loading...
مجله گل من
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس عاشقانه شب بخیر 2 280 piskesvat
خصوصیات زنان متولد مهر 1 271 shahrokh
مجرم زندانی با استفاده از هلی کوپتر از زندان فرار کرد 2 282 sara
فال روز چهارشنبه 28 شهریور 1397 0 209 sara
خواستگاری ویدا جوان از همسرش با مهریه 7هزار شاخه گل 4 302 sahar
واریس چیست؟ 0 205 sara
فال چینی امروز برای تمامی ماه ها 0 208 sara
تست شخصیت شناسی جالب 0 184 sahar
خصوصیات شخصیتی و روانی زن متولد آذر ماه 0 193 sahar
اتفاق ناگوار در تمرین تیم امید استقلال 0 193 sahar
جزئیات باج گیری یک میلیون دلاری هکرها 0 191 sahar
آخرین وضیعت ترافیک جاده های کشور 0 205 sahar
حداقل سن ازدواج پسران و دختران در ایران چقدر است؟ 0 202 sahar
پیش فروش محصولات ایران خودرو با سود مشارکت چند درصد؟ 0 201 sahar
شرایط اختصاصی و عمومی استخدام نیروی انتظامی 97 0 219 sahar
اس ام اس های غمگین و ناراحت کننده 0 199 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر - سری 2 0 172 sahar
اس ام اس عاشقانه صبح بخیر 0 170 sahar
آناناس موثر برای درمان عفونت و بی خوابی 2 249 sahar
آرایشگر بدون دست حرفه ای آرایش میکند! + عکس 0 206 sahar
پسر 13 ساله ای که خودش را گروگان گرفت! + تصاویر 0 184 sahar
اس ام اس زیبا برای تشکر و قدردانی 0 174 sahar
جملات کوتاه و تاثیرگذار از بزرگان 0 178 sahar
۹ جمله طلایی حتما بخوانید 0 188 sara
شما دوست خداهستید 0 192 sara
راز قهرمان شدن ادیسون 0 175 sara
فال روزانه ابجد 0 178 sara
امروز را ازدست ندهید زیرا: 0 175 sara
مشخصات کلی متولدین آذر ماه پر شانس ترین افراد 3 272 sara
قیمت واکسن آنفولانزا سال 97 0 200 sara
گل من. بازدید : 161 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)

علت تشنگی زیاد چه می تواند باشد؟

 علت تشنگی زیاد
علت تشنگی زیاد
احساس تشنگی امری طبیعی است که ممکن است به دلیل کم آبی بدن، غذاهای شور و کار زیاد باشد، اگر چه گاهی اوقات تشنگی شدید ممکن است نشان دهنده بیماری باشد، باید با در نظر گرفتن اینکه بدن شما رطوبت کافی را دارد ولی باز هم شما احساس تشنگی می کنید باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید.
 
به نوشته ی نمناک کم شدن آب بدن شرایطی است که بدنتان آب کافی را برای انجام وظایف خود ندارد و ممکن است به دلایل مختلف مانند اسهال، استفراغ و تعرق زیاد رخ داده باشد.
علت تشنگی زیاد

بیماری هایی که علت تشنگی زیاد هستند 

7 علت معمول تشنگی زیاد

در این مقاله لیستی از علل تشنگی تهیه کرده ایم که در ادامه به آن می پردازیم.
 
1. دیابت : وقتی قند خون بالا می رود فشار زیادی به کلیه ها وارد می شود که منجر به ایجاد ادرار میشود و گلوکز اضافی دفع می شود.
 
2. دیابت نوع1 : این نوع دیابت بر اساس عدم تعادل هورمون ها دسته بندی می شود و روی جذب تاثیر می گذارد و هنگام ادرار آب زیادی از بدن دفع می شود.
 
3. دوره قاعدگی : در این دوره باید آب فراوانی را میل کنید چون هورمون پروژسترون و استروژن روی سطح مایعات بدن تاثیر می گذارد.
 
4. دهان خشک : اشتباه رایجی که همیشه وجود دارد این است که فکر می کنند، خشکی دهان به دلیل تشنگی شدید است اما دلیل دیگر خشکی نابهنجار دهان مخاط دهان است.
 
5. کم خونی آنمی : کم خونی ناگهانی که در نتیجه خونریزی قاعدگی یا خونریزی معده رخ می دهد، علت رایج آنمی محسوب می شود به همین دلیل بدن برای جبران از دست دادن مایعات بدن آب را جایگزین می کند.
 
6. فشار خون پایین : فشار خون پایین، افسردگی، عصبانیت، تشنگی و سرگیجه را در پی دارد.
 
7. رژیم غذایی : غذاهایی که ادرار آور هستند مانند :کرفس ، لیمو و چغندر احساس تشنگی را بیشتر می کنند.

 

گل من. بازدید : 163 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)


11 مورد، که خارش پوست شما می تواند در مورد سلامتی شما آشکار کند

دلایل متعددی برای خارش پوست وجود دارد که برخی از آنها مربوط به بیماری های پوستی است و برخی مربوط به بیماری های جدی تر دیگر مانند سرطان وایدز .خارش پوست، یکی از شایع ترین شکایاتی است که بیماران را مجبور می کند برای تخفیف یا درمان آن به متخصصین پوست و مو مراجعه کنند. گاه خارش چنان شدید است که فرد، قادر به خوابیدن نبوده و امکان زندگی عادی برای فرد وجود ندارد. علل احتمالی خارش مزمن بیش تر از پوست خشک است و می تواند ریشه در بیماری هایی داشته باشد که در این بخش از نمناک به آنها اشاره خواهیم کرد.خارش پوست
خارش پوست
 
خارش پوست

بیماری هایی که خود را با خارش پوست نشان می دهند

بیماری هایی که با خارش پوست آشکار می شوند

بیماری کلیوی :
خارش شدید در سراسر بدن، اغلب در افرادی که دچار بیماری کلیوی یا مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی هستند، رخ می دهد.در واقع یک مطالعه نشان داد که 42 درصد از بیماران دیالیزی دچار خارش متوسط ​​تا شدید کلیوی بودند. آنتونی M. رزسی، MD، دستیار در مرکز سرطان Memorial Sloan Kettering و بیمارستان پروتستان نیویورک می گوید:"بعضی افراد آن را یک مزاحمت توصیف می کنند."
"خارش" بسیار شدید دارم که در اوج خستگی شب از خواب بیدار می شوم.
"علم هنوز کشف نکرده است که چرا بیماری کلیه باعث خارش می شود، اما پزشکان معتقدند که با ایجاد سموم در بدن زمانی که کلیه ها قادر به حذف مواد زاید از جریان خون نیستند، اتفاق می افتد.
 
علت خارش پوست

تاثیر بیماری های کلیوی بر روی پوست

خارش پوست نشانه اولیه بیماری کبد

بیماری کبد :
خارش پیوسته می تواند یک نشانه خاموش بیماری کبدی باشد.جایی که کم خونی ، می تواند یک نشانه اولیه بیماری کبد باشد. دکتر سوزی، استادیار گروه پوست در دانشکده پزشکی ییل می گوید:"اگر کبد شما به درستی عمل نکند، اتفاقات جانبی مانند اسیدهای صفراوی باعث سمی شدن بدن می شوند.
هدف اصلی این است که، بیماری کبد را درمان و داروهایی که می توانند اسید های صفراوی را از بین ببرند، تجویز کنند. پزشکان معمولا داروهایی را تجویز می کنند که می توانند جذب بدن از اسیدهای صفراوی را مهار کنند یا مقدار اسید صفراوی که به کبد بازگردانده می شوند را، کاهش دهند.
 
 خارش پوست

تاثیر بیماری های کبدی بر روی پوست

درماتوفیزیک :
اگر پوست بدن به آرامی خراشیده شوند، ناخن ها را نازک می کند، پوست های قرمز را روی پوست خود می گذارند که 15 تا 30 دقیقه طول می کشد تا ناپدید شوند که ممکن است درماتوفیزیسم وجود داشته باشد.
اگر چه علت این مشخص نیست، کلینیک می گوید که این می تواند ناشی از استرس، عفونت ها، آلرژن ها یا داروهایی مانند پنی سیلین باشد.دکتر روخسار می گوید:"این یک وضعیت پوستی شدید است، جایی که پوست شما حساس به لمس و انتشار بیش از حد هیستامین است."
مناطق لمسی و لباس، بیشترین حساسیت را به درماتولوژی دارند.تشخیص آسان است، اما اغلب اوقات تشخیص داده نمی شود، زیرا برای افرادی که به متخصص پوست متوسل می شوند، به اندازه کافی جدی یا ناراحت کننده نیست.اگر خارش شدید باشد، پزشک میتواند آنتی هیستامین را برای تسکین التهاب تجویز کند.

بیماری نخاعی یکی از علت های خارش پوست

علت شایع خارش پوست

خارش پوست و علت های آن

بیماری نخاعی :
ظاهر شدن خارش مداوم وسط پشت (بدون جوش یا دانه) می تواند نشانه ی نوروپاتی ، نشانه ای از عصبانیت باشد.قبل از ارائه درمان، پزشکان ابتدا بیماری نخاعی را به عنوان یک علت، محروم می کنند. تحقیقات نشان داده است که بیماری ستون فقرات، چه به علت سن یا آسیب، می تواند بر عصب فشار وارد کند و آن را خراب کند، که باعث احساس خارش در پوست می شود.
خارش های نوروپاتی ممکن است در یک طرف بدن و یا هر دو رخ دهد، اما اگر خراش تسکین نداشته باشد، پرچم قرمز بزرگ است.دکتر روسی می گوید:"افراد مبتلا به اگزما احساس خارش می کنند. "اما [خارش عصبی] با خراش بهبود نمی یابد.
خارش، اغلب تشدید می شود. "بعضی ها می گویند احساس می کنند که حشرات بر روی آنها می خزند.هنگامی که بیماری نخاعی یا سایر بیماری ها اتفاق افتاد، ممکن است خارش عصبی با کرم کپسایسین، که از فلفل داغ گرفته شده است، درمان شود، برای سوزاندن اعصاب که به طور نامنظم بر روی پوست شلیک می شود.

خارش پوست نشانه هایی از حساسیت پوستی بیماری سلیاک 

بیماری سلیاک :
جای زخم و تاول روی زانو ها ، آرنج ها، کپل ها و / یا موی سر، بسیار خارشی هستند و نشانه هایی از حساسیت پوستی بیماری سلیاک هستند."هنگامی که یک فرد مبتلا به بیماری سلیاک میلوتین مصرف می کند، سیستم ایمنی مخاطی در روده با تولید نوعی آنتیبادی به نام ایمونوگلوبولین پاسخ می دهد."
جان زون، عضو هیئت مشاوره پزشکی دانشکده پزشکی بنیاد سلیاک، به celiac.org گفت:این آنتی بادی IgA به سلول های پوستی منتقل می شود تا پاسخ خارش را ایجاد کند.داپسون تجویز می تواند تسکین دهنده خارش کوتاه مدت برای پوست را فراهم کند، اما آسیب روده ای جدی است و بیماران باید یک رژیم غذایی بدون گلوتن برای زندگی را بپذیرند.اگر آنها به خوردن گلوتن ادامه دهند، بیماران سلیاک ممکن است سوء تغذیه، کم خونی، کاهش استخوان، ورم معده و حتی سرطان بگیرند.
 
 حساسیت پوستی

خارش پوست بسیاری از بیماری ها را آشکار می سازد

لنفوم :
دکتر سوزی می گوید:"چیز دیگری که شما باید از اختلالات خون جلوگیری کند." از 5 تا 30 درصد لنفوم ها مانند هاجکین و غیر هودکین می تواند خارش داشته باشد، خارش با تحریک یا بدون تحریک، می تواند اولین علامت بیماری هوچکین باشد که احتمالا ناشی از سیتوکین ها، مولکول های سیگنال سلولی است که موجب التهاب در پاسخ به عفونت می شود .اگر پزشک شما به لنفوم شک کند، ممکن است اشعه ایکس سفارش دهد ،تا بیماری را از بین ببرد.اگر این بیماری تشخیص داده شد، خارش پس از شروع شیمی درمانی یا پرتودرمانی به زودی متوقف خواهد شد.

بیماری تیروئید یکی از علت های خارش پوست 

خارش پوست

بیماری تیروئید و ارتباط آن با خارش پوست 

بیماری تیرویید :

کامرون روخسر، استاد دانشیار پوست در بیمارستان کوه سینا و متخصص پوست و جراح زیبایی در مرکز زیبایی، پوست و لیزر نیویورک می گوید:بیماری تیروئید، از نظر فعال بون یا غیر فعال بودن، می تواند احساسات عجیب و غریب در پوست ایجاد کند."هیچ کس چگونگی را نمی داند، اما ممکن است تغییرات در غدد عرق ،باعث خشکی پوست شود."

پوست خشک در افراد مبتلا به هیپوتیروئیدی رایج است، زیرا بافت پوست حاوی گیرنده های هورمون تیروئید است که فعالیت سلولی را در صورت عدم وجود هورمون تیروئید کاهش می دهد.

آلرژی یکی از شایع ترین علل خارش پوست

آلرژی :

آلرژی ،یکی از شایع ترین بیماری های مزمن در جهان است.در واقع، بسیاری از آلرژی های پوستی در زیر چتر مانند درماتیت تماس قرار می گیرند، تحریک خارش روی پوست شما که هنگام تماس با آلرژن ایجاد می کنید.پیچک سمی، نیکل و یا ترکیبات موجود در اقلام مراقبت شخصی مانند دستمال مرطوب و آرایش، فقط چند مورد از آلرژن ها هستند که، می توانند باعث درماتیت تماس شوند.متخصص پوست شما ممکن است پوست را با ترکیبات مختلفی که با شایع ترین آلرژن ها مرتبط هستند ،شناسایی کند تا علت اصلی آلرژی شما را مشخص کند.

خشکی و خارش پوست

خارش پوست و ارتباط آن با آلرژی

خشکی و خارش پوست به علت یائسگی

یائسگی :

اگر در نهایت یائسگی را تجربه کردید، ممکن است متوجه تغییر ناگهانی در ظاهر شوید، از جمله پوست خشک ،از دست دادن استروژن، یک ساختار ضروری برای تولید کلاژن، منجر به پوست نازک تر و خشن تر به دلیل کمبود روغن های طبیعی می شود که رطوبت پوست شما را از بین می برد.جوانانی ،خود را با ژل آلو ورا یا لوسیون کالنگار نگه دارید، که باعث می شود آب در لایه ی بیرونی پوست شما بماند ،تا خشکی و خارش کاهش یابد.

تشخیص سرطان پستان با خارش و اگزما نوک پستان

خارش پوست بدن

خارش پوست و ارتباط آن با سرطان پستان

سرطان پستان :

بیماری پدیت نوک پستان، یک شکل بسیار نادر از سرطان پستان است که سلول های سرطانی در داخل یا اطراف نوک پستان جمع می شوند.طبق گزارش موسسه ملی سرطان، بیماری پگت نوک پستان کمتر از 5 درصد در ایالات متحده است.

اولین علامت، حضور ناهموار، قرمز و تکه های خارشی در اطراف نوک پستان و قسمت رنگی پستان است.دکتر می گوید:"گاهی اوقات اگزما نوک پستان، تشخیص داده می شود. "اما وقتی که سرطان سینه است، یک جانبه است.

گل من. بازدید : 275 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)
 
مانتو بلند

جدیدترین مدل های مانتو بلند

 
مانتو بلند

مدل مانتو بلند 96

 
مانتو بلند

مدل مانتو بلند و جلوباز 

 
مانتو بلند

مدل مانتو بلند تابستانه

 
مانتو بلند

شیک ترین مدل مانتو بلند

 
مانتو بلند

مدل مانتو بلند 2017

 
مانتو بلند

جدیدترین مدل مانتو بلند تابستانه

 
 
مانتو بلند

مدل مانتو بلند و جلوباز 96

 
مانتو بلند

مدل مانتو بلند مجلسی

 
مانتو بلند

مدل مانتو بلند دخترانه

 
مانتو بلند

شیک ترین مانتو بلند دخترانه 2017

 
 
مانتو بلند

مدل مانتو بلند و جلوباز

 
مانتو بلند

مانتو بلند و جلوباز دخترانه

 
 
مانتو بلند

جدیدترین مدل مانتو بلند 96

 
مانتو بلند

مانتو بلند و جلوباز تابستانه

 
 
 
مانتو بلند

مدل مانتو بلند شیک

گل من. بازدید : 179 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)

آناهیتا درگاهی و زیباترین مدل مانتوهای بازیگران زن ایرانی

آناهیتا درگاهی بازیگر, تهیه کننده و نقاش معروف کشورمان است که مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران را دارد, او همسر بازیگر معروف کشورمان اشکان خطیبی است که در این سری از مدل مانتوهای بازیگران زن ایرانی نوبت به آناهیتا درگاهی رسیده است و قصد داریم در ادامه زیباترین مدل مانتو ها و جدیدترین تیپ های آناهیتا درگاهی را برایتان به نمایش بگذاریم.مدل مو

مدل مو

مدل مانتو آناهیتا درگاهی در مراسم اکران فیلم زرد

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی و همسرش اشکان خطیبی

سبک لباس پوشیدن آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی سبک خاصی در لباس پوشیدن دارد و طرفدار ساده پوشی است, او معمولا مدل مانتوهای گشاد و جلو باز میپوشد و استایل اسپرتی دارد. همسر خوشتیپ اشکان خطیبی به رنگ های تیره بیشتر علاقه دارد و از آن ها به خوبی در استایل اش استفاده میکند. در این بخش از سایت نمناک تعدادی از مدل مانتوهای شیک و جدید آناهیتا درگاهی که در مراسم های مختلف به تن داشته است را برایتان جمع آوری کرده ایم که با سبک لباس پوشیدن این بازیگر جوان بیشتر آشنا شوید.

آناهیتا درگاهی

مدل مانتو مجلسی آناهیتا درگاهی

مدل مانتو آناهیتا درگاهی در اکران خصوصی فیلم لاتاری

آناهیتا درگاهی

تیپ جدید آناهیتا درگاهی و همسرش

آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش شناخته شده کشورمان در اکران فیلم لاتاری در عین سادگی تیپ زیبایی داشت, مانتو مشکی ساده جلوباز با یک شال گل گلی رنگی استایل او را تکمیل کرده بود. او همیشه از مانتوهای ساده استفاده میکند و کمتر سراغ مانتوهای مجلسی میرود, استایل او جوان پسند و مد روز است .

تیپ آناهیتا درگاهی و همسرش در جشن خانه سینما

آناهیتا درگاهی

زیباترین مدل مانتوهای آناهیتا درگاهی

تیپ بازیگران زن ایرانی

سبک لباس پوشیدن آناهیتا درگاهی

مدل پالتو بازیگران

جدیدترین مدل مانتوهای آناهیتا درگاهی 

مانتو آناهیتا درگاهی 97

مدل مانتوهای شیک آناهیتا درگاهی 

آناهیتا درگاهی در مراسم ها و فرش قرمزهای مختلف با همسرش شرکت کرده است و همیشه در هر مراسمی جزو خوشتیپ ترین ها بوده است, آناهیتا اصول ست کردن رنگ ها را به خوبی میداند و از ترکیب رنگ های جذاب در تیپ و استایل اش استفاده میکند. نمونه هایی دیگر از تیپ های جدید آناهیتا درگاهی با مدل مانتوهای متفاوت اش را در ادامه برایتان جمع آوری کرده ایم.

آناهیتا درگاهی

مدل مانتو سبز رنگ آناهیتا درگاهی

مدل مانتو آناهیتا درگاهی در اختتامیه جشنواره فیلم شهر

آناهیتا درگاهی

تیپ سفید و مشکی آناهیتا درگاهی

تیپ آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی در اکران فیلم وارونگی

آناهیتا درگاهی

مدل مانتو سنتی اناهیتا درگاهی

گل من. بازدید : 242 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)

مدل مانتو تابستانی ساده و کار شده

تابستان سال 97 کم کم از راه میرسد و خانم های شیکپوش دنبال مدل مانتوهای تابستانه و خنک هستند که در عین زیبایی مد روز هم باشند, برخی از خانم ها مجلسی پوش هستند و برخی اسپرت را به هر چیز دیگری ترجیح میدهند. ما در این بخش از نمناک فکر همه خانم ها را کرده ایم و انواع مدل مانتوهای مجلسی و اسپرت تابستانه در انواع حریر, نخی و جین را برایتان جمع آوری کرده ایم.مدل مو

مدل مو

مانتو تابستانی مجلسی

مانتو تابستانی مجلسی مشکی

مانتو بی دکمه

مانتو بی دکمه زنانه آستین پفی

مانتوهای تابستانه 2018 مدل های فوق العاده شیکی دارند که قطعا مورد پسند خانم های خوش سلیقه ایرانی قرار میگیرند, مدل مانتوهایی که برای تابستان امسال طراحی شده اند جنس های خنک و مدل های شیکی دارند.

آستین این مدل مانتوها کلوش, پفی, مچی, کیمونو و رگلان هستند که جذابیت خاصی به مانتوها میدهند. مدل مانتوهای تابستانی مجلسی با نگین, پولک, سنگ و مروارید تزیین شده اند که همه شان بلند هستند.

مانتو مجلسی مروارید دوزی

مدل مانتو مجلسی مروارید دوزی

مانتو تابستانی 2018

مانتو تابستانی 2018 کار شده

مانتوهای تابستانی اسپرت نخی و جین هستند که طرح های ساده و دوست داشتنی دارند, مانتوهای لی سالیان سال است که مورد استفاده قرار میگیرند و همیشه مد هستند. امسال مانتو لی بلند بسیار پرطرفدار است و برای تابستان استفاده میشوند.

 مانتو لی بلند

 مانتو لی بلند دخترانه شیک

مانتو گل گلی نخی

مانتو گل گلی نخی تابستانه

مانتو مجلسی مروارید دوزی

مدل مانتو تابستانی دخترانه

مانتو لی بلند

مانتو تابستانی زنانه جدید

مانتو گل گلی نخی

شیکترین مدل مانتو تابستانی

مانتو تابستانی

مانتو تابستانی شیک و جدید

گل من. بازدید : 278 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)

مدل شینیون حرارتی 2018

شینیون یکی از پرطرفدارترین سبک های آرایش مو در دنیا است, اصولا به جمع کردن مو با سنجاق در پشت سر شینیون میگویند اما هزاران مدل مختلف برای شینیون مو وجود دارد . یکی از مدل های جذاب شینیون, شینیون حرارتی است که بسیار ماهرانه و شیک موها پشت سر جمع میشوند.شینیون حرارتی 2018

شینیون حرارتی 2018

نمونه هایی از جذاب ترین مدل شینیون های حرارتی زنانه و دخترانه مناسب برای موهای بلند با تزیین تاج و گل مخصوص سال 2018 را در دنیای مد نمناک برایتان جمع آوری کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

شینیون حرارتی 2018

مدل های شیک شینیون حرارتی 2018 

شینیون حرارتی 2018

شینیون حرارتی و خطی 2018 

شینیون حرارتی 2018

جدیدترین مدل شینیون حرارتی 

شینیون حرارتی 2018

شینیون حرارتی 2018 دخترانه

شینیون حرارتی 2018

شینیون حرارتی عروس 2018

شینیون حرارتی 2018

شینیون حرارتی زنانه و دخترانه

شینیون حرارتی

شینیون حرارتی مجلسی 96

شینیون حرارتی 2018

شینیون حرارتی ساده و شیک

شینیون حرارتی 2018

شیکترین مدل شینیون حرارتی

شینیون حرارتی

مدل شینیون حرارتی عروس

شینیون حرارتی

مدل شینیون حرارتی شیک و جذاب

شینیون حرارتی

انواع مدل شینیون حرارتی

شینیون حرارتی

مدل شینیون حرارتی 2018

شینیون حرارتی 2018

مدل شینیون حرارتی پیچیده

شینیون حرارتی

مدل شینیون حرارتی 96-97

شینیون حرارتی

مدل شینیون حرارتی عروس

گل من. بازدید : 153 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)

لباس مجلسی 2018 بلند و آستین دار

همه ما خانم ها دوست داریم در مجالس مختلف رسمی و غیر رسمی خوش پوش باشیم زیرا نوع لباسی که میپوشیم نشان دهنده شخصیت ماست پس چه بهتر است که لباس مجلسی را بلند و آستین دار انتخاب کنید. حریر, گیپور و دانتل از جمله پارچه هایی هستند که برای لباس مجلسی زنانه انتخاب میشوند. ترکیب تور, گیپور و حریر در لباس مجلسی های بلند زنانه بسیار شیک میشود که اگر خوش سلیقه باشید حتما از این ترکیب استفاده میکنید.لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی 2018

 

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی زنانه 2018

لباس مجلسی های بلند و پوشیده انتخاب خانم های مد روز و شیک پوش است, سال 2018 لباس های آستین دار مجلسی مد هستند که در این مطلب از نمناک مدل لباس مجلسی های بلند و آستین دار در طرح های شیک و امروزی را مشاهده میکنید.

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی 2018 آستین دار

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی بلند 2018 

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی 2018 رنگ قرمز

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی حریر 2018 

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی 2018 مناسب عروسی

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی ساده و شیک

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی مد سال 97

 لباس مجلسی 2018

مدل لباس مجلسی آستین دار

لباس مجلسی 2018

مدل لباس مجلسی گیپور

لباس مجلسی 2018

مدل لباس مجلسی مشکی و بلند

لباس مجلسی

پیراهن مجلسی آستین بلند

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی پوشیده 2018

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی پرنسسی 2018

لباس مجلسی 2018 بلند و آستین دار هالیوودی ها روی فرش قرمز

در ادامه این سری مدل لباس مجلسی دنیای مد نمناک تعدادی از لباس های بازیگران زن هالیوودی روی فرش قرمز SAG2018 را که متناسب با سلیقه پوشیده پسندها هست اضافه کردیم ، زیباترین آنها لباس آستین بلند و شیک نیکول کیدمن است که با پارچه لمه که این روزها طرفداران بسیاری بین خانم ها پیدا کرده دوخته شده است.

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی هالیوودی 2018

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی هالیوودی ها روی فرش قرمز

لباس مجلسی 2018

مدل لباس مجلسی بازیگران هالییود

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی بلند و کار شده

لباس مجلسی 2018

لباس مجلسی ساده2018


گل من. بازدید : 1292 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)

متنوع ترین ایده های نقش حنا

حنا یکی از مهمترین گیاهان زینتی و دارویی برای خانم ها از قدیم تا کنون بوده است که علاوه بر اینکه خواص زیادی که برای پوست و مو دارد برای زیبایی نیز از آن استفاده می شود.در قدیم زنان از حنا برای رنگ کردن مو و ناخن ها استفاده می کردند اما امروزه ایجاد طرح و نقش با حنا روی دست و پا طرفداران بیشتری دارد .نقش حنا

نقش حنا

شیک ترین مدل های طراحی دست و پا با حنا

مدل های نقش حنا

مدل های نقش حنا زیبا

شیک ترین مدل های نقش حنا

شیک ترین مدل های نقش حنا زیبا

نقش حنا

مدل های زیبا و شیک نقش حنا 

طرح حنا ایجاد نقش و نگار های ظریف با خطوط منحنی روی دست و پا است که زیبایی جالبی را برای دست و پا خانم ها به ارمغان می آورد .نقش حنا از زیباترین مدل ها برای افزایش زیبایی خانمها است که در طرح ها و رنگ های متفاوت دیده می شود.

مدل های نقش حنا

زیباترین مدل های نقش حنا 

نقش حنا زیبا

جدیدترین مدل های نقش حنا زیبا

مدل های طرح حنا

مدل های طرح حنا زیبا

طرح حنا روی دست

زیباترین طرح های حنا روی دست

نقش حنا در مدل های مختلف ،ساده و فانتزی ، عربی ، هندی و ... دیده می شود که می توان طرح های متفاوت آن را با استفاده از شابلون های آماده روی بدن کشید.

زیباترین طرح های حنا

زیباترین طرح های حنا روی پا

طرح های زیبا حنا

طرح های زیبا حنا روی دست

طرح حنا روی بدن

زیباترین طرح های حنا روی بدن

شیک ترین طرح های حنا

زیباترین و شیک ترین طرح های حنا 

یکی از زیباترین طرح های حنا ، ایجاد نقش و نگار با حنا سفید است که دستان شما را زیبا می کند و یک نقش حنا پرطرفدار بین عروس خانم ها ست که می توانند آن را با لباس سفید عروسی شان ست کنند.

 طرح های حنا سفید

زیباترین طرح های حنا سفید

مدل نقش حنا روی دست

زیباترین مدل نقش حنا روی دست

طرح های حنا سفید روی دست

جدیدترین طرح های حنا سفید روی دست

 نقش حنا سفید

زیباترین مدل های نقش حنا سفید

اگر استفاده از دائمی را دوست ندارید طرح حنا می تواند جایگزین عالی برای این روش ها باشد زیرا به راحتی پس از چند روز پاک می شود و میتوانید بعد از پاک شدن از یک طرح حنای جدیدتر استفاده کنید.

طرح و نقش های حنا

شیک ترین طرح  و نقش های حنا روی دست

نقش و طرح حنا

انواع مدل های نقش و طرح حنا 

مجموعه جدیدترین طرح های ظریف نقش حنا 2018 را برای شما بانوان و عروس خانوم ها جمع آوری کرده ایم که امیدواریم از آن ها ایده بگیرید و با بکار گیری طرح های متنوع آن به زیبای تان بیافزایید.

طرح های ظریف نقش حنا روی دست

جدیدترین  طرح های ظریف نقش حنا روی دست

طرح حنا

طرح های  زیبا و جذاب حنا روی دست

نقش حنا

زیباترین طرح های ساده و شیک حنا

 

گل من. بازدید : 431 دوشنبه 05 شهریور 1397 نظرات (0)

مدل موهای بلند و باز مجلسی

واقعا حیف است کسانی که موهای بلندی دارند موهایشان را جمع کنند، بهترین مدل مو برای خانم های مو بلند مدل موهای باز است که میزان بلندی موها را نشان میدهد. مدل موهای بلند و باز معمولا همراه با بافت هستند که برای دختران جوان بسیار مناسب اند.مدل مو باز

مدل مو باز

مدل موی بلند و باز

مدل موی بلند و باز دخترانه

انواع مدل موهای بلند و باز مجلسی همراه با بافت را در این بخش از دنیای مد نمناک جمع آوری کرده ایم که برای مجالس عقد، عروسی، تولد و ... مناسب اند. برای این مدل موها بهتر است موهایتان صاف یا موج دار باشد میتوانید موهایتان را با اتو صاف و با بابلیس موج دار کنید.

مدل موی عروس باز

مدل موی باز رنگ شده

این مدل موهای زیبا خیلی سخت نیستند و خودتان میتوانید در خانه انجام دهید، اگر روش های بافت مو را بلد باشید کار برایتان بسیار راحت تر میشود.

مدل مو مجلسی

مدل مو مجلسی بلند و ساده

بافت مو بلند

بافت مو بلند همراه با بافت

مدل موی باز

عکس مدل موی باز 2018

مدل مو دخترانه

مدل مو دخترانه مجلسی

مدل بافت مو

مدل بافت مو ساده و شیک

مدل مو باز

مدل بافت مو برای موهای بلند

موی بلند

تزیین مدی بلند برای جشن

گل من. بازدید : 201 دوشنبه 05 شهریور 1397 نظرات (0)

رنگ مو طوسی انتخاب خوش سلیقه ها

از آنجایی که موها به صورت بسیار نزدیک هستند تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند یعنی اگر رنگ موی نامناسب انتخاب کنید باعث میشود چهره ای پیر و بیحال داشته باشید و برعکس اگر رنگ موهایتان مناسب باشد دوبرابر زیباتر و جوانتر خواهید شد.رنگ مو طوسی

رنگ مو طوسی

رنگ مو طوسی

رنگ مو هایلایت طوسی 

رنگ مو طوسی خاکستری این روزها بین خانم های جوان ایرانی بسیار پرطرفدار شده است زیرا یک رنگ خاص و منحصر به فرد است، رنگ مو طوسی طیف های مختلفی دارد از تیره تا روشن که انتخاب آن سلیقه ای است.

رنگ مو طوسی

رنگ مو طوسی روشن

هایلایت طوسی روی موهای مشکی یک انتخاب فوق العاده است و برای خانم هایی که پوست سفیدی دارند انتخاب مناسبی است، انواع رنگ مو و هایلایت های طوسی و یخی را در این بخش از نمناک مشاهده کنید و ایده بگیرید.

رنگ مو یخی

رنگ مو طوسی یخی

رنگ مو طوسی

رنگ مو طوسی 2018

هایلایت طوسی

هایلایت طوسی یخی

هایلایت طوسی مشکی

هایلایت طوسی روی موی مشکی

رنگ مو خاکستری

رنگ مو طوسی تیره

هایلایت مو مشکی

هایلایت طوسی مشکی

رنگ مو طوسی

رنگ مو طوسی خوشرنگ

گل من. بازدید : 149 دوشنبه 05 شهریور 1397 نظرات (0)

راه های پرحجم شدن موها

داشتن موهای کم پشت و کم حجم یکی از مشکلات اصلی خانم ها است و دوست دارند هرطور که شده موهایشان را پرپشت کنند و پرحجم نشان دهند، اگر کم حجمی موهایتان شما را اذیت میکند میتوانید از روش های زیر برای پرحجم شدن موها استفاده کنید.پرحجم شدن موها

پرحجم شدن موها

پرپشت شدن مو

روش های پرحجم شدن موها 

موهایتان را همیشه تمیز نگه دارید

هیچوقت نگذارید موهایتان چرب شوند زیرا وقت موها چرب میشوند نازک تر و کم حجم تر به نظر میرسند، میتوانید از شامپوهای حجم دهنده هم استفاده کند.

خشک کردن موها قلق دارد

برای پرپشت دیده شدن موها باید آن ها را برعکس خشک کنید به این صورت که سرتان را به پایین خم کنید و موهایتان را برگردانید، خشک کردن موها در این حالت باعت پرحجم شدن موها میشود.

حجیم شدن مو

روش خشک کردن موها برای حجیم شدن

ویو کردن موها را فارموش نکنید

اگر موهایتان خیلی کم پشت است بهتر است آن ها را ویو کنید، موهای ویو شده ضخیم تر به نظر می آیند. ویو کردن موها باعث میشود شما هم داشتن موهای پرپشت ار تجربه کنید.

موها را هایلایت کنید

هایلایت کردن موها هم باعث زیباتر شدن چهره میشود و هم موها پرپشت تر نشان میدهد، از هایلایت های روشن برای حجیم شدن موهایتان استفاده کنید.

هایلایت کردن مو

هایلایت کردن مو برای پرحجم شدن

از موس مو کمک بگیرید

مقدار مناسبی موس روی شانه تان بزنید و موهایتان را شانه کنید، موس به طرز گفت انگیزی موها را پرحجم نشان میدهد.

موهای خیلی کوتاه و خیلی بلند ممنوع

موهایتان را خیلی کوتاه نکنید و همچنین خیلی هم بلند نگه ندارید، از آرایشگرتان بخواهید موهایتان را طوری کوتاه کند که پرحجم دیده شود.

گل من. بازدید : 147 دوشنبه 05 شهریور 1397 نظرات (0)

فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

  امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی‌دانید اول کدام راه را باید بروید. این گفته به معنی این نیست که سرتان خیلی شلوغ است، بلکه بدین معنی است که واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول کنید. شما نیاز پیدا خواهید کرد برای محدود کردن گزینه‌های خود چند انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینکه حتی شما هم نمی‌توانید همه کارها را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما می‌توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه‌های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی‌توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید. شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می‌دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می‌خواهد انجام دهید. با وجود این اگر کمی خویشتن‌داری از خود نشان دهید، می‌توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما در این روزها سر در گم شده‌اید و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید و چه کاری درست است. از درون تان  با مشکلات زیادی مواجهه هستید.  شما فردی هستید که برای شروع یک کار مدام به شخصی احتیاج دارید که شما را هل دهد تا پیش بروید  و شخص دیگری استارت کاری را برای شما بزند به همین دلیل مدام به دنبال فردایی دروغین هستید. توصیه می‌کنیم که این کار را ترک کنید و از همین امروز استارت شروع کارهایتان را بزنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

امروز شما مجبورید تصمیم مهمی بگیرید که این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز که ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن کرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره کنید که بتوانید کارهایتان را تمام کنید، در این صورت از نظر کاری احساس خوبی پیدا خواهید کرد. اگر ذهن شما با فکر کردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و کارهایی که الان می‌توانید انجام دهید متمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

 ذهن شما از الان برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی می‌کند، اما شما تا موقعی که نتوانسته‌اید سوءتفاهمات را برای خود حل کنید، اصلا نمی‌توانید خوش بگذرانید! اگر به آنها توجه کنید این آزادی را خواهید یافت که امشب و فردا شب از بودن در کنار دوستانتان لذت ببرید! اما نادیده گرفتن وظایفتان نیز در آینده برایتان مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می‌کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

امرو دوستان شما خیلی دور و برتان می‌چرخند، اما آنها نمی‌خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مکالمه را به موضوعات مورد‌ علاقه خودتان بکشانید نباید میدان را خالی کنید. در عین حال که نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها کاملاً صادق باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

حالا که ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است که برنامه‌ریزی‌های خود را مدیریت کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه کردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

ممکن است فکر کنید که دارید به شرایطی که در آن قرار دارید واکنش نشان می‌دهید اما اکنون واکنش‌های شما بیشتر از حد معمول است و ممکن است دیگران اعتقاد داشته باشند که از نیروی غیرضروری استفاده می‌کنید. به هر حال بین عقل و شعور شما و خودتان و اینکه دیگری از رفتار شما چه برداشتی می‌کند تفاوتی وجود دارد. اگر بتوانید در رابطه با هر صحبتی که امروز می‌کنید و شدت احساسات‌تان تعادل ایجاد کرده و شدت آن را کاهش دهید قادر خواهید بود که تنش و اضطراب را در زندگی‌تان به مقدار قابل ملاحظه‌ای از بین ببرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 6 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما احتمالا باید برنامه‌هایتان را لغو کنید چنانکه در طول روز هم مشخص می‌شود به خاطر اینکه دستور کارهای شما تغییر می‌یابند. به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینکه اگر می‌بینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما کمکی نمی‌کنند آنها را کنسل کنید. اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر می‌رسند نگران نشوید. فقط آن کاری را بکنید که دل تان می‌گوید درست است، حتی اگر کسی را مایوس می‌کند. به نیازهای خود توجه کنید که باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت می‌شود.

گل من. بازدید : 196 دوشنبه 05 شهریور 1397 نظرات (0)

 ازدواج پدرام کریمی و همسرش

پدرام کریمی مجری جوان تلویزیون تاکنون برنامه های مختلفی را در شبکه های یک، چهار، جام جم و … اجرا کرده است که از آن میان می توان به برنامه های صبح بخیر ایران، روز ششم، کتاب چهار، مسابقه 4 از 7، شب های روشن، آفتاب مهربانی، ایرانی سلام اشاره کرد.پدرام کریمی

پدرام کریمی

در متن زیر تصاویری از پدرام کریمی مجری تلوزیون در کنار همسرش را مشاهده می کنید. پدرام کریمی مجری جوان و با استعدادی است که در سال 1359 متولد شد.

پدرام کریمی و همسرش یاسمن

پدرام کریمی و همسرش

ماجرای عاشق شدن پدرام کریمی

چهار سال پیش عاشق شدم. در ضبط سریال دارا و ندار بودیم، همسرم که به همراه یکی از دوستانش آمده بود، دیدم. بعد از آن ملاقات بعد از گذشت دو سال مجددا در برنامه خنده بازار همدیگر را دیدیم که ایشان به عنوان گریمور حضور داشتند که این آشنایی منجر به ازدواج شد.

وی ادامه داد:خدا را شکر زندگی خوبی داریم. در زمینه اشتغال خانم ها من اعتقادی به این موضوع ندارم. چرا که یک زن خانه دار کار مهمی انجام می دهد و البته خانم هایی که بیرون از خانه کار می کنند، بیشتر شکسته می شوند. در بخش دیگر برنامه مدیری درباره میزان مهریه همسر پدرام کریمی سوال کرد و او پاسخ داد:مهریه همسرم یک سکه است البته ما اصرار کردیم چهارده سکه باشد که قبول نکردند و ما هم سفر حج را اضافه کردیم.

مهریه همسر پدرام کریمی

مهریه همسرم یک سکه است.

یاسمن شاه حسینی

یاسمن شاه حسینی همسر پدرام کریمی

وی با اکثر مجریان که امروز در تلویزیون ازجمله وحید جلیلوند، نیما کرمی، رضا امیراحمدی و رضا رشیدپور هم دوره بوده است. 

کریمی پیرامون نویسندگی اظهار داشت:تحصیلات من ادبیات نمایشی است و همیشه دغدغه نویسندگی داشتم البته همیشه می گویم که اجرا در تلویزیون یک توفیق اجباری بوده است که بتوانم نویسندگی را ادامه دهم. در رادیو هم نویسنده بودم تا اینکه با نویسندگی سریال «دارا و ندار» و «معراجی» شروع کردم.

این مجری تلویزیون در خصوص حضور خود برای اجرا بیان کرد:در رادیو به عنوان مجری- بازیگر فعالیت می کردم اما در شبکه یک و چهار به عنوان کارشناس هنری حضور داشتم و به مرور اجرا هم پیشنهاد شد. البته درآمد اصلی من از طریق اجرا است.

فرشاد احمد زاده و پدرام کریمی

سروش جمشیدی و پدرام کریمی و فرشاد احمد زاده و الناز حبیبی در برنامه بوی عید

کریمی در پاسخ در خصوص درآمد نویسندگی گفت:این روزها درآمد نویسندگی خوب شده است. در ادامه برنامه، مدیری گفت:برای نویسندگی چقدر دریافت می کنی و کریمی پاسخ داد:در زمینه تله فیلم، سریال و فیلم متفاوت است.سریال ها برای هر قسمت از 5 تومن شروع می شود.سینمایی نیز از 50 تومان که من تا 200 تومان هم من شنیده ام؛ البته به کار طنز و سابقه نویسنده هم بستگی دارد. در ادامه گفتگو پدرام کریمی از نظر مقایسه دو شغلی که دارد خود را نویسنده بهتری نسبت به اجرا دانستند.

پدرام کریمی و همسرش

پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی

آدم تنوع طلبی هستم

من روحیه ای دارم که زود خسته می شوم، زود حوصله ام سر می رود آدم تنوع طلبی هستم بعید نیست 10 سال دیگر بازی کنم ودیگر مجری نباشم، مشخص نیست

از شاگرد تنبلی تا درس خواندن

من تا راهنمایی شاگرد تنبل بودم

دبیرستان که رفتم سال اول درسم خوب بود بعد که هدفم مشخص شد که می خواهم هنر بخوانم، آن موقع دیگر درس می خواندم یک سال زودتر دانشگاه قبول شدم و مرخصی گرفتم و وقتی دبیرستان را تمام کردم دانشگاه ثبت نام کردم

کار دلی می کنم

من از این شاخه به اون شاخه زیاد پریدم نمایشگاه کاریکاتور هم داشتم، من تصویر گری کتاب کودک هم انجام دادم، کاریکاتور و نقاشی را بیشتر برای خودم انجام می دهم اما طراحی روی جلد بعضی نشریات را انجام داد

این کارها بیشتر دلی است برای پول انجامشان نمی دهم
گل من. بازدید : 175 دوشنبه 05 شهریور 1397 نظرات (0)

چگونه میتوان در سی روز وزن کم کرد؟ اصول رژیم لاغری یک ماهه چیست؟

همیشه یک راه برای وزن کم کردن به روشی سالم وجود دارد،کاهش و افزایش وزن شدید برای بدن و شخص ضرر دارد،این چنین نوساناتی باعث تامین غیر مستقیم،مواد مغذی و مواد معدنی،موجود در بدن میشود و بسیاری از بیماری ها را بوجود میاورد.در این مقاله یک روش برنامه ریزی شده و سازمان دهی شده برای وزن کم کردن وجود دارد. رهایی از چاقی و بیماریهای ناشی از اضافه وزن یکی از دغدغه های جدی مردم جامعه می باشد، نگران نباشید توصیه های تغذیه ای و رژیم لاغری بسیار مفید برای شادابی و سلامت جسمی را در این بخش از تناسب اندام نمناک می خوانید.رژیم لاغری یک ماهه
رژیم لاغری یک ماهه
 
 برنامه غذایی برای کاهش وزن
فوت و فن لاغری در سی روز
 
 

یک برنامه رژیم ساده لاغری در سی روز :

1- پذیرفتن:
اولین و مهمترین چیزی که باید برای از دست دادن وزن در یک ماه انجام دهید پذیرفتن این واقعیت است که شما در وزن ایده آل خود نیستید و کمی اضافه وزن دارید و شاید در دانشگاه یا محل کار خود مشکلاتی دارید.
 
2-اهداف واقعی تعیین کنید:
دومین چیزی که به آن نیاز دارید این است که اهداف واقع بینانه تعیین کنید.من میدانم که چند رژیم احمقانه وجود دارد که در طی یک روز کاهش وزن پیدا میکنید.اما واقعا کمی عجیب است که اگر یک رژیم غذایی باعث شود که در عرض 7 روز 7 کیلو وزن را از دست بدهید و برای سلامتیتان خوب نیست ؛ در حقیقت زود گذر است و ممکن است بعد از چندین روز شما را بیمار کند.باید صبر کنید و اهدافتان را مشخص کنید.به نظر میرسد که دو سه کیلو وزن کم کردن در ماه یک هدف بسیار ساده است که میتواند،عملی شود و همچنین روی بدن شما نیز نشان داده شود پس قبل از اینکه تارگت نهایی را تعیین کنید خوب فکر کنید.
 
3-تمرینات هوازی را امتحان کنید:
پس سومین چیزی که باید در برنامه روزانه خود قرار دهید تمرینات روزانه هوازی است. برای تازه کاران سی دقیقه ورزش ،پنج بار در هفته کافی میباشد.که با گذشت زمان میتوانید آن را به چهل دقیقه و یا حتی بیشتر افزایش دهید.
تمام این ها به سطح راحتی شما بستگی دارد.روزهای ورزش را از دست ندهید.همیشه به یاد داشته باشید زمانی که شما در حال تلاش برای وزن کم کردن هستید.هر کالری حساب میشود.
شما میتوانید با دو دقیقه گرم کردن شروع کنید و در آخر با چند حرکت کششی تمام کنید.
 
برنامه غذایی لاغری یک ماهه
لاغری سریع با ورزش کردن
 
 

رژیم لاغری یک ماهه

4-زمان بندی مناسب برای خوردن غذا :
به غیر از خوردن نوع مناسب غذا انتخاب زمان مناسب برای خوردن آن نیز مهم است.از خوردن شام بعد از ساعت 8 خودداری کنید.و قبل از خوابیدن حتما فعالیت فیزیکی داشته باشید.خوردن میان وعده های خود را سازماندهی کنید. بیشترین افزایش وزن به خاطر میان وعده هایی است که استفاده میکنید.ما به خودمان آزادی عمل میدهیم تا در هر زمان در بین وعده های غذایی هر چیزی بخوریم.
میان وعده بد نیست،اما سعی کنید آن را با خوراکی های سالم پر کنید.بیسکویت را جایگزین آجیل و یا سالاد ها کنید ؛ مصرف کافئین را تا حد ممکن کاهش دهید.
 
6-تمرینات استقامتی انجام دهید:
این تمرینات چیزی است که شما در حال تمرین نباید از دستش دهید.زمانی که تمرینات هوازی را انجام میدهید سپس 10 دقیقه تمرینات استقامتی را انجام دهید.دنبل ها یک گزینه بسیار عالی برای این کار هستند اما اگر آنها را در خانه ندارید سعی کنید از بطری آب سنگین استفاده کنید ، بعضی از زنان بطری های شن و ماسه را دوست دارند.
 
7- به سادگی راه بروید و پیاده روی کنید:
پیاده روی جایگزینی نیست که بتوانید به جای ورزش های هوازی قرار دهید.در حقیقت شما باید ترکیبی از پیاده روی کردن و تمرینات هوازی را برای از دست دادن وزن انجام دهید.45 دقیقه پیاده روی در صبح میتواند 160 کالری بسوزاند.اگر بتوانید سریعتر راه بروید قطعا خیلی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.متابولیسم را افزایش میدهد و سرعت کاهش وزن را چندین برابر میکند.
 
رژیم لاغری یک ماهه سریع
کاهش وزن و لاغری با پیاده روی
 
 
8- بالا رفتن از پله ها:
طبق گفته چندین کارشناس،کسانی که به طور مرتب از پله ها بالا میروند.سریعتر از کسانی که نمیروند وزن کم میکنند.
اگر بتوانید در روز 5 دقیقه وقت خود را صرف بالا رفتن از پله ها کنید، مطمئنا چندین کالری بیشتر میسوزانید. مهمترین بخش درباره بالا رفتن از پله ها این است که ضربان قلب را افزایش میدهد و باعث میشود که زیاد عرق کنید. شما میتوانید این تمرین 5 دقیقه ای را 3 بار در روز تکرار کنید و تا انتهای ماه،تغییر بدنی خود را ببینید.
 
9-کار کردن در حال تماشای تلویزیون :
مردم بسیاری میگویند که کار کردن در هنگام تماشای تلویزیون یک راه عالی برای جلوگیری از بیکاری و تنبلی است.جدا از این که پیاده روی کردن و ورزش کردن ،در طول روز چقدر زمان میگیرد،اما واقعا باعث میشود هر چیزی را که خورده اید بسوزاند،که خود این کار به تنهایی در از دست دادن 3 کیلو گرم در یک ماه کمک خواهد کرد.
 
 رژیم لاغری یک ماهه با ورزش
فوت و فن لاغری در سی روز
 

فوت و فن رژیم لاغری در ماه

 
10-پروتئین بخورید:
کاهش وزن همیشه مربوط به سالم غذا خوردن است ،شما نمیتوانید غذای ناسالم بخورید و وزن کم کنید. اگر میخواهید تغییرات در بدن خود را ببینید،عادات غذایی و شیوه زندگیتان را تغییر دهید.
میوه ها،سبزیجات،عدس،تخم مرغ،گوشت،انبه،موز را به بخش رژیم غذایی خود اضافه کنید.اما توجه داشته باشید که نباید روزانه بیش از یک عدد موز بخورید ؛سیب زمینی یا سیب شیرین نخورید،زیرا آنها برای سلامتی شما عالی نیستند.بیش از یک عدد تخم مرغ در طول روز استفاده نکنید.
 
 
11- نه به غذا های ناسالم:
مورد بعدی که شما باید انجام دهید این است که از شر غذاهای سرخ شده،و بد از لیست خود خلاص شوید.شما باید غذاهای سفید ،مانند نودل ها ،پاستا ها،و نان سفید را جایگزین کنید.همچنین میتوانید آن را با نان قهوه ای جایگزین کنید ، همچنین از غذاهای خیابانی که در روغن و با کیفیت پایین تهیه شده است دوری کنید.
 
12- نه به شکر:
یکی دیگر از چیزهای که باید برای کاهش وزن انجام دهید،این است که از شر شکر خلاص شوید.از کیک و بیسکویت،بستنی گرفته که همگی دشمن شما هستند. این موارد متابولیسم شما را کاهش میدهد و کاهش وزن شما را متوقف میکند.
 
رژیم غذایی یک ماهه
لاغری و کاهش وزن با نخوردن شکر
 
13-نوشیدن چای سبز :
به گفته کارشناسان نوشیدن چای سبز به کاهش وزن کمک میکند. اگر در طول روز 3 یا 4 فنجان چای سبز بنوشید ،سوخت و ساز بدن خود را افزایش میدهید و باعث میشود وزن خود را سریعتر کاهش بدهید.و همچنین میتواند کمک کند تا در حال ورزش کردن کالری بیشتری بسوزانید و حتی نباید در مورد کالری این نوشیدنی نگران باشید چون هیچ کدام از این ها را ندارد.همانند آب است و برای سلامتی فوقالعاده میباشد.یک فنجان در صبح و یک فنجان دیگر بعد از ظهر با میان وعده و در آخر بعد از شام بنوشید.
 
14-نوشیدن آب :
اگر میخواهید در عرض یک ماه به سرعت وزن خود را کم کنید هر روز دو لیتر آب بنوشید. این کار سموم را از بدن دفع میکند و هیدراته نگه میدارد.در حقیقت هر بار که میخواهید آب بخورید یک بطری کوچک را تمام کنید.این کار در واقع کمک میکند تا کمتر بخورید.قبل از غذا حتما یک لیوان پر آب بنوشید،به این ترتیب کالری کمتری را مصرف میکنید.
 
15- وعده های غذایی متعادل:
آیا شما در مورد اینکه چه نوع وعده های غذایی برای کاهش وزن در عرض یک ماه داشته باشید نگران هستید؟
 
رژیم غذایی لاغری
رژیم لاغری یک ماهه با تکنیک های ساده
 

برنامه غذایی برای لاغری سریع:

صبحانه:
یک فنجان شیر،یک عدد میوه،دو عدد سفیده تخم مرغ،با دو تکه نان قهوه ای و چای گیاهی.
ناهار:
سالاد میوه با اسفناج ،دو تکه مرغ و سبزیجات کاری و دو عدد تخم مرغ.
شام:
سوپ مرغ خانگی و برنج قهوه ای با مرغ.
میان وعده:
بیسکویت کرم دار
 
16-در هنگام تماشای تلویزیون چیزی نخورید:
سعی کنید در حین تماشای تلویزیون غذا نخورید،این کار باعث میشود بیش از آن چه که فکر میکنید غذا بخورید.در حقیقت باید وقتی غذا میخورید،روی آن تمرکز کنید و به آرامی بخورید.این کار در واقع کمک میکند که به درستی و به میزان لازم غذا بخورید که برای کم کردن وزن مورد نیاز است.
 
17-یکبار در هفته تقلب کنید:
سعی کنید جمعه ها این کار را انجام دهید،شما میتوانید غذای را که بیشترین لذت را میبرید ،بخورید.با این حال مطمئن شوید که این کار را فقط یکبار در هفته انجام داده اید.
 
18-قبل از تمرین قهوه بنوشید:
یک ساعت قبل از تمرین میتوانید یک فنجان قهوه گرم بنوشید.البته باید بدون قند باشد.افرادی را که این آزمایش را تست کرده اند ،طی یک ماه تغییرات زیادی را در بدنشان مشاهده کرده اند.
 
رژیم لاغری یک ماهه
لاغری و کاهش وزن با خوردن قهوه
 

کاهش وزن و لاغری در سی روز

 
19- کمی بیشتر بخوابید:
یکی از بزرگترین اسرار کاهش وزن خواب خوب است.اگر حدودا 8 ساعت در روز بخوابید شانس کم کردن اضافه وزن خود را افزایش داده اید.این،به این علت است که هرگاه بدن به حالت پایدار میرسد بهترین عملکرد را دارد.پس اگر به طور منظم ورزش کنید کاهش وزن در دستان شماست.
 
20- از رژیم های زود بازده پیروی نکنید:
به یاد داشته باشید که همیشه باید در طولانی مدت سالم باشید و از بدن خود محافظت کنید.
 
21- سازگار و با انگیزه بمانید:
آخرین و مهمترین موضوع برای کاهش وزن انگیزه و سازگاری است:اگر بتوانید از تمام راهنمایی هایی که در بالا ذکر شد پیروی کنید و روی اهداف خود متمرکز شوید ،هیچ کس نمیتواند شما را در از دست دادن وزن متوقف کند.
 

نکات اضافی برای موفقیت در رژیم لاغری یک ماهه :

سبزیجات خام،میوه ها،سالاد، بهترین چیزهایی است که میتوانید برای از دست دادن وزن مصرف کنید.
برای پخت و پز از روغن زیتون و سویا استفاده کنید.
بیش از حد از دسر استفاده نکنید.
در میان وعده چای گیاهی را با عسل میل کنید.

 

گل من. بازدید : 159 دوشنبه 05 شهریور 1397 نظرات (0)

هادی کاظمی و سمانه پاکدل زوج جدید سینما

هادی کاظمی و سمانه پاکدل زوج جدید سینمای ایران زندگی مشترکشان را آغاز کردند. این زوج جدید سینما شب گذشته طی مراسمی آغاز زندگی مشترکشان را جشن گرفتند و هنرمندان کشورمان با انتشار پست هایی به آنها تبریک گفتند.هادی کاظمی و سمانه پاکدل

هادی کاظمی و سمانه پاکدل

هادی کاظمی بازیگر معروف سریال های مهران مدیری است و سمانه پاکدل بازیگر نقش مهتاب در سریال دلنوازان است.

کدام هنرمندان ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل را تبریک گفتند

در پی انتشار عکس و ویدئویی از ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل هنرمندان کشورمان با انتشار پست هایی این اتفاق فرخنده را تبریک گفتند.

ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

جشن ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

احمد ایراندوست با انتشار این عکس نوشت :بوووووووووووووا ا ....بچه خوب وشدی ..دیگه گرد نخود نوووووکشی پسر خوبی بیدی زن وگرفتی هااااا مبارکت باشه دواش ش ش ....هادی جان مبارکه داداش....

نادر سلیمانی با انتشار عکسی نوشت :چه تصویر نابی، مبارک باشه داداش ، مبارک هر دو تا تون این عشق....

هادی کاظمی و سمانه پاکدل

تبریک نیوشا ضیغمی برای ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

نیوشا ضیغمی با انتشار این عکس نوشت :وقتی دو تا رفیق با حال و دوست داشتنی زندگی مشترکشون رو با یه دنیا عشق شروع میکنن ... فقط باید از صمیم قلب خوشحال بود و براشون آرزوی یه عالمه خوشبختی و سلامتی کرد... سمانه و هادی عزیز خیلی مبارکه....

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی نوشت :ای جونمممممم .... مبارکتون باشه این پیوند باحال ، الهی خوشبخت بشید رفیقای خوبم.... ولی خیلی موذی هستید ما نفهمیدیم شما باهم تیک و تاک داشتید...خیلی زرنگید که ما نفهمیدیم....من اوسای فهمیدن روابطم...ولی اینا رو روحمم نفهمید.

تبریک سمانه جان..هادی برادر گلم ازدواج...بهترین اتفاق زندگیه...باقی چیزا اضافه کاریه.... دارم میمیرم از فضولی..کی؟چی شد؟کجا؟

هادی کاظمی و سمانه پاکدل

عکسی از مراسم ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

کامبیز دیرباز با انتشار عکسی نوشت :هادی جانم، بدجوری خوشحال شدم از شنیدن این خبر خوش..

مریم امیرجلالی با انتشار عکسی نوشت :سمانه جون تبریک تبریک باهزاران شاخه گل سفید...

هادی کاظمی و سمانه پاکدل

ازدواج هادی کاظمی و سمانه پاکدل

برزو ارجمند با انتشار عکسی نوشت :هادی جان ، خانم پاکدل عزیز از صمیم قلب تبریک میگم و آرزوی خوشبختی براتون دارم...

سحر قریشی با انتشار عکسی نوشت :و خداوند زیبا ترین لبخند و شادی را بِ من هدیه داد.. سمانه جانم خواهرم هادی جانم برادرم عشقتون پایدار....

گل من. بازدید : 157 دوشنبه 05 شهریور 1397 نظرات (0)

لیلای سریال پدر اولین مهمان برنامه کمدین خندوانه

روز گذشته اولین قسمت از برنامه ایرانیوم با اجرای مجید افشاری کمدین خندوانه رو آنتن شبکه سه سیما رفت. این برنامه که از شنبه تا چهارشنبه ساعت پنج و نیم عصر از شبکه سه سیما پخش میشود روز گذشته اولین قسمت خود را روی آنتن برد تا مجید افشاری تجربه جدیدی در اجرا کسب کند.لیلای سریال پدر

لیلای سریال پدر

مجید افشاری در اولین قسمت برنامه ایرانیوم میزبان ریحانه پارسا لیلای سریال پدر بود.

لیلای سریال پدر و لیلای دنیای واقعی در برنامه ایرانیوم

ریحانه پارسا لیلای سریال پدر برای اولین بار در تلویزیون به گفتگو پرداخت و درباره شخصیت لیلا در سریال پدر توضیح داد. از نکات جالب این گفتگو حضور نازنین پیرکاری مجری ، بازیگر و تهیه کننده تلویزیون در این برنامه بود که میتوان او را مصداق لیلای واقعی سریال پدر دانست.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و نازنین پیرکاری در برنامه ایرانیوم

ریحانه پارسا بازیگر 19 ساله ای که در اولین تجربه بازیگری برای بازی در نقشی محوری انتخاب شد از شخصیت لیلا و اتفاقات سریال پدر گفت و از اینکه برای بازی در این سریال انتخاب شده بود ابراز خوشحالی کرد.

لیلای سریال پدر در خلال گفتگو با مجید افشاری به صحنه پریدن حامد از پنجره که در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت و حواشی زیادی برایش ایجاد شد صحبت کرد و گفت:این اتفاق اصلا دور از ذهن نیست و حتی مصداق واقعی نیز داشت ، اگر فردی شخصیتی مانند حامد داشته باشد و در چنین موقعیتی قرار بگیرد اصلا دور از ذهن نیست که چنین اتفاقی برایش رخ بدهد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا لیلای سریال پدر در برنامه ایرانیوم

مجید افشاری به شباهت سریال پدر با تنهایی لیلا اشاره کرد و ریحانه پارسا در این خصوص گفت :من این سریال را کامل ندیدم و بنابراین الگویی برای بازی در این سریال نداشتم اما خودم آدم شکل پذیری هستم و با این بعد از شخصیت راحت تر توانستم با نقش لیلا کنار بیایم.

نازنین پیرکاری مصداق واقعی لیلای سریال پدر

در این بخش از برنامه نازنین پیرکاری مجری ، بازیگر و تهیه کننده به عنوان مهمان بعدی به برنامه ایرانیوم آمد و روایتگر داستانی شد که این شبها در سریال پدر میبینیم.

ریحانه پارسا و نازنین پیرکاری

ریحانه پارسا و نازنین پیرکاری در برنامه ایرانیوم مجید افشاری

نازنین پیرکاری مجری برنامه دیده شو ، بازیگر سریال رهایی و تهیه کننده شبکه مستند روبروی ریحانه پارسا نشست و داستان زندگی واقعی اش که شباهت زیادی به لیلای سریال پدر داشت را روایت کرد.

نازنین پیرکاری درباره داستان زندگی و عاشق شدنش گفت :ما دانشجوی تهران مرکز بودیم دقیقا همان دانشگاهی که لیلا و حامد در آن درس میخوانند ، من آنجا عاشق پسر مذهبی دانشگاهمان شدم و 6 ماه مدام از همسرم خواستگاری میکردم. من بازیگر و مجری بودم و دختر پرجنب و جوش اما عاشق متانت و نجابت همسرم شدم و هر روز به بهانه ای سر راه او قرار میگرفتم و به او زنگ میزدم تا اینکه بعد از 4 سال رفت و آمد و مشاوره ما با هم ازدواج کردیم.

نازنین پیرکاری درباره فاش شدن ماجرای زندگی واقعی اش گفت :من تهیه کننده شبکه مستند هستم ، روابط عمومی ما در این شبکه با روابط عمومی سریال پدر یکی بود و ایشان که تا حدودی در جریان زندگی من قرار داشتند از من خواستند که در یک برنامه درباره داستان زندگی ام صحبت کنم و من هم قبول کردم .

نازنین پیرکاری

نازنین پیرکاری در برنامه دیده شو

در بخش های پایانی برنامه ریحانه پارسا سوالاتی در خصوص ادامه راه این تغییر در زندگی از نازنین پیرکاری پرسید و او با صبر و حوصله به آنها پاسخ داد.

گل من. بازدید : 145 دوشنبه 05 شهریور 1397 نظرات (0)

فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

 مادامی که شما برنامه هایتان را در روز چندین بار تغییر بدهید، شاید نتوانید امروز کارهایتان را زودتر از موعد تمام کنید. معمولاً شما با تغییر کردن موافق نیستید، اما اکنون تغییر مسیر دادن کار آسانی است. به خصوص اگر شما انتخاب بهتری را پیش روی خود نمی بینید. الان زمان این نیست از خودتان سرسختی نشان بدهید. برای به دست آوردن بهترین نتایج باید تمرین کنید که بیشتر انعطاف پذیر شوید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 در حالیکه پلوتوی آتشین وارد پنجمین خانه تان، یعنی خانه ابراز وجود کردن، می‌شود، شما نیز وارد خلاقانه ترین دهه زندگی خود می‌شوید. در این زمان هر اتفاقی که پیش بیاید، شما باید بتوانید در لحظه حال حضور داشته باشید. یاد گرفتن روش‌های خودجوش بودن هم اکنون شاید مهم ترین مهارتی باشید که می‌توانید کسب کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

 ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید که هر اکری دلشان می‌خواهد انجام دهند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 امروز می‌خواهید روی عقل سلیم خود حساب کنید. همانطور که ماه آن را نشان می‌دهد. اما به نظر می‌رسد که موقتاً توانایی تشخیص خود  در مورد جدا کردن مهره های غیر اصلی که در ذهن شما وول می‌خورند را از دست داده اید. شما طبیعتاً می‌توانید به آسانی فاصله ی بین حقیقت و دروغ را حفظ کنید اما الان هر دوی آن در واقعیت وجود دارند.  از جدا کردن آنها دست بکشید و فقط  خوبی آنچه  قادر به انجام آن هستید را ستایش کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز حتماً به حس ششم خود اطمینان کنید، چرا که قدرت خیلی زیادی دارد! اگر چه شما احساس می‌کنید در مسیر درست خود قرار گرفته اید، ولی ناامیدی هر لحظه ممکن است از راه برسد و لحظه ای بعد ناپدید شود. از برنامه ای که فکر می‌کنید درست نیست پیروی نکنید و با شخصی که به پایان کارش فکر نمی‌کند کار نکنید. اگر لازم شد از همین حالا جلوی ضرر را بگیرید و بعد پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا کاری را انجام دهید که از شما انتظار می‌رفت. اما اکنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید که باید برای اینکه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه  و تمرکز کافی بر روی کاری که انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید کارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان کافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 وضعیت مالی شما چنین است که اگرفرصتی پیش بیاید که بخواهید  ساعات کاری تان را دتغییر دهید احتمالا انتخاب زیادی نخواهید داشت. شما نمی‌توانید فرصتی را که امروز به سراغتان می‌آید از دست بدهید ،‌ چه یک پروژه جدی باشد یا یک کار نیمه وقت در تعطیلات. خوشبختانه، حالت جدی به شما یک منظره شاداب می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تمام راه‌های مختلف را برای رسیدن به موفقیت در نظر بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

 در محل کار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنکه به غیر از مسئولیتهای کاری، تعهدات شخصی نیز دارید که باید آنها را انجام داده تا به رضایت کافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی که برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت کاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی که می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همکارانتان را از مشکلات زندگی خود آگاه کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

شما تمایل دارید عضو یک گروه شوید و به خاطر همین امروز با فداکاری کردن در محل کار می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. هیچ مشکل حادی وجود ندارد: اتفاقات خیلی زیادی در زندگی خصوصی شما رخ داده است و در عین حال در محل کار نیز تقاضاهای زیادی ازتان می‌شود. فراموش نکنید که مجبور نیستید بین زندگی شخصی و کاری خود یکی را انتخاب کنید. شما اگر هم از نظر فکری و هم احساسی برای آنها زمان بگذارید می‌توانید به هردوی آنها برسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می‌شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی‌تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می‌شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

 در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می‌شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 5 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز می‌توانید به درستی دیوارهایی که افراد دیگر دور خودشان کشیده‌اند را ببینید و آنها هرقدر که بیشتر این موضوع را انکار می‌کنند، صحت آن برایشان روشن تر می‌شود. لازم است که نسبت به اهدافتان هوشیارتر باشید، برای اینکه ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید. هم اکنون بهتر است که با احتیاط و آرام قدم بردارید. اگر یک قدم به جلو بردارید بهتر از این است که یکدفه و خیلی زود به جلو خیز بردارید!!

گل من. بازدید : 174 یکشنبه 04 شهریور 1397 نظرات (0)

گران ترین و زیباترین میوه های دنیا

شاید باورتان نشود اما در دنیا میوه هایی وجود دارد که با اعداد و ارقام نجومی تولید میشود . امروز می خواهیم شما را با ده میوه بسیار گران قیمت در جهان آشنا کنیم. گرانقیمت بودن این میوه ها نیز به علت هایی از جمله کمیاب بودن آن ها، شرایط خاص نگهداری و یا به دلیل دور بودن مسافت آن ها تا رسیدن به دست مصرف کنندگان است.

گلابی بودا


 
گران قیمت ترین میوه های دنیا

 
این میوه یکی از عجیب ترین میوه های جهان است و شکلی شبیه بودا دارد. گلابی بودا در چین تولید می شود. این گلابی کاملا شبیه مجسمه بوداست؛ حتی جزئیات صورت نیز در آن رعایت شده است. آقای هائو کشاورز چینی است که در باغ خود این میوه ها را پرورش می دهد. او گلابی های کوچک و نرسیده را درون قالب های مخصوص قرار می دهد و به این روش آن ها را به شکل بودا درمی آورد. او ادعا می کند که بنا بر اساطیر چین، خوردن یک عدد گلابی بودا باعث می شود تا مشتریان به عمر جاودانی دست یابند. قیمت هر عدد گلابی بودا بیش از 9دلار است.

سیب سیکای اشی

گران قیمت ترین میوه های دنیا


 سیکای اشی در لغت به معنای «شماره یک دنیا»ست. این سیب از گران ترین میوه های دنیا به شمار می رود. هر عدد «شماره یک دنیا» 21 دلار یا بیش از آن قیمت دارد و در حجم و اندازه یک سیب معمولی است.

مرکبات دیکوپون

این میوه حاصل پیوند پرتقال و نارنگی است. (Dekopon) از گران ترین میوه های جهان است. تولید آن از سال 1972آغاز شد. دیکوپون نام علامت تجاری این میوه است. اگر به تصویر این میوه دقت کنید، متوجه خواهید شد که در قسمت بالای آن برآمدگی وجود دارد که توسط خطی از قسمت دیگر میوه جدا شده است. همین برآمدگی به ظاهر ساده به علاوه طعم شیرین آن ها سبب می شود تا تعداد محدودی از این میوه ها بیش از 80 دلار به فروش برسند.

گران قیمت ترین میوه های دنیا

توت فرنگی ملکه سمبیکیا

گران قیمت ترین میوه های دنیا
 

دوازده عدد از توت فرنگی های ملکه سمبیکیا 85 دلار و یا بیشتر به فروش می رسد. این توت فرنگی ها آنقدر زیبا هستند که دلتان نمی آید آن ها را بخورید.
 

هندوانه مکعبی 

 گران قیمت ترین میوه های دنیا


 
هندوانه مکعبی در ژاپن تولید می شود و قیمتی بیش از صد دلار دارد و از جمله میوه های صادراتی ژاپن به شمار می رود. قیمت آن بیشتر به دلیل شکل مکعبی آن است و نه طعم و مزه آن.
 

آناناس

 

گران قیمت ترین میوه های دنیا


 
این آناناس در باغ های انگلستان به نام باغ های گمشده هلیگان (Lost Gardens of Heligan) می روید. آناناس میوه بومی این مناطق نیست و در شرایط تقریبا سختی رشد می کند و از طرف دیگر، مصرف این آناناس ها نمادی از اشراف زادگی به شمار می روند و به همین دلیل بیش از 1600 دلار به فروش می رسند.

انبه «تایو لا تاماگو»

گران قیمت ترین میوه های دنیا


 
تایولاتاماگو به معنای «تخم مرغی از خورشید» معنا می دهد، این انبه ها شبیه تخم مرغ هستند. در ژاپن می رویند و دو عدد از آن ها تقریبا تا 3000دلار قیمت دارد.

انگورهای یاقوتی ژاپن 

گران قیمت ترین میوه های دنیا

 
این انگور ها شبیه انگورهای متعارفی که می شناسیم نیستند، هر حبه انگور یاد شده به اندازه یک توپ تنیس است. در منطقه ایشیکاوا ژاپن می روید و هر خوشه بیش از 4000 دلار قیمت دارد.

هندوانه دانسوکه، هندوانه سیاه

 

 گران قیمت ترین میوه های دنیا

 
آنچه موجب گرانی این میوه است، کمیاب بودن آن است. به گفته برخی این نوع از هندوانه تنها در جزیره هوکایدو و فقط حدود 10000 عدد می روید. هندوانه دینسوکی نسبت به سایر هندوانه ها سبک تر است، پوست آن به سیاهی می زند و قیمت هر عدد از آن شش تا هفت هزار دلار است.
 

طالبی یوباری 

 گران قیمت ترین میوه های دنیا

طالبی یوباری نیز در جزیره هوکایدو رشد می کند و نتیجه پیوند دو نوع متفاوت از طالبی است. مردم ژاپن این میوه را به یکدیگر هدیه می دهند. هر یک از این طالبی ها 23000 دلار به فروش رسیده و اگر در ژاپن شما یک سبد میوه برای کسی بفرستید، این نشان می دهد که یک پولدار بخشنده هستید.

گل من. بازدید : 135 یکشنبه 04 شهریور 1397 نظرات (0)

شخصیت شناسی با فال اسم

علاوه بر انواع فالها اعم از فال روزانه ؛ فال حافظ و .... می توان از روی حرف اول اسم اشخاص نیز به فال آنها پی بردفال اسم

فال اسم

توجه کنید که به جای حروف(ژ-گ-چ) ج ، را و به جای حرف(پ) ب را مد نظر قراردهید.

الف:خوش رفتار و خوش اخلاق است . در باطن میانه رو می باشد وآدم ملاحظه گر و خونگرمی است و با همه کس زود صمیمی میشود .زندگی را با جنگ و جدال و گفتگو به سر میبرد و پیراهن سیاه بر او خوش یمن نیست و محنت بسیار می کشد و هر چه را بخواهد به دست می آورد و مریضی وی همیشه در باد قولنج گردن وپهلو می باشد.

ب : اهل دوستی ، زیبا و مهربان است ، دارای غرور خاصی می باشد. به مال دنیا اهمیت نمی دهد و جیبش همیشه خالی است.


ت: خوش اخلاق کم خواب و خوش قیافه و تنهااست. دوست ندارد کسی از او برنجد و اگر باعث رنجش کسی شود از او دلجویی می کند.از گناهانش خیلی زود پشیمان شده و توبه می کند.

ث:مقتدر و پر اراده است و در هر کاری ثابت قدم می باشد خوش اخلاق و معقول می باشد و پیشانی او پهن است و در زندگی هرگز محتاج نخواهد شد.


ج : زیباست و با محبت و اکثرا از مریضی شکم رنج میبرد و این مریضی هر چند وقت یکبار نمایان میشود و دو وجه دارد یا سیاه چهره و قوی استخوان یا سفید پوست و هیکلی است. همیشه سرگردان واشفته می باشد و از کار خود حیران است.

ح: رک ،زیبا و خوش اخلاق است. کینه توز و راز دار می باشد و اکثرا در حال جنگ و جدال است.

خ: مقرراتی ،زیبا با چشمانی درشت و مهربان است .و با این که خیلی تلاش می کند ولی روزی اش کم است.اگر کمی تنبلی و کاهلی در کار را کنار بگذارد در زندگی موفق می شود.

د:جنگجو ،زیبا و با دیانت است متفکر و بشاش و در حال پیشرفت و ترقی است ولی قدر مال دنیا را نمی داند.

ز:بسیار مقرراتی است. زیبا و خوش اخلاق ومهربان و خونگرم می باشد. و همیشه از سر درد و زانو درد رنج می برد. در زندگی شکست بزرگی می خورد و نسبت به زندگی دلسرد می گردد و حیران و سر گردان میشود.ولی به زودی به روال عادی برمی گردد.

ر:میانه رو وخوش رفتار و اتشی ،زیبا و اهل خوش گذرانی است. بدگویی پشت سرش زیاد است. کمی طمعکاراست و دستش همیشه خالی می باشد.باید مراقب ایمانش باشد تا به بزرگی و منزلت برسد.

س : آتشی مزاج، با استعداد و با ذوق و سلیقه است و در انتخاب اجناس بهترین است. همیشه در چشم اهل پر هیبت به چشم میاید.خیلی مغرور ومتکبر میباشد و هر کاری که میل داشت انجام  میدهد و با اطرافیان خود در نزاع و لجبازی بسر میبرد.

ش:خونگرم ، مهربان و لجبازاست.زبانش تلخ می باشد وهمیشه به خاطر این خصلتش ضرر می بیند اگر کمی مراقب زبانش باشداز بلاها در امان

ص :دهن بین ، حرف شنو و زود باور است ، نترس و خشن و خوش اخلاق و با محبت است. و همیشه در حال ترقی و فکر میباشد.

ض :زیرک ودانا وخوش اخلاق و کینه توز است ، درون گراست و هرگز نگرانی خود را در ظاهر بروز نمیدهد و دارای پیشانی پهن است و ابروی کمان ابرو دارد. زرنگ و دقیق است و هیچ وقت از یاد خدا غافل نمی شود.

ط : پاک و خوش اخلاق است.خونگرم و خوش گذران می باشد.رنگ مشکی برای او خوش یمن نیست.

ظ :خشک ومقرراتی است. ظاهر و باطنش یکی می باشد .بدگویی پشت سرش فراوان است . اهل تفریح با دوستانش میباشد و قدر مال دنیا را نمی داند.

ع: خوش اخلاق و اهل بخشش است. کمی مقرراتی و خشک می باشد و در دوستی پایدار و متعصب است.اودر زندگی سختی زیاد کشیده و هرگز قدر مال دنیا را نمیداند.

غ: زیبا ، با گذشت ومقرراتی است. به آینده و گذشته زیاد فکر می کند ودر خود احساس نا امیدی دارد.دانا و اهل علم است. عاشق زندگی همراه با صلح و صداقت می باشد.

ف : زیبا، آتش مزاج و تند خو است. جاهل و جنگ جو و خون گرم ونترس می باشد. در زندگی چند بار شکست میخورد ولی در اینده به مقام و منزلت خوبی خواهد رسید.

ق:زیرک و دانا است و در هر کاری نقشه بسیار میکشد و موفق میشود .هم زیباست و هم خوش اخلاق و فردی است خوش گذران و قدر مال دنیا را نداند و گاهی با ملایمت و گاهی با خصومت برخورد میکند.

ک: زیبا وخوش اخلاق است. همیشه در حال ترقی و فعالیت میباشد.دانا و مقرراتی  می باشد.زبانش تلخ است و همیشه اطرافیان را با حرف هایش می رنجاند.

ل: یک دنده و مغرور است . زیبا چهره و خوش اخلاق می باشد نسبت به اطرافیانش متعصب است و قدر مال دنیا را نمی داند و اهل استقلال عمل است.

م :مهربان ، خون گرم ونترس است. در رو برو از او تعریف می کنند ولی بدگویی پشت سرش زیاد می باشد.او فردی باشد خوش چهره و چشمان درشتی دارد و در کارها کاهل است و همیشه از دیگران تقاضای کمک دارد. زود عصبانی میشود و سریع خاموش میشود .

ن: کینه توز، زیبا و خوش اخلاق است. گاهی اوقات بسیار خوب و گاهی اوقات بسیار بد است در واقع دم دمی مزاج   می باشد. وهمچون قاضی میباشد و در حقوق خود و دیگران به میزان برخورد  کند.
 
و: همیشه در حال کمک کردن است و گاهی مغرور میشود  و پشت سرش بدگویی زیاد است و دیگران بدی او را میگویند.

ه :فردی است زیبا و تندخو و آتشین مزاج با طبع گرم و همیشه در حال را امر و نهی کردن اطرا فیان می باشد.

ی :متفکر ، زیبا است و همیشه پیروز میدان می باشد. فردی چهار شانه است و از بیماری شکم رنج میبرد.دم دمی مزاج است گاهی بسیار خوب و گاهی بسیار خشک و مقرراتی است.

گل من. بازدید : 157 یکشنبه 04 شهریور 1397 نظرات (0)

 

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است که مجبور شوید با حالتهای دوگانه در وجود خودتان مبارزه کنید. اما احساسات شما وارد یک سیستم کامل منطقی می‌شوند که شما از این سیستم برای توضیح دادن رفتارهایتان استفاده می‌کنید. متأسفانه اکنون تجزیه و تحلیل کردن احساسهایتان و اعلام کردن یافته‌هایتان به دیگران فقط موجب هدر دادن تواناییهای مثبت شما می‌شود. به جای اینکه به بحثهای طولانی در مورد مسائل قدیمی بپردازید، آرام بنشینید و فکر کنید که چگونه می‌توانید کارهای خودتان را توجیه کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز برای شما سخت است که رویاهایتان را پیش خود نگه دارید، برای اینکه به همان اندازه که شما دوست دارید افکارتان را با دوستانتان در میان بگذارید آنها هم علاقه مندند که بفهمند در ذهن شما چه می‌گذرد. بخشی از حرفهای شما دیگران را شوکه خواهد کرد، اما قصد شما غافلگیر کردن دیگران نیست. صحبت‌های شما جادویی هستند و باعث می‌شوند که اطرافیانتان شما را تحسین کنند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

 امروز رفتار شما به گونه ای است که دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی که آنها به شما می‌گویند که به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند که شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینکه با فردی که علاقه ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار کنید، باید برای تحقیق کردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

 شما در حال حاضر می‌توانید بین فعالیت‌های حرفه‌ای خود و تلاش‌هایی که برای رسیدن به اهدافتان بر خود متحمل کرده‌اید تعادلی منطقی برقرار کنید. اما باید حواستان به حرف‌هایی که می‌زنید باشد، برای اینکه امکان دارد سخنان شما به درستی منظورتان را نرساند. به جای اعتماد به نفس بیش از اندازه روش خود را ملایم تر کنید، وگرنه ممکن است دیگران جسارت شما را با خود بزرگ بینی اشتباه بگیرند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به  مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.
 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

شاید شما امروز از برآوردهای نتایج کارتان راضی نباشید، بنابراین نهایت کاری که از دستتان بر می‌آید را انجام دهید تا امضا کردن یک قرارداد جدید را به تعویق بیندازید. شما می‌توانید این کار را "تأخیر به خاطر هدف"  بنامید. شما کارهایی که باید زود انجام شوند را دوست ندارید، بنابراین هنگامی که دیگران شما را تحت فشار قرار می‌دهند، معمولاً عقب گرد می‌کنید. شما تا چند روز آینده انرژی خود را باز می‌یابید و عقاید جدیدی برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید پیدا می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

 بعضی وقت‌ها برایتان آسان نیست که بتوانید ادعای درستی از کاری که انجام داده‌اید داشته باشید. شما اغلب مایل هستید که کمتر پرخاشگر باشید به خاطر اینکه مقابله مستقیم بسیار دشوار است. اکنون، به هر حال،‌ می‌توانید بر دوستان و همکلاسی‌هایتان تکیه کنید برای اینکه در جنگ و مبارزه اخیر از شما حمایت کنند. به نظر نمی‌رسد که این کار تفریح باشد، اما شما حداقل می‌فهمید که تنها نیستید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

باوجود اینکه شاید شما نفهمید که در لحظه حال چه فشارهایی بهتان وارد می شود، اما به طور کامل از نیازهاتان اطلاع دارید. متاسفانه مشکلات شما انقدر بخشنده نیستند که آرزوهای قلبی تان را برآوده سازند! و خوشبختانه شما می توانید با نشان دادن تمایلتان به صبرکردن برای رسیدن به رضایت از فشاری که بهتان اعمال می شود بکاهید. صبر و شکیبایی شما برای عوض کردن شرایط کافی است و بهتان اجازه می دهد به چیزهایی که می خواهید برسید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

 امروز شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید-- به خاطر اینکه شما می‌توانید کودک درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید کار کنید، در زمان حال بودن را تجربه کنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح کردن را ارضا خواهد کرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

اگر به اعتقادات اخیر خود بیش از حد حمله کنید،‌ ممکن است بعضی از در و پنجره‌هایتان شروع به تلق تلق کردن کنند. شما ممکن است درباره روابط خود با دارایی‌های شخصی خود دارید کاملا سفت و سخت باشید. یا، شاید، ستاره شما مجبورتان خواهد کرد که با محدودیت‌های خود مواجه شوید که شما قبلا برای درآمدهای خود که نهانی بدست می‌آورید سر راه خود قرار داده بودید. کلاه خود را نگه دارید؛ زندگی شما درباره تغییرات برای بهتر بنا شده است.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

مشکلات مالی شاید شما را به مسیر سخت و ناهمواری بکشاند که شما را با جنبه‌های منفی وجودتان درگیر کند. شاید شما نیاز شدیدی به مسافرت پیدا کرده باشید، اما شرایطش را ندارید. یا شاید مسئولیت‌های مهم تری در خانه خود دارید. حالا دلیل هر چه باشد به خاطر کارهایی که نمی‌توانید بکنید ناراحت نشوید. در عوض به دنبال راهی باشید که موقعیت محکم مالی خود را تا چند هفته آینده دوباره به دست آورید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 شهریور 1397

- فال روزانه در روز 4 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینکه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای که الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می‌کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.

گل من. بازدید : 166 جمعه 26 مرداد 1397 نظرات (0)

فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

    هم اکنون شما از اینکه سرتان شلوغ باشد لذت می‌برید، اما منطقی نیست فعال بودن و فعالیت داشتن را با خوشبختی و سعادت یکی بدانید. این روزها دانستن اینکه چه چیزی مناسب و خوب است سخت شده است و شما قبل از اینکه تشخیص بدهید نمی‌توانید کارهایی که شروع کرده‌اید را ادامه دهید، خودتان را خسته خواهید کرد. حتی اگر ضعف و ناتوانی‌تان خیلی جدی به نظر نمی‌رسد، از حذف کردن بخشی از برنامه‌هایتان نهراسید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

    شما می‌خواهید ترسها و نگرانی‌های خود را در برابر مسائل مالی آشکار سازید و می‌خواهید بدانید که آنها واقعی اند و یا فقط زاده فکر و خیالتان هستند. شما دوست ندارید دیگران در موردتان قضاوت کنند، بنابراین سعی می‌کنید عصبانیت خود را مخفی نگه دارید. البته دوستان و خانواده تان حس می‌کنند که شما مشکلی دارید، اما آن را به زبان نمی‌آورند؛ برای اینکه می‌دانند این شرایط شما موقتی است. شما مجبور نیستید تمام جزئیات را برای آنها شرح دهید، اما اگر از نگرانی‌هایتان بهشان بگویید، این کارتان باعث می‌شود کمکهایی را دریافت کنید که انتظارش را نداشتید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

    شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

    شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

    ممکن است امروز سیاست‌های مختلفی را کشف کنید اما به نظر می‌رسد هیچ چیز از بهم ریختگی کارهای روزانه تان جلوگیری نمی‌کند. خوشبختانه شما آماده تجربه مسائل جدیدی هستید اما با این حال آماده تجربه همه آنها با هم نیستید. سعی کنید به فهرست برنامه‌هایتان فکرکنید. این کارمی‌تواند ناامیدی و آشفتگی روحی شما را پایان بخشد. بنابراین فقط به خاطر اینکه از تغییر و تحول می‌ترسید به راه و روش‌های قدیمی اکتفا نکنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

     امروز روز بزرگی است و اگر ایده‌ها و نظریات‌تان را فقط برای خودتان نگه دارید پشیمان خواهید شد. شما حتی اگر به فعالیت‌های گروه توجه نکنید باز هم امکان موفق شدن را دارید. اما کاملا توانایی ندارید که ایده و نظریات‌تان را به واقعیت تبدیل کنید، بنابراین اجازه دهید آنها آزادانه در زندگی تان جریان پیدا کنند. چیزهایی که مهم هستند، حتی اگر مواردی جزئی باشند، تغییر خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

     شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح و مبرهن است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

    تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

     شما با یکی از والدینتان یا یکی از افراد مهم زندگیتان که دورادور شما را راهنمایی می‌کرده مشاجره و دعوا می‌کنید. در ابتدا به نظر می‌رسد که این شخص مانع پیشرفت شما شده است، اما شما می‌توانید چیزهای مهمی از او یاد بگیرید. هم اکنون واقع بین بودن و صداقت داشتن خیلی اهمیت دارد، بنابراین در این موقعیت سعی کنید که به خودتان شک و دودلی راه ندهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

     شما در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

    موضوعاتی وجود دارد که شما باید در مورد آن با یک دوست یا یک همکار صحبت کنید، احتمال دارد که بزودی اقدام کرده و با آنها صحبت کنید. اما شاید طبق برنامه هایتان پیش نروید، دیگران شاید فکر کنند که شما خیلی احساساتی هستید. حتی اگر در ابتدا قدری نا امید شدید، خیلی زود تسلیم نشوید. پافشاری و سماجت شما می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 3 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

    اگر شما درگیر مسئله مالی با دیگران هستید امروز درصدد دفاع از موقعیت خود برمی‌آیید. خوشبختانه به نظر می‌رسد این درگیری تبدیل به مشکل بزرگی نمی‌شود اما شما باید به عمق ماجرا پی ببرید و از سطوح ظاهری آن بگذرید تا به عمیق ترین معنی آن دست یابید. اگر این کار را نکنید، آتش زیر خاکستر باقی مانده و بعدها دوباره شعله ور خواهد شد. به یاد داشته باشید بهتر است که مشکلات الان خود را نشان دهند تا بعدا؛ زیرا اکنون زمان کافی برای حل آنها دارید!

گل من. بازدید : 150 جمعه 26 مرداد 1397 نظرات (0)

فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

    اگرچه شما در رویاهای خود به دوردست‌ها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و گفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

    رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممکن است درباره ارزش  بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که همیشه آرزویش را داشتید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

    اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

    شما اکنون آماده نیستید تا کارت های خود را نشان دهید پس ممکن است اگر کسی امروز شما را مجبور کرد تا عقاید خود را آشکار بسازید ناراحت و آزرده شوید. شما بسیاری حقایق و اطلاعات بسیاری در دست دارید با این حال ممکن است احساس کنید آیا هنوز اشتباهی در کار است یا نه؟ شاید برای تان مشخص شود که دوست نزدیک تان یا شریک تان عمدا باعث شده تا کاری عقب بیفتد. اگر بتوانید صبور باشید اطلاعات مورد نیازتان در زمان مناسب آشکار خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

    امروز ماه به نشانه شما بازگشته و شما را حساس و آسیب پذیر کرده است، برای اینکه شما دوست دارید احساسات خود را با فرد خاصی در میان بگذارید. اما فقط در مورد بخشی از نیازها و ترس‌های خود صحبت کنید؛ هم اکنون شما نسبت به واکنش‌های بد و منفی بیش از حد حساس شده‌اید. با وجود این تا چند روز آینده اعتماد به نفش خود را باز خواهید یافت و قادر خواهید شد تا بر هر مانعی غلبه کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

     علاقه‌مندی به سازمان دهی کردن مسائل خانوادگی شما را از فعالیت‌های کاری دور کرده و توجه شما را بیشتر به مسائل خانه معطوف می‌کند. اگرچه شما فکر می‌کنید کارتان به آخر رسیده است، اما به زودی ورق برگشته و با مشکل پییچده تری روبرو می‌شوید. حتی اگر تحت فشار قرار گرفتید که این موضوع را پیگیری کنید، شما خودتان را کنار بکشید. هم اکنون ابراز کردن نظریات‌تان عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

    امروز اتفاقات زیادی می‌افتد و با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید نمی‌توانید بر همه چیز کنترل داشته باشید. شما می‌توانید زمان معینی را از روزتان را به تمرکز روی کارتان اختصاص داده و اجازه دهید تا دیگران راه خودشان را بروند اما احتمالا راه شان درست و مطمئن  نیست. احتمالا امروز اتفاق مهمی می‌افتد که تمرکز را از شما گرفته و شما را از کاری که در حال انجامش بودید باز می‌دارد. انعطاف پذیری ذاتی شما باعث می‌شود تا بتوانید بر این ماجرا غلبه کنید اما با این وجود مهم است که وظایف خود را به خوبی انجام دهید مخصوصا زمانیکه دیگران روی شما حساب می‌کنند.
    

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

     شما می‌دانید که بعضی اوقات مثل یک گاو نر سر سخت و لجوج می‌شوید. امروز،‌ با وجود بهرام جنگجو که بوسیله پلوتون سلطه جو فعال شده، ممکن است بخواهید که برای حفظ موقعیت کنونی خود بجنگید. با این حال مواظب باشید،‌ به خاطر چیزی که به سختی در مورد آن اعتقاد دارید و این درحالیست که واقعیت را نمی‌دانید و حتی اگر به روشی و واضحی آن را بشنوید رأی خود را تغییر نمی‌دهید. به یاد داشته باشید، تمایل داشتن برای کسب اطلاعات جدید نه فقط نشانه ای از باهوشی و زیرکی است، بلکه می‌تواند شانس شما را برای رسیدن به موفقیت افزایش دهد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

    در حالیکه شما از فکر کردن به خاطرات گذشته دست کشیده‌اید، باز هم احساس بیهودگی می‌کنید. ولی اگر بخواهید به خود تکانی بدهید، یادآوری فکر و خیالات قدیمی پالایش کننده خواهد بود. کسوف کردن ماه در برج دلو آینده‌نگر به شما این توانایی را می‌دهد که به سرعت آسیب‌های احساسی قدیمی خود و همچنین دید منفی باقیمانده در وجودتان را بهبود ببخشید. خوشبختانه یک تجربه شگفت‌انگیز در زمان حال می‌تواند به جدا شدن شما از گذشته‌تان کمک کند، بنابراین شما می‌توانید از عشق و محبتی که دور و برتان هست لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

    یک تغییر ناگهانی در احساسات قلبی‌تان امروز شما را قادرمی‌سازد چیزهای بیشتری را با وضوح بیشتر ببینید، اما نمی‌توانید به راحتی این دیدگاه جدید را قبول کنید. شما هنوز درگیر ررویاهای ایده آلیستی خود هستید که حتی تلنگری خیلی قوی نیز نمی‌تواند این تصویر زیبا را خراب کنید. قبول کردن واقعیت به این معنی نیست که مجبورید تمام رویاهایتان را فراموش کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

     شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 2 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

     شما معمولا استعداد فوق العاده‌ای در سازماندهی انرژی جنگی مریخ دارید و امروز مریخ با خورشید بدون هیچ دلیلی در دوازدهمین خانه شما اتصال مرموزی دارند. مریخ معمولا علاقه‌ای به پنهان شدن در پس زمینه ندارد،‌ برایش بهتر است که راه مشخص دیگری را در پیش بگیرد. توجه بسیاری برای رسیدن اهداف تان داشته باشید زمانیکه دوستان از درستی رویاهایتان سئوال می‌کنند.

گل من. بازدید : 165 جمعه 26 مرداد 1397 نظرات (0)

فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین فروردین ماه

     امروز شما واقعاً خلاق و هوشمند هستید، اما اگر در مقابل دیدگاه‌های عالی‌تر مقاومت کنید مشکل ایجاد خواهد شد. شما به خصوص مواقعی که فکر می‌کنید خطرهای زیادی تهدیدتان می‌کند، حسابی گیج و آشفته می‌شوید. باوجود اینکه شما بر روی جزئیات بیشتر تمرکز می‌کنید، ولی اینها جزئیاتی شبیه به هم هستند که باعث شکست خوردن‌تان می‌شوند. برعکس شما باید ایده‌های بزرگ داشته و خطر کردن را بپذیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

    معمولا شما در یک درگیری ترجیح می‌دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می‌کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین خرداد ماه

    حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین تیر ماه

    شما از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید  به مسیر درست و صحیح باز حواهید گشت. متاسفانه شما انعطاف پذیری خود را از دست داده‌اید و به همین علت از لحاظ روحی ضعیف شده‌اید اما باید بدانید که سورپرایز بزرگی در انتظار شما می‌باشد.
    

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین مرداد ماه

    وقتی که شما امروز از احساسات جدید خود صحبت می‌کنید، قادر نیستید آنها را از رویاهایتان تمیز دهید. با همه این احوال برای برخوردار شدن از یاری دیگران بهشان تکیه نکنید، چرا که آنها همه حقیقت و وقایع را بهتان نخواهند گفت. اگر شما خیلی دوست دارید بدون هیچ چشم داشتی دیگران را در جریان مراحل پیشرفت معنوی خود قرار دهید، در حالی که بر روی مشکلات غیر قابل حل کار می‌کنید احساس بهتری نیز نسبت  به خودتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین شهریور ماه

    شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین مهر ماه

    امروز برایتان سخت است که خط و خطوطی که برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم کنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه که می‌خواهید انجام دهید دارید  که باعث می‌شود کنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید. با وجود اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشکل از اینجا ناشی می‌شود که شما درمی‌یابید که ممکن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به کاری کنید، این کار نمی‌تواند شما را موفق کند، شاید بهتر باشد که آسوده باشید و استراحت کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین آبان ماه

     شما امروز ایده‌ای شگفت‌آور به همراه برنامه کاری بزرگی برای اجرا کردن آن دارید. اما همین که شروع به کار کنید، می‌توانید بفهمید که برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یک استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممکن است شما تا زمانی که انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف کرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اکنون انعطاف‌پذیری می‌تواند برای شما حکم اسلحه‌ای نهانی را داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین آذر ماه

    به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساساتتان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین دی ماه

     شما از نقش بازی کردن خسته شده اید مخصوصا اینکه نقش کسی را بازی می کنید که از شما خیلی جدی تر است و شما آن را دوست ندارید. اما امروز فرصت این را دارید که اثبات کنید تبدیل به یک آدم جدید و متعالی شده اید. زیاده از حد صادق بودن با دیگران ممکن است این روزها برای شما دردسر آفرین باشد. و الان متوجه شده اید که این تنها راه عاقلانه ایست که دارید. یک راه برای رسیدن به آن هدف این است که خود را در میان مردمی که بانشاط و عاطفی هستند رها کنید. از ته دل خندیدن بهترین درمان برای شماست.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین بهمن ماه

     یکی از اعضای خانواده با مشکل مالی روبرو است. حساسیت شما باعث می شود که اضطراب او را حس کنید. به او می گویید که می خواهید کمکش کنید، ولی باید در مورد موقعیت او واقع گرا باشید. اگر شما هم استرس دارید، بهتر است اقداماتی صورت دهید که این استرس کاهش یابد. شاید شما تنها کسی باشید که همه جنبه های یک مسئله را درک می کند. اطلاعات شما برای افراد محل کارتان بسیار مهم و ارزشمند است. پس در پس زمینه پنهان نشوید و نگذارید دیگران بی دلیل بحث کنند. ایده های خود را مطرح کنید. امروز فرصتی طلایی برای هموار کردن موانعی که بر سر راه رابطه شما بود پیش می آید. فضای موجود بسیار آرامبخش است. عشق خود را به شام یا ناهار بیرون دعوت کنید و با بیان احساسات تان نسبت به یکدیگر یخ موجود را آب کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 شهریور 1397
- فال روزانه در روز 1 شهریور 1397 برای متولدین اسفند ماه

     برقراری یک رابطه عاطفی امروز برای شما لازم است و شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می‌کنید با ابراز نکردن احساساتتان می‌توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم‌کم دید مثبت خود را از دست بدهید.

گل من. بازدید : 152 جمعه 26 مرداد 1397 نظرات (0)

 فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین فروردین ماه

    دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

    شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین خرداد ماه

    شاید فکر کردن منطقی بهتان جوابی را بدهد، اما صدای درونتان چیز دیگری را می‌گوید! به جای اینکه برای فهمیدن اتفاقات روی داده در دور و برتان تفاوتهای این دو نگرش را حل کنید، سعی کنید فقط از هر دوی آنها آگاهی داشته باشید. حتی اگر برای تصمیم گیری از طرف یک نفر دیگر تحت فشار قرار گرفتید، تنها چیزی که لازم است بهش بگویید این است که هنوز برای تصمیم گیری آمادگی ندارید. در روز دوشنبه بعد از کسوف ماه کامل شما به جوابتان خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین تیر ماه

    امروز مسئولیت‌های شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت کردن از دیگران کم‌تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین مرداد ماه

     دلشوره های امروز شما برایتان آزاردهنده می شوند و از آنها خیلی می ترسید. هل نشوید. توانایی های درونی شما مثل همیشه نیستند. احساس شما امروز کمی آشفته و غیرواقعی می شود. ولی بدان معنا نیست که از بین رفته باشد. سعی کنید درباره همه چیز واقع گرا باشید. بعداً از این کار راضی و خوشحال خواهید شد. اگر از موقعیت همیشگی و قدیمی خود با همان حقوق همیشگی خسته شده اید و ناراضی هستید، باید از رئیس خود بخواهید که افزایش حقوق بدهد. صداقت داشته باشید و در مورد اهداف و خواسته های خود رک و راست باشید. نشان دهید که می خواهید قدمی رو به جلو بردارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین شهریور ماه

    مهم نیست که شما چقدر در این روزها درگیر اهداف اجتماعی و یا کاری خود شده اید؛ باید برای مدتی این مسئولیت ها را کنار گذاشته و از کانون توجه دیگران خارج شوید چرا که ماه نو دوازدهمین خانه از "معنویت" شما را فعال می سازد. شما این روزها زیاد به موفقیت های ظاهری علاقمند نیستید. اجازه دهید تا شهود و بینش درونی تان با شما صحبت کند تا توجه تان را به خود جلب کرده و شما را به موفقیت های بیشتری برساند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین مهر ماه

     حتی اگر شما امروز تلاش کنید که با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب کنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب کنید. این یک سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می‌تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری کند. به یاد داشته باشید، که الان بسیار خوب است که از مرزهای محافظتان استفاده کنید تا امنیت عاطفی‌تان تأمین شود. بدون اینکه خودتان را فراموش کنید می‌توانید دوست خوبی هم باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین آبان ماه

    آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما   دوری کردن از سختی‌‌‌‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین آذر ماه

     شما امروز قادر هستید به شیوایی در مورد یپچیده‌ترین و عمیق‌ترین حسهای خود صحبت کنید، ولی ممکن است که راحت‌ترین راه را انتخاب کنید و مسائل سطحی را ترجیح دهید و بخواهید آنها را به دیگران هم آموزش دهید. به جای اینکه به دیگران درس اخلاق دهید، بهتر است که ساکت بمانید. شما با رفتارهای مثبتتان بیشتر می‌توانید روی آنها تأثیر بگذارید. آنها هم این توانایی شما را تحسین خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین دی ماه

    شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که  فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید  این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد. برای این که بتواند راحت تر این مراحل را پشت سر بگذارید توصیه می‌کنیم که با خدای خود وارد راز و نیاز شوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین بهمن ماه

    شما ممکن است از تعهداتی که به دیگران دارید خسته شده و از اینکه راه فراری نداشته و نمی توانید برای تفریح و گردش برنامه ریزی کنید خسته و عصبانی باشید. حتی اگر فکرمی کنید که این رنجش و عصبانیت شما تمام امروز طول بکشد، اما اگر بخواهید زیاده از حد به این افکار منفی خود توجه کنید فقط انرژی تان را هدر داده اید. مطمئن باشید اگر کارهایتان را امروز به خوبی انجام دهید، می توانید تعطیلات آخر هفته را در آرامش به سر برده و کمی تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین اسفند ماه

    بازگشت ماه به نشان تان احتمالا توجه شما را از کارهایتان به سمت خود جلب می‌کند و راه‌های بی شماری را برای تان آشکار می‌کند که به اندازه کافی جالب هستند که بخواهید آنها را کشف کنید. متاسفانه شما در یک لحظه نمی‌توانید روی بیش از یک موضوع تمرکز کنید. در میان افکار معقولی که در ذهن تان وجود دارد گردش کنید. یکی از آنها را انتخاب کنید که با احساسات تان تطابق داشته باشد و بعد در رابطه با آن کاری انجام دهید.

گل من. بازدید : 151 جمعه 26 مرداد 1397 نظرات (0)

فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین فروردین ماه

     شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

     امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیکتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست کنند. با وجود این اگر این مشکلات موقتی باشند برایتان بهتر که بهشان رسیدگی کنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی که مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد که به مشکلات حل نشده خودتان هم توجه کنید. ولی اکنون زمان مناسبی برای مطرح کردن مشکلات خود و پیجیده تر کردن اوضاع نیست.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین خرداد ماه

    شما می‌خواهید دیگران و تمام اطرافیان‌تان متوجه کارهای سختی که شما انجام می‌دهید باشند. کار شما شاید سخت باشید اما تمام افراد در تمام ممالک مانند شما در حال تلاش کردن هستند پس نباید این تفکر را داشته باشید که شما از بقیه افراد فعالیت‌های بیشتری را انجام می‌دهید و به خود مغرور شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین تیر ماه

    شما مرموزتر از دیگران فکر می‌کنید چون دیگران تغییر جهت‌های فکری غیر معمول شما را نمی‌بینند. شاید رویایی را در سر داشته باشید اما آن را برای خودتان نگه می‌دارید. شما درون گرا هستید. حتی اگر دوستان نزدیکتان کمی از آنها را بفهمند شما نیازی ندارید که افکار خود را با آنها تقسیم کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین مرداد ماه

     شما و دوست‌تان امروز تصمیم می‌گیرید که هر دو و با کمک یکدیگر رابطه‌تان را بهتر کنید و این دوستی کهنه و قدیمی‌احساس تازه‌ای به شما می‌دهد. شاید هم فرد جدیدی وارد زندگی‌تان شود و شما را تحت تاثر قرار دهد که محیطی خاص برای خود خلق کنید. هر کدام از این اتفاق‌ها بیفتد، بهترین کار این است که کمی‌‌از رویاپردازی بیرون آمده و به واقعیت نزدیک شوید. در این صورت در زندگی‌تان مجزه رخ می‌دهد!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین شهریور ماه

     ماه کامل امروز در نشان شما می تواند شما را تا هر جا که بخواهید بکشاند. در کارتان مسئولیت هایی دارید که به شما استرس وارد می کنند و شما نیاز دارید که از فرضیات خود تان برای انجام آنها بهره بگیرید. اما تمایل دارید که برای کنترل کردن امور، همه چیز را تغییر دهید- در جهان فردی و شخصی خود، زندگی خانوادگی و حتی تمرینات و مراقبه های روحی و روانی تان- سعی کنید فرضیات شخصی خود را بر کسی تحمیل نکنید؛ از طرف دیگر، از آنها عقب نشینی هم نکنید. انکار و تکذیب فقط پریشانی شما را بیشتر می کنند، پس صادق باشید که جهان برایتان پر از آرامش و صلح شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین مهر ماه

     شما نمی‌توانید خیلی راحت از کنار اتفاقات مهمی که پیرامونتان رخ داده بی تفاوت گذشته و آنها را فراموش کنید. حتی اگر دوست نداشته باشید، دیگران این نگرش شما را تحسین کرده و می‌خواهند نقش مهم رهبری را به شما بدهند. حتی اگر نمی‌دانید چه کاری باید بکنید، سعی نکنید از این مسئولیت شانه خالی کنید. وقتی که زمان نشان دادن شایستگی فرا رسید، توانایی کافی را به دست خواهید آورد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین آبان ماه

    ممکن است امروز از خودتان خیلی راضی و خشنود باشید به خاطر اینکه انرژی خلاقانه شما قویتر شده و خیلی راحت است که هر چه را که انتخاب می کنید به راحتی بیان کنید. اما حتی اگر شرایط مهیا باشد چیزی جلوی شما را می گیرد و نمی گذارد آن طور که می خواهید تفریح کنید. کنار گذاشتن انتظارات قبلی می تواند مفید باشد اما راه حل نهایی تنها با گذشت زمان پدیدار خواهد شد. لازم نیست که این گونه عجله کنید پس آرام باشید و از لحظه حال لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین آذر ماه

    اعتماد کردن به احساسات درونی تان کار خیلى خوبى است، ولی وقتی که یک نفر دچار دردسر مى‌شود، این اعتماد مى‌تواند کمی گمراه کننده باشد. شما مى‌خواهید به آن شخص نشان بدهید که واقعاً نگران او هستید، اما تردید دارید. تردید شما به خاطر این است که اگر یک بار احساسات خود را نشان بدهید، از این به بعد دیگران توقعات خیلی زیادپ از شما خواهند داشت. ولى باید ریسک کرده و این کار را بکنید. درستکار بودن نسبت به فریب دادن دیگران نتایج خیلی بهترى برایتان به ارمغان مى آورد.
    

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین دی ماه

    خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا کنید، اما همچنان از این که در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممکن است تمایل زیادی برای این داشته باشید که تمرکز خود را روی یک موقعیت عاطفی حساس بگذارید که واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید که مثبت اندیشی اکنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیکه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین بهمن ماه

     با وجود همه ناملایمات روحی که دارید، در این تعطیلات آرام گیرید و راحت زندگی کنید و ذهن آشفته خود را سازماندهی کنید. خیال پردازی‌های شما درباره زندگی اکنون بسیار زیاد است،‌اما هنوز آنقدر ها هم ترسناک و وحشتناک نشده و جای امیدواری وجود دارد. چشم انداز رویاهایتان را از دست ندهید، آنها می‌توانند در طول این روزها که یک تغییر اساسی د رپیش رو دارید شما را از نظر روی تغذیه و تامین کنند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 مرداد1397
- فال روزانه در روز 30 مرداد1397 برای متولدین اسفند ماه

    اکنون برایتان سخت است که تصویر روشنی از اهدافتان در ذهن تجسم کنید، برای اینکه خیلی به اطرافیانتان وابسته شده‌اید. اگر توجه شما از کارهای خودتان به طرف شخص دیگری معطوف شده است، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرید حواستان را خیلی جمع کنید. شما به هیچ وجه قصد ندارید که چیزی را تغییر دهید، فقط این روزها باید از اهمیت روابطتتان آگاه شوید.

گل من. بازدید : 186 جمعه 26 مرداد 1397 نظرات (0)

فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین فروردین ماه

    جهان بیرونی انسانها، مکان‌ها و اشیاء موضوعاتی نیستند که در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه‌های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می‌تواند محرکی برایتان باشد، برای اینکه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته‌هایتان هراس دارید. اجازه ندهید که ترسهای قدیمی جای خوشی‌های کنونی‌تان را بگیرند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

    هرچه زودتر در اول صبح کارهای قبلی خود را تمام کنید، چرا که ماه وارد نشانه‌تان شده و انرژی جدیدی بهتان می‌دهد و شما علاقه مند می‌شوید به جای انجام دادان کارهای تکراری و همیشگی بیشتر با دوستان و هکارانتان همکاری کنید. باوجود این ممکن است به مانعی غیر قابل تشخیص برخورد کرده و اگر ندانید که چه موقع باید کوتاه بیایید، ناامید خواهید شد. اگر دیگران زیاد مشتاق به حرف زدن نیستند، شما آنها را مجبور نکنید. فعلاً عقب نشینی کنید ولی آماده باشید که بعداً دوباره سعی کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین خرداد ماه

    کمی‌ تنفس عمیق و آرامش داشتن فکر خوبی است و خوشبختانه امروز مجالی برای این کار می‌یابید. مشکل اینجاست که آرامش و تسکین شما از دنیای واقعی بدست نمی‌آید؛‌ ممکن است این کار در تصور و خیال امکان پذیر باشد. شما باید گریزی به دنیای رویا و خیال بزنید. سفر در دنیای درونی کار اشتباهی نیست به شرطی که شما به فکر وظایف و مسئولیت‌هایتان نیز باشید.
    

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین تیر ماه

     زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسانتری می‌شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین مرداد ماه

     امروز حجم کارهایی که شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست که شما نیاز دارید که از مسئولیتهای‌تان شانه خالی کنید؛ بلکه این مفهوم را می‌رساند که اگر شما از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید کرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر کارهایی که می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شکایت کنید یا اینکه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین شهریور ماه

    اگر حوادث غیر منتظره اى در محل کارتان روى داده و تقاضاهاى زیادى از شما مى شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسى دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبى نشان بدهید. اما شما نمى‌توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمى‌توانید از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین مهر ماه

    امروز شما بر سر دو راهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی‌ برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین آبان ماه

     شما دلتان می‌خواهد سبک و روش خود را داشته باشد و هم اکنون صبرتان تمام شده است. شما احساس می‌کنید خیلی سخت مبارزه کرده‌اید و فقط نتایج پیچیده‌ای برای نشان دادن تلاش‌هایتان حاصل شده است. تسلیم شدن بهتر از ادامه دادن این جنگ پوچ و بی فایده است، اما مواظب باشید شکست خوردن باعث بیدار شدن خشم و عصبانیت در وجودتان نشود. اگر هنوز فرد ناموفقی هستید، دوباره شروع کنید، آستین‌هایتان را بالا زده و گذشته را فراموش کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین آذر ماه

    باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و حنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین دی ماه

      امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی‌دانید اول کدام راه را باید بروید. این گفته به معنی این نیست که سرتان خیلی شلوغ است، بلکه بدین معنی است که واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول کنید. شما نیاز پیدا خواهید کرد برای محدود کردن گزینه‌های خود چند انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینکه حتی شما هم نمی‌توانید همه کارها را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین بهمن ماه

    امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 مرداد1397
- فال روزانه در روز 29 مرداد1397 برای متولدین اسفند ماه

     ماه کامل در یازدهمین خانه تان یعنی خانه «گروه» قرار می‌گیرد، اما شما ترجیح می‌دهید بخشی از وقت باارزشتان را به تنهایی سپری کنید و خیلی دلتان نمی‌خواهد در جمع حضور داشته باشید. اخیرا گمنام بودن و بدون حاشیه زندگی کردن برای شما از تنهایی مهم تر شده است، اما فرار کردن از سر و صداهای جامعه تقریباً غیر ممکن است. به جای اینکه با بدیهیات مبارزه کنید، بهترین شرایط را برای خودتان مهیا کنید.

گل من. بازدید : 183 جمعه 26 مرداد 1397 نظرات (0)

 فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین فروردین ماه

     شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

    شما در کار یا حرفه ای مشغول هستید که اصلا رضایتی از این کار ندارید، به همین دلیل عدم رضایت از شغلتان باعث شده است که شما در شرایط بدی قرار بگیرید. احساسات خود را تجزیه و تحلیل کنید، تا ببینید مساله‌ای که مدتی است  برای آن اینقدر ناراحت هستید ارزش این همه نگرانی و دلسرد شدن از زندگی را دارد؟  قبل از این که در مورد هر موضوعی نگران باشید بهتر است اول به آن فکر کنید و بعد غصه را آغاز نمایید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین خرداد ماه

     شما دلتان می‌خواهد که برای مدت کوتاهی همه چیز را رها کنید، اما متوجه می‌شوید نمی‌توانید به راحتی کاری کنید که این اتفاق بیفتد. بنابراین ممکن است از خودتان ناامید شوید. اما این واقعا مشکل شما نیست، صبر داشته باشید و ببینید که چگونه مسئولیتهایتان در طول این روزها کم تر می‌شود و بعد برگردید به اینکه وقت فراقتی برای خود در برنامه زندگیتان بگنجانید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین تیر ماه

    برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغییر قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. اگر چه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه‌ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در اولین خانه از "اسرار" شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می‌دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین مرداد ماه

    اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین شهریور ماه

     باتوجه به اینکه ماه کامل در دومین خانه تان یعنی خانه نتایج قرار گرفته است، شما باور دارید که اوضاع مالی تان بهتر از همیشه شده است. خوشبختانه شما قادر هستید شیوه‌های جدیدی را در محل کارتان به کار ببرید که باعث ترفیع حقوقتان شود. اما انتظار ثروت بادآورده نداشته باشید و روی احتمالات هم حساب نکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین مهر ماه

    باوجود اینکه امروز وقت خالی زیادی دارید ولی نمی‌توانید خوب استراحت کنید. شما نمی‌توانید به خوبی بین کارهایی که قول داده اید انجامشان دهید و اینکه اصلا هیچ کاری انجام ندهید تعادل ایجاد کنید. شما احساس می‌کنید شایستگی داشتن اوقات بیکاری بیشتری را دارید و از افرادی که وظایف و مسئولیت‌هایتان را بهتان یادآوری می‌کنند رنجیده خاطر می‌شوید. فراموش نکنید دلیل عصبانیت شما واقعا هیچ ربطی به دیگران ندارد؛ بلکه شما می‌توانید با تغییر دادن نگرش‌های خود زندگی تان را نیز بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین آبان ماه

    امروز تمرین کردن برای شما مهمتر از همیشه است به خاطر اینکه انرژی محصور شده در بدن شما نیاز به رها شدن دارد. اگر نتوانید کاری کنید که آنها آزاد شوند احتمالا با یک انفجار احساسی مواجه خواهید شد. به علاوه ممکن است قادر نباشید که از کلمات برای بیان کردن نارضایتی‌تان استفاده کنید و این باعث می‌شود در مرحله ای از ناامیدی و آشفتگی باقی بمانید. اگر نتوانید زمانی را برای کار بیابید حتی اگر این زمان اندک باشد کمی قدم زدن در طبیعت می‌تواند به آرامش شما کمک و اعصاب‌تان را تقویت کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین آذر ماه

      شما ممکن است امروز مسئولیت کارهای زیادی را به عهده بگیرید چون که به نظرتان می‌رسد آنها ساده تر از همیشه هستند. اما مشکل اینجاست که مایل نیستید که پروژه‌ای را ادامه دهید تا زمانیکه بدانید  واقعا آن  کار درست است، وگرنه ممکن است همه راهی که رفته بودید را بازگردید. اگر چه ممکن است دیگران به این تفاوت‌ها توجهی نکنند، اما مهم این است که شما کار خود را با کیفیت خوبی انجام دهید. به جای اینکه بعضی وظایف خود را کنار گذاشته و انجام ندهید، آن را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین دی ماه

    شما احساس می‌کنید که خیلی فوری باید روی مسأله غیر قابل حلی که در روابط دوستی شما حاصل شده است کار کنید. متأسفانه در حال حاضر شما هرچقدر هم که سعی کنید، نمی‌توانید این مسأله غامض را حل کنید. برای همین هم اکنون به شما توصیه می‌شود مدتی آن را به حال خود  رها کرده و تا جایی که می‌توانید به جنبه‌های مثبت فکر کرده و لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین بهمن ماه

    عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته‌اید، امروز واقعی‌تر می‌شوند. این مثل برنامه‌ای می‌ماند که فکر می‌کردید در آینده‌ای دور تحقق پیدا می‌کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 مرداد1397
- فال روزانه در روز 28 مرداد1397 برای متولدین اسفند ماه

    اگر شما آرزوهای بلند پروازانه‌ای برای آینده خود دارید، امروز در حالیکه برنامه های بزرگتان نقش بر آب می‌شوند، اعتماد به نفستان نیز متزلزل می‌شود. اما یادتان باشد که پایان هر شب سیه سفید است! شما معمولا خیلی تمایل ندارید مسیر خود را خیلی سریع عوض کنید و همین کمکتان می‌کند تفاوت بین شادی و ناراحتی را خوب درک کنید. از زمانیکه امکان وارد کردن پروژه‌های جدید و ایده‌های بهتر را به زندگی تان ایجاد کنید، از بین بردن تعلقات و وابستگی ها به برنامه‌های قبلی تان می‌تواند برای شما کاری روح افزا و نشاط آور باشد.

گل من. بازدید : 162 جمعه 26 مرداد 1397 نظرات (0)

ینکه امروز پنهان کردن عصبانیت و خشم برای شما از ابراز کردن احساس واقعی تان راحت تر باشد. شاید می ترسید که وقتی شروع به حرف زدن کردید دیگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید! بنابراین ظاهرا اصلا حرف نزدن مطمئن تر است. متاسفانه اگر احساسات منفی نهفته در وجودتان تبدیل به خشم و عصبانیت شود روزهای آینده روابط و تعاملاتتان در محل کار پیچیده و بغرنج می شود. بنابراین بهتر است بر ترسهایتان غلبه کرده و در مورد حقایق پنهانی وجودتان صحبت کنید.
 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز نمی توانید آن کارهایی که می دانید باید انجام دهید و آن کارهایی که نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید.  حسی به شما می گوید که موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود که در خفا و پنهانی شروع به کاوش و جستجو کنید. شما در حالی که یک سری اطلاعات باارزش را کشف می کنید که شما را به مسیر جدید هدایت می کنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

 اگر شما پشت سدی از مقاومت احساسات خود را پنهان کرده اید، امروز خودتان را برای شکستن این سد آماده کنید. اگر شما بتوانید خودتان را به این جریان بسپارید، خیلی هیجان زده خواهید شد، اما اگر میزان مقاومت شما خیلی شدید باشد، هراسان خواهید شد. فراموش نکنید با دلیل تراشی کردن برای فشار آوردن بیش از اندازه به خود نمی توانید جلوی وقوع حوادث را بگیرید، شما فقط باید از مقاومت دست بردارید تا بتوانید در حین انجام کار لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما در این روزها دارای مشغولیات بسیاری هستید و از این همه فعالیت خسته شده اید. توصیه می‌کنیم تمام کارهایتان را متوقف کنید زیرا شما برای انجام  بعضی از کارهایتان حوصله و رغبت ندارید به همین دلیل بیش از پیش خسته می‌شوید. بهتر است کارهایی را که مایل به انجام دادن هستید از کارهایی که تمایلی برای انجام شان ندارید جدا کنید. زیرا انرژی را که برای آن کار می‌گذارید اگر برای کار دیگری هزینه کنید  نتیجه‌های بهتری خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

 امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدیمی‌دوباره ظاهر می‌شود تا شما را آزار دهد، نمی‌توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای یانکه انرژی‌تان را به خاطر فرار کردن از حقیقت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

شما احساس می‌کنید نیرو یا شخص مافوق الطبیعی مانع از  پیشرفت شما می‌شود. زیرا به هر سمتی می‌روید که با در های بسته روبرو می‌شوید اما این افکار شما در ست نیست، چون اکنون زمان مناسبی برای بازدهی نتیجه تلاش‌های شما نمی‌باشد. بهتر است کماکان به تلاش‌های خود ادامه دهید زیرا پاداشی را که هیچ وقت تصورش را نمی‌کنید، منتظر شما ست.
 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

 اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 شما آن چنان به فکر مسافرت کردن هستید که نمی‌توانید اصلا فکرتان راتغییر دهید. اما شما به خصوص برای فرار کردن از وظایفتان می‌خواهید مسافرت بروید و برایتان فرقی نمی‌کند به کجا بروید، ولی باید از کسانی که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه‌های دیگر زندگی تان نیز نگاهی بیندازید. خوشبختی شما بستگی به این دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگی‌ها گریبان گیرتان شده است وفق دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 27 مرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما حتما باید در محل کارتان در برنامه‌ها و خواسته‌های خود تغییراتی بدهید، این تغییرات می‌تواند در زمینه شرایطی باشد که مرز بین موفقیت و شکست شما را تعیین می‌کنند. گویا یک نفر عمدا و با هدف و برنامه در برنامه ریزی‌های شما دخالت می‌کند، اما این دخالت کردن همه جانبه و در همه کارها نیست. فقط نباید فراموش کنید، که مشکلات کوچکی که هم اکنون با آنها روبرو شده اید بازتاب مشکلات بزرگتری هستند که بعداً پیش رو خواهید داشت.

گل من. بازدید : 156 جمعه 26 مرداد 1397 نظرات (0)

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

 امروز ماه وارد نشانه‌تان شده است و شما را وادار می‌کند که احساسات خود را ابراز کنید. حالا شما دوست دارید همه بدانند که شما چه احساسی دارید، چراکه فکر می‌کنید کمتر احساس تنهایی خواهید کرد. اما متاسفانه ممکن است شما با لحن بد خود دیگران را بیازارید، بنابراین یا باید لحن خود را تغییر دهید و یا اصلاً حرفی نزنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما در تلاش هستید هم موقعیت خود را حفظ کنید و هم تغییرات اجتناب ناپذیری که هم اکنون سر راهتان قرار دارند را با آغوش باز بپذیرید، اما در این گیر و دار ظاهرا وقتی برای استراحت کردن هم پیدا می‌کنید!! فقط زمانی که شما فکر می‌کنید اوضاع رو براه است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد، یک نفر - مثل اجل معلق! - کاری انجام می‌دهد که تمام فرضیات شما زیر سئوال می‌رود! شما نباید بیش از حد به انتظاراتی که از دیگران دارید وابسته باشید. پس تاموقعی که انرژی‌تان تمام نشده است خودتان را با تغییرات وفق دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

 معمولاً شما وقتی با یک فرد خیلی خوش صحبت روبرو می‌شوید که می‌تواند شما را بخنداند، در وضعیت دشواری قرار می‌گیرید. از یک طرف شما از اوقاتی که با چنین فردی دارید لذت می‌برید، و از طرف دیگر این گفتگوها باعث می‌شود احساس پوچ بودن بکنید. شما نمی‌خواهید یک فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید. پس باید از دیگران درخواست کنید و برای پیدا کردن جواب لازم نیست زیاد دور شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

برای شما سخت است که بفهمید منبع الهامات شما کجاست، مثل این است که در فصل تازه‌ای از زندگی تان باد تازه و خوشی می‌وزد. اندیشه‌های شما ممکن است باعث بروز چیزهای واقعا زیبایی شوند. به هر حال، او با زبان بیگانه‌ای سخن می‌گوید؛ و برای شما فرصتی برای رقابت ایجاد می‌کند تا از اصول و موارد اساسی استفاده کنید. اصلا مهم نیست که چقدر عجیب و غریب به نظر می‌رسد، ایده‌هایی را در دست انجام بگیرید که بدانید بازده آن به سمت شما خواهد آمد و در آن حوزه عمل کنید تا بتوانید چیز تازه‌ای خلق کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

افکار و آرزوهای بالا و رویایی شما باعث پیشرفت شما می‌شوند و برعکس آرزوهای پایین و کوچک، شما را از صعود باز می‌دارند. در این اواخر، روزهای پر آشوب و پر استرسی را تجربه کرده اید، اصلا روزهای خوب و آرامی‌را نداشته اید. فعالیت‌های شاد و سر زنده ای را آغاز کنید تا باورتان شود که شما  هم می‌توانید با شادی و خوشحالی زندگی تان را ادامه دهید. شما احساسات تان را به راحتی با دیگران در میان می‌گذارید از این کار دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما  کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

 در حالیکه در حال تکمیل کردن یک پروژه هستید و  پشت سر هم در کارتان تأخیر به وجود می‌آید، باید صبر و حوصله خود را حفظ کنید. در حالیکه عدم پیشرفت کارهایتان شما را بی‌طاقت و یا حتی مستأصل می‌کند که به اجبار کارتان را انجام دهید، باعث می‌شود ناامیدی شما نیز بیشتر بشود. اما تصمیم نگیرید که کارهای جسورانه انجام دهید، برای اینکه هم اکنون این کار حرکت خوبی نیست. تشخیص دادن اینکه دیگردیدگاه‌های شما از رده خارج شده‌اند، دلیل خوبی به دست شما می‌دهد که کمی بیشتر صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

 شاید لازم باشد که شما میزان وابستگی‌تان به یک دوست صمیمی‌ و یا به همکارتان را کم کنید، به خصوص وقتی که پای پول وسط می‌آید. شما باید تمام جزئیات مربوط به مدیریت‌های مالی که می‌توانند به خاطر فقدان اطلاعات کافی یا کژفهمی افراد دیگر باعث ناامیدی‌تان شوند را حل و فصل کنید. حتی اگر شما دوست دارید که کار را تعطیل کنید، ولی در حال حاضر مجبورید که این مسائل را آشکار کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است هیچ ارتباطی با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشد. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است  که سخت کار کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید. با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی‌توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

امروز یک رابطه بسیار مهم شما ممکن است دچار مشکل شود چرا که دوست یا همسر شما عصبی شده و تعادل خود را از دست می‌دهد. شاید اوچیزی بگوید که شما را متعجب و شگفت زده کند،‌ اما راه حل این مشکل برهم زدن این رابطه نیست. با وجود اینکه شما فکر می‌کنید که هه چیز استوار و پایدار است، اما امروز می‌بینید آنها اینطور نیستند. به جای اینکه فقط روی نیازهای خود تمرکز کنید، به یاد داشته باشید که اگر به دیگران اجازه دهید که نظرات خود را امروز بیان کنند و آنها را بررسی کنید خیلی بهتر از این است که بعدها که به نتیجه مطلوب نرسیدید، برگردید و دوباره از آنها نظر بخواهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 مرداد 1397

- فال روزانه در روز 26 مرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز ثابت قدم بودن برای شما چندان راحت نیست، برای اینکه فکرتان بی قرار شده و برای رسیدن به رضایت به دوردستها پرواز می‌کند. اما احتمالا اهدافتان فراتر از دسترس شما باقی می‌مانند. وقتی که به مقصد نزدیک می‌شوید، عمدا آنرا به جای دیگر و حتی دورتر منتقل می‌کنید. این استراتژی برای اندازه گیری کردن میزان سازندگی شما نیست. بلکه تنها راه ساده ای است که بهتان انگیزه می‌دهد تا محدوده‌های جدید بیشتری را تحت پوشش قرار دهید.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
مجله سرگرمی گل من(تازهای دنیا ، فال روزانه و ...)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 254
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 7,255
  • بازدید کلی : 197,094
  • کدهای اختصاصی