی نیست اما در عین حال عاشق خانواده و همسرش است. سیاستمدار است و با حساب و کتاب کار می کند. بدون فکر حرف نمی زند و بدون فکر عمل هم نمی کند. خیلی دیر قول می دهد اما وقتی قولی را به شما بدهد محال است آن را زیر پا بگذارد.

 شخصیت شناسی

شناسایی شخصیت مردها از روی لباس 


 
مردانی که دستمال گردن می بندند

مردانی که از دستمال گردن استفاده می کنند افرادی با اعتمادبه نفس هستند و در ضمن سخاوتمندند. اهل تجملات و پول خرج کردن هستند و علاقه خاصی به مادیات دارند. به طور کلی پول در زندگی این افراد نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. اصولا به سلامت بدنشان خیلی اهمیت می دهند و در زندگی به دنبال رفاه هستند و همسری را انتخاب می کنند که مثل خودشان باشد. آنها به رستوران های پرزرق و برق علاقه دارند و از لباس های کلاسیک استقبال می کنند.

 کفش هایی که شخصیت مردان را آشکار می کنند

هیچ چیزی در مرد گویاتر از کفش او نیست، یک ضرب المثل ایتالیایی است که می گوید:«اگر می خواهی مردی را بشناسی اول به کفش او نگاه کن.» از آنجاکه مدل های متفاوتی از کفش های مردانه در بازار وجود دارد ما آنها را به بخش های کلی تقسیم کردیم؛

کفش های نوک چهارگوش

این کفش ها پا را بزرگ تر از حد واقعی نشان می دهند. مردی که این مدل کفش را انتخاب می کند مردی صادق، راستگو و قابل اعتماد است و از لحاظ روحی هیچ مشکلی ندارد. اعضای خانواده او را دوست دارند اما مرد فداکاری نیست و به دیگران تاحدی کمک می کند که خودش به دردسر نیفتد.
 
کفش های ورزشی

مردانی که علاقه به کفش های ورزشی دارند و غالبا کفش های ورزشی به پا می کنند، خیلی عاشق طبیعت هستند، اهل شلوغی نیستند و از مکان های شلوغ فراری اند و هیچ چیزی به اندازه طبیعت آنها را آرام نمی کند. مهم ترین زن در زندگی آنها مادرشان است و اما خودشان تمایلی به تشکیل خانواده و ازدواج ندارند، ولی ممکن است در سنین بالا تن به ازدواج بدهند.

کفش های نوک باریک و ظریف

مردانی که این مدل کفش را انتخاب می کنند مردانی کم جرات و محافظه کار هستند. این مردها اهل رفیق بازی اند و اصلا مسئولیت پذیر نیستند و تا جایی که می توانند از بار مسئولیت شانه خالی می کنند. زندگی مجردی را به زندگی متاهلی ترجیح می دهند اما چون دم دمی مزاج هستند در دوران مجردی دوست دارند متاهل باشند و در دوران متاهلی هم دوست دارند، مجرد باشند.
 
مردان جسور

کلاه نزد مرد نشانه جسارت و جرات اوست و گاهی نیز نشانه عدم سلامت مزاج است. اما آنچه خیلی اهمیت دارد، اندازه کلاه است، چون رابطه مستقیمی با میزان احساس مسئولیت مرد دارد. هرچه کلاهی که همسر شما روی سرش می گذارد بزرگ تر باشد، نشان دهنده این است که او مردی استقلال طلب و حاکم است.

 با مردی که تی شرت گشاد می پوشد چگونه برخورد کنیم؟

در ساده ترین کلام بگوییم؛ هرکاری دلتان می خواهد انجام دهید اما آرامش او را نگیرید و اجازه بدهید راحت زندگی کند. برای این کار باید به طور کلی با غر زدن خداحافظی کنید و گلایه را کنار بگذارید. مزاحم خواب و خوراک او نشوید، خوابش باید به اندازه باشد و غذایش هم باید سروقت آماده شود. خلاصه کلام اینکه هرکاری از دست تان برای فراهم کردن آرامش او برمی آید، انجام دهید.
 
با مردی که از دستمال گردن استفاده می کند چگونه برخورد کنیم؟

اگر همسر شما جزو این گروه از مردان است باید بدانید که به هیچ وجه دوست ندارد شما را در حالت نامرتب و بی حوصله ببینید. این مرد اعتقاد دارد که برای زندگی کردن به دنیا آمده است بنابراین سعی می کند در تمام لحظات زندگی شاد و خوش باشد. اگر روزی بیمار شدید اصلا نباید از او انتظار پرستاری داشته باشید او قطعا شما را نزد پزشک می برد و اگر احتیاج داشته باشید برایتان پرستار هم می گیرد اما به طور قطع خودش پرستاری از شما را به عهده نخواهد گرفت.
 
با مردی که بلوز یقه اسکی و پیراهن های یقه ایستاده می پوشد چگونه برخورد کنیم؟

از آنجا که او اهل مشورت کردن است باید در انجام کارها با او مشورت کنید و هیچ تصمیمی را بی هماهنگی با او اتخاذ نکنید. این مهم ترین اصل کنار آمدن با چنین مردی است. اهل جروبحث نیست اما از تبادل نظر و گفتمان خوشش می آید، بنابراین به راحتی می توانید با صحبت کردن نظر خودتان را به او بقبولانید. چون خودش نسبت به قول هایی که به شما می دهد پایبند است درنتیجه از شما نیز توقع دارد که روی حرف هایتان بایستید.


 با مردی که کلاه سرش می گذارد چگونه برخورد کنیم؟

از آنجاکه مردی استقلال طلب است باید در هرشرایطی طوری رفتار کنید که او احساس نکند استقلالش تحت الشعاع قرار می گیرد. او مردی است که از ریاست خوشش می آید اما تشنه آن نیست، بنابراین می توانید با استفاده از سیاست های زنانه تان او را آرام نگه دارید. این مرد را می توانید به راحتی آرام کنید اما بحث کردن با او هیچ فایده ای نخواهد داشت.
 من آدم مهربانی هستم و به دنبال جنگ و جدل نیستم. عاشق آرامش و سفرم حتی در مواقعی که عصبانی می شوم، عصبانیتم را در خودم فرو می برم و آن را بروز نمی دهم. خانواده دوست هستم و برای رفیق هرکاری که از دستم ساخته باشد، انجام می دهم. اگر کسی از من کمک بخواهد شک نکنید که تا ته خط با او خواهم رفت. عاشق سفرهای خارج از کشور هستم و اهل ماشین بازی ام.
 
مردانی که عاشق ساعت مچی هستند

مردی که ساعت مچی گران قیمت به دست دارد و آستین لباسش را به اندازه ای که ساعتش مشخص شود بالا می زند مثل قهرمان جنگی است که همیشه باید آن علامت قهرمانی را به سینه بزند. این مرد فاقد اعتمادبه نفس است و در این ساعت گران قیمت به دنبال اعتمادبه نفس گمشده اش می گردد. او در انتخاب همسر هم همین طور رفتار می کند و همسر آینده اش باید شخصی باشد که اعتمادبه نفس او شود و او بتواند با افتخار همسرش را به همه معرفی کند.
 
کسانی که دنبال مارک و برند هستند

خوش پوش بودن، تمیز بودن و مرتب بودن برای انسان یک حسن است اما ملاک اصلی برای زندگی نیست و این کار اشتباهی است که بعضی ها تمام زندگی شان را صرف خرید لباس های مارک و برند می کنند. اینکه شما حس زیبایی شناسی داشته و برای لباس هایی که می پوشید از قبل طراحی ذهنی داشته باشید، خیلی خوب است اما نه در حدی که دیگر بخش های زندگی را تحت الشعاع قرار دهد.

برگرفته از نمناک

گل من. بازدید : 155 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شما از مردد بودن و بی تصمیمی خود شرمنده هستید، اما این به خاطر این است که شما معمولا ایده هایتان را تعدیل می کنید و آنها را تا نیمه انجام می دهید. امرز باید آماده باشید که راه تان را عوض کنید زیرا زمان زیادی ندارید تا ذهن تان را سر و سامان دهید. به یاد داشته باشید، در درگیری باید صریح باشید تا به حق خود برسید. پس تصمیم بگیرید و حرکت کنید!.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید که در مراحل بعدی چه کاری باید انجام دهید، چراکه وقتی می‌خواهید در یک مسیر قرار بگیرید به سمت دیگری کشیده می‌شوید. البته منظور ما از مسیر هیچ ارتباطی به محدوده جغرافیایی ندارد، بلکه معنای مجازی آن در نظر است. تصور کنید اگر روش خود را تغییر داده و از برنامه ریزی‌ها و اهداف قبلی خود صرف نظر کنید زندگی تان چه شکلی می‌شود؟!!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است احساس کنید امروز کمی‌آشفته و پریشان شده اید. نهایتا، برایتان سخت است که بخواهید روی کار خود تمرکز داشته باشید، بخاطر اینکه انرژی زیادی در اطراف شما آزاد شده و دور و بر شما جست و خیز می‌کند. اگر چه ممکن است تماس‌هایی اکنون در زندگی شما وجود داشته باشد،‌ اما این واقعا واکنش‌های احساسی شما است که می‌تواند انرژی شما را تخلیه کند. اندیشه و تفکر می‌تواند مفید و موثر باشد،‌ اما بهتر این است که از نمایش‌های غیر ضروری دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

الان زمان آن است که اوضاع را برسی کنید که ببینید تا کنون چه کارهایی کرده‌اید و برای ورود به مرحله بعدی آماده بشوید بی آنکه نیاز باشد خود را مانند سری قبل درگیر کنید. ثبات بخشیدن به کارها و روش‌هایتان موجب می‌شود که بتوانید سطوح بالاتری از خلاقیت و نوآوری را ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، نیازی به گذاشتن انرژی بیشتر در کار نیست؛ بلکه باید بوسیله هوش خود لیاقت خود را در هر کار جزیی هم که به شما پیشنهاد می‌شود نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید همچنانکه ماه وارد ششین خانه "نظم و ترتیب" شما می‌شود. شما از سایر همکارن تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند  و به تعهداتی که قبلا داده اند عمل کنند. اما احتمالا استانداردهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها شما اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان به عنوان یک انسان وقت گذاشته‌اید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 امروز برای شما روزی پر از اتفاقات عجیب است. در حالی که اورانوس طی سالهای اخیر مدام دور و بر نشانه شما می‌چرخیده، شما سهم زیادی از این اتفاقات هیجان‌انگیز داشته‌اید و آنها را وارد زندگی شخصی خود کرده‌اید. حالا که این تغییرات شما را به اوج رسانده‌اند، هر مانع دیگری را که جلوی شما را می‌گیرد و شما را از زندگی کردن با استفاده از بهترین استعدادهایتان باز می‌دارد، از بین ببرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

در حالی که به دیگران کمک می‌کنید از فرصت‌هایی که در زندگی دارند استفاده کنند، باز کردن درهای شانس و خوشبختی به روی دیگران تبدیل به سرگرمی و تفریح‌تان شده است!! اما حالا دیدن تمام پتانسیل‌ها سخت تر شده است؛ چرا که هر چیزی نسبت به قبل مایوس کننده تر شده است‌. اما شما زمان‌تان را تلف نکنید، احساس بدبختی نکنید و به خودتان شک نداشته باشید. درعوض هدفی منطقی برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آن کار کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما  در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمت‌هایی که دارید شکرگزار باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 19 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز اوقات کاملا خوبی در پیش رو دارید حتی زمانیکه در حال کار کردن هستید. ممکن است رییس تان شما را با دقت  زیر نظر بگیرد و همین باعث می‌شود تمرکز شما بالاتر برود و با وجود اینکه کارهای بسیاری دارید که باید انجام دهید این حالت برای تان خوب است چرا که شما همیشه دوست داشتید به نوعی استعدادها و شایستگی خود را ثابت کنید. از این نترسید که شما باید این بحران را اداره کرده و طبق انتظارات دیگران عمل کنید. این کار باعث می‌شود اعتماد به نفس شما به دیگران نیز منتقل شود.
 

برگرفته از نمناک

گل من. بازدید : 134 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاست‌های کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درک‌تان می‌کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌ عاقلانه بگیرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

در حالی که ماه برج دی در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه خیالات و رویاها، آرزوهای شما را تحقق می‌بخشد، رویاهایتان نیز شما را در مسیری کاملاً منطقی و کاربردی قرار می‌دهند. ماندن و قرار گرفتن در همان شرایط گذشته که به خوبی می‌شناختید می‌تواند تضمین کننده خوشحالی شما در زمان حال و موفقیتتان در زمان آینده باشد. اکنون به غریزه خود اطمینان کنید، برای اینکه شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز خیلی به احساسات خود اطمینان ندارید و همه تلاشتان را می‌کنید تا دیگران متوجه این موضوع نشوند. شما ابتدا شرایط خود را به روشنی برای آنها شرح می‌دهید و بعد کاملاً از آن دفاع می‌کنید و در عین حال به آنها نشان می‌دهید که کاملاً نسبت به دلایل و نقطه نظرات خود تعصب دارید. در ضمن مممکن است کمی‌هم عصبانی شوید چون که امروز کمی‌دمدمی‌مزاج شده‌اید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما حتی اگر دوست نداشته باشید از افراد دیگری که بهتان وابسته اند حمایت کنید، ولی امروز مجبورید نقش سرپرست و محافظ آنها را بازی کنید. شما این تونایی را دارید که بفهمید چه کار را چه وقت باید انجام داد و همین موضوع به زودی اطرافیانتان را طرفدارتان خواهد کرد. مادامی‌که با درستی و صداقت کار می‌کنید از ادامه دادن هراس نداشته باشید. همچنین اگر به حس ششم خود اطمینان کنید اشتباه نخواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

ماه کامل امروز در یازدهمین خانه از "اهداف بلند مدت" شما رویاهای شما را تحریک می‌کند وبه  روح و روان شما نیرویی دوباره می‌بخشند. اما همچنین آن شما را از ریسک کردن باز می‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما یادآوری می‌کند که قمار و ریسک  کردن یک راه میانبر است و سخت کوشی تنها راه رسیدن به آن چیزهایی است که می‌خواهید. در ضمن اتصال خورشید – اورانوس ادامه می‌یابد تا شما را با خوش بینی غیر منتظره‌ای وسوسه کند.  به جای اینکه سعی کنید اول راه جدیدی را انتخاب کنید و بعد آن را امتحان کنید اکنون یک راه آزموده شده را انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 شما احساس می‌کنید در زمینه کاری محدود شده‌اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را قبول داشته باشید. اگر نیاز دارید مطلبی را که تابحال پیش خود نگه داشته‌اید برای دیگران تعریف کنید، بدون اینکه اهمیت بدهید دیگران چه فکری می‌کنند این کار را بکنید. با وجود اینکه آنها هم طرز فکر خودشان را دارند، عملکردهای اخیر شما بهتر از هرچیز دیگری بیان‌کننده شخصیت شما است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 امروز یک روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانکه حتی انجام دادن کارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فکر ساده‌تر کرده کارهای خود هستید، ولی باید بدانید با کمتر کردن فعالیت‌هایتان وضعتان فرقی نمی‌کند! به جای اینکه به خاطر کارهایی که نمی‌توانید تمام‌شان کنید عصبانی شوید، نفسی تازه کرده، آرامش داشته باشید و سعی کنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

اعتماد کردن به درک مستقیم خود یا بینش تان امروز بسیار مهم به نظر می‌رسد، به خاطر اینکه ممکن است حقایق بسیار پیچیده به نظر برسند و فهمیدن اینکه کدام یک درست و کدام غلط کمی‌سخت باشد. اگر طبق روال هر روز پیش بروید و بخواهید آن گونه مسایل را تجزیه و تحلیل کنید احتمالا در دریایی از جزییات گیج کننده غرق خواهید شد. و ممکن است حتی به بهترین راه حل موجود نیز نرسید. اطلاعات را بررسی کنید و بعد آن را درکناری قرار دهید. آخرین تلاش شما احتمالا درنهایت بهترین جواب مشکل شما خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

ممکن است دیگران امروز روی اعصاب شما باشند فقط به خاطر اینکه آنها آشفتگی نظرات و عقاید شما را درک نمی‌کنند. اما شما می‌خواهید که آنها را ببخشید؛ به خاطر اینکه می‌توانید ببینید که هر چه در توان دارید برای درک آنها انجام می‌دهید. اما شما همچنین می‌خواهید که آنها را بیدارکنید. با وجود اینکه شاید این مشکل دیگری باشد اما در حقیقت مربوط به شما هم می‌شود. شاید این زمان از آن مواقعی باشد که شما باید به خاطر احساسات تان مسئولیت‌هایی را قبول کنید و فقط پیش بروید.
 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 18 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

گل من. بازدید : 165 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو از توزیع واکسن آنفلوآنزا از نیمه شهریور ماه خبر داد و گفت: امسال برای ورود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

دکتر علی واشقانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تامین واکسن آنفلوآنزا، گفت: موضوع آنفلوآنزا بحث روز ماست؛ چراکه در حال نزدیک شدن به فصلی هستیم که باید واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنیم. در این زمینه با توافقی که با مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت انجام دادیم، از نیمه شهریور ماه توزیع واکسن آنفلوآنزا در کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه واکسن آنفلوآنزا به صورت سالیانه ارزیابی می‌شود و ما مجبوریم که ارزیابی‌هایمان را برای این واکسن به صورت سالیانه انجام دهیم، افزود: در عین حال ما گزارش کیفیت،  عوارض و اثربخشی واکسن آنفلوآنزای سال گذشته را هم بررسی می‌کنیم و در عین حال ارزیابی می‌کنیم که آیا واکسن توانسته در حدی که انتظار می‌رفت شیوع را کنترل کند یا خیر؟. در حال حاضر هم برنامه‌ریزی برای وارد شدن واکسن آنفلوآنزا به کشور انجام شده است. بر همین اساس از حدود چند ماه پیش مدارک فنی و کیفی واکسن‌هایی که قرار است وارد بازار شوند، دریافت شده و کارشناسان ما بررسی کردند و نمونه‌برداری‌ها و اقدامات لازم برای ثبت واکسن انجام شده است.  بعد از ثبت، هر محموله‌ای را که وارد بازار می‌شود،  به صورت اختصاصی بررسی می‌کنیم تا مجوزش صادر شود. در حال حاضر این بررسی‌ها انجام شده است.

ورود واکسن ۴ ظرفیتی آنفلوآنزا

 

 

واشقانی از ورود واکسن چهار ظرفیتی آنفلوآنزا به کشور خبر داد و گفت: اتفاق دیگری که امسال می‌افتد این است که از واکسن سه ظرفیتی آنفلوآنزا به سمت واکسن چهار ظرفیتی حرکت می‌کنیم.  ما در حال حاضر دو نوع واکسن را داریم که یک نوع آن سه‌گونه ویروس را تحت پوشش قرار می‌دهد و یک نوع هم چهار گونه از ویروس‌ها را. البته باید توجه کرد که هر دو نوع واکسن آنفلوآنزا گونه‌های ویروسی خطرناک و نگران‌کننده را پوشش می‌دهند و تفاوت واکسن سه ظرفیتی با چهار ظرفیتی، در گونه‌ای است که بسیار تغییرپذیر بوده و نگرانی‌مان هم نسبت به آن کمتر است.

ورود بیش از ۲ میلیون واکسن آنفلوآنزا به کشور

وی تاکید کرد: بنابراین تا حدی که بتوانیم تلاش می‌کنیم که واکسن چهار ظرفیتی آنفلوآنزا را وارد کشور کنیم و بخشی از بازار را با واکسن چهار ظرفیتی پوشش دهیم. البته هر نوع از این واکسن‌ها که وارد کشور شوند، قابل توصیه است. در عین حال امسال برای ورود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا برنامه‌ریزی کرده‌ایم. این برنامه هم بر اساس نیازی است که سال گذشته داشتیم. بر این اساس میزان مصرف واکسن آنفلوآنزا در سال گذشته را برآورد کرده و بر اساس آن واکسن‌ها را وارد می‌کنیم.

واشقانی با بیان اینکه واکسن آنفلوآنزا به گونه‌ای است که نمی‌توان از آن برای سال بعد استفاده کنیم، اظهار کرد: بنابراین ما باید مراقب باشیم که میزان واردات واکسن به‌گونه‌ای باشد که هم کمبود واکسن ایجاد نشود و هم منابع مالی به هدر نرود. بنابراین با حساسیت ویژه‌تری برنامه واردات و تامین واکسن آنفلوآنزا را پیش می‌بریم. البته این امکان وجود دارد که اگر اواسط برنامه به این نتیجه رسیدیم که میزان بیشتری از واکسن را نیاز داریم، می‌توانیم آن را افزایش دهیم، اما برنامه و پیش‌بینی اولیه‌مان این میزان است.

الزامی به استفاده از برند خاصی نیست

رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در سال گذشته به میزان کافی واکسن آنفلوآنزا در کشور وجود داشت و خوشبختانه کمبودی در این حوزه نداشتیم، افزود: واکسن آنفلوآنزا را از کشورهایی چون هلند، فرانسه و کره جنوبی وارد می‌کنیم و بخشی از واکسن‌ها هم از روسیه وارد می‌شود. تاکید می‌کنم که ما به هیچ واکسنی مجوز واردات نمی‌دهیم، مگر اینکه مطمئن باشیم که سلامت و اثربخشی لازم را دارد. طبیعتا واکسنی که وارد بازار کشور می‌شود، همه فرآیندهای ثبت و تایید سلامتش را گذرانده است.  در عین حال باید توجه کرد که در دنیا اختلاف چشمگیر و خاصی بین واکسن‌های مختلف وجود ندارد و اثربخشی و عوارض‌شان تقریبا مشابه است. بنابراین اینطور نیست که واکسنی اثربخشی بسیار بهتر  یا عوارض خیلی کمتر داشته باشد. البته اختلاف جزیی وجود دارد، اما آنقدرها زیاد نیست. بنابراین هر واکسنی که در دسترس باشد، مردم می‌توانند آن را با خیال راحت استفاده کنند و الزامی برای استفاده از برند خاصی وجود ندارد.

چه کسانی واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند؟

واشقانی تاکید کرد: نکته مهم این است که ما یکسری گروه‌های هدف داریم که حتما باید واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند که برخی از آنها مشکلات زمینه‌ای داشته و برخی‌ هم صرف نظر از داشتن مشکل زمینه‌ای باید واکسن را تزریق کنند. بر همین اساس توصیه می‌شود که کودکان شش ماه تا هشت سال، افراد بالای ۶۰ سال، زنان باردار، افرادی که مشکلات قلبی عروقی دارند، مبتلایان به دیابت یا نقص سیستم ایمنی، مصرف‌کنندگان داروهایی که باعث نقص سیستم ایمنی می‌شود، افرادی که طی یک دوران طولانی از آسپرین استفاده می‌کنند و افرادی که مشکلات کبدی یا کلیوی دارند واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند. در عین حال باید توجه کرد که منابع واکسن محدود است و به همین دلیل ما می‌گوییم ابتدا افرادی که نیاز دارند این واکسن را تزریق کنند و بعد سایرین.

زمان مناسب تزریق واکسن

وی با بیان اینکه توزیع واکسن آنفلوآنزا از نیمه شهریور ماه آغاز می‌شود، گفت: توصیه می‌کنیم که افراد از اواخر شهریور یا اوایل مهر واکسن را تزریق کنند. زیرا چهار هفته بعد از تزریق واکسن نیاز است تا سطح ایمنی ایجاد شود. بنابراین قبل از آغاز فصل سرد سال باید تزریق را انجام داد.  زیرا طبیعتا با کاهش دما، ریسک ابتلا به آنفلوآنزا افزایش می‌یابد و ما بیشترین ابتلا را در دی ماه و بهمن ماه داریم. بنابراین با در نظر گرفتن این چهار هفته بهتر است نهایتا در مهر ماه واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند. البته می‌توان تا دی هم واکسن را تزریق کرد؛ چراکه با در نظر گرفتن زمان چهار هفته‌ای ایجاد سطح ایمنی در بهمن ماه ایمنی ایجاد می‌شود و در بهمن ماه هنوز احتمال ابتلا به آنفلوآنزا وجود دارد. هرچند که میزان شیوع کاهش می‌یابد و ما بیشترین ابتلا را در دی و بهمن‌ ماه داریم. به هر حال در آن زمان هم انتظار اثربخشی  وجود دارد. برای گروه هدف بهتر است که در مهر و نهایتا آبان واکسن آنفلوآنزا تزریق شود.

نگران تامین واکسن نیستیم

واشقانی درباره وضعیت تامین واکسن با آغاز تحریم‌ها، گفت: تامین‌کنندگان ما این اطمینان را داده‌اند که واکسن‌ها را به‌موقع تامین کنند. در این زمینه مذاکرات لازم انجام شده و پیش‌بینی ما این است که در حوزه واکسن‌ها به مشکلی برنمی‌خوریم و نگرانی از بابت تامین واکسن نداریم. باید توجه کرد که تامین کنندگان ما در حوزه تامین واکسن خوش‌سابقه هستند و در این سال‌ها که به نوعی درگیر مشکل تحریم و یا مشکلات ارزی بودیم، واکسن را تامین کردند. بنابراین در هر شرایطی توانستند واکسن‌ها را تامین کنند و ما نگرانی بابت تامین واکسن‌ها نداریم.

قیمت واکسن آنفولانزا سال97

 بهترین مارک واکسن آنفولانزا 97 ,
زمان تزریق واکسن آنفولانزا 97 ,
بهترین نوع واکسن آنفولانزا 97 ,
قیمت واکسن آنفولانزا 97 ,
واکسن آنفولانزا هلندی 97 ,
محل تزریق واکسن آنفولانزا 97 ,
قیمت واکسن سرماخوردگی 97 ,
واکسن آنفولانزا هلندی یا فرانسوی ,
واکسن آنفولانزا هلندی یا فرانسوی 97 ,
واکسن آنفولانزا سال 97 ,
واکسن انفولانزا,
 97 قیمت واکسن آنفولانزا 98 ,
قیمت واکسن آنفولانزا 2018 ,
قیمت واکسن آنفولانزا 2019 ,
قیمت واکسن آنفولانزا سال 2018 ,
قیمت واکسن آنفولانزا سال 2019 ,
واکسن آنفولانزا را از کجا تهیه کنیم ,
واکسن آنفولانزا,
 97 واکسن آنفولانزا97 ,
قیمت واکسن انفولانزا 97,

 

 

 

 

گل من. بازدید : 175 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

سهیلا محامد در لایو اینستاگرام خود گفته است:

«من مادر انیس عباسی هستم. انیس ۴ ماهش بود پدرش برای گرفتن منزل مسکونی از جایی که منزل پدرم بود رفتن کا منزل مسکونی جدا برای ما تهیه کنند. رفتن و برنگشتن. قاضی غیابی طلاق صادر کرد، چون ۳ سال خبری از ایشان نبود. سال ۸۷ که رفتن مقدار زیادی به خانواده من بدهکار بودند. حدود ۲۱ میلیون تومان که آن زمان مبلیغ زیادی بود.»

در ادامه واکنش بهاره رهنما را در اینستاگرام به حواشی ایجاد شده درباره همسرش خواهیم دید. 

واکنش

 

واکنش

 

واکنش

 

واکنش

 

واکنش

گل من. بازدید : 153 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

پست اینستاگرامی ملیکا شریفی‌نیا را خواهیم دید.

کلافگی ملیکا شریفی‌نیا از حجم سانسور در


ملیکا شریفی نیا نوشته:

«اینم از مراسم عقد حدیث و پارسا 
می‌دونم که تو سریال‌ها معمولا ماجراهای قبل از عقد آدما هیجان‌انگیزه و بعدش همه چیز عادی میشه
ولی قصه‌ی ما تازه شروع شده
چون تا اینجا با این میزان سانسوری که روی نقش‌های ما
اعمال شد کلا دیگه رابطه‌ی عاشقانه‌ای باقی نموند
که شما بتونید ببینید !
خدارو شکر که اقلا مسائل مهم‌تر حدیث و پارسا
بعد از عقدشون یعنی در فصل ۳ اتفاق میفته
و کلا دیگه دلیلی برای سانسور وجود نداره !»

گل من. بازدید : 133 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

در ادامه، پست اینستاگرام بهنوش بختیاری را خواهیم دید.

حمایت بهنوش بختیاری از بهاره رهنما


بهنوش بختیاری نوشته:

«بهاره رهنمای عزیز رو بیست ساله که میشناسم.. مدافع و حمایتگرت هستم..
به همه ما ثابت شدی
دستمایه کردن بچه طلاق سخیف است.
آبرو بردن سخیف است. به هر دلیلی راز و رمز زندگی زناشویی گذشته رو در فضای مجازی جارزدن سخیف است.
چه بسا که تو هم فرزند مشترکی با آقای قاسمخانی داری... و هرگز بی حرمتی بین تو وخانواده سابقت و جود نداشته.. بهاره جان... سختشونه بتونن به جای دستاویز کردن همه چیز... فقط آرزوی خوشبختی و موفقیت کنن.. بیشتر از همیشه... همه به همسرت حق دادن؛ و چرا انیس جان انقدر عاشقانه پدرش رو دوس داره..
بهاره جان. فقط نگاه کن و بگذر
زمان به تنهایی و خداا خودش همه کار‌ها رو انجام‌میدهد.»

 
 
 

وبگردی

گل من. بازدید : 147 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

 

 در این بخش، پست سامان احتشامی را که در اینستاگرام منتشر کرده است، می‌بینیم. 

 

سامان احتشامی نوشته:

«آقا ما اومدیم خونه دیدیم پائین دعواس... از ماشین پیاده شدیم تعدادى گربه ى. بزرگ دو تا حامله یکیشونو نفهمیدم با شووَراشون بزن بزن و خلاصه این بچه اون وسط کتک میخورد و عزیزى که اونجا بود گفت: بقیه میزننش آقاى دکتر هم که واسَشون غذا میاره بقیه نمیذارن که این سیاهه بخوره... خلاصه اول با احترام بغلش کردم بعد چنگَم زد و تو فیلما دیده بودم که مامان گربه‌ها گربه رو اینطورى جا به جا میکنه... موقع رفتن درب آسانسور بسته شد یه هو بچه ترسید... همین. به حیوونا حال بدین حالتون خوب میشه... گربه رو اینطورى بگیرى دردش نمیاد... رفتم پائین به بقیشونم غذا بدَم به جان خودَم یکیشون گذاشت تو گوش این بدبخت... که تَک خورى نکنه... عجب دنیاى قشنگى... #حیوانات #عشق #غذا #گربه #مهربانی #گرسنگی #حمایت_از_حیوانات»
گل من. بازدید : 145 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

 پست اینستاگرام مهراب قاسم‌خانی را می‌بینیم.

تقاضای عاجزانه مهراب قاسم خانی از دزد گوشی‌اش


مهراب قاسم خانی نوشته:

«دوست عزیزی که امروز توی میدون هفت تیر گوشی منو زدی بردی. باور کن قول میدم اگه بهم پسش بدی هیچ کاری باهات ندارم و خیلی بیشتر از اونی که میتونی بفروشیش بهت میدم. یادداشت های توی گوشیم خیلی برام مهم هستن... یعنی امکانش هست هنوز یکم آدمیت برات مونده باشه؟؟...
پ.ن ا‌ول: بازم قول میدم کاری باهات نداشته باشم
پ.ن دوم: دوستان دیگه ای که ممکنه گوشی دزد میدون هفت تیر رو بشناسن، بهش بگن پول بیشتری گیرش میاد»

گل من. بازدید : 349 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)
ساق دست طرح تاتو

دیگر نگران عوارض تاتو نباشید

با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید


دارای طرح های جذاب و دیدنی

برای آنهایی که می خواهند متفاوت باشند



قیمت : 16000 تومان



ارسال این ساق دست به صورت جفتی می باشد و طرح آن به صورت رندوم ارسال خواهد شد.
اگر طرح خاصی مد نظرتان می باشد هنگام تکمیل فرم سفارش در قسمت پیغام ذکر نمایید.


ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول علاوه بر این که طرح های بسیار زیبا را بر روی دست خود خواهید داشت، از پوست دستان خود در برابر اشعه های مضر خورشید نیز جلوگیری خواهید کرد. ساق دست طرح تاتو در طرح های متفاوتی عرضه شده است و در صورت خرید یک جفت از محصول (با طرح تصادفی) برای شما ارسال خواهد شد، البته در صورتی که طرح خاصی مد نظر شما می باشد می توانید هنگام تکمیل فرم سفارش در قسمت پیغام ذکر نمایید.


قیمت : 16000 تومان



ویژگی های محصول:
جنس: پارچه بسیار با کیفیت کشی
تعداد ارسالی: یک جفت
طرح: ارائه شده در طرح های متفاوت (ارسال طرح به صورت تصادفی می باشد)



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 16000 تومان
گل من. بازدید : 153 جمعه 16 شهریور 1397 نظرات (0)

برای مشاهده متن خبر ها روی لینک خبرها کلیک کنید

 

روز هفته ماه سال

نامه کواکبیان به مقام معظم رهبری برای اصلاح قانون اساسی وقتی مقامات ونزوئلا بروز بحران را قبول ندارند/ مردم فرار نمی کنند رفت و آمد عادی است جوابیه دفتر رئیس مجلس خبرگان: سخنان واعظی شتابزده بود و باعث تعجب و حیرت شد/ واعظی عذرخواهی کند حمله معترضین به کنسولگری ایران در بصره (+عکس و فیلم) انتقاد مطهری از بیانیه مجلس خبرگان: وظیفه اصلی مجلس خبرگان رصد و نظارت بر بقای شرایط رهبر است/ بازار ارز و سکه چه ارتباطی با وظایف مجلس خبرگان دارد؟ پوتین وارد تهران شد (+عکس) نبوغ مادر بزرگ در برابر گرانی پوشک کیا سراتوی 2019، مجهز و زیباتر از قبل (+عکس) مقام معظم رهبری: به موازات جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی است/ ایجاد تشکیلات و کار موازی با دولت به صلاح و موفق نخواهد بود بهترین شب خندوانه با محمود کلاری و خاطره مرگ شیر علی قصاب و یاد کیا‌رستمی دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری (عکس) عکس یادگاری روحانی، پوتین و اردوغان معمای عجیب استخر فرح! حقوق افراد در سوئیس چقدر است؟ حمایت و تسلیح 12 گروه شورشی سوریه از سوی اسراییل برای مقابله با ایران و حزب الله یحیی گل محمدی از پدیده مشهد جدا می‌شود نیوشا ضیغمى در نقش یک پیرمرد (+عکس) دیدار اردوغان با مقام معظم رهبری (عکس) 16 ورزشکار از خدمت سربازی معاف شدند شکایت رونالدو و نامزدش از شایعات یک رسانه بازار مسکن در سراشیبی رکود جان کری: دولت بوش، غنی‌سازی ایران را پذیرفته بود توضیحات خالد حسینی درباره رمان جدیدش (+عکس) بررسی آماری و علل فروش در سینمای ایران/ داستان، بازیگر، ذائقه مخاطب و ... 360C، خودروی آینده ولوو (+عکس) کشف 400 عقرب از یک مرغداری در قم سرپرست وزارت کار : احتمال توزیع سراسری کوپن برای تامین کالای اساسی پوتین با مقام معظم رهبری دیدار کرد (عکس) دستگیری جاعلانی که به اندازه دانشگاه تهران، مدرک دکتری صادر کردند از سرگیری تظاهرات در بصره و آتش سوزی مجدد استانداری

 

گل من. بازدید : 155 جمعه 16 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

در حالیکه شما مدافع انقلاب و اعتراض کردن هستید، برای به ثمر نشستن ایده‌های بزرگتان بیش از اندازه تلاش می‌کنید. شما می‌توانید امکانات شگفت‌انگیزی که در همه جا وجود دارد را ببینید. صحبتهای روحیه دهنده شما به افراد دیگر هم انگیزه داده است که در این جستجو با شما همراه شوند. اجازه ندهید این لحظه بدون اینکه اولین قدمتان را بردارید سپری شود، این قدم هر چقدر هم که کوچک باشد، در آینده نتایج فوق العاده‌ای خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

 اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 سعی کنید در اوایل روز کارهای ناتمام خود را انجام دهید تا بتوانید بقیه روز وقت آزاد برای تفریح کردن داشته باشید و دیگر نگران کارهای انجام نشده خود نباشید. حتی اگر تصمیم گرفته‌اید که بعدازظهر را به طور کامل در خانه بمانید، برای خودتان فضایی ایجاد کنید تا بتوانید برای روزهای آینده خود رویاپردازی کنید. لزومی‌ ندارد آرزوهای خود را کتمان کنید؛ شما می‌توانید در ذهن خود به هر جا که می‌خواهید سفر کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

  امروز برای شما روزی هیجان انگیز است، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. اگرچه زمان نگاه کردن به گذشته تمام شده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده اید را داشته باشید. پس روشی خلق کنید که  به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین گذشته و زمان حال به خودتان کمک کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 امروز اصلاً اهمیتی ندارد که شما چقدر کار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح کردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی کردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این کار را بکنید، ولی امروز اول باید وظایف کاری خود را تمام کنید. اگر امروز سخت کار کنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت که با خیال راحت تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می‌شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می‌شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی‌هایی که تصادفی به وجود می‌آیند راحتتر برخورد می‌کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می‌خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می‌تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز به اندازه‌ای که خودتان فکر می‌کنید پول نیاز ندارید، برای اینکه دیگران هم در شرایط برابر هستند و اگر بخواهید برای فعالیت‌های اجتماعی ارزش مادی قرار دهید روابط تان بهم می‌خورد. شاید هم می‌خواهید سخاوت و بخشندگی خود را به دیگران نشان دهید. اما باید بدانید که آنها به راحتی تحت تاثیر این نمایش جوانمردی و بزرگواری قرار نمی‌گیرند، مگر اینکه شما این کار را از صمیم قلب انجام داده باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 از وقتی که علایم رژیم گرفتن و سلامتی را در خودتان دیده‌اید، اگر به تغییر دادن رژیم غذایی روزانه برای روزهایی که پیش رو دارید فکرکنید، دیگر جایی برای تعجب باقی نمی‌ماند. حتی اگر برنامه ریزی کردن جزء اصول کاری تان نباشد، اما تهیه کردن یک لیست راه‌تان را هموار می‌کند. پس یک مداد و کاغذ بردارید (یا در کامپیوتر) تغییرات کوچکی که فکر می‌کنید می‌تواند تاثیرات مثبت و مهمی‌در زندگی‌تان بگذارد را یادداشت کنید. سپس آنها را دسته بندی کرده و بهشان اولویت بدهید و با این برنامه جدید شروع کرده و خودتان را برای یک زندگی شادتر و سالم تر آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

 شما تصمیم گرفته‌اید که از شهر خارج شده و یا حداقل کار ماجراجویانه‌ای انجام دهید. شما زمانی صرف کرده‌اید و برای مسافرت‌های دنباله دار به مکان‌های دور افتاده برنامه ریزی کرده‌اید. اگر تمایل داشته باشید که برای دیدن مکان‌های مذهبی به خارج از شهر بروید، ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. شما می‌توانید مطالعه را دربرنامه روزانه خود قرار داده و با این کار با روح و روان خود به سفر بروید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز از فرصت‌های زیادی که برایتان بوجود می‌آید هیجان زده خواهید شد، به هر حال،‌اکنون، درست این است که موقعیت شخصی خود را مشخص کنید و لزوما نباید شگفت آور باشد. اما به سرعت تسلیم نشوید، به خاطر اینکه اختلاط جادویی و حالت منفی می‌تواند همه چیز را قبل از اینکه فرصتی برای آشکار ساختن باشد خراب کند. به یاد داشته باشید که شرایط اخیر خیلی بهتر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کردید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 17 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز حوصله ی منطق و مسائل جدی را ندارید، به خصوص  اگر کسی بخواهد  خارج از شوخی با شما صحبت کند. شاید بخواهید بی خیال وظایف بشوید حتی اگر بدانید که ناچار می‌شوید بهای سنگینی برای این رفتار نسنجیده‌ی خود بپردازید. اما اگر قبل از اینکه به دنبال خوش گذرانی باشید کمی‌فکر کنید حتما می‌فهمید که بعد از تمام کردن کارهایتان حتی می‌توانید بیشتر به این منظور برسید.

گل من. بازدید : 141 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما امروز شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را بکنید. فعلا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؛‌ اما نگران نباشید، شما همیشه می‌توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید.
 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز مثل اردک شده‌اید!! شما مثل اردک مادر که جوجه‌هایش را دور خود جمع می‌کند، دوستان و همکارانتان را دور خود جمع می‌کنید!! متاسفانه همه افرادی که بهتان می‌پیوندند کارهایی که شما می‌خواهید را انجام نخواهند داد، چراکه آنها هم کارها و برنامه‌های خودشان را دارند. به جای اینکه مثل پرنده‌ها دور هم جمع شوید، یک نفس عمیق بکشید و یکی یکی با دوستانتان صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز راحت‌تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید نهراسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند. تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند. از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز در شغلتان خیلی جدی فعالیت می‌کنید و با آرامش کامل نقش قدرتمند خود را درک می‌کنید. اما حال و حوصله اینکه کارها را با همان روشهای قبلی انجام بدهید، ندارید. شما می‌دانید که می‌توانید از تغییر و تحول دادن قسر در بروید، بنابراین دلیلی برای عقب‌نشینی کردن وجود ندارد. ممکن است اطرافیانتان از این کارهای اخیرتان خیلی تعجب کنند، و یا حتی شوکه بشوند!! اگر شما حرفهای مهمی‌برای گفتن دارید، پس چرا سکوت کرده اید!؟

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

تصورات و رویاهای شما مانند یک قطار افسار گسیخته هستند پس بیشتر به دنیای درونی خود توجه کنید. شما قادر نیستید که از فکر کردن اجتناب کنید حتی اگر دوست نداشته باشید که آنها شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به سادگی در یک موقعیت تحلیلی و جدا از امور قرار گرفته و فقط پیشرفت آنها را تماشا کنید. به جای اینکه سعی کنید و سراسیمه شوید  و رویاهایتان را کنترل کنید تا آشکار شوند فقط اجازه دهید که آنها آزادانه ظاهر شوند و راه خود را طی کنند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید که چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور کامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید که برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشکار کردن آن مقاومت کنید برای آنکه هیچ عجله ای برای افشا کردن وجود ندارد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

وضعیت مالی شما در حال تبدیل شدن به یک موضوع جدی است و شما بلاخره قادر هستید که درباره این وضعیت فکری بکنید چرا که مریخ جنگ جو در دومین خانه از "پول" شما قرار دارد. اما فقط نیات خوب برای درست کردن این وضعیت کافی نیستند. به راه حل‌های ساده خود اکتفا نکنید چرا که ممکن است آنها مبتنی بر رویا و تصورات ایده آل گرایانه شما باشد. در عوض برنامه استوار و پایداری طرح ریزی کنید و بعد به خودتان فرصت کافی بدهید تا به نتیجه مطلوبی که در جست و جوی آن بودید برسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

 اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

 شما فکر می‌کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت‌های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم‌هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می‌کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می‌کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 16 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا که زندگی شما را هدایت کرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی کنید. شما با قرار صحیح خود در یک طرح توانایی عجیبی در تشریح کردن آن دارید. آن چیزهایی که اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درک و بصیرت خود مواردی را انتخاب کنید که برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

گل من. بازدید : 147 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

برای دیدن متن کامل مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار هم زمان با اجرای طرح فروش سایپا ! (+جدول کامل) نماینده مجلس: اعمال افزایش 25 درصدی قیمت خودرو از امروز بازار سکه معکوس شد با کیفیت ترین خودروهای تولیدی ایران در مردادماه کدام بودند؟ (+ اسامی و جدول) صدا و سیما، شجریان و یک رأی عجیب بلایی که بحران اقتصادی بر سر مردم ونزوئلا آورد/ روایت مردمی که فرار کردند (فیلم) نامه کواکبیان به مقام معظم رهبری برای اصلاح قانون اساسی کودک گوش بریده: گوشم را باربند ماشین زخمی کرده/ با تهدید مجبورم کردند بگویم ماموران شهردای گوشم را بریده‌اند (+فیلم) دیدنی های امروز واعظی: از مردم می‌خواهیم در حد نیاز خرید کنند/ سخنان جنتی درباره دیدار ترامپ با روحانی بی اساس است 2 نکته از یک سفر 25 روزه به کانادا: کودکان مهاجر و بی اعتمادی ایرانیان اسراییل: 200 حمله با 800 موشک به اهداف ایرانی در سوریه در 2 سال گذشته عراقچی: فشارهای آمریکا از این بیشتر نمی‌شود/ به اروپایی‌ها گفته‌ایم تا 14 آبان همه چیز باید مشخص شود ظهور نگران کننده داعش در کربلا ماجرای پاسپورت دوم حسن روحانی و 70 سفر به انگلیس چیست؟ حمله کیهان به 2 نماینده منتقد مجلس: از دهانشان لجن بیرون آمد/ اگر موشک‌ها نبودند تو را به عنوان برده به شیوه شیوخ آل سعود می‌فروختند وقتی مقامات ونزوئلا بروز بحران را قبول ندارند/ مردم فرار نمی کنند رفت و آمد عادی است آغاز حیات شبانه تهران در منطقه 22 سالگرد ازدواج پیرترین زوج زنده دنیا (+عکس) پاسخ سایپا در مورد مشکل سایت : هجوم ۶ میلیون نفر به سایت / درخواست ثبت‎نام ۷۰۰ هزار نفر در یک ثانیه پیش بینی کیهان: دلار 20 هزار تومان می شود، این خط و این هم نشان! خودروی لوکس رونالدو در ایتالیا (عکس) مصباح یزدی: به تعداد انگشتان یک دست، دوست در دنیا نداریم/اکثریتشان به خون ما تشنه هستند کتاب جدید در آمریکا: ترامپ عصبی و دیوانه است؛ قانع نمی شود؛/ وزیر دفاع آمریکا: درک و شعور ترامپ به اندازه کودک 10 ساله است روایتی جدید از پرونده تصادف مهدی قائدی: چه کسی راننده بود؟/ دختر داخل خودرو چه نسبتی با بازیکن استقلال داشت؟ یک نامه، یک نطق؛ خودش نوشته یا برایش نوشته اند؟! شورای امنیت به ریاست ترامپ درباره ایران تشکیل جلسه می‌دهد بخش کامل فیلم جنجالی که در مجلس برای ظریف به نمایش درآمد (فیلم) دستگیری 5 عضو شورای شهر بابل در مازندران پشت پرده انتشار فیلم محرمانه در مجلس/ نماینده مجلس: قانونا نمی‌توانیم از سپاه سئوال کنیم
گل من. بازدید : 149 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)
ساعت مچی ضد خر و پف Dr. Sleep

Dr. Sleep Snore stopper Watch


خواب راحت بدون  هيچگونه احساس مزاحمت

سريع ترين درمان خروپف بدون عوارض

ساخته شده براساس به روز ترين دانش پزشكي

داراي سامانه ي ديجيتال هوشمند و سازگار با اكونومي بدن انسان


قیمت : 59000 تومان



خر و پف يا Snore ، بيماري كه نيمي از مردم جهان  از آن رنج مي برند و اينك با كمك ساعت ضد خروپف دكتر  اسلیپ درماني سريع و هميشگي براي آن يافت شده است. ساعت ضد خروپف دكتر اسلیپ با كمك علم روز پزشكي ساخته شده تا براي هميشه و به راحتي همه ي افراد را از شر خروپف راحت نمايد. با بستن ساعت ضد خروپف دكتر اسلیپ به مچ دست خود هنگام خواب، پالس هايي به ذهن شما ارسال مي شود تا بطور كاملا ناخداگاه از خروپف شما جلوگيري شود. خوابي راحت و آرام برای خود و ديگران با ساعت ضد خروپف دكتر اسلیپ. ديگر نگران صداي آزار دهنده ي خروپف خود و دوستانتان نباشيد. با ساعت ضد خروپف دكتر اسلیپ براي هميشه باخروپف خداحافظي كنيد.
دکتر اسلیپ محصولی ساخته شده براساس به روز ترين دانش پزشكي دنیا بدون هیچ گونه عوارضی می باشد.


قیمت : 59000 تومان



ویژگی های ساعت مچی ضد خر و پف Dr. Sleep:
- خواب راحت بدون  هيچگونه احساس مزاحمت
- داراي سامانه ي ديجيتال هوشمند و سازگار با اكونومي بدن انسان
- سريع ترين درمان خروپف بدون عوارض
- ساخته شده براساس به روز ترين دانش پزشكي
- ظاهري زيبا و منحصر به فرد
- کارکرد با یک باطری نیم قلمی
- در بسته بندي اورجينال

توصيه هاي ضروری:
- تا كنون هيچ گزارشي از عوارض احتمالي اين محصول اعلام نگرديده است اما به منظور حفاظت بيشتر بهتر است دور از دسترس نوزادان نگهداري شود.
- با ديگر دستگاه هاي پزشكي الكترونيكي بصورت همزمان استفاده نشود.
- افراد مبتلا به بيماري قلبي و يا بيماران با دستگاه تنظيم ضربان قلب، افراد مبتلا به صرع و خانم هاي بار دار از اين دستگاه استفاده نكنند.
- اين دستگاه ضد آب نمي باشد.

لینک دانلود راهنمای فارسی استفاده از ساعت مچی ضد خروپف Dr.Sleep


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 59000 تومان
گل من. بازدید : 164 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

پکیج کامل تاتو موقت لب

برترین محصول آرایشی سال 2013

مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه

جدیدترین در دنیای مد و فشن


آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید ...

محصولی کاملا گیاهی دوستدار پوست شما ...


برای اولین بار در ایران


هر پکیج از این محصول شامل 4 برچسب

تاتو موقت در طرح های متفاوت می باشد


قیمت : 12800 تومان

با استفاده از این محصول هیچ مهارت خاصی برای طراحی لب های خود نیازی ندارید. با پکیج تاتو موقت لب میتوانید زیبایی را متعلق به خود کنید! این پکیج شامل 4 برچسب با طرح های متفاوت برای طراحی لب می باشد. تاتو موقت لب 3 الی 7 روز با توجه به نگهداری شما می تواند ماندگاری داشته باشد و البته هر زمان که بخواهید می توانید آن را با یک شستشوی کامل از بین ببرید.


قیمت : 12800 تومان


آیا میدانستید 70 % زیبایی شما لبهایتان هستند؟!

پکیج ویژه تاتو موقت لب در چهار طرح متفاوت

از این پس نیازی نیست هزینه های کلانی برای تاتو بپردازید

دیگر نیازی نیست متحمل خطر های تاتو دائمی شوید

پک تاتو موقت لب با طرح های متفاوت ...

در مجالس و میهمانیها همه محو تماشای لب های شما خواهند بود!




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 12800 تومان

 

گل من. بازدید : 147 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

 

تی شرت محرم شب نما طرح یا اباعبدالله. طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. این تی شرت دارای کیفیت استثنایی و طرح شب نما (بلک لایت) می باشد. این تی شرت به صورت فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج) عرضه شده است و نمایانگر عشق و ارادت شما به حضرت ابا عبدالله است. ویژگی برتر این تی شرت شب نما یا همان بلک لایت بودن آن است به طوری که طرح این تی شرت در تاریکی به صورت شب نما جلوه می کند که فوق العاده شیک و زیبا می باشد.

قیمت : 35000 تومان



ویژگی های تی شرت محرم طرح یا اباعبدالله:
- طرح ویژه ارائه شده برای محرم امسال
- دارای طرح شب نما (بلک لایت)
- فری سایز مناسب لارج و ایکس لارج
- قد تی شرت: 67 سانتی متر
- عرض سینه 48 سانتی متر
- جنس: پارچه ویسکوز درجه یک



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 35000 تومان
گل من. بازدید : 133 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

ریموت کنترل جادویی همه کاره

پدیده طراحی سال در زمینه لوازم الکترونیکی

هم جا کلیدی و هم یک کنترل برای تمام تلویزیون ها!


تلویزیون های اطراف خود را خاموش کنید یا صداش رو کم و زیاد کنید!

و یا کانال هاش رو عوض کنید!


وسیله ای حیرت انگیز و استثنایی

قابل استفاده بر روی تمامی تلویزیون های موجود در بازار

یک کنترل کوچک با کاربرد فراوان

برای اولین بار در ایران


قیمت : 15800 تومان


ریموت کنترل جادویی همه کاره وسیله جدید و حیرت انگیزی می باشد که توجه همگان را به خود جلب می کند! شما با استفاده از این وسیله کوچک و دوست داشتنی که به عنوان یک جا کلیدی نیز طراحی شده است، می توانید تمام تلویزیون ها را خاموش و روشن کنید و یا صدای آن ها را کم و زیاد و یا قطع کنید و یا حتی کانال ها را عوض کنید! این دستگاه بر روی تمامی تلویزیون های موجود در بازار تست شده و قابل استفاده می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را که برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است با قیمتی استثنایی سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت : 15800 تومان


قابل استفاده بر روی انواع تلویزیون های:
- سامسونگ
- ال جی
- سونی
- پاناسونیک
- هیتاچی
- دوو
- شارپ
- جی وی سی
- سانیو
- زنیت
- توشیبا
- فیلیپس
- الکترا

آموزش استفاده:
1- ابتدا تلویزیون را با استفاده از کنترل اصلی خود روشن نمایید. (در اکثر اوقات تلویزیون مورد نظر شما روشن می باشد که نیازی به انجام این مرحله نیست)
2- حال از کنترل جادویی، دکمه Mute (قطع صدا) را فشار داده و برای لحظاتی نگه دارید تا صدای تلویزیون قطع شود.
3- هم اکنون می توانید از سایر دکمه های کنترل جادویی مانند تعویض کانال، کم و زیاد کردن صدا و یا خاموش و روشن کردن تلویزیون استفاده کنید.
4- اگر مرحله 3 به درستی عمل نکرد، باید دوباره مرحله 2 را تکرار نمایید تا کنترل جادویی با تلویزیون شما با موفقیت ست شود.

قیمت : 15800 تومان


ریموت کنترل جادویی همه کاره

پدیده طراحی سال در زمینه لوازم الکترونیکی

هم جا کلیدی و هم یک کنترل برای تمام تلویزیون ها!


تلویزیون های اطراف خود را خاموش کنید یا صداش رو کم و زیاد کنید!

و یا کانال هاش رو عوض کنید!


وسیله ای حیرت انگیز و استثنایی

قابل استفاده بر روی تمامی تلویزیون های موجود در بازار

یک کنترل کوچک با کاربرد فراوان

برای اولین بار در ایران




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 15800 تومان

گل من. بازدید : 145 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

مانتو تابستانی برای افراد لاکچری

 

مانتو تابستانه سرمه

فصل انتخاب های جدید و جذاب رسید ...

خلاقیتی در عرصه پوشاک و مانتو

تهیه شده از بهترین پارچه ترک

ارائه شده در 2 رنگ متفاوت و زیبا


به همراه یک سنجاق سینه طرح مانتو

بهره گیری از طراحی جدید و شیک


هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند


قیمت : 49000 تومان

 

این مانتو Free Size بوده (مناسب برای سایز های 36 تا 42) و در دو رنگ سورمه ای با نوار سبز و سبز با نوار سورمه ای عرضه شده است. انتخاب رنگ در مرحله تکمیل فرم سفارش انجام خواهد گرفت.

این بار در تابستان همراه شما هستیم با ارائه ی یک مدل مانتوی جدید بسیار زیبا به نام سرمه،این مانتو دوخته شده از بهترین پارچه بصورت جلو باز طراحی شده و با توجه به نوع طرح و شکل ساختاری، مناسب برای فصل تابستان می باشد. این مانتو در دو رنگ طراحی شده: در یک طرح کل مانتو به رنگ سورمه ای و نوارها به رنگ سبز، و در طرح دیگر مانتو به رنگ سبز و نوارها به رنگ سورمه ای است. در طراحی این مانتو و در سمت چپ یک طرح بسیار زیبا به رنگ طلایی به چاپ رسیده که تمام فضای این مانتو را منحصر بفرد جلوه می دهد. برای زیبایی بیشتر این مانتو و برای راحتی در پوشش و جلب رضایت شما یک هدیه زیبا را در روی کار در نظر گرفته ایم، یک سنجاق سینه زیبا طرح مانتو را که شما می توانید برای بسته شدن مانتو نیز از آن استفاده کنید. این مانتو فری سایز بوده و مناسب برای سایزهای 36 تا 42 می باشد. تابستان امسال را با مانتو سرمه ممتاز باشید.

قیمت : 49000 تومان


ظرافت، جذابیت، لطافت… همه آن چیزی که انتظار دارید !!!

مانتو تابستانه سرمه

با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز

جذاب ترو زیباتر خواهید شد …


با کیفیت و طراحی بی نظیر

برای اولین بار در ایران




قیمت : 49000 تومان


مشخصات مانتو تابستانه سرمه:
جنس به کار رفته : پارچه ممتاز ترک
درجه بندی کیفیت : درجه A
نوع چاپ : چاپ سیلک – رنگ پلاسیتی زول
سایز : متناسب با سایز 36 تا 42
به همراه: سنجاق سینه با طرح مانتو

قیمت : 49000 تومان


مطمئن باشيد با پوشیدن مانتو تابستانه طرح سرمه

هرگز از مانتو های قبلی خود استفاده نمی کنید ...


پس اين فرصت استثنايي و بي نظير را از دست ندهيد.

با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت بی نظیر

اولین کسی باشید که مانتو تابستانه سرمه را می‎پوشید ...


قیمت : 49000 تومان


زیبایی را تسخیر کنید ...

مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه


در دو رنگ متفاوت

با کیفیت و طراحی بی نظیر


برای اولین بار در ایران




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

گل من. بازدید : 129 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

اگر شما هم جز افراد لاکچری هستید حتما این مطلب را بخوانید

همواره هنگام لاک زدن بایستی شیشه لاک را نگه دارید و تمام تمرکز خود را از ناخن های خود از دست می دهید. هولدر سیلیکونی لاک به شما کمک می کند تا تمام تمرکز خود را به طراحی و زدن لاک بر روی ناخن های خود بخشیده و از بابت نگه داشتن شیشه لاک هیچ نگرانی نداشته باشید. این محصول با جنس سیلیکون درجه یک عرضه شده است و برای انواع سایز شیشه های لاک قابل استفاده می باشد.

قیمت : 12000 تومان



ویژگی های هولدر سیلیکونی لاک:
-
جنس سیلیکونی درجه یک
- ارئه شده در رنگ های مختلف
- ابتکاری نو برای استفاده آسان از لاک ناخن
- قابل استفاده برای انواع سایز شیشه های لاک


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 12000 تومان
گل من. بازدید : 131 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

برای مشاهده متن کامل خبر روی لینک ها کلیک کنید

افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار هم زمان با اجرای طرح فروش سایپا ! (+جدول کامل)

نماینده مجلس: اعمال افزایش 25 درصدی قیمت خودرو از امروز بازار سکه معکوس شد با کیفیت ترین خودروهای تولیدی ایران در مردادماه کدام بودند؟ (+ اسامی و جدول) بلایی که بحران اقتصادی بر سر مردم ونزوئلا آورد/ روایت مردمی که فرار کردند (فیلم) صدا و سیما، شجریان و یک رأی عجیب کودک گوش بریده: گوشم را باربند ماشین زخمی کرده/ با تهدید مجبورم کردند بگویم ماموران شهردای گوشم را بریده‌اند (+فیلم) واعظی: از مردم می‌خواهیم در حد نیاز خرید کنند/ سخنان جنتی درباره دیدار ترامپ با روحانی بی اساس است دیدنی های امروز اسراییل: 200 حمله با 800 موشک به اهداف ایرانی در سوریه در 2 سال گذشته عراقچی: فشارهای آمریکا از این بیشتر نمی‌شود/ به اروپایی‌ها گفته‌ایم تا 14 آبان همه چیز باید مشخص شود 2 نکته از یک سفر 25 روزه به کانادا: کودکان مهاجر و بی اعتمادی ایرانیان ظهور نگران کننده داعش در کربلا آغاز حیات شبانه تهران در منطقه 22 پاسخ سایپا در مورد مشکل سایت : هجوم ۶ میلیون نفر به سایت / درخواست ثبت‎نام ۷۰۰ هزار نفر در یک ثانیه سالگرد ازدواج پیرترین زوج زنده دنیا (+عکس) صفحه اول روزنامه های امروز (عکس) ماجرای پاسپورت دوم حسن روحانی و 70 سفر به انگلیس چیست؟ خودروی لوکس رونالدو در ایتالیا (عکس) مصباح یزدی: به تعداد انگشتان یک دست، دوست در دنیا نداریم/اکثریتشان به خون ما تشنه هستند حمله کیهان به 2 نماینده منتقد مجلس: از دهانشان لجن بیرون آمد/ اگر موشک‌ها نبودند تو را به عنوان برده به شیوه شیوخ آل سعود می‌فروختند روایتی جدید از پرونده تصادف مهدی قائدی: چه کسی راننده بود؟/ دختر داخل خودرو چه نسبتی با بازیکن استقلال داشت؟ شورای امنیت به ریاست ترامپ درباره ایران تشکیل جلسه می‌دهد کتاب جدید در آمریکا: ترامپ عصبی و دیوانه است؛ قانع نمی شود؛/ وزیر دفاع آمریکا: درک و شعور ترامپ به اندازه کودک 10 ساله است وقت مناسب برای غذا خوردن چه زمانی است؟ پیش بینی کیهان: دلار 20 هزار تومان می شود، این خط و این هم نشان! بخش کامل فیلم جنجالی که در مجلس برای ظریف به نمایش درآمد (فیلم) دستگیری 5 عضو شورای شهر بابل در مازندران کاهش قیمت اوراق مسکن: وام ۱۲۰ میلیونی ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد صفحه اول روزنامه های امروز (عکس)
گل من. بازدید : 170 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

بسیار تلاش کرده بود باردار شود، اما هربار شکست خورده بود. سرانجام با همسرش تصمیم گرفته بودند به پژوهشگاه رویان مراجعه و از روش‌های کمک باروری استفاده کنند تا فضای خانه با حضور فرشته‌ای نازنین گرم‌تر و زیباتر شود.

چهارستون سلامت در باروری

چهارستون سلامت در باروری , مشورت با دکتر رضا سامانی، مدیر گروه اپیدمیولوژی و سلامت باروری پژوهشگاه رویان، شوک بزرگی را به آنها وارد کرده بود.آنها می‌توانستند با روش طبیعی باردار شوند! چون هر دو سالم و قدرت باروری آنها طبیعی است.مشکل آنها چه بود و چرا پیش از مراجعه و مشاوره با این پژوهشگر باردار نشده‌اند.برای اطلاع از مشکل این زوج که می‌تواند مشکل بسیاری از زوجین باشد، ما گفت‌وگویی با دکتر سامانی و مریم محمدی از پژوهشگران پژوهشگاه رویان که به طور مشترک، تحقیقی در این ارتباط داشته‌اند، انجام داده‌ایم. چهارستون سلامت در باروری

سلامت باروری چیست؟

«سلامت باروری» به ملاحظات سلامت در دوران پیش از لقاح تا پایان سن باروری فرد گفته می‌شود.باروری سالم از چند زاویه حائز اهمیت است؛ داشتن نسل سالم (شامل تمام ابعاد سلامت همچون جسمی، روانی و… )، تشخیص بموقع ناهنجاری‌ها و بیماری‌های دوران جنینی، پیشگیری از هزینه‌های درمان بعدی این بیماران و اجتماع سالم که در تحقق این هدف، سلامت کامل جسمی و روحی پدر، مخصوصا مادر، وجود زیرساخت‌های اقتصادی، بهداشتی و اجتماعی لازم برای تأمین شرایط مطلوب در دوران قبل، حین و پس از بارداری بسیار مهم است.

سلامت باروری دارای چهارستون اصلی «سلامت جنسی، روش‌های کمک باروری، سقط جنین و تنظیم خانواده» است.بررسی زوج‌های مراجعه‌کننده به مراکز مشاوره پیش از ازدواج در شهر تهران نشان می‌دهد آگاهی مردم درباره سلامت باروری بسیار پایین و در مجموع زیر ۵۰درصد است.این امر گویای آن است که خانواده‌ها و مسئولان باید آموزش نوجوانان و جوانان را درباره سلامت باروری از مقطع دبیرستان آغاز کنند.

چهارستون سلامت در باروری

آنها می‌توانستند با روش طبیعی باردار شوند

تاثیر تحصیلات و سن بر سلامت باروری

اغلب ما گمان می‌کنیم تحصیلات، سن و نقطه جغرافیایی محل سکونت در میزان آگاهی و شناخت افراد در رابطه با موضوعات مختلف از جمله سلامت باروری نقش موثری دارد، اما محققان رویان این ادعا را رد می‌کنند.متاسفانه حتی زوج‌های تحصیلکرده، سن بالا و مرفه نیز نسبت به چهارستون سلامت باروری اطلاعات بسیار کمی دارند.به عنوان مثال، بسیاری از خانم‌ها حتی از حدود زمان تخمک‌گذاری مطلع نیستند.در صورتی که اطلاع از زمان تخمک‌گذاری برای زوجی که قصد بارداری دارند، بسیار مهم است و این موضوع می‌تواند در باروری فرد تاثیرگذار باشد.

از سوی دیگر نتیجه این تحقیق نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد افراد حاضر در مراکز مشاوره، درباره روش‌های کمک باروری آگاهی نداشتند و تازه بعد از آن که برایشان توضیح داده می‌شد، اعلام می‌کردند از این روش‌ها در صورت ناباروری استفاده می‌کنند.

نازایی ناشی از سقط جنین

ضعف در انتقال آموزش‌ها و اطلاعات صحیح، موجب شده بسیاری از زوجین راه‌های پیشگیری از بارداری را ندانند و به محض اطلاع از بارداری ناخواسته خود، اولین گزینه‌ای که به ذهنشان می‌رسد، سقط جنین است.در حالی که از قوانین این روش مطلع نیستند.چهارستون سلامت در باروری بعد از آن که مطلع می‌شوند قوانین سقط شامل آنها نمی‌شود، دست به اقدام خطرناک تری می‌زنند و آن استفاده از راه‌های غیراستاندارد سقط ازجمله مصرف داروهای غیر‌مجاز است.این کار ممکن است باعث بروز مشکلات جدی برای مادر از‌جمله عفونت و خونریزی‌های شدید، آسیب به رحم مادر و نازایی، مرگ مادر و حتی تولد کودکان معلول شود.

نقش والدین در ناباروری فرزندان

آموزش و انتشار اطلاعات درباره سلامت جنسی، تولید مثل، ناباروری و سقط جنین به افراد متناسب با سن آنها، یک تابوی بسیار جدی در کشور ماست.آنچنان که بسیاری از پدر و مادرها، فارغ از نداشتن اطلاعات کافی درباره نحوه آگاه سازی نوجوانان خود نسبت به بلوغ، زمینه آموزش و دریافت اطلاعات علمی و درست را برای فرزند خود نیز فراهم نمی‌کنند.چرا؟ چون خجالت می‌کشند! غافل از آن که همین خجالت می‌تواند باعث ناباروری دختران و حتی پسران در آینده شود.

آگاهی اندک درباره بیمارهای مقاربتی

متخصصان می‌گویند بیماری‌های مقاربتی همچون زگیل تناسلی و ایدز در حال افزایش هستند.در حالی که یافته‌های تحقیق انجام شده نشان می‌دهد اطلاعات زوج‌ها درباره بیماری‌های مقاربتی کمتر از ۵۰ درصد است.مثلا عده‌ای از افراد گمان می‌کنند ایدز از طریق بزاق دهان قابل انتقال است، در صورتی که چنین برداشتی کاملا اشتباه است.ایدز از طریق خون و زخم به بدن وارد می‌شود.یا عده‌ای دیگر گمان می‌کنند استفاده از کاندوم برای پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی کافی نیست، در صورتی که استفاده از این وسیله پیشگیری مانع ابتلا به بیماری‌های مقاربتی می‌شود.

پیشگیری آسیب زننده استفاده ناصحیح از روش‌های پیشگیری بدون آگاهی درست و مشورت با متخصص باعث می‌شود زوجین در مسیر ناباروری گام بردارند.دقیقا مشکل زوجی که در ابتدای این گزارش به آنها اشاره داشتیم، «استفاده نادرست این زوج از روش جلوگیری از بارداری بود.» آنها گمان می‌کردند نابارور هستند.در صورتی که بعد از دریافت مشاوره فهمیدند خودشان توانایی بارداری را دارند.باید توجه داشت که استفاده غلط از روش‌های جلوگیری از بارداری، در طول زمان می‌تواند واقعا افراد را دچار نازایی کند.متاسفانه زوج‌های زیادی هستند که مکانیسم استفاده از روش‌های پیشگیری را نمی‌دانند.نکته قابل تعمق دیگر آن که، کاربرد روش‌های پیشگیری از بارداری برای همه افراد یکسان نیست.از این روش‌ها باید متناسب با شرایط هر فرد استفاده شود.دریافت اطلاعات در این زمینه علاوه بر مطالعه کتاب، از طریق متخصصان زنان و زایمان امکانپذیر است.چهارستون سلامت در باروری البته متاسفانه برخی از این متخصصان اصلا نسبت به افزایش آگاهی مراجعان خود حتی از طریق معرفی کتاب یا درج اطلاعات صحیح در وبگاه شخصی خود اقدامی نمی‌کنند.اما به نظر می‌رسد تلاش برای آگاه‌سازی مردم باید از جانب پزشکان شروع و تحت حمایت رسانه‌ها قرار گیرد.

محدودیت باروری در مردان هر وقت صحبت از سن باروری شده، بیشتر درباره ضرورت توجه خانم‌ها به این نکته شنیده‌ایم.برای همین بسیاری از زوجین نمی‌دانند سن و قدرت باروری در آقایان نیز محدود است و بسیاری از آقایان فکر می‌کنند قدرت باروری آنها در تمام سنین یکسان است.ضمن آن که با توجه به افزایش آلودگی هوا، افزودنی‌های غذایی، استفاده طولانی‌مدت از لپ تاپ و موبایل به نظر می‌رسد ناباروری با علت مردانه در جهان رو به افزایش است.جام جم

گل من. بازدید : 139 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

نتایج بررسی های جدید نشان می دهد ازدواج و بقاء آن به شکل قابل توجهی منجر به کاهش ریسک زوال حافظه در سنین پیری می شود.

فواید ازدواج برای مغز

فواید ازدواج برای مغز ,بررسی جدید محققان نشان می دهد یک فرد مجرد در مقایسه با افراد متاهل ۴۲ درصد بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار دارد. افراد بیوه بیش از همه در معرض ابتلا به زوال عقل هستند اما در مورد افراد مطلقه چنین رابطه ای مشاهده نشد.

با این حال محققان تاکید می کنند این یافته ها ارتباط مستقیم بین ازدواج و ریسک پایین زوال عقل را اثبات نمی کند.

دکتر اندرو سامرلد، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه کالج لندن، در این باره می گوید: «ریسک بالا زوال عقل در افراد مجرد حتی در صورتیکه دارای سلامت جسمانی هم باشند وجود دارد که بیانگر این مطلب است که فایده ازدواج فراتر از بهبود سلامت فیزیکی است.»

فواید ازدواج برای مغز و کاهش ریسک زوال عقل

تحقیقات قبلی ازدواج را با فواید سلامت نظیر بروز سکته و حملات قلبی کمتر و نرخ بالا زنده ماندن بعد از جراحی باز عروق کرونر نشان داده است.

سامرلند در این باره می گوید: «ما این تحقیق را به این دلیل انجام دادیم که معروف است ازدواج با طیف وسیعی از فواید سلامت از جمله طول عمر بیشتر مرتبط است و ما فکر کردیم این فواید موجب کاهش ریسک زوال عقل می شوند.»

در بررسی جدید، محققان ۱۵ مطالعه ای که به بررسی ازدواج و زوال عقل پرداخته بودند را بررسی کردند. در مجموع تحقیق بیش از ۸۱۲ هزار شرکت کننده بود که در کشورهای متعددی از جمله آمریکا، چین، ژاپن، فرانسه، آلمان و سوئد انجام شده بود.

اکثر شرکت کنندگان افراد متاهل یا بیوه بودند. تعداد کمی (بین ۴ تا ۶ درصد) افراد مطلقه و جداشده بودند و کمتر از ۱۰ درصد هم در اکثر مطالعات افراد همیشه مجرد بودند.

فواید ازدواج برای مغز

بررسی فواید ازدواج برای مغز

یافته ها نشان داد در مقایسه با افراد متاهل، افراد مجرد قطعی ۴۲ درصد بیشتر در معرض ریسک زوال عقل قرار داشتند.

به گفته سامرلد، «حدود ۷ نفر از هر ۱۰۰ نفر بالا ۶۵ سال مبتلا به زوال عقل بودند که این رقم در مورد افراد هرگز ازدواج نکرده نزدیک به ۱۰ نفر در هر ۱۰۰ نفر بود.»

محققان همچنین دریافتند افراد بیوه در مقایسه با افرادی که هنوز با همسرشان زندگی می کردند ۲۰ درصد بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار داشتند.

سامرلد عنوان می کند: «تاثیر محافظتی ازدواج احتمالا با عوامل گوناگون سبک زندگی که با ازدواج همراه هستند نظیر سبک زندگی سالم تر و داشتن روابط اجتماعی بیشتر مرتبط است.»

مهر

گل من. بازدید : 144 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

مهمترین مطالب دوران نامزدی و بعد از آن



همه چیز درباره قرص‌های تری فازیک سه مرحله ایهمه چیز درباره قرص‌های تری فازیک سه مرحله ای

قرص های تری فازیک (سه مرحله ای) نیز یکی دیگر از روش های موثر در پیشگیری از بارداری محسوب می شوند و به علت برخورداری از مقادیر هورمون در ۳ رنگ متفاوت در داروخانه ها قابل عرضه می باشند.

همه چیز درباره آزمایش اسپرم و فواید این آزمایش مهمهمه چیز درباره آزمایش اسپرم و فواید این آزمایش مهم

آزمایش مایع منی اطلاعات زیادی فراهم می کند که می تواند عوامل موثر بر باروری را تعیین کند.

نحوه استفاده از کیت تخمک گذاری چگونه است؟نحوه استفاده از کیت تخمک گذاری چگونه است؟

کیت تخمک گذاری به شما کمک می کند روزهای بارور را در طول ماه شناسایی کنید؛ یعنی یک یا دو روز پیش از تخمک گذاری که احتمال لقاح یا حاملگی بیشتر است.

از تاثیرات مهم ورزش بر زندگی جنسی باخبرید؟از تاثیرات مهم ورزش بر زندگی جنسی باخبرید؟

مسلما تا به حال شنیده اید که مرتب ورزش کردن، می تواند خطر مشکلات مزمن نظیر دیابت، بیماری های قلبی یا پوکی استخوان را کاهش دهد اما تحقیقات جدید نشان داده اند که ورزش می تواند تاثیر شگفت انگیز دیگری نیز داشته باشد: بهبود زندگی جنسی.

افزایش میل جنسی با خوردن این میوه تابستانیافزایش میل جنسی با خوردن این میوه تابستانی

این میوه به دلیل طبع گرم خود، ارزش غذایی بالایی دارد، می‌تواند در افزایش مایعات جنسی و کمک به شکل‌گیری نطفه نقش موثری داشته باشد و سبب فزونی میل جنسی نیز می‌شود.

علائم بارداری بعد از ۴۸ ساعت نزدیکی چیست؟علائم بارداری بعد از ۴۸ ساعت نزدیکی چیست؟

برای جلوگیری از بارداری دیر نیست زیرا مصرف قرص صبح روز بعد از نزدیکی تا هفتاد و دو ساعت پس از نزدیکی موثر است.

دلایل مهم کاهش قدرت باروری در زنان چیست؟دلایل مهم کاهش قدرت باروری در زنان چیست؟

زنان در بین سنین ۲۰ تا ۲۴ سالگی بالاترین قابلیت باروری را دارند و با افزایش سن احتمال بچه دار شدن آنها کاهش می یابد و احتمال ناباروریی بیشتر می شود.

با حقوق جنسی و اصول سلامت جنسی آشنا شویدبا حقوق جنسی و اصول سلامت جنسی آشنا شوید

در این مقاله از می خواهیم شما را با تعریف خلاصه ای از حقوق جنسی و سلامت جنسی آشنا کنیم.

چه غذاهایی را باید قبل از بارداری بخوریم؟چه غذاهایی را باید قبل از بارداری بخوریم؟

رژیم غذایی و باروری به هم مربوط هستند. اگر شما و همسرتان رژیم غذایی سالمی داشته باشید احتمال باروری افزایش می یابد.

اختلالات جنسی را اگر رفع نکنید چه می شود؟اختلالات جنسی را اگر رفع نکنید چه می شود؟

به افرادی که از مشکلات جنسی رنج می‌برند، توصیه می‌شود با بررسی‌های لازم به پزشک متخصص مراجعه کنند نه تبلیغات روزنامه و ماهواره و اینترنت و شبکه‌های اجتماعی.

وزن زنان بر قدرت باروری آنها تاثیر میگذارد؟وزن زنان بر قدرت باروری آنها تاثیر میگذارد؟

تغذیه و ورزش از عوامل محیطی تاثیرگذار در قدرت و سلامت باروری هستند و تاثیرات آنها بیشتر از وزن و میزان توده بدنی است.

اگر بین ازدواج تا فرزند آوری فاصله بیفتد ناباروری اتفاق میفتد؟اگر بین ازدواج تا فرزند آوری فاصله بیفتد ناباروری اتفاق میفتد؟

فاصله طولانی ازدواج تا فرزندآوری مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، یکی از دلایل بروز ناباروری را فاصله زیاد بین دو فرزند دانست و گفت: اگر فاصله فرزند اول تا دوم بیش از ۵ سال باشد هم ممکن است به ناباروری ثانویه منجر شود. محمد اسماعیل مطلق، مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده […]

ریشه مشکلات رابطه جنسی در اوایل ازدواجریشه مشکلات رابطه جنسی در اوایل ازدواج

مشکلات جنسی مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد با مهم توصیف کردن نقش تبلیغات ماهواره‌ای در بروز مشکلات جنسی میان زوجین، تصریح کرد:« ۹۹ درصد از افرادی که به دلیل کوچکی اندازه آلت خود به مراجعه می‌کنند مشکلی ندارند و تنها تحت تاثیر تبلیغات نادرست قرار گرفته‌اند.» دکتر محمد حسین اخوان تقوی اظهار داشت:« […]

رعایت نکات ضروری در دوران عقدرعایت نکات ضروری در دوران عقد

دوران عقد معمولاً در ازدواج هایی که در ایران انجام می شود، دوران نامزدی، دورانی قبل از رفتن زیر یک سقف است که دختر و پسر در آن به صورت شرعی و قانونی عقد کرده و به هم محرم می شوند(dot) در این دوران، رابطه ی دختر و پسر بسیار بیشتر و آزادتر از زمان […]

بهترین زمان پس از ازدواج برای بچه دار شدنبهترین زمان پس از ازدواج برای بچه دار شدن

زمان مناسب برای بچه دار شدن چه زمانی بهتر است بچه دار شویم و بهترین وقت برای این امر چه موقع است چند وقت پس از ازدواج زمان مناسبی برای بچه دارشدنمان است و چه زمانی جای یک فرزند در خانه حس می شود؟ پدر و مادر شدن یک مرحله فوق‌العاده از زندگی و در […]

بهترین روش برای بیان کردن مسائل جنسی در دوران نامزدیبهترین روش برای بیان کردن مسائل جنسی در دوران نامزدی

بیان کردن مسائل جنسی در دوران نامزدی روابط جنسی در دوران نامزدی یکی از مسائل مهم دوران نامزدی است.سوالی که مطرح می شود این است که درباره مسائل جنسی دوران نامزدی چگونه باید صحبت کنیم؟ مسائل جنسی را قبل از ازدواج چگونه مطرح کنیم؟ در دوران نامزدی کی درباره مسائل جنسی صحبت کنیم؟ صحبت کردن […]

رابطه جنسی در دوران نامزدی ؟!رابطه جنسی در دوران نامزدی ؟!

رابطه جنسی دوران نامزدی دوران نامزدی بهترین دوران زندگی افراد استکه لذت آن قابل مقایسه با دوران پس از ازدواج نیست می خواهیم بدانیم در زمینه روابط جنسی در این دوران چه میزان باید محتاط بود و چه مواردی را باید رعایت کرد در دوران نامزدی ، شما چه صیغه محرمیت خوانده باشید و چه […]

۶ قدم از ازدواج تا بچه دار شدن۶ قدم از ازدواج تا بچه دار شدن

بچه دار شدن درست است که هدف و انگیزه اصلی از ازدواج صرفا بچه دار شدن نیست ولی عموم زوج هایی که ازدواج می کنند، به این موضوع توجه جدی دارند و اصلا از همان ابتدا، وقتی قرار است آزمایش های قبل از ازدواج را انجام دهند، بخشی از وضعیت شان برای بارداری هم سنجیده […]

مشکلات برقراری رابطه پس از ازدواجمشکلات برقراری رابطه پس از ازدواج

برخی افراد در اوایل ازدواج و در زمینه رابطه جنسی دچار مشکلات فراوان می شوند که از جمله آن می توان به نداشتن آمادگی و شرایط روحی کافی در این زمینه اشاره کرد! وقتی دو نفر با هم ازدواج کرده و وارد دنیای جدید زندگی مشترک می‌شوند، اهداف و برنامه‌های مشترکی دارند؛ هر دو می‌خواهند […]

اگر فرزند سالم می خواهید! این آزمایش را قبل ازدواج فراموش نکنید!اگر فرزند سالم می خواهید! این آزمایش را قبل ازدواج فراموش نکنید!

این مشاوره مى‌تواند یک مشاوره ساده باشد و یا مشاوره‌اى که براى افرادى صورت مى‌گیرد که ازدواج خویشاوندى دارند و یا مشاوره‌اى که براى افرادى صورت مى‌گیرد که ازدواج خویشاوندى دوطرفه (مضاعف) دارند. ارائه مشاوره های ژنتیکی و انجام تست های تشخیصی قبل از لانه گزینی و…، به زوجین کمک می کند از تولد نوزادانی […]

گل من. بازدید : 131 پنجشنبه 15 شهریور 1397 نظرات (0)

مراسم فیلم‌های کوتاه اکران تابستانه در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار شد. در این مراسم چهره های مشهوری مانند آزاده صمدی ، حامد بهداد ، حامد بهداد ، مهتاب کرامتی ، حدیث میر امینی و بسیاری از چهره های مشهور دیگر حضور داشتند.

مراسم اکران فیلم های کوتاه تابستانه با حضور چهره های مطرح سینما در باغ کتاب برگزار شد. در این مراسم چهره های مشهوری مانند آزاده صمدی ، حامد بهداد ، حامد بهداد ، مهتاب کرامتی ، حدیث میر امینی ، ریحانه پارسا ، ماهور الوند و بسیاری از چهره های مشهور دیگر حضور داشتند. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده کنید.

فیلم های کوتاه تابستانه

فرنوش صمدی یکی از کارگردان‌های فیلم کوتاه سکوت در این مراسم طی سخنانی کوتاه گفت: ما خیلی دوست داشتیم که یک مراسم مانند اکران فیلم‌های بلند برای فیلم‌های کوتاه برگزار کنیم، علاقه‌مند بودیم تا راهی را باز کنیم که بقیه فیلمسازهای کوتاه بدانند می‌توانند چنین مراسم‌هایی داشته باشند و بر روی فیلم‌های کوتاه سرمایه‌گذاری کنند تا بیشتر دیده شوند.

شش فیلم کوتاه: سکوت ساخته فرنوش صمدی و علی عسکری، تناوب ساخته علی خوشدونی فراهانی، مارلون ساخته درناز حاجی‌ها، #ساعت_چهار ساخته عاطفه محرابی، باران آهسته می‌بارد ساخته سعید نجاتی و سایه فیل ساخته آرمان خوانساریان در این برنامه به نمایش درآمدند. سیدصادق موسوی (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران)، فرید فرخنده کیش (مدیرعامل سابق سینمای جوانان)، محمدرضا دلپاک، مهتاب کرامتی، حامد بهداد، آزاده صمدی، وحید جلیلوند، ماهور الوند، محسن امیر یوسفی و بابک کریمی از جمله مهمانان این مراسم بودند.

خوب است ببینید : تصاویر اکران فیلم های کوتاه تابستانه

فیلم های کوتاه تابستانه

ریحانه پارسا

فیلم های کوتاه تابستانه

شادی کرم وردی

فیلم های کوتاه تابستانه

دنیا مدنی

فیلم های کوتاه تابستانه

حدیث میرامینی

فیلم های کوتاه تابستانه

آزاده صمدی

فیلم های کوتاه تابستانه

بازیگران مشهور حاضر در مراسم

فیلم های کوتاه تابستانه

مهتاب کرامتی

فیلم های کوتاه تابستانه

حامد بهداد

فیلم های کوتاه تابستانه

ماهور الوند

تعداد صفحات : 9

درباره ما
مجله سرگرمی گل من(تازهای دنیا ، فال روزانه و ...)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 254
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 7,351
  • بازدید کلی : 197,190
  • کدهای اختصاصی