loading...
مجله گل من
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه شب بخیر 2 281 piskesvat
خصوصیات زنان متولد مهر 1 272 shahrokh
مجرم زندانی با استفاده از هلی کوپتر از زندان فرار کرد 2 284 sara
فال روز چهارشنبه 28 شهریور 1397 0 210 sara
خواستگاری ویدا جوان از همسرش با مهریه 7هزار شاخه گل 4 305 sahar
واریس چیست؟ 0 206 sara
فال چینی امروز برای تمامی ماه ها 0 209 sara
تست شخصیت شناسی جالب 0 185 sahar
خصوصیات شخصیتی و روانی زن متولد آذر ماه 0 194 sahar
اتفاق ناگوار در تمرین تیم امید استقلال 0 194 sahar
جزئیات باج گیری یک میلیون دلاری هکرها 0 191 sahar
آخرین وضیعت ترافیک جاده های کشور 0 207 sahar
حداقل سن ازدواج پسران و دختران در ایران چقدر است؟ 0 203 sahar
پیش فروش محصولات ایران خودرو با سود مشارکت چند درصد؟ 0 203 sahar
شرایط اختصاصی و عمومی استخدام نیروی انتظامی 97 0 220 sahar
اس ام اس های غمگین و ناراحت کننده 0 199 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر - سری 2 0 172 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر 0 171 sahar
آناناس موثر برای درمان عفونت و بی خوابی 2 250 sahar
آرایشگر بدون دست حرفه ای آرایش میکند! + عکس 0 207 sahar
پسر 13 ساله ای که خودش را گروگان گرفت! + تصاویر 0 186 sahar
اس ام اس زیبا برای تشکر و قدردانی 0 175 sahar
جملات کوتاه و تاثیرگذار از بزرگان 0 180 sahar
۹ جمله طلایی حتما بخوانید 0 189 sara
شما دوست خداهستید 0 194 sara
راز قهرمان شدن ادیسون 0 176 sara
فال روزانه ابجد 0 179 sara
امروز را ازدست ندهید زیرا: 0 176 sara
مشخصات کلی متولدین آذر ماه پر شانس ترین افراد 3 273 sara
قیمت واکسن آنفولانزا سال 97 0 202 sara
گل من. بازدید : 183 پنجشنبه 25 مرداد 1397 نظرات (0)

طالع بینی چینی سال تولد

سال نو چینی ها مبارک! سال نوی چینی از مهم ترین تعطیلات سنتی مردم چین است. گاهشمار چینی، گاهشمار ترکیبی شمسی-قمری است که تعیین کننده روزها، ماه ها و سال ها می باشد.طالع بینی چینی

طالع بینی چینی

هر سال در ماه بهمن، سال چینی نو می شود. سال نو، با پدیدار شدن ماه در نخستین روز سال آغاز می شود و به همین علت گاه به آن سال نوی قمری نیز گفته می شود. جشن سال نو، عموماً پانزده روز به طول می انجامد و با جشن فانوس پایان می یابد. در بیشتر کشورهایی که چینی ها اکثریت را تشکیل می دهند یا اقلیت قدرتمندی هستند، سال نوی چینی جشن گرفته می شود؛ از آن جمله می توان به چین، هنگ کنگ، تایوان، برونئی، کره، مغولستان، نپال، بوتان، ویتنام، سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین و تایلند اشاره کرد.

 

طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

طالع بینی چینی نیز که بر اساس سال تولد می باشد، با سمبل حیوانات نشان داده شده و شهرت فراوانی دارد.

 

سال 2007 سال خروس است و اعتقاد عموم بر این است که متولدین این سال افراد خوشبخت و خوش شانسی هستند.

 

طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

اگر شما هم دوست دارید که طالع خود را بر اساس طالع بینی چینی ها بدانید، با ماه همراه باشید.

 

سال تولد میلادی خود را از جدول زیر یابید و با توجه به حیوان مخصوص به سال تولدتان، طالع خود را بخوانید.

 

طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

 نماد سال تولد

موش

 

افرادی که در این سال به دنیا آمده اند، افرادی باهوش و جذاب هستند. آنها دوست دارند که در همه چیز کنکاش کنند. به بیانی آنها افرادی به شدت کنجکاو هستند. البته این را هم نمی توان نادید گرفت که گاهی پول اهمیت زیادی در زندگی شان دارد طوری که گاهی بدون آن انگیزه هیچ کاری را ندارند.

 

طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 


 

گاو

 

افرادی که گاو سمبل سال تولدشان است، افرادی سرسخت، قوی و با اراده هستند. آنها ایمانی مستحکم دارند. از آنجا که اعتقادات خاص خود را دارند و بر آنها نیز پافشاری می کنند، گاهی به افرادی لجباز نیز شناخته می شوند.

 
طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

 

ببر

 

افرادی که در این سالها به دنیا آمده اند، به افرادی شجاع و مستقل شهرت دارند. نظرات و اعتقادات آنها همیشه مورد توجه و احترام دیگران قرار دارد. آنها گاهی دست به کارهای بزرگ و هیجان انگیز می زنند و به بیانی مرد عمل اند. اگر چه این کارها را برای دل خود انجام می دهند اما از این که نظر دیگران را نیز به خود جلب کنند، لذت می برند.

 

طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

 

خرگوش

 

خرگوش سمبل افرادی است که همیشه مورد علاقه و احترام دیگران قرار می گیرند. آنها افراد مهربان، صلح جلو و بسازی هستند که همیشه خودشان را از درگیری ها دور می کنند. از خصوصیت بارز آنها می توان به حساس بودن نیز اشاره کرد. در انتخاب نیز سخت گیرند طوری که وقتی گزینه های مختلفی پیش رویشان است، گیج می شوند و نمی توانند تصمیم درست را بگیرند.

 
طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

 

اژدها

 

اژدها نشانه قدرت است. افرادی که در این سال متولد شده اند، افرادی پر انرژی و سرشار از زندگی اند. غیبت و دورویی به شدت آنها را می آزارد طوری که در این شرایط به شدت عصبانی و کم صبر می شوند.

 
طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 


 

مار

 

مار سمبلی از عقل و شعور است. این افراد باهوش اما در عین حال شکاک هستند و مدام به همه چیز شک می کنند. ادبیات و هنر دو زمینه مورد علاقه آنهاست. اگر با این افراد رفتار و آمد می کنید، مراقب رفتارهای خود باشید زیرا که همه چیز را به خوبی تحت کنترل شان دارند.

 
طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

 

اسب

 

افرادی که در این سال به دنیا آمده اند، خونگرم هستند و روابط اجتماعی بالایی دارند. مستقل بودن یکی از نقاط قوت آنهاست. از آنجا که آنها رک اند، ممکن است حرفی بزنند که ناراحت شوید اما به دل نگیرید زیرا چیزی توی دلشان نیست.

 
طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

 

بز

 

بز نشانه افرادی است که دوست دارند در خلوت خود و با افکاری که مدام در سر می پرورانند، تنها باشند. آنها افرادی خلاق و باهوشند. هنر از زمینه های مورد علاقه آنهاست. از آنجا که محتاط و به شدت اقتصادی اند، در تصمیم گیری سخت گیرند و مدام آن را به تعواق می اندازند.

 
طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

 

میمون

 

افرادی که در سال میمون به دنیا آمده اند، دوست دارند که دیگران را بخندانند. در واقع آنها از شادی دیگران شاد می شوند. آنها پر از انرژی و شور زندگی هستند اما گاهی نمی توانند خود و احساسات شان را کنترل کنند.

 
طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 
 

 

خروس

 

افراد خروس نشان، افرادی صادق، سخت کوش و هوشیار هستند. آنها به ندرت به دیگران اعتماد می کنند. اگر با فردی که متولد این سال است رفت و آمد دارید حواس تان به رفتارهایتان باشد زیرا که آنها کم صبرند و به سرعت از کوره در می روند.

 
طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

 

سگ

 

همان طور که از سمبل این سال هم مشخص است، متولدین این سال افرادی وفادارند. شما می توانید با خیال راحت راز دلتان را با آنها در میان بگذارید و مطمئن باشید که جای حرف هایتان نزد او امن است. آنها از سخت کوشی می هراسند اما از طرف دیگر نگرانی های زیادی در مورد مسائل پیش رو دارند که بخشی از انرژی آنها را می گیرد.

 
طالع بینی چینی

نمادهای طالع بینی چینی

 

 

خوک

 

خوک نشانه ای از کمال در شخصیت و رفتار است. این افراد همیشه دیگران را بابت اشتباهاتی که مرتکب شده اند، می بخشند و خیلی زود بدی ها را فراموش می کنند. مطمئنا از همنشینی با متولدین این سال نهایت لذت را خواهید برد.

 
طالع بینی چینی
گل من. بازدید : 153 پنجشنبه 25 مرداد 1397 نظرات (0)

فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

 از یک طرف دقیقاً می‌دانید که برای رسیدن به هدف خود چه باید بکنید و از طرف دیگر ترجیح می‌دهید  یک کار دیگری انجام دهید. این دو دلی، شما را دیوانه کرده و جلوی عملی کردن آرزوی شما را می‌گیرد. شانس آوردید که بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید کنترل خود را دارید، چون شادی شما نه تنها به وقایع خارجی وابسته نیست بلکه به عکس العملی که در مقابل آنها دارید بستگی دارد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 تعیین کردن مرز بین زیرکی و حماقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی‌توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق‌العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می‌تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می‌آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده‌هایتان را برای خودتان نگه دارید می‌توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

حتی اگر تاریچه زندگی شما عجیب‌تر از داستان و رمان است، ممکن است مایل باشید امروز نقش محوری داشته باشید و داستان‌تان را با دیگری درمیان بگذارید. به علاوه، ممکن است بخواهید بخش‌های خاصی از زندگی شخصی‌تان را برای خودتان نگه دارید. البته این حق شماست اما فکر کنید که چه چیزی را از قلم انداخته‌اید که می‌تواند دیدگاه شخصی را درباه شما عوض کند طوری که شما متوجه نشوید. صادق باشید و تمام واقعیت را بگویید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

 روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز گسترش پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی شما وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهتربن کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما بیشتر به طرف مردمی جذب می‌شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می‌توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می‌افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

 دو جمله «عجله نکنید» و « نگران نباشید» امروز می‌تواند دو پند مناسب برای شما باشد. هر چیزی به وقت خودش اتفاق خواهد افتاد و نیازی نیست که شما سعی و تلاش اضافی بکنید. عجیب اینکه شما در حال حاضر نمی‌خواهید این واقعیت را قبول کنید، ولی این انکار کردن‌ها زیاد ادامه نخواهد داشت. به جای اینکه به دنبال راههایی باشید که به امکاناتی که دارید در آینده توسعه بدهید، سعی کنید از چیزهایی که در اختیار دارید هم اکنون لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

 مهم نیست که یک چیزی یا کسی الان چقدر خوب نشان می‌دهد، چند دلیل عملی وجود دارند برای اینکه شما نتوانید به آنچه می‌خواهید برسید. خوشبختانه، اراده شما در صبر کردن برای رسیدن به خواسته‌تان به شما کمک زیادی می‌کند.عجله ممکن است همه چیز را خراب کند اما اگر قدم به قدم پیش بروید مطمئناً به هدف خود می‌رسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی‌توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال که کار می‌کنید از کارتان لذت هم ببرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

شما می‌خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می‌رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید، اوضاع بهتر می‌شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

 شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که  در سابق  راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. برای رسیدن به اهداف تان از دیکران سوﺀ استفاده نکنید.
 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 خرداد 1397

- فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما هر چقدر هم که کار کنید مهم به نظر نمی‌رسد، برای اینکه هرقدر هم که کار بکنید هنوز کافی نیست. یک شخص که ممکن است رئیستان باشد یا یکی از دوستان نردیکتان دوست دارد که آنچه امروز شما روی میز کارتان می‌گذارید مورد قبول واقع نشود. و اگر دیگران از شما کار بیشتری نخواستند، ممکن است که شما اولین کسی باشید که بیرحمانه در مورد بی‌کفایتی خودتان قضاوت می‌کنید. اگر انتظارات شما برآورده نمی‌شود نگران نباشید؛ دوران منفی بافی شما به سرعت سپری شده و شما به زودی به خوش بینی سابقتان باز خواهید گشت.

گل من. بازدید : 274 دوشنبه 14 خرداد 1397 نظرات (0)

مطرح ترین حیوان پیشگو در روسیه

مانند بسیاری دیگر از طرفداران فوتبال که به پیش بینی نتایج علاقه مندند، آشیل هم این روزها مشغول آشنایی با تیم هایی است که این ماه در بزرگترین نمایش فوتبال حضور دارند. آشیل اما یک نقطه قوت مهم دارد:حس گربه!گربه ناشنوا

گربه ناشنوا

گربه سفید و پشمالوی معروفی که این روزها در موزه هرمیتاژ سن پطرزبورگ زندگی می کند، به عنوان موجود پیشگوی مسابقات امسال روسیه شناخته شده است. پیش از این، اختاپوسی به اسم پائول با پیش بینی درست نتایج بازی های آلمان و البته قهرمانی اسپانیا، به شهرتی جهانی رسیده بود.

گربه ناشنوای پیشگو

پیشگوی فوتبال جام جهانی 2018 روسیه   

آشیل، پیش از این نتایج مسابقات کنفدراسیون های سال 2017 را هم پیش بینی کرده بود. نکته بسیار جالب در رابطه با این گربه این است که آشیل ناشنواست و کمتر تحت تاثیر قرار می گیرد. او با انتخاب ظرف غذایی (موش) که روی آن پرچم تیم ها قرار داده شده، تیم برنده را انتخاب می کند.

خانم آنا کندراتیوا، دامپزشک مخصوص این گربه ناشنوا گفته است که او در حال آماده شدن برای جام جهانی 2018روسیه است. این دامپزشک همچنین گفته است «مردم سعی دارند بیش از حد نیاز به او غذا بدهند و در یک دوره، بیشتر شبیه توپ فوتبال تا گربه پیش بینی کننده فوتبال. به خاطر همین یک رژیم بسیار منظم را برای این گربه ناشنوا در نظر گرفتیم و برنامه تمرین موثری را برایش در نزدیکی موزه شروع کردیم.»

تعداد صفحات : 9

درباره ما
مجله سرگرمی گل من(تازهای دنیا ، فال روزانه و ...)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 254
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 708
  • بازدید سال : 7,888
  • بازدید کلی : 197,727
  • کدهای اختصاصی